Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
82. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • Randers vinder

    18 21.95%
  • Uafgjort

    17 20.73%
  • FCK vinder

    47 57.32%
Side 3 af 7 FørsteFørste 123456 ... SidsteSidste
Viser resultater 31 til 45 af 104

Emner: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (15/05 2022 kl. 16:00)

  1. #31
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,846

    Re: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (15/05 2022 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Chahboun Se meddelelser
    det kan godt være det er gået over mit hoved, men er det fra officiel hold bekræftet at Kocho er klar igen? Eller er det bare et gæt?

    Jeg håber i øvrigt også på samme midtbane med biel på toppen,men med bøving, hvis johannesson er helt færdig. Men efter brandkampen synes jeg johannesson fortjener en kamp fra start igen, såfremt han kan fysisk
    Ifølge Kvart i Bold har JT bekræftet, at Khocholava er klar til Randers-kampen. Faktisk var han reelt klar til Silkeborg-kampen og ifølge selvsamme JT var han ganske sur over ikke at være kommet med, men blev altså sparet.

    Hvorfor han ikke fandt vej til bænken, undrer mig virkelig, men det er godt nok god timing, at han er klar igen :)
    »Jeg tror, at FCK skal slås om guldet. Og så er det FCK igen. Og så er det FCK en gang mere.« Thomas Frank om sæsonen 2016-2017.

  2. De følgende 4 brugere er enige:

  3. #32
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (15/05 2022 kl. 16:00)

    Slap af min nerver frem mod Randers kampen blev sænket med 50 % efter det dejlige resultat på heden :)

    Når det så er sagt så skal arbejdet jo lige gøres færdig. Det må jo give en helt utrolig boost frem mod Søndag at vi mere eller mindre kan vinde DM guldet, hvis vi vinder. (Medmindre vi ser en form for matchfixing og FCM vinder 10-0 over SIF)

    Hold det op det Mesterskab er vigtigt taget i betragtning, hvor meget arbejdsro det giver frem mod den næste sæson. Der er også brug for de ekstra trænings uger, fordi Offensiven mangler godt nok fortsat en del.

  4. De følgende 4 brugere er enige:

  5. #33
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    3,104

    Re: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (15/05 2022 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Chahboun Se meddelelser
    det kan godt være det er gået over mit hoved, men er det fra officiel hold bekræftet at Kocho er klar igen? Eller er det bare et gæt?

    Jeg håber i øvrigt også på samme midtbane med biel på toppen,men med bøving, hvis johannesson er helt færdig. Men efter brandkampen synes jeg johannesson fortjener en kamp fra start igen, såfremt han kan fysisk
    Når der er 4 dage mellem kampe, så er spillerne restitueret. Det er mere på grænsen, når der kun er 3 dage mellem. Så jeg forventer, at alle mand er klar igen til søndag.

  6. De følgende 3 brugere er enige:

  7. #34
    Tilmeldingsdato
    Feb 2013
    Indlæg
    466

    Re: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (15/05 2022 kl. 16:00)

    Præcis DaneX som også Lars Jacobsen er citeret for: "Mange kan spille på tredjedagen, alle kan spille på fjerdedagen" :-)

  8. Den følgende bruger er enig i dette:

  9. #35
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (15/05 2022 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Slap af min nerver frem mod Randers kampen blev sænket med 50 % efter det dejlige resultat på heden :)

    Når det så er sagt så skal arbejdet jo lige gøres færdig. Det må jo give en helt utrolig boost frem mod Søndag at vi mere eller mindre kan vinde DM guldet, hvis vi vinder. (Medmindre vi ser en form for matchfixing og FCM vinder 10-0 over SIF)

    Hold det op det Mesterskab er vigtigt taget i betragtning, hvor meget arbejdsro det giver frem mod den næste sæson. Der er også brug for de ekstra trænings uger, fordi Offensiven mangler godt nok fortsat en del.
    Og i tillæg med rygstødet, er det altså en direkte kval til EL-gruppespil, med mulighed for CL, grundet ruslands udelukkelse. Det er altså ikke småpenge, og den europæiske kampagne vil i så fald først starte sidst i august.

  10. De følgende 2 brugere er enige:

  11. #36
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (15/05 2022 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser
    Og i tillæg med rygstødet, er det altså en direkte kval til EL-gruppespil, med mulighed for CL, grundet ruslands udelukkelse. Det er altså ikke småpenge, og den europæiske kampagne vil i så fald først starte sidst i august.
    Præcis.. Der er SÅ meget på spil jo.. Foruden de åbenlyse sportslige og økonomiske pointer du fremfører der, så er der også signalværdien i, at vi hjemtager et mesterskab uden Ståle ved roret.. Det er lige før det er vigtigere end noget andet… Se bare hvordan United har kæmpet med tingene post-Ferguson.. Glipper det i år, og efter vi har været så meget foran, tør jeg slet ikke tænke på det pres hele klubben og den nye “retning” kommer under..

  12. De følgende 13 brugere er enige:

  13. #37
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (15/05 2022 kl. 16:00)

    Fedt med 3 points forskel inden de to sidste kampe. Jeg håber, at spillerne har taget ved lære af de 9 points forspring som blev klattet væk og nu holder fokus og møder op med den rigtige mentalitet i Randers. Vi skal have de manglende 3 point hurtigst muligt ind på kontoen, så sidste kamp hjemme mod AAB ikke skal ende i nerver. Det er ikke slut endnu.

    Mine never holder ikke til et pointtab, så vi er tvunget til sejr mod AAB.

  14. De følgende 8 brugere er enige:

  15. #38
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (15/05 2022 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Præcis.. Der er SÅ meget på spil jo.. Foruden de åbenlyse sportslige og økonomiske pointer du fremfører der, så er der også signalværdien i, at vi hjemtager et mesterskab uden Ståle ved roret.. Det er lige før det er vigtigere end noget andet… Se bare hvordan United har kæmpet med tingene post-Ferguson.. Glipper det i år, og efter vi har været så meget foran, tør jeg slet ikke tænke på det pres hele klubben og den nye “retning” kommer under..
    Og hvis den nye retning er det vi så mod silkeborg i 60 min, så bliver det svært at opstøve en sidelinien bruger der ikke er på team Jess. Problemet er at der går 8 kampen mellem hver gang han stiller op med den game plan, og den gameplan skal man have fast hver gang for at den lykkedes. Jeg synes i øvrigt man så mod silkeborg hvordan det høje pres kan benyttes i europa, da man hurtigt faldt tilbage i 4-5-1 ståle press hvis det første pres midslykkedes. Det var om noget en opløftende kamp.

  16. De følgende 5 brugere er enige:

  17. #39
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    592

    Re: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (15/05 2022 kl. 16:00)

    Jeg er også 100% på team Jess hvis vi fortsætter med PSV/Silke taktikken, men problemet er at vi ikke har spillerne til det. Ingen på bænken passer ind ind i det voldsomme presspil+dybdeløb og uden for truppen ville det kun være Zeca og Stage der dur. Angriberne, Bøving, Mukairo, Singh, Amoo og Roony er alle fejlcastet til den taktik, og vi står uden alternativ når de forreste går døde efter 60 minutter. Mon ikke det er derfor Jess har afviget fra taktikken efter PSV kampen, i jagt efter en alternativ måde at gribe det an på der passer bedre til truppen?

  18. #40
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (15/05 2022 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Hvad nu hvis Gummiguf bliver vendt til Kanonguf og de slår SIF 10-0 ? :)
    Man skal i hvert fald ikke gå ind og se oprykningsspillet fra League Two i år.

    Bristol Rovers skulle vinde 7-0 for at nappe oprykningen fra Northampton (eller sådan noget).

    Og de vinder så… 7-0… Det kan bare ikke ske to gange samme sommer. Så vi er home free :-D

    Zan

  19. Den følgende bruger er enig i dette:

  20. #41
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (15/05 2022 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Moo Se meddelelser
    Jeg er også 100% på team Jess hvis vi fortsætter med PSV/Silke taktikken, men problemet er at vi ikke har spillerne til det. Ingen på bænken passer ind ind i det voldsomme presspil+dybdeløb og uden for truppen ville det kun være Zeca og Stage der dur. Angriberne, Bøving, Mukairo, Singh, Amoo og Roony er alle fejlcastet til den taktik, og vi står uden alternativ når de forreste går døde efter 60 minutter. Mon ikke det er derfor Jess har afviget fra taktikken efter PSV kampen, i jagt efter en alternativ måde at gribe det an på der passer bedre til truppen?
    Karamoko kan skoles til det, baseret på de 8 min han fik mod silkeborg. Det nytter bare intet når mukairu og babacar sælger ham.

  21. #42
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (15/05 2022 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser
    Karamoko kan skoles til det, baseret på de 8 min han fik mod silkeborg. Det nytter bare intet når mukairu og babacar sælger ham.
    Karamoko så jo nærmest tungere ud end Babacar, da han kom ind. Han bliver næppe nogensinde den helt store presspiller.

  22. De følgende 2 brugere er enige:

  23. #43
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (15/05 2022 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Karamoko så jo nærmest tungere ud end Babacar, da han kom ind. Han bliver næppe nogensinde den helt store presspiller.
    Der er jeg helt uenig. Jeg så en spiller der lå meget tættere på sin modstandere end babar

  24. De følgende 2 brugere er enige:

  25. #44
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (15/05 2022 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser
    Og hvis den nye retning er det vi så mod silkeborg i 60 min, så bliver det svært at opstøve en sidelinien bruger der ikke er på team Jess. Problemet er at der går 8 kampen mellem hver gang han stiller op med den game plan, og den gameplan skal man have fast hver gang for at den lykkedes. Jeg synes i øvrigt man så mod silkeborg hvordan det høje pres kan benyttes i europa, da man hurtigt faldt tilbage i 4-5-1 ståle press hvis det første pres midslykkedes. Det var om noget en opløftende kamp.
    Svært bliver det nok ikke og jeg synes det er en noget glemsom tilgang. Vi prøvede denne “smarte” taktik imod PSV over 180 minutter, der blev scoret 8 mål imod os og vi var gode sammenlagt 45 minutter. Imod Silkeborg tabte vi 1-3 og nu vandt vi en 2-1 sejr, som sagtens kunne være gået galt. Vi vil blive revet rundt i Europa

    Hvis en taktik er god, så skal den virke i 95 minutter og imod alle modstandere, selvom det så imponerende ud imod Silkeborg i 60 minutter, så er det ikke nok.

  26. Den følgende bruger er enig i dette:

  27. #45
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (15/05 2022 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Svært bliver det nok ikke og jeg synes det er en noget glemsom tilgang. Vi prøvede denne “smarte” taktik imod PSV over 180 minutter, der blev scoret 8 mål imod os og vi var gode sammenlagt 45 minutter. Imod Silkeborg tabte vi 1-3 og nu vandt vi en 2-1 sejr, som sagtens kunne være gået galt. Vi vil blive revet rundt i Europa

    Hvis en taktik er god, så skal den virke i 95 minutter og imod alle modstandere, selvom det så imponerende ud imod Silkeborg i 60 minutter, så er det ikke nok.
    Enig, men en taktik/opstilling som denne skal jo også trænes og indøves over en periode så den forbedres og slibes til (Så ja der vil komme bump undervejs). Det er netop det som jeg syntes også har været JTs problem. Det handler om kontinuitet både når det kommer til taktik samt benytte en fast stamme af spillere.

    Det muligt den justeres en smule i Europa, men når vi taler Suppen så skal en klub som FCK være i stand til at sætte de andre mellemstore/små hold i Suppen på plads end vi har set både under Ståle og JT. Forskellen skal simpelthen kunne ses langt tydligere, alt andet syntes jeg er Uambitiøst.

  28. De følgende 2 brugere er enige:

Side 3 af 7 FørsteFørste 123456 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Optakts- og kamptråd: FCK - Randers 24.04.2022
    By Garneren in forum De korte linier
    Svar: 132
    Sidste Meddelelse: 26.04.22, 15:37
  2. Optakts- og kamptråd: FCK - Randers 24.04.2022
    By Garneren in forum De korte linier
    Svar: 0
    Sidste Meddelelse: 24.04.22, 10:10
  3. Svar: 129
    Sidste Meddelelse: 17.03.22, 17:20
  4. Svar: 45
    Sidste Meddelelse: 06.03.22, 00:13
  5. Svar: 83
    Sidste Meddelelse: 03.03.22, 13:38

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •