Se afstemningsresultater: Kampens resultat?

Stemmeafgivere
106. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FC København Sejr!

    63 59.43%
  • Uafgjort!

    19 17.92%
  • Nederlag!

    24 22.64%
Side 2 af 6 FørsteFørste 12345 ... SidsteSidste
Viser resultater 16 til 30 af 84

Emner: Optakts- og kamptråd: FC København – AaB (22.05.22 kl.17)

  1. #16
    Tilmeldingsdato
    Oct 2013
    Indlæg
    112

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – AaB (22.05.22 kl.17)

    Hvordan hvis FCM henter de 9 mål, hvem vinder så DM?

  2. #17
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – AaB (22.05.22 kl.17)

    Citat Oprindeligt indsendt af HansHansen Se meddelelser
    Hvordan hvis FCM henter de 9 mål, hvem vinder så DM?
    Går ud fra, at det er FCM på flere scorede mål. Altså givet at vi i vores nederlag ikke scorer 3 mål mere end FCM i deres sejr.

  3. Den følgende bruger er enig i dette:

  4. #18
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – AaB (22.05.22 kl.17)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Går ud fra, at det er FCM på flere scorede mål. Altså givet at vi i vores nederlag ikke scorer 3 mål mere end FCM i deres sejr.
    Sådan en 4-9 kamp er da ellers ofte forekommende.

  5. De følgende 2 brugere er enige:

  6. #19
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – AaB (22.05.22 kl.17)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Går ud fra, at det er FCM på flere scorede mål. Altså givet at vi i vores nederlag ikke scorer 3 mål mere end FCM i deres sejr.
    Jep, flest scorede mål. Og derefter er det indbyrdes opgør, som vi lige præcis fører.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  7. #20
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    484

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – AaB (22.05.22 kl.17)

    Skidt at både Vavro og Khocholava er ude med karantæne :-(

  8. Den følgende bruger er enig i dette:

  9. #21
    Tilmeldingsdato
    Jan 2012
    Indlæg
    270

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – AaB (22.05.22 kl.17)

    Citat Oprindeligt indsendt af Thomas FC Se meddelelser
    Skidt at både Vavro og Khocholava er ude med karantæne :-(
    Jep, så den taber vi 3-0 og FCMUUH vinder 6-0 :(
    Success is temporary, Loyalty is forever!
    Neymar1991's Avatar

  10. #22
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – AaB (22.05.22 kl.17)

    Citat Oprindeligt indsendt af Thomas FC Se meddelelser
    Skidt at både Vavro og Khocholava er ude med karantæne :-(
    Ja. Godt at vi har nogle mål at give af. :-)

    Men Boilesen er tilbage!
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  11. #23
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    287

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – AaB (22.05.22 kl.17)

    Jeg er ikke helt rolig, det skal jeg indrømme ..men det er jo nærmest godt at kampen har lidt kant. Spillerne SKAL faktisk være klar. Det kan sgu være en flad fornemmelse at inkassere et nederlag oven på en lallende sommerferieindsats og samtidig fejre et mesterskab.

    Havde Randers scoret til 1-1 (og var kampen endt sådan) efter det straffespark, så havde jeg til gengæld haft det helt, helt forfærdeligt. Tak til Grabara for en uge uden dårlig mave.
    Politiken.dk om Brøndbys krise: - Borgmester Ib Terp fortæller til BT, at klubben har henvendt sig, for at høre om mulighederne for hjælp fra kommunen.

    »Men det har vi desværre ikke kunnet«.

  12. De følgende 5 brugere er enige:

  13. #24
    Tilmeldingsdato
    Aug 2010
    Indlæg
    284

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – AaB (22.05.22 kl.17)

    Citat Oprindeligt indsendt af Neymar1991 Se meddelelser
    Jep, så den taber vi 3-0 og FCMUUH vinder 6-0 :(
    Nu gad jeg ikke gå længere tilbage end 2006, men i denne periode har vi kun tabt med Hjalte i 2020 og ellers helt tilbage i 2007. I denne periode har AaB aldrig formået at score mere end 2 mål mod os i parken (i superligaen) og vi er aldrig gået målløse fra banen.
    Også punkter som kioskdrift, snerydning og andre ting fungerer rigtig godt, fortæller Bjerregaard.

  14. #25
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – AaB (22.05.22 kl.17)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kong jensen Se meddelelser
    Nu gad jeg ikke gå længere tilbage end 2006, men i denne periode har vi kun tabt med Hjalte i 2020 og ellers helt tilbage i 2007. I denne periode har AaB aldrig formået at score mere end 2 mål mod os i parken (i superligaen) og vi er aldrig gået målløse fra banen.
    Jamen så er den ged jo barberet. Eller noget... At vi sjældent har tabt til AaB historisk set siger jo ikke særligt meget om søndagens kamp. Begge hold er svækkede af manglende spillere, og det mest afgørende bliver jo nok den mentale del. AaB har Europa at spille for - forhåbentlig er vores spillere indstillet på, at mesterskabet først er sikkert, når den fede dame har sunget.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  15. De følgende 2 brugere er enige:

  16. #26
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – AaB (22.05.22 kl.17)

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Jamen så er den ged jo barberet. Eller noget... At vi sjældent har tabt til AaB historisk set siger jo ikke særligt meget om søndagens kamp. Begge hold er svækkede af manglende spillere, og det mest afgørende bliver jo nok den mentale del. AaB har Europa at spille for - forhåbentlig er vores spillere indstillet på, at mesterskabet først er sikkert, når den fede dame har sunget.
    Her har Jess en udemærket mulighed for at markere sig i forhold til Ståle. Det ville ske, hvis holdet leverer et festfyrværkeri af en kamp gennem 90 min istedet for at stille med de 11 badedyr vi plejer at have for vane at spille i denne sidste kamp i sæsonen.


  17. #27
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – AaB (22.05.22 kl.17)

    Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser
    Her har Jess en udemærket mulighed for at markere sig i forhold til Ståle. Det ville ske, hvis holdet leverer et festfyrværkeri af en kamp gennem 90 min istedet for at stille med de 11 badedyr vi plejer at have for vane at spille i denne sidste kamp i sæsonen.
    Og mht startopstilling, så er det da også lidt interessant, hvordan FCM går ind til deres kamp. Starter de med alle kanoner i håb om en hurtig føring og dermed chancen for at give en smule nerver i KBH - eller tænker de på deres pokalfinale kort efter og stiller med et halvt hold reserver? Jeg ved godt, at det ikke har skide meget med FCK-AAB at gøre, men jeg vil jo nok holde lidt øje med den kamp, så længe vi ikke fører i Parken.

    Det irriterer mig lidt, at mesterskabet nærmest er fejret. jeg håber virkelig, at indstillingen er på plads søndag både så vi kan slutte godt af, men måske mest for mine egne nerver :-)

  18. De følgende 7 brugere er enige:

  19. #28
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – AaB (22.05.22 kl.17)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Og mht startopstilling, så er det da også lidt interessant, hvordan FCM går ind til deres kamp. Starter de med alle kanoner i håb om en hurtig føring og dermed chancen for at give en smule nerver i KBH - eller tænker de på deres pokalfinale kort efter og stiller med et halvt hold reserver? Jeg ved godt, at det ikke har skide meget med FCK-AAB at gøre, men jeg vil jo nok holde lidt øje med den kamp, så længe vi ikke fører i Parken.

    Det irriterer mig lidt, at mesterskabet nærmest er fejret. jeg håber virkelig, at indstillingen er på plads søndag både så vi kan slutte godt af, men måske mest for mine egne nerver :-)
    Jeg er rimelig sikker på at spillerne ikke fejrer mesterskabet helt endnu. Den 4-1 sejr til herning gør jo at 0-4 og 5-0 er nok til at det kan lade sig gøre. Og bedømt på hvor presset Jess så ud i randers, så er han nok også indstillet på at gøre arbejdet færdigt. Hvis ikke det lykkedes vil der være 34.000 københavner der vil forlange fyringen.

  20. #29
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – AaB (22.05.22 kl.17)

    Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser
    Her har Jess en udemærket mulighed for at markere sig i forhold til Ståle. Det ville ske, hvis holdet leverer et festfyrværkeri af en kamp gennem 90 min istedet for at stille med de 11 badedyr vi plejer at have for vane at spille i denne sidste kamp i sæsonen.
    1)
    Jeg ved nu ikke om et snit på 2,08 i de 13 afsluttende SL-kampe, med 1,85 mål pr. kamp og 1,15 mål imod for alvor antyder "badedyr", især med tanke på at det kun er i to af disse sidste kampe i sæsonen, at vi har haft noget på højkant, og ingen af disse to har været selve mesterskabet. Alle tre gennemsnit (point, mål, mål imod) er forresten højere end for det alm. gennemsnit for Ståle, som var på 1,95 point pr. kamp, 1,76 mål pr. kamp og 0,94 mål imod.
    (Og jeg har ikke medregnet Europa play-off kampen mod AGF i 2018 i gennemsnittet, men har i stedet anvendt udekampen i Farum for den pågældende sæson som den sidste kamp.)

    2)
    Tror virkelig ikke at Thorup har et behov for at sparke bagud over for Ståle, især med tanke på at de to har et godt personligt forhold til hinanden.. William Kvist, derimod..
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  21. Den følgende bruger er enig i dette:

  22. #30
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – AaB (22.05.22 kl.17)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    1)
    Jeg ved nu ikke om et snit på 2,08 i de 13 afsluttende SL-kampe, med 1,85 mål pr. kamp og 1,15 mål imod for alvor antyder "badedyr", især med tanke på at det kun er i to af disse sidste kampe i sæsonen, at vi har haft noget på højkant, og ingen af disse to har været selve mesterskabet. Alle tre gennemsnit (point, mål, mål imod) er forresten højere end for det alm. gennemsnit for Ståle, som var på 1,95 point pr. kamp, 1,76 mål pr. kamp og 0,94 mål imod.
    (Og jeg har ikke medregnet Europa play-off kampen mod AGF i 2018 i gennemsnittet, men har i stedet anvendt udekampen i Farum for den pågældende sæson som den sidste kamp.)

    2)
    Tror virkelig ikke at Thorup har et behov for at sparke bagud over for Ståle, især med tanke på at de to har et godt personligt forhold til hinanden.. William Kvist, derimod..
    Skal du virkelig ødelægge min fuldskabshukommelse, og en sidelinien sandhed, med fakta?

Side 2 af 6 FørsteFørste 12345 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Optakts- og kamptråd: FC København – FCM (25.11.18 kl.18)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 0
    Sidste Meddelelse: 24.11.18, 13:28
  2. Svar: 87
    Sidste Meddelelse: 02.03.15, 20:19
  3. Optakts- og kamptråd: FCM – FC København (29.03.13 kl.19)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 14
    Sidste Meddelelse: 30.03.13, 11:55
  4. Optakts- og kamptråd: FC København – BIF (21.10.12 kl.19)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 97
    Sidste Meddelelse: 03.11.12, 11:30
  5. Optakts- og kamptråd: FC København - AGF
    By rmjdk in forum De korte linier
    Svar: 57
    Sidste Meddelelse: 17.08.09, 13:01

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •