Se afstemningsresultater: Kampens resultat?

Stemmeafgivere
106. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FC København Sejr!

    63 59.43%
  • Uafgjort!

    19 17.92%
  • Nederlag!

    24 22.64%
Side 1 af 6 1234 ... SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 84

Emner: Optakts- og kamptråd: FC København – AaB (22.05.22 kl.17)

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    807

    Optakts- og kamptråd: FC København – AaB (22.05.22 kl.17)


    Optakt:
    Superliga Mesterskabsspil - Stilling efter forrige runde:
    # Hold Kampe Vundet Uafgjort Tabt Mål for Mål imod Difference Point
    1 FC København 31 19 8 4 53 19 +34 65
    2 FC Midtjylland 31 19 5 7 56 31 +25 62
    3 Silkeborg 31 13 10 8 53 35 +18 49
    4 AaB 31 13 6 12 47 42 +5 45
    5 BIF 31 12 9 10 38 40 -2 45
    6 Randers FC 31 12 7 12 34 39 -5 43
    Sidste kamp i sæson før det næste transfervindue og således også mulighed for at sige farvel til de spillere der skifter klub eller stopper karrieren denne sommer.

    Denne kamp kan lidt efter overbevisning afspejle 2 scenarier og begge er forholdsvis attraktive for os fans, så naturligt nok er efterspørgslen efter billetter enormt. Man kan udelukkende gentage formaningerne om ikke at bidrage til sortbørshandel ved at acceptere at betale mere for en billet end den oprindelige pris. Vær i samme forbindelse opmærksom på at det kunne tænkes at svindlere forsøgte at sælge den samme billet flere gange. Ikke for at lave skræmmekampagne, men husk den sunde fornuft:-)
    Det første scenarie er at sandsynligheden for at fcm har noget at kæmpe for søndag er så forsvindende lille at kampen mod AaB i praksis er en ren mesterskabsfest. Det andet mere nervøse scenarie er at fcm desværre har en mulighed for at stjæle titlen og kampen mod AaB så er en slags finale: undgå nederlag og vind SuperLigaen. Uafhængigt af ens eget perspektiv vil opfordringen herfra være at få en fantastisk sæsonafslutning i Parken søndag!
    Som optakt til kampen er der også uddelt priser til både årets profil og månedens spiller. Pep Biel blev kåret til årets profil af DBU og spillerforeningen. Månedens spiller blev Kamil Grabara – mon ikke han og Biel vil blive hyldet på søndag, når holdene er kommet på banen.

    Apropos optakt så er der march fra Kongens Nytorv med mødetid kl.12, så ingen grund til at vente med at starte dagen med sine medfans.


    Officiel optakt:
    Optakt fra FCK.DK
    Optakt fra bold.dk
    FCK.DK: Badedyr!
    FCK.DK: Mød op i hvidt.
    FCK.DK: Brug billetter eller giv videre.
    FCK.DK: U19-Mestrene hyldes.
    FCK.DK: Bliv på tribunen.

    Trupperne:
    FC København:
    01. Kamil Grabara
    21. Kalle Johnsson

    02. Kevin Diks
    20. Nicolai Boilesen
    22. Peter Ankersen
    27. Valdemar Lund
    38. Elias Jelert
    39. Daniel Haarbo

    06. Jens Stage
    08. Ísak Jóhannesson
    12. Lukas Lerager
    15. Viktor Claesson
    16. Pep Biel
    17. Paul Mukairu
    24. William Bøving
    30. Hákon Arnar Haraldsson
    33. Rasmus Falk
    40. Roony Bardghji

    42. Orri Óskarsson

    Karantæner: Denis Vavro og David Khocholava.

    AaB:
    01. Jacob Rinne
    02. Kristoffer Pallesen
    03. Jakob Ahlmann
    04. Mathias Ross
    06. Pedro Ferreira
    09. Milan Makaric
    14. Malthe Højholt
    15. Anders Hagelskjær
    17. Kasper Kusk
    18. Louka Prip
    19. Anosike Ementa
    24. Vladimir Prijovic
    27. Gustav Dahl
    31. Anders Noshe
    32. Casper Gedsted
    37. Oscar Meedom
    38. Oliver Ross
    39. Kasper Høgh
    41. Kevin Stuhr Ellegaard

    Karantæner: Iver Fossum, Rasmus Thelander og Daniel Granli.

    Mit bud på den mest sandsynlige startopstilling:
    Kamil Grabara
    Peter Ankersen – Kevin Diks – Nicolai Boilesen – Elias Jelert
    Rasmus Falk – Lukas Lerager
    Ísak Jóhannesson – Pep Biel – Viktor Claesson
    Hákon Arnar Haraldsson

    Statistik:
    Kampe Vundet Uafgjort Tabt Mål for Mål imod Difference Point Pointsnit Målsnit
    Hjemme 46 27 11 8 96 50 +46 92 2,00 2,09
    Ude 52 24 14 14 65 55 +10 86 1,65 1,25
    Total 98 51 25 22 161 105 +56 178 1,82 1,64

    Kilde: Nipserstat.dk

    Seneste kamp:
    3. April 2022 AaB – FC København 0-1
    ”81 0-1 Viktor Claesson

    http://uk.youtube.com/v/NO2qA8GQiVo
    Kamil Grabara
    Peter Ankersen – Denis Vavro – David Khocholava – Kevin Diks
    Roony Bardghji – Rasmus Falk – Lukas Lerager – William Bøving
    Pep Biel – Khouma Babacar

    Dommeren:
    Mikkel Redder dømmer i Parken.

    Se kampen:
    I Parken.
    Bygget: 1911 (Renoveret : 1992 og 2009)
    Adresse: Øster Allé 50, 2100 København Ø
    Stadionkapacitet: 38.065
    Stadionrekord: Landshold: 52.377 (Danmark – Sverige) / Klubhold: 43.300 (KB – B1909)
    Er det ikke lykkedes at få billet vises kampen på 3+ med optakt fra kl.16:55 :-(

    Sandsynlighed/Oddset:
    FC København – AaB: 1 - X - 2
    Sandsynlighed fra bold.dk: 62,7% - 21,8% - 15,5%

    Vejret:
    Se denne side på dmi.


    Mvh. Steffen
    Sidst redigeret af Steffen_Corleone : 22.05.22 kl. 09:44

  2. De følgende 3 brugere er enige:

  3. #2
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – AaB (22.05.22 kl.17)

    Den her skal køre nærmest non-stop på tilskuerpladserne før, under og især efter kampen:
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  4. De følgende 5 brugere er enige:

  5. #3
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    3,104

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – AaB (22.05.22 kl.17)

    P.S. Husk badedyr :)


  6. #4
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – AaB (22.05.22 kl.17)

    Sviachenkos svar til Vavro var ganske afdæmpet og overskudsagtigt.

    Det er Dalsgaards også.

    Faktisk får det imo Vavro til at fremstå ret ynkelig, infantil og ret mærkelig…

    https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...vavro-har-sagt

    Zan


  7. #5
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – AaB (22.05.22 kl.17)

    Med FCM's sejr i går på 4-1, så skal FCM udover 3 point også hente 9 mål søndag. Det bør selvfølgelig ikke kunne lade sig gøre.
    Jeg gætter på en storsejr på 6-0 til FCM over Randers, men at vi samtidig selv klarer skærene. Desværre begår Thorup en fejl i sin iver for at skifte mange ind og opleve guldkampen. Han indskifter enten for mange spillere eller en spiller som ikke er spilleberettiget og vi taberdømmes efter guldfesten med 3-0, hvorfor guldet mandag formiddag sendes til Herning. Sikke en afslutning.....

    Ps.
    Tænk at man (jeg) er så langt ude, at man sad og jublede over en Silkeborgreducering til 1-4.


  8. #6
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – AaB (22.05.22 kl.17)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Med FCM's sejr i går på 4-1, så skal FCM udover 3 point også hente 9 mål søndag. Det bør selvfølgelig ikke kunne lade sig gøre.
    Jeg gætter på en storsejr på 6-0 til FCM over Randers, men at vi samtidig selv klarer skærene. Desværre begår Thorup en fejl i sin iver for at skifte mange ind og opleve guldkampen. Han indskifter enten for mange spillere eller en spiller som ikke er spilleberettiget og vi taberdømmes efter guldfesten med 3-0, hvorfor guldet mandag formiddag sendes til Herning. Sikke en afslutning.....

    Ps.
    Tænk at man (jeg) er så langt ude, at man sad og jublede over en Silkeborgreducering til 1-4.
    Ja man sidder med 5% nervøsitet for at det her kan gå galt


  9. #7
    Tilmeldingsdato
    Oct 2004
    Indlæg
    613

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – AaB (22.05.22 kl.17)

    Man læser mange steder, at folk nævner forskellen i målscore.
    Det er sæsonens vigtigste kamp. Vores hold har de sidste to kampe vist, at de godt kan spille under pres. Vi spiller mod et karantæne- og skadesramt AaB hold. Hvis FC ikke selv kan gøre det færdigt med en uafgjort eller en sejr, så er det simpelthen for ringe!
    Der ingen tvivl om, at vi under kampen kommer til at høre meldinger om scoringer i Herning, så hvis vi ser FC trækker sig tilbage og forsøge at fedte den hjem, så bliver jeg sgu' skuffet.
    Forza FC (snart er vi kun et mesterskab fra at få en stjerne mere på brystet)

  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #8
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – AaB (22.05.22 kl.17)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Med FCM's sejr i går på 4-1, så skal FCM udover 3 point også hente 9 mål søndag. Det bør selvfølgelig ikke kunne lade sig gøre.
    Jeg gætter på en storsejr på 6-0 til FCM over Randers, men at vi samtidig selv klarer skærene. Desværre begår Thorup en fejl i sin iver for at skifte mange ind og opleve guldkampen. Han indskifter enten for mange spillere eller en spiller som ikke er spilleberettiget og vi taberdømmes efter guldfesten med 3-0, hvorfor guldet mandag formiddag sendes til Herning. Sikke en afslutning.....

    Ps.
    Tænk at man (jeg) er så langt ude, at man sad og jublede over en Silkeborgreducering til 1-4.
    Jeg tror simpelthen du er den mest pessimistiske bruger på sidelinien. Jeg går ud fra, at hvis du får en forkølelse, så ringer du med det samme til bedemanden for at aktivere din eksprespakke?;O)

    Skal vi ikke lige se på fakta før kampen.

    1) AaB er med flere længder FCK's yndlingsmodstander i Parken blandt de større klubber i Danmark. FCK har spillet 46 hjemmekampe mod AaB. Det er blevet til 27 sejre til FCK, 11 uafgjorte og 8! nederlag. Siden 2007 - altså de sidste 15 år! - har FCK tabt to gange til AaB i Parken. Det var i den famøse pokalfinale i 2014 og i en af kampene under Hjalte i oktober 2020.

    2) AaB er virkelig ramt på formen, hvor de har fået 1 point i de sidste 6 kampe.

    3) AaB har Iver Fossum, Rasmus Thelander og Daniel Granli i karantæne mod FCK. Derudover har AaB en række centrale spillere ude med skader, bl.a. Lucas Andersen.

    4) AaB's tilhængere og Aalborg har det med FCM og Herning, som vi har det med BØF og Vstgnn. Jeg forventer ikke motivationen er gigantisk for den 4. plads. Det forventer jeg til gengæld den er hos FCK's spillere.

    Kort sagt: af alle de scenarier, der inkluderer spænding om mesterskabet, vi kunne have haft inden sidste runde, er det for den kommende runde absolut et af de mere optimale. Den sidste formulering blev meget jysk, men jeg har absolut også boet i Jylland alt for længe.

  12. #9
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – AaB (22.05.22 kl.17)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Ps. Tænk at man (jeg) er så langt ude, at man sad og jublede over en Silkeborgreducering til 1-4.
    Haha ja det var lidt grotesk, men jeg jubled også en smule :)

    Men bare rolig. Jeg tør godt æde min hat på den er hjemme. Ellers kan du rulle mig i tjære og fjer :). Oddsne for at det går galt er så små, at jeg tror vi skal ud i fodbolds historiens største sensationen, hvis FCM gør det utænkelige, samtidig med vi fuucker up.

  13. #10
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – AaB (22.05.22 kl.17)

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Jeg tror simpelthen du er den mest pessimistiske bruger på sidelinien. Jeg går ud fra, at hvis du får en forkølelse, så ringer du med det samme til bedemanden for at aktivere din eksprespakke?;O)

    Skal vi ikke lige se på fakta før kampen.

    1) AaB er med flere længder FCK's yndlingsmodstander i Parken blandt de større klubber i Danmark. FCK har spillet 46 hjemmekampe mod AaB. Det er blevet til 27 sejre til FCK, 11 uafgjorte og 8! nederlag. Siden 2007 - altså de sidste 15 år! - har FCK tabt to gange til AaB i Parken. Det var i den famøse pokalfinale i 2014 og i en af kampene under Hjalte i oktober 2020.

    2) AaB er virkelig ramt på formen, hvor de har fået 1 point i de sidste 6 kampe.

    3) AaB har Iver Fossum, Rasmus Thelander og Daniel Granli i karantæne mod FCK. Derudover har AaB en række centrale spillere ude med skader, bl.a. Lucas Andersen.

    4) AaB's tilhængere og Aalborg har det med FCM og Herning, som vi har det med BØF og Vstgnn. Jeg forventer ikke motivationen er gigantisk for den 4. plads. Det forventer jeg til gengæld den er hos FCK's spillere.

    Kort sagt: af alle de scenarier, der inkluderer spænding om mesterskabet, vi kunne have haft inden sidste runde, er det for den kommende runde absolut et af de mere optimale. Den sidste formulering blev meget jysk, men jeg har absolut også boet i Jylland alt for længe.
    Jo jo. Nu skriver jeg jo også, at vi selv klarer skærene :-)

  14. Den følgende bruger er enig i dette:

  15. #11
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,505

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – AaB (22.05.22 kl.17)

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Jeg tror simpelthen du er den mest pessimistiske bruger på sidelinien.
    Det må jeg altså anholde. K@sper er generelt helt ekstremt positiv og kæmper generelt en hård kamp for nuancerne. Til tider en alt for hård kamp. Han er FC-djævlens advokat.


  16. #12
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – AaB (22.05.22 kl.17)

    Citat Oprindeligt indsendt af Døren Se meddelelser
    Det må jeg altså anholde. K@sper er generelt helt ekstremt positiv og kæmper generelt en hård kamp for nuancerne. Til tider en alt for hård kamp. Han er FC-djævlens advokat.
    Tak for det :-)

    Devil tager nu ikke helt fejl. Når det kommer til at forudsige resultater osv, så er jeg altid meget pessimistisk og skeptisk. Om vi så førte med 20 point inden sidste runde, så vil jeg frygte at noget går galt.
    Mht til holdet, træner, spil, evaluering efter kamp osv har du dog ret. Jeg synes sjældent at alting er lige så skidt som flertallet herinde.

  17. Den følgende bruger er enig i dette:

  18. #13
    Slush er offline Sun Lolly er det bedste!.
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    1,622

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – AaB (22.05.22 kl.17)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Tak for det :-)

    Devil tager nu ikke helt fejl. Når det kommer til at forudsige resultater osv, så er jeg altid meget pessimistisk og skeptisk. Om vi så førte med 20 point inden sidste runde, så vil jeg frygte at noget går galt.
    Mht til holdet, træner, spil, evaluering efter kamp osv har du dog ret. Jeg synes sjældent at alting er lige så skidt som flertallet herinde.
    K@sper det er sort i tell you, sort!.
    Når det så er sagt glæder jeg mig til jeres evaluering, hvordan lander den ?

  19. #14
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – AaB (22.05.22 kl.17)

    Citat Oprindeligt indsendt af Døren Se meddelelser
    Det må jeg altså anholde. K@sper er generelt helt ekstremt positiv og kæmper generelt en hård kamp for nuancerne. Til tider en alt for hård kamp. Han er FC-djævlens advokat.
    Jeg er helt enig med dig. K@sper kæmper absolut en hård kamp for nuancerne, hvilket er både frustrerende og befriende. Nu gik min drillende kommentar på hans spådomme om resultater, og uden jeg gider tjekke efter, så er det mit generelle indtryk, at han altid tror FCK taber, og at alle andre hold vinder de kampe de skal vinde. En sandhed som K@sper jo selv har bekræftet.
    Sidst redigeret af Devil : 17.05.22 kl. 10:26

  20. De følgende 2 brugere er enige:

  21. #15
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – AaB (22.05.22 kl.17)

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    4) AaB's tilhængere og Aalborg har det med FCM og Herning, som vi har det med BØF og Vstgnn. Jeg forventer ikke motivationen er gigantisk for den 4. plads. Det forventer jeg til gengæld den er hos FCK's spillere.
    Jeg er enig i, at meget taler for, at vi kører den hjem, men lige det her punkt holder ikke, tror jeg. Jeg er sikker på, at det betyder mere for AaB at sikre sig europæisk fodbold efter sommerferien end at sørge for, at FC ikke bliver mestre.

    Min primære bekymring går ikke så meget på, om vi ender som mestre - der skal gå meget galt! - men mere om spillerne netop tænker det samme og derfor giver os et fesent nederlag til et motiveret AaB-hold som sommerferiegave. Ja, det er lige gyldigt i det store billede, men badedyrsfesten er bare sjovere med en sejr.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  22. De følgende 9 brugere er enige:

Side 1 af 6 1234 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Optakts- og kamptråd: FC København – FCM (25.11.18 kl.18)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 0
    Sidste Meddelelse: 24.11.18, 13:28
  2. Svar: 87
    Sidste Meddelelse: 02.03.15, 20:19
  3. Optakts- og kamptråd: FCM – FC København (29.03.13 kl.19)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 14
    Sidste Meddelelse: 30.03.13, 11:55
  4. Optakts- og kamptråd: FC København – BIF (21.10.12 kl.19)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 97
    Sidste Meddelelse: 03.11.12, 11:30
  5. Optakts- og kamptråd: FC København - AGF
    By rmjdk in forum De korte linier
    Svar: 57
    Sidste Meddelelse: 17.08.09, 13:01

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •