Se afstemningsresultater: Kampens resultat?

Stemmeafgivere
106. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FC København Sejr!

    63 59.43%
  • Uafgjort!

    19 17.92%
  • Nederlag!

    24 22.64%
Side 3 af 6 FørsteFørste 123456 SidsteSidste
Viser resultater 31 til 45 af 84

Emner: Optakts- og kamptråd: FC København – AaB (22.05.22 kl.17)

  1. #31
    d-man er online nu Fodbold skal ses i Parken
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    404

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – AaB (22.05.22 kl.17)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kong jensen Se meddelelser
    Nu gad jeg ikke gå længere tilbage end 2006, men i denne periode har vi kun tabt med Hjalte i 2020 og ellers helt tilbage i 2007. I denne periode har AaB aldrig formået at score mere end 2 mål mod os i parken (i superligaen) og vi er aldrig gået målløse fra banen.
    Hvis du var gået tilbage til 1993, ville du finde en kamp mellem FCK og AaB i Parken. Det var i sidste runde, og FCK havde vundet mesterskabet (næsten akkurat som nu).

    Jeg var inde og se kampen, og det var en blandet fornøjelse. Spillerne fra FCK virkede ligeglade med resultatet, og AaB vandt 6-4.

    Så kampen på søndag skal tages seriøst.
    Molde eller Barca - jeg er ligeglad jeg kommer for F.C. København ! - Daniello

  2. De følgende 4 brugere er enige:

  3. #32
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – AaB (22.05.22 kl.17)

    Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser
    Jeg er rimelig sikker på at spillerne ikke fejrer mesterskabet helt endnu. Den 4-1 sejr til herning gør jo at 0-4 og 5-0 er nok til at det kan lade sig gøre. Og bedømt på hvor presset Jess så ud i randers, så er han nok også indstillet på at gøre arbejdet færdigt. Hvis ikke det lykkedes vil der være 34.000 københavner der vil forlange fyringen.
    Nej de har nok ikke ligge badet i sprit hele ugen. Men søndag blev der (forståeligt) fejret på stadion, spillerne lignede nogen der havde vundet guld og der gik også øl i den (i hvert fald i nogen grad) bagefter. De er selvfølgelig professionelle sportsfolk og bør være klar, men det kan være svært at hive sig op, hvis man mentalt har vundet guldet. Men mon dog ikke, at FCM's ret store sejr i Silkeborg trods alt er med til at holde lidt fokus, da dit opridsede scenarie trods alt ikke er helt fuldstændigt umuligt, omend meget usandsynligt.

    Med til historien hører også, at FCM'erne inklusiv Bonde-Bo trods sejren ikke lignede nogen, som troede på noget mirakel. Alle som TV spurgte svarede helt kategorisk nej. Det kan selvfølgelig være spil fra galleriet, men det lignede et hold som nu har hovedparten af sit fokus på pokalfinalen.

  4. #33
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – AaB (22.05.22 kl.17)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Med til historien hører også, at FCM'erne inklusiv Bonde-Bo trods sejren ikke lignede nogen, som troede på noget mirakel. Alle som TV spurgte svarede helt kategorisk nej. Det kan selvfølgelig være spil fra galleriet, men det lignede et hold som nu har hovedparten af sit fokus på pokalfinalen.
    Hehe ja det er lidt spil for galleriet. Men det var rimelig flot moral af FCM at gå op at baske SIF 1-4. Den havde jeg ikke lige set komme. Når det så er sagt, så kommer vi selv til at gøre arbejdet færdigt. Spillerne må da være top motiveret til fuldstændig at rive Aab rundt.

  5. #34
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – AaB (22.05.22 kl.17)

    Citat Oprindeligt indsendt af d-man Se meddelelser
    Hvis du var gået tilbage til 1993, ville du finde en kamp mellem FCK og AaB i Parken. Det var i sidste runde, og FCK havde vundet mesterskabet (næsten akkurat som nu).

    Jeg var inde og se kampen, og det var en blandet fornøjelse. Spillerne fra FCK virkede ligeglade med resultatet, og AaB vandt 6-4.

    Så kampen på søndag skal tages seriøst.
    Hehe, ja, den kamp kan jeg godt huske.

    Hvis man leder efter en definition på Hawaii-fodbold, så skal man blot sætte den kamp på :-D

    Som ugen er gået, er jeg mere og mere rolig. Jeg er faktisk overbevist om at vi gør arbejdet helt færdigt med minimum en uafgjort.

    Jeg tænker oven i købet at spillerne har det lidt som os; "den er jo sikker, men så alligevel ikke helt bullet-proof sikker..." - og dette gør at de hamrer igennem på søndag.

    Kæft hvor jeg glæder mig - for kors hvor har det været en sæson af vrede og opgivelse.

    Peakende efter de to første uafgjorte hjemmekampe (SIF, AaB) og selvfølgelig allermest da FCM kunne lægge afgørende afstand inden vinterpausen. Og nårh ja, en del af slutspillet.

    Søndag skal nydes, og det skal nok ende rigtig fint!

    Zan

  6. De følgende 4 brugere er enige:

  7. #35
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – AaB (22.05.22 kl.17)

    Vi skal også huske at hylde Per Wind med manér på søndag: https://www.bt.dk/superligaen/per-wi...nkt-med-roeven
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013


  8. #36
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011
    Indlæg
    875

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – AaB (22.05.22 kl.17)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Hehe ja det er lidt spil for galleriet. Men det var rimelig flot moral af FCM at gå op at baske SIF 1-4. Den havde jeg ikke lige set komme. Når det så er sagt, så kommer vi selv til at gøre arbejdet færdigt. Spillerne må da være top motiveret til fuldstændig at rive Aab rundt.
    Hvornår har du sidst set et topmotiveret FCK-hold? *mindes ikke*

    Edith siger: PSV away?

  9. Den følgende bruger er enig i dette:

  10. #37
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – AaB (22.05.22 kl.17)

    Citat Oprindeligt indsendt af thomasroy Se meddelelser
    Hvornår har du sidst set et topmotiveret FCK-hold? *mindes ikke*

    Edith siger: PSV away?
    Jeg syntes da jeg så et fint motiveret FCK hold senest mod SIF og Randers. Hvis vi lige tager de første 20 min væk fra Randers kampen så produceret vi da kæmpe chancer. Randers havde vel kun Straffesparket.

    Så jeg er nu ikke så bange for vi "Ikke" ser et motiveret FCK hold på Søndag med 35.000 fans bag dem, ellers er der sgu noget galt :)

  11. Den følgende bruger er enig i dette:

  12. #38
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – AaB (22.05.22 kl.17)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Jeg syntes da jeg så et fint motiveret FCK hold senest mod SIF og Randers. Hvis vi lige tager de første 20 min væk fra Randers kampen så produceret vi da kæmpe chancer. Randers havde vel kun Straffesparket.

    Så jeg er nu ikke så bange for vi "Ikke" ser et motiveret FCK hold på Søndag med 35.000 fans bag dem, ellers er der sgu noget galt :)
    At spillerne var motiverede før de seneste superafgørende kampe kan ikke rigtigt bruges til noget her, synes jeg. Det store spørgsmål bliver, om spillerne på det ubevidste plan går på banen med en følelse af, at den er hjemme. De ved, at de formentlig godt kan tåle at tabe, og det kan være farligt, når vi møder et hold, der i den grad har noget at slås for.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  13. Den følgende bruger er enig i dette:

  14. #39
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – AaB (22.05.22 kl.17)

    Citat Oprindeligt indsendt af d-man Se meddelelser

    Jeg var inde og se kampen, og det var en blandet fornøjelse. Spillerne fra FCK virkede ligeglade med resultatet, og AaB vandt 6-4.
    Mjoh, det var nu ikke hele sandheden om kampen :-)

    De kæmpede for så vidt ganske godt for sagen efter omstændighederne – ikke kun, at vi allerede var mestre, men også at Martin Johansen blev udvist allerede efter 25 minutter. Vi kom både foran 2-0, 3-1 og 4-3, men de sidste tyve minutter gik vi så helt ned med flaget, og AaB, der spillede for en UEFA Cup-plads, vendte det med to mål af Peter Møller – som alle i øvrigt vidste skulle til Parken i sommerens løb ;-)

    Ti minutter før tid var det faktisk Silkeborg, der lå til at tage den UEFA Cup-plads, da de førte i Odense. Men de blev overhalet af AaB'erne, da de selv slap to mål ind i 84. og 89. minut, efter at AaB var kommet foran. Så at der var lidt mere energi over AaB'erne til sidst, mens alle vi andre bare så frem til fest og øl, var ikke så sært endda ...

    Check i øvrigt Højers frispark på det uldne videoklip. STRIKER!!

    https://youtu.be/q88YvsPPMs4

  15. De følgende 6 brugere er enige:

  16. #40
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – AaB (22.05.22 kl.17)

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    At spillerne var motiverede før de seneste superafgørende kampe kan ikke rigtigt bruges til noget her, synes jeg. Det store spørgsmål bliver, om spillerne på det ubevidste plan går på banen med en følelse af, at den er hjemme. De ved, at de formentlig godt kan tåle at tabe, og det kan være farligt, når vi møder et hold, der i den grad har noget at slås for.
    Måske ikke, men det er jo spekulationer ligesom alt mulig andet. Ja ovenstående scenarie som du beskriver kan også ske, men det modsatte kan jo også være tilfældet at vi beviser, hvor skabet skal stå :)

    Lad os se, jeg vælger dog at tage de positive briller på.

  17. #41
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011
    Indlæg
    875

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – AaB (22.05.22 kl.17)

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    Mjoh, det var nu ikke hele

    Check i øvrigt Højers frispark på det uldne videoklip. STRIKER!!

    https://youtu.be/q88YvsPPMs4
    Hvem var greenkeeper dengang? :-) *tænker ansæt*

  18. #42
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – AaB (22.05.22 kl.17)

    Citat Oprindeligt indsendt af thomasroy Se meddelelser
    Hvem var greenkeeper dengang? :-) *tænker ansæt*
    Vi spillede fire kampe i sæsonen på Gentofte og Østerbro Stadion, fordi banen var totalt ubrugelig og lignede noget fra Flandern i 1916, så det ville jeg ikke anbefale ;-)

    Landsholdet brugte banen til deres fordømte jagt på en VM-plads i USA – den så sådan her ud:
    https://youtu.be/4GBPhuUkKQo

  19. #43
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011
    Indlæg
    875

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – AaB (22.05.22 kl.17)

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    Vi spillede fire kampe i sæsonen på Gentofte og Østerbro Stadion, fordi banen var totalt ubrugelig og lignede noget fra Flandern i 1916, så det ville jeg ikke anbefale ;-)

    Landsholdet brugte banen til deres fordømte jagt på en VM-plads i USA – den så sådan her ud:
    https://youtu.be/4GBPhuUkKQo
    Ja ok - den ligner jo sig selv. Så bare ganske flot ud i VHS-kvalitet i første klip...

  20. De følgende 2 brugere er enige:

  21. #44
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,535

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – AaB (22.05.22 kl.17)

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    At spillerne var motiverede før de seneste superafgørende kampe kan ikke rigtigt bruges til noget her, synes jeg. Det store spørgsmål bliver, om spillerne på det ubevidste plan går på banen med en følelse af, at den er hjemme. De ved, at de formentlig godt kan tåle at tabe, og det kan være farligt, når vi møder et hold, der i den grad har noget at slås for.
    Jeg kunne godt frygte en fesen omgang på søndag. Mindes seneste guld hjemmekamp imod FCN for tre år siden. Udover det var fedt at Robert Skov fik scoret, så var det godt nok en flad fornemmelse (i hvert fald for mig) at skulle hylde vores spillere i Fælledparken bagefter. Det skulle have været en kæmpe festdag, så taber vi… Jammerligt…

    Håber dog at det faktum at vi ikke er 100% matematisk sikre gør at vi spiller kampen som en hvilken som helst anden kamp, og at vi alle får en ordentlig guld fest både før, under og efter kampen…

  22. De følgende 5 brugere er enige:

  23. #45
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – AaB (22.05.22 kl.17)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Måske ikke, men det er jo spekulationer ligesom alt mulig andet. Ja ovenstående scenarie som du beskriver kan også ske, men det modsatte kan jo også være tilfældet at vi beviser, hvor skabet skal stå :)

    Lad os se, jeg vælger dog at tage de positive briller på.
    Selvfølgelig er det spekulationer, og jeg håber ligeså meget som dig, at vi får lov at fejre mesterskabet med en sejr. Erfaringen med betydningsløse kampe siger bare noget andet. Tag bare landsholdets sidste kampe i VM-kvalifikationen, hvor de kunne slå både den ene og den anden rekord. Det endte i en fuser - givetvis fordi det, uanset hvor meget man gerne vil, bare er svært at sætte sig op til en betydningsløs kamp.

    Så på den måde er det godt, at søndagens kamp ikke er helt betydningsløs - bare spillerne er med på den også. ;-)
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  24. Den følgende bruger er enig i dette:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Optakts- og kamptråd: FC København – FCM (25.11.18 kl.18)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 0
    Sidste Meddelelse: 24.11.18, 13:28
  2. Svar: 87
    Sidste Meddelelse: 02.03.15, 20:19
  3. Optakts- og kamptråd: FCM – FC København (29.03.13 kl.19)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 14
    Sidste Meddelelse: 30.03.13, 11:55
  4. Optakts- og kamptråd: FC København – BIF (21.10.12 kl.19)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 97
    Sidste Meddelelse: 03.11.12, 11:30
  5. Optakts- og kamptråd: FC København - AGF
    By rmjdk in forum De korte linier
    Svar: 57
    Sidste Meddelelse: 17.08.09, 13:01

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •