Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
82. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • Randers vinder

    18 21.95%
  • Uafgjort

    17 20.73%
  • FCK vinder

    47 57.32%
Side 1 af 7 1234 ... SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 104

Emner: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (15/05 2022 kl. 16:00)

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (15/05 2022 kl. 16:00)

    Sæsonens sidste udekamp byder på en tur til Mokaï-byen, hvor medaljeaspiranterne fra Randers tager imod.
    Med en sejr kan FCK tage et afgørende skridt på vejen mod et dansk mesterskab. Skulle FCM enten tabe hjemme mod Brøndby i aften (12/05) eller ude mod Silkeborg lige efter kampen i Randers (eller uafgjort i begge), vil FCK med en sejr have genvundet mesterskabet. Omvendt kan Løverne med et pointtab se sig overhalet af FCM inden sidste spillerunde, hvis midtjyderne vinder begge deres kampe.

    Begge hold må undvære spillere pga. karantæne: Mens Løverne må undvære Boilesen og Diks til kampen, må kronjyderne undvære Simon Graves til kampen. Derudover må Byens Hold undvære Zeca, Nicolai Jørgensen, Akinkunmi Amoo og Victor Kristiansen, mens Stage fortsat er tvivlsom. Til gengæld lyder det at Khocholava skulle være kampklar igen, og dermed klar til at agere dørmand sammen Vavro til kampen.

    Dommeren er i skrivende stund ikke offentliggjort, ligesom det endnu ikke er offentliggjort, hvilken kanal kampen vises på. Men kampstart er kl. 16:00, og hvis man ikke tager til Jylland, så starter optakten sandsynligvis kl. 15.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  2. De følgende 6 brugere er enige:

  3. #2
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (15/05 2022 kl. 16:00)

    1 ting er sikkert. Vi kommer ikke til at spille en ligeså dårlig kamp som den vi så i Parken for nogle uger siden. Læg dertil at Diks er i karantæne og ikke spiller på en uvant position som ødelægger vores spil.

    Men der er ikke så meget at rafle om, vi skal have en sejr. FCM har tilgengæld også en svær kamp mod SIF på udebane så de får det hellere ikke let.

  4. #3
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (15/05 2022 kl. 16:00)

    Jeg er ved at skide i bukserne over på søndag. Vinder vi og taber FCM samtidig point, hvilket mere eller mindre spiller guldet til FCK? Eller taber vi, mens FCM fortsætter deres stime mod SIF og får dermed serveretten? Jeg kan slet ikke gøre op med mig selv, hvad jeg ser som mest sandsynligt. Tror dog ikke, at begge hold enten vinder eller taber. Tror vi ser et skift i pointforskellen.

  5. #4
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (15/05 2022 kl. 16:00)

    Umiddelbart spiller vi bedst når vi SKAL vinde, så det kan forsvares at holde med FCM i aften, men nerverne ville have det bedre med point til Brøndby.

    Forsvaret giver sig selv
    Grabara
    Anker-Vavro-David-Jehlert

    og mon ikke resten er som imod Silkeborg. Egentlig ville jeg gerne se Bøving fra start, jeg kan godt lide lidt mere fart - men forstår sagtens hvis man vil gentage succesen fra Silkeborg kampen. Det kan sagtens være kampen hvor mesterskabet bliver afgjort - vinder vi ude over Randers, så ser det forbandet godt ud

  6. #5
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (15/05 2022 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Lokomotiv Luxus Se meddelelser
    Jeg er ved at skide i bukserne over på søndag. Vinder vi og taber FCM samtidig point, hvilket mere eller mindre spiller guldet til FCK? Eller taber vi, mens FCM fortsætter deres stime mod SIF og får dermed serveretten? Jeg kan slet ikke gøre op med mig selv, hvad jeg ser som mest sandsynligt. Tror dog ikke, at begge hold enten vinder eller taber. Tror vi ser et skift i pointforskellen.
    Jeg går all in:

    Randers - FCK 1-2
    SIF-FCM 1-1

    3 point forspring på vej ind til sidste runde mod Aab og med en bedre målscorer. Mark my words :)

  7. #6
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (15/05 2022 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Jeg går all in:

    Randers - FCK 1-2
    SIF-FCM 1-1

    3 point forspring på vej ind til sidste runde mod Aab og med en bedre målscorer. Mark my words :)
    3 point? Med BIF's point i aften, så gør de resultater os til mestre inden sidste runde ;-)

  8. De følgende 3 brugere er enige:

  9. #7
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (15/05 2022 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    3 point? Med BIF's point i aften, så gør de resultater os til mestre inden sidste runde ;-)
    Nååå ja du har ret, lad os håbe :)

  10. De følgende 3 brugere er enige:

  11. #8
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    2,164

    Re: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (15/05 2022 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Umiddelbart spiller vi bedst når vi SKAL vinde, så det kan forsvares at holde med FCM i aften
    Det kan ALTID forsvares at holde med det hold, som spiller mod BiF ...
    Time flies like an arrow - fruit flies like a banana

    Landslollet burde ved førstkommende lejlighed
    kollektivt have moonet emiren af (røv)Qatar


    Jeg håber, at en af landsholdets bedste spillere i 2034 har taget navneforandring til Khashoggi


  12. De følgende 7 brugere er enige:

  13. #9
    Tilmeldingsdato
    Jan 2012
    Indlæg
    270

    Re: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (15/05 2022 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af guldsmed Se meddelelser
    Det kan ALTID forsvares at holde med det hold, som spiller mod BiF ...
    Men sgu ikke i aften, der holder vi mee BØF, det vil jeg skide på, det mesterskab skal fucking hjem til kbh!!!!
    Success is temporary, Loyalty is forever!
    Neymar1991's Avatar

  14. De følgende 8 brugere er enige:

  15. #10
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (15/05 2022 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Neymar1991 Se meddelelser
    Men sgu ikke i aften, der holder vi mee BØF, det vil jeg skide på, det mesterskab skal fucking hjem til kbh!!!!
    "Vi"?

    Tal for dig selv + ellers tak.

  16. De følgende 11 brugere er enige:

  17. #11
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (15/05 2022 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Neymar1991 Se meddelelser
    Men sgu ikke i aften, der holder vi mee BØF, det vil jeg skide på, det mesterskab skal fucking hjem til kbh!!!!
    En fin lille uafgjort ville være rigtig fint.
    Så kan BIF gå igennem mesterskabsspillet uden sejr - dejligt - og vi skal nok køre den hjem med et 3-point forspring efter i aften.

    Zan

  18. De følgende 5 brugere er enige:

  19. #12
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (15/05 2022 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    En fin lille uafgjort ville være rigtig fint.
    Så kan BIF gå igennem mesterskabsspillet uden sejr - dejligt - og vi skal nok køre den hjem med et 3-point forspring efter i aften.

    Zan
    Det ville være flot… Jeg må dog indrømme at jeg nærmest er ligeglad om bif vinder eller får uafgjort.. Med den situation vi er i handler det kun om, at skabet skal hjem, og uanset om BIF vinder 10-0 i aften, så ændrer det ikke på, at de som forsvarende mestre har haft en katastrofal sæson.. Måske endda manufakturhandleren kan snydes til at tro, at alt er godt, og som sædvanlig holder potte-moneten i baglommen når der skal handles til sommer.. Jeg ser sgu kun positive ting ved BIF-sejr i aften… Og jeg kan virkelig ellers ikke snuppe dem..

  20. De følgende 5 brugere er enige:

  21. #13
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (15/05 2022 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Det ville være flot… Jeg må dog indrømme at jeg nærmest er ligeglad om bif vinder eller får uafgjort.. Med den situation vi er i handler det kun om, at skabet skal hjem, og uanset om BIF vinder 10-0 i aften, så ændrer det ikke på, at de som forsvarende mestre har haft en katastrofal sæson.. Måske endda manufakturhandleren kan snydes til at tro, at alt er godt, og som sædvanlig holder potte-moneten i baglommen når der skal handles til sommer.. Jeg ser sgu kun positive ting ved BIF-sejr i aften… Og jeg kan virkelig ellers ikke snuppe dem..
    Helt enig. En BIF sejr i stedet for uafgjort vil forøvrigt ikke være uvæsentlig, da vi så med al sandsynlighed "blot" skal bruge 2 point i stedet for 3 point for at blive mestre. Dvs uafgjort i Randers vil pludselig være et nogenlunde brugbart resultat. Det skal vi selvfølgelig i så fald ikke spille på, men det kan have betydning til sidst i kampen.

    Når det er sagt, så vil jeg tage imod en uafgjort i Herning i aften med kyshånd. Jeg kan dog ikke i min vildeste fantasi forestille mig, at det dårligste Brøndbyhold i mands minde har en chance for point i aften. Alt det plads de gav os i 2. halvleg sidst som vi ikke udnyttede, det kommer Ikast til at udnytte med Evander, Dreyer mfl.

  22. #14
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    3,104

    Re: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (15/05 2022 kl. 16:00)

    Jeg kommer aldrig til at forstå, at man ikke først og fremmest vil FCK det bedste. Det må jo være op til folk selv, men det ligger så fjernt fra min egen holdning og måde at være fan på, som man kan komme.

  23. De følgende 5 brugere er enige:

  24. #15
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (15/05 2022 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af DaneX Se meddelelser
    Jeg kommer aldrig til at forstå, at man ikke først og fremmest vil FCK det bedste. Det må jo være op til folk selv, men det ligger så fjernt fra min egen holdning og måde at være fan på, som man kan komme.
    Som der er en bruger herinde der ynder at sige:

    “Jeg holder med 2 hold. Fck, og dem der spiller mod Brøndby; nogengange er jeg i tvivl om hvem jeg holder mest med.”


Side 1 af 7 1234 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Optakts- og kamptråd: FCK - Randers 24.04.2022
    By Garneren in forum De korte linier
    Svar: 132
    Sidste Meddelelse: 26.04.22, 15:37
  2. Optakts- og kamptråd: FCK - Randers 24.04.2022
    By Garneren in forum De korte linier
    Svar: 0
    Sidste Meddelelse: 24.04.22, 10:10
  3. Svar: 129
    Sidste Meddelelse: 17.03.22, 17:20
  4. Svar: 45
    Sidste Meddelelse: 06.03.22, 00:13
  5. Svar: 83
    Sidste Meddelelse: 03.03.22, 13:38

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •