Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
82. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • Randers vinder

    18 21.95%
  • Uafgjort

    17 20.73%
  • FCK vinder

    47 57.32%
Side 2 af 7 FørsteFørste 12345 ... SidsteSidste
Viser resultater 16 til 30 af 104

Emner: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (15/05 2022 kl. 16:00)

  1. #16
    Tilmeldingsdato
    Feb 2011
    Indlæg
    586

    Re: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (15/05 2022 kl. 16:00)

    Opgaven er sejr i de to sidste kampe. Og den skal løses. Hvad de andre hold foretager sig i mellemtiden, interesserer ikke mig.

  2. #17
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (15/05 2022 kl. 16:00)

    Jeg er i tvivl om, hvorvidt jeg holder med BØF eller MUUUUUH. Men min søn holder med BØF i dag, for han er 6, han skal med til Randers på søndag og han drømmer om at vi skal opleve mesterskabet sammen der.

    Når min søn rationaliserer sådan, så kan en del af mig fiktisk godt acceptere en BØF-sejr. For forhelvede hvor har jeg drømt om, at min kærlighed til FCK skal arves af arvingerne.

  3. De følgende 4 brugere er enige:

  4. #18
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (15/05 2022 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af DaneX Se meddelelser
    Jeg kommer aldrig til at forstå, at man ikke først og fremmest vil FCK det bedste. Det må jo være op til folk selv, men det ligger så fjernt fra min egen holdning og måde at være fan på, som man kan komme.
    “Det må være op til folk selv” … men så alligevel ikke helt? ;-)

    Jeg protesterer kun, fordi jeg ikke er del af det ‘vi’. Men i øvrigt kan jeg stadig ikke regne ud, hvordan man ‘ikke vil FCK der bedste’ i den situation. Du ved godt, at det er umuligt at påvirke en kamp i Herning med tankerne, ikke?

  5. De følgende 6 brugere er enige:

  6. #19
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,534

    Re: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (15/05 2022 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Jeg er i tvivl om, hvorvidt jeg holder med BØF eller MUUUUUH. Men min søn holder med BØF i dag, for han er 6, han skal med til Randers på søndag og han drømmer om at vi skal opleve mesterskabet sammen der.

    Når min søn rationaliserer sådan, så kan en del af mig fiktisk godt acceptere en BØF-sejr. For forhelvede hvor har jeg drømt om, at min kærlighed til FCK skal arves af arvingerne.
    Drømme (første?) away for en 6 årig hvis vi skulle blive mestre på søndag…. :)

    Men mon ikke også at et mesterskab i et fyldt Parken d 22 kunne være en fed oplevelse skulle det ende sådan…

    Jeg har selv kæmpet med at få min 6 årige til at elske Fck ligeså højt som mig… Er på rette vej… Men det har krævet noget overtalelse de sidste par år uden titler…

  7. Den følgende bruger er enig i dette:

  8. #20
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    485

    Re: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (15/05 2022 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Umiddelbart spiller vi bedst når vi SKAL vinde, så det kan forsvares at holde med FCM i aften, men nerverne ville have det bedre med point til Brøndby.

    Forsvaret giver sig selv
    Grabara
    Anker-Vavro-David-Jehlert

    og mon ikke resten er som imod Silkeborg. Egentlig ville jeg gerne se Bøving fra start, jeg kan godt lide lidt mere fart - men forstår sagtens hvis man vil gentage succesen fra Silkeborg kampen. Det kan sagtens være kampen hvor mesterskabet bliver afgjort - vinder vi ude over Randers, så ser det forbandet godt ud
    det kan godt være det er gået over mit hoved, men er det fra officiel hold bekræftet at Kocho er klar igen? Eller er det bare et gæt?

    Jeg håber i øvrigt også på samme midtbane med biel på toppen,men med bøving, hvis johannesson er helt færdig. Men efter brandkampen synes jeg johannesson fortjener en kamp fra start igen, såfremt han kan fysisk
    Sidst redigeret af Chahboun : 12.05.22 kl. 19:45

  9. #21
    d-man er offline Fodbold skal ses i Parken
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    404

    Re: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (15/05 2022 kl. 16:00)

    Fcm-Brøndby 2-2. En sejr i Randers, og vi er så godt som sikre på at blive mestre (pga. af de + 10 i målscore).
    Sidst redigeret af d-man : 12.05.22 kl. 21:09
    Molde eller Barca - jeg er ligeglad jeg kommer for F.C. København ! - Daniello

  10. De følgende 3 brugere er enige:

  11. #22
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    688

    Re: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (15/05 2022 kl. 16:00)

    Jeg blev i hvert fald glad over resultatet i aften og selvom jeg ikke er ekspert i den egnsrelaterede fodboldterminologi, der lever på heden, så forsøger jeg alligevel.

    Efter aftenens kamp kan jeg ikke lade være med at tænke på, om det i virkeligheden er Bo H, der har fået en af de gummi-guffere han refererer så flittigt til i øjeblikket :-)
    Goldbæks Højrefod

  12. De følgende 6 brugere er enige:

  13. #23
    Tilmeldingsdato
    Sep 2019
    Indlæg
    40

    Re: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (15/05 2022 kl. 16:00)

    Jeg vil hermed for første gang i mit liv sende en venlig tanke til vores venner fra Vestegnen :)

  14. De følgende 5 brugere er enige:

  15. #24
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (15/05 2022 kl. 16:00)

    Kæft det må gøre ondt på heden. Så tæt på og aligevel så langt væk. Hold da op jeg fryder mig. Gummi GUF ikke Bo. H :)

    Det her må knække dem psykisk. Jeg tror de får en røvfuld af SIF på Mandag. Alle mand til Randers ALLLEZ
    Sidst redigeret af EraZ : 12.05.22 kl. 21:21

  16. De følgende 5 brugere er enige:

  17. #25
    Tilmeldingsdato
    Sep 2019
    Indlæg
    40

    Re: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (15/05 2022 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Kæft det må gøre ondt på heden. Så tæt på og aligevel så langt væk. Hold da op jeg fryder mig. Gummi GUF ikke Bo. H :)

    Det her må knække dem psykisk. Jeg tror de får en røvfuld af SIF på Søndag. Alle mand til Randers ALLLEZ
    Enig. Sejr i Randers Søndag og vi er mestre Mandag aften! Forza FC!

  18. #26
    Tilmeldingsdato
    Sep 2019
    Indlæg
    40

    Re: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (15/05 2022 kl. 16:00)

    Gå så til den langhårede vildmand, Signe Vadgaard. Er det gummiguf....

  19. #27
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (15/05 2022 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kongen af København Se meddelelser
    Enig. Sejr i Randers Søndag og vi er mestre Mandag aften! Forza FC!
    Sejr i Randers og vi er de facto mestre, uanset hvad der sker i Silkeborg mandag..

  20. Den følgende bruger er enig i dette:

  21. #28
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (15/05 2022 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Sejr i Randers og vi er de facto mestre, uanset hvad der sker i Silkeborg mandag..
    Hvad nu hvis Gummiguf bliver vendt til Kanonguf og de slår SIF 10-0 ? :)

  22. #29
    Tilmeldingsdato
    Sep 2019
    Indlæg
    40

    Re: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (15/05 2022 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Hvad nu hvis Gummiguf bliver vendt til Kanonguf og de slår SIF 10-0 ? :)
    Haha

  23. #30
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (15/05 2022 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Chahboun Se meddelelser
    det kan godt være det er gået over mit hoved, men er det fra officiel hold bekræftet at Kocho er klar igen? Eller er det bare et gæt?

    Jeg håber i øvrigt også på samme midtbane med biel på toppen,men med bøving, hvis johannesson er helt færdig. Men efter brandkampen synes jeg johannesson fortjener en kamp fra start igen, såfremt han kan fysisk
    Han spillede kun en god time i går, så han burde da være klar igen. Jeg håber bare også at se Roony på et eller andet tidspunkt, for han passer perfekt til den nye stil.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  24. Den følgende bruger er enig i dette:

Side 2 af 7 FørsteFørste 12345 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Optakts- og kamptråd: FCK - Randers 24.04.2022
    By Garneren in forum De korte linier
    Svar: 132
    Sidste Meddelelse: 26.04.22, 15:37
  2. Optakts- og kamptråd: FCK - Randers 24.04.2022
    By Garneren in forum De korte linier
    Svar: 0
    Sidste Meddelelse: 24.04.22, 10:10
  3. Svar: 129
    Sidste Meddelelse: 17.03.22, 17:20
  4. Svar: 45
    Sidste Meddelelse: 06.03.22, 00:13
  5. Svar: 83
    Sidste Meddelelse: 03.03.22, 13:38

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •