Se afstemningsresultater: Kampens resultat?

Stemmeafgivere
106. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FC København Sejr!

    63 59.43%
  • Uafgjort!

    19 17.92%
  • Nederlag!

    24 22.64%
Side 4 af 6 FørsteFørste 123456 SidsteSidste
Viser resultater 46 til 60 af 84

Emner: Optakts- og kamptråd: FC København – AaB (22.05.22 kl.17)

  1. #46
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – AaB (22.05.22 kl.17)

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Selvfølgelig er det spekulationer, og jeg håber ligeså meget som dig, at vi får lov at fejre mesterskabet med en sejr. Erfaringen med betydningsløse kampe siger bare noget andet. Tag bare landsholdets sidste kampe i VM-kvalifikationen, hvor de kunne slå både den ene og den anden rekord. Det endte i en fuser - givetvis fordi det, uanset hvor meget man gerne vil, bare er svært at sætte sig op til en betydningsløs kamp.

    Så på den måde er det godt, at søndagens kamp ikke er helt betydningsløs - bare spillerne er med på den også. ;-)
    Jeg tror faktisk at Hernings 4-1 sejr i Silkeborg er nok til, at spillerne tager den her kamp yderst seriøst.. De har efterhånden stiftet bekendskab med Murphys lov så mange gange, at jeg simpelthen ikke tror på, at de tager let på det.. Jeg tror vi vinder 3-1 og spiller en fejende flot kamp..

  2. De følgende 3 brugere er enige:

  3. #47
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – AaB (22.05.22 kl.17)

    Truppen er udtaget. Alle angribere er skadet, og vejen er banet for et Orri-hattrick:

    1 Kamil Grabara
    2 Kevin Diks
    6 Jens Stage
    8 Ísak Jóhannesson
    12 Lukas Lerager
    15 Viktor Claesson
    16 Pep Biel
    17 Paul Mukairu
    20 Nicolai Boilesen
    21 Kalle Johnsson
    22 Peter Ankersen
    24 William Bøving
    27 Valdemar Lund
    30 Hákon Arnar Haraldsson
    33 Rasmus Falk
    38 Elias Jelert
    39 Daniel Haarbo
    40 Roony Bardghji
    42 Orri Óskarsson

    Denis Vavro og David Khocholava har karantæne, og på skadelisten er Nicolai Jørgensen, Carlos Zeca, Khouma Babacar, Akinkunmi Amoo, Mamoudou Karamoko og Victor Kristiansen.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  4. De følgende 3 brugere er enige:

  5. #48
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – AaB (22.05.22 kl.17)

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Truppen er udtaget. Alle angribere er skadet, og vejen er banet for et Orri-hattrick:

    1 Kamil Grabara
    2 Kevin Diks
    6 Jens Stage
    8 Ísak Jóhannesson
    12 Lukas Lerager
    15 Viktor Claesson
    16 Pep Biel
    17 Paul Mukairu
    20 Nicolai Boilesen
    21 Kalle Johnsson
    22 Peter Ankersen
    24 William Bøving
    27 Valdemar Lund
    30 Hákon Arnar Haraldsson
    33 Rasmus Falk
    38 Elias Jelert
    39 Daniel Haarbo
    40 Roony Bardghji
    42 Orri Óskarsson

    Denis Vavro og David Khocholava har karantæne, og på skadelisten er Nicolai Jørgensen, Carlos Zeca, Khouma Babacar, Akinkunmi Amoo, Mamoudou Karamoko og Victor Kristiansen.
    Det er da et ubeskriveligt dumt tidspunkt at Karamoko bliver skadet på…. Nu var han jo more or less sikret nogle minutter…

    De angribere dér…. Man kan selvfølgelig ikke gøre for man er skadet, men det er nærmest et symbol på at den trio vi har aldrig kommer til at eksplodere.

    Håber Orri får noget spilletid.

    Zan


  6. #49
    Tilmeldingsdato
    Jul 2007
    Indlæg
    25

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – AaB (22.05.22 kl.17)

    Og hvor er Singh? #justice

  7. #50
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – AaB (22.05.22 kl.17)

    1 Kamil Grabara 23 år
    2 Kevin Diks 25 år
    6 Jens Stage 25 år
    8 Ísak Jóhannesson 19 år
    12 Lukas Lerager 28 år
    15 Viktor Claesson 30 år
    16 Pep Biel 25 år
    17 Paul Mukairu 22 år
    20 Nicolai Boilesen 30 år
    21 Kalle Johnsson 32 år
    22 Peter Ankersen 31 år
    24 William Bøving 19 år
    27 Valdemar Lund 18 år
    30 Hákon Arnar Haraldsson 19 år
    33 Rasmus Falk 30 år
    38 Elias Jelert 19 år
    39 Daniel Haarbo 19 år
    40 Roony Bardghji 16 år
    42 Orri Óskarsson 17 år

    Gennemsnitsalder på 23,53. Haarbo bliver vel sorteret fra. Det er nogle unge drenge som skal på banen i dag. Jeg forventer Diks starter på venstre back igen, selvom jeg ville foretrække Jelert.

    Grabara
    Ankersen Lund Boilesen Diks
    Falk Lerager
    Stage Haraldsson Claesson
    Biel

    Det bliver helt sikkert ikke en nem kamp. AaB skal vinde og når man ser på vores sæson, så forventer jeg at vi overlader spillet til dem, det bliver nok ikke kønt. AaB har dog ikke brug for en stor sejr og man må formode at de trækker sig tilbage i det øjeblik de kommer foran og derfor skal FCM hente en rigtig stor sejr.

    Jeg tror faktisk vi taber, men uafgjort og nederlag til BiF vil godt nok glæde mig….. kan Tottenham så tabe og Arsenal vinde - så er min søndag ganske fin :)

  8. Den følgende bruger er enig i dette:

  9. #51
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – AaB (22.05.22 kl.17)

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Jeg forventer Diks starter på venstre back igen, selvom jeg ville foretrække Jelert.
    Hvis ikke Diks starter centralt med Boilesen.

    Jeg forbereder mig på et skuffende nederlag, der sætter streg under en skuffende sæson og et mesterskab, der kun (formentlig) kommer i hus pga. de andre holds monumentale kriser. Og så bare se stift frem mod næste sæson... :-)
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  10. De følgende 4 brugere er enige:

  11. #52
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – AaB (22.05.22 kl.17)

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Hvis ikke Diks starter centralt med Boilesen.

    Jeg forbereder mig på et skuffende nederlag, der sætter streg under en skuffende sæson og et mesterskab, der kun (formentlig) kommer i hus pga. de andre holds monumentale kriser. Og så bare se stift frem mod næste sæson... :-)
    Jeg havde slet ikke set muligheden for at starte med 3 højre backs… godt set, hvis vi kalder Boile for en original venstre back - så stiller vi op uden centrale forsvarsspillere og kun centrale midtbanespillere for resten :)

  12. De følgende 3 brugere er enige:

  13. #53
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    106

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – AaB (22.05.22 kl.17)

    Min klare forventning er et nederlag mod AAB på 0-3 og en FCM-sejr på 5-0. Mesterskabet kommer i hus!

  14. Den følgende bruger er enig i dette:

  15. #54
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    320

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – AaB (22.05.22 kl.17)

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Det bliver helt sikkert ikke en nem kamp. AaB skal vinde og når man ser på vores sæson, så forventer jeg at vi overlader spillet til dem, det bliver nok ikke kønt. AaB har dog ikke brug for en stor sejr og man må formode at de trækker sig tilbage i det øjeblik de kommer foran og derfor skal FCM hente en rigtig stor sejr.

    Jeg tror faktisk vi taber, men uafgjort og nederlag til BiF vil godt nok glæde mig….. kan Tottenham så tabe og Arsenal vinde - så er min søndag ganske fin :)
    Jeg forventer omvendt at vi moser på og tager initiativet fra starten, båret frem af publikum. Islandske hestekræfter og Lerager-power som hjemme mod Silkeborg. Denne gang har vi endda spillere nok til at fastholde presset hele kampen igen. Særligt hvis Stage er klar.
    Eneste spørgsmålstegn og grund til bekymring er situationen i midterforsvaret. Jeg regner med Diks som makker til Boilesen i endnu en lettere fejlplaceret rolle. Men måske bedre end at kaste Valdemar Lund ind fra start i lige præcis den kamp?

    Håber på en stor FCK-dominans og islandske mål. Meget gerne med et indhop fra Orri når vi fører 3-0.

    Så bliver det måske denne startopstilling:

    Grabara
    Ankersen Diks Boilesen Jelert
    Falk Lerager
    Isak Haraldsson Claesson
    Pep Biel

    Med indhop fra Stage, Bøving, Mukairu, Orri og Lund. Og Roony skal ind og bukke. Lad os nu få en fest!

  16. Den følgende bruger er enig i dette:

  17. #55
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    432

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – AaB (22.05.22 kl.17)

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Det bliver helt sikkert ikke en nem kamp. AaB skal vinde og når man ser på vores sæson, så forventer jeg at vi overlader spillet til dem, det bliver nok ikke kønt. AaB har dog ikke brug for en stor sejr og man må formode at de trækker sig tilbage i det øjeblik de kommer foran og derfor skal FCM hente en rigtig stor sejr.

    Jeg tror faktisk vi taber, men uafgjort og nederlag til BiF vil godt nok glæde mig….. kan Tottenham så tabe og Arsenal vinde - så er min søndag ganske fin :)
    Er det ikke kedeligt og hårdt at være så negativ hele tiden ???

  18. Den følgende bruger er enig i dette:

  19. #56
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – AaB (22.05.22 kl.17)

    Citat Oprindeligt indsendt af Smackdaddy Se meddelelser
    Er det ikke kedeligt og hårdt at være så negativ hele tiden ???
    Det kommer vel an på hvordan du læser det - jeg vil kalde det realistisk. Vi har i langt de fleste kampe ladet modstanderen have bolden mest og eftersom AaB SKAL vinde for at komme i Europa og vi kan blive mestre med et lille nederlag…så er det ikke ulogisk hvis AaB tager kontrollen over kampen.

    Omvendt hvis vi blæser på fra start og vores taktik er at gå “all in”, så er det vel næsten eneste måde, hvor vi kan få en ordentlig afklapsning og sætte mesterskabet i fare. Jeg er ret sikker på at hele FCK gerne sælger de første 45 min uden mål og det tror jeg man kan se på kampens udvikling.

    Pessimistisk, negativt…. Tja jeg kalder det realistisk :)

  20. #57
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – AaB (22.05.22 kl.17)

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Jeg forbereder mig på et skuffende nederlag, der sætter streg under en skuffende sæson og et mesterskab, der kun (formentlig) kommer i hus pga. de andre holds monumentale kriser. Og så bare se stift frem mod næste sæson... :-)
    Det er 3 år siden vi sidst vandt dm. Når (hvis) vi gør det i dag, så har jeg sgu svært ved at være skuffet over sæsonen. Bevares spillet (primært det offensive) kan blive en del bedre, pokalen var en fadæse og pointmæssigt er vi ikke helt oppe at ringe. Men at vinde DM "kun" 1½ år efter en kæmpe turnaround i en sæson med masser af udskiftninger og masser af skader er altså ikke så dårligt. Det er heller ikke helt skidt, når vi kigger på brugen af talenter og når vi ser på, hvor meget vi stadig kan forbedre os. Pilen peger fremad og det skal vi ikke være skuffede over.

    Og nej vi vinder ikke pga andre holds kriser. Vi vinder, fordi vi har været bedst. Omvendt kan vi jo også sige, at FCM kun er så tæt på grundet vores momentale kriser....

    Lad os så få den titel hjem!

  21. De følgende 13 brugere er enige:

  22. #58
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – AaB (22.05.22 kl.17)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Det er 3 år siden vi sidst vandt dm. Når (hvis) vi gør det i dag, så har jeg sgu svært ved at være skuffet over sæsonen. Bevares spillet (primært det offensive) kan blive en del bedre, pokalen var en fadæse og pointmæssigt er vi ikke helt oppe at ringe. Men at vinde DM "kun" 1½ år efter en kæmpe turnaround i en sæson med masser af udskiftninger og masser af skader er altså ikke så dårligt. Det er heller ikke helt skidt, når vi kigger på brugen af talenter og når vi ser på, hvor meget vi stadig kan forbedre os. Pilen peger fremad og det skal vi ikke være skuffede over.

    Og nej vi vinder ikke pga andre holds kriser. Vi vinder, fordi vi har været bedst. Omvendt kan vi jo også sige, at FCM kun er så tæt på grundet vores momentale kriser....

    Lad os så få den titel hjem!
    Præcis! Jeg er sgu så træt af at høre på folk der postulerer, at vi kun vinder DM pga FCM’s momuntale kriser.. Hvad er det for noget vrøvl? Hvad så med vores egne? Som i øvrigt modsat FCM’s er initieret af nogle langvarige skader til næglespillere.. Vi startede efteråret fremragende og gik så i stå efter skader til Falk og Zeca som udgjorde hele rygraden på holdet.. Det glemmer folk.. At vi er kommet stærkt tilbage og nu står med guldet (99,9%) er helt vores egen fortjeneste. Forzaaaa!!! :-)

  23. De følgende 4 brugere er enige:

  24. #59
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – AaB (22.05.22 kl.17)

    Fantastisk - tillykke med guldet til alle (så må jeg glemme at jeg tog fuldstændig fejl om dagens kamp :)

  25. De følgende 2 brugere er enige:

  26. #60
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    320

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – AaB (22.05.22 kl.17)

    Godt set! :)

  27. Den følgende bruger er enig i dette:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Optakts- og kamptråd: FC København – FCM (25.11.18 kl.18)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 0
    Sidste Meddelelse: 24.11.18, 13:28
  2. Svar: 87
    Sidste Meddelelse: 02.03.15, 20:19
  3. Optakts- og kamptråd: FCM – FC København (29.03.13 kl.19)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 14
    Sidste Meddelelse: 30.03.13, 11:55
  4. Optakts- og kamptråd: FC København – BIF (21.10.12 kl.19)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 97
    Sidste Meddelelse: 03.11.12, 11:30
  5. Optakts- og kamptråd: FC København - AGF
    By rmjdk in forum De korte linier
    Svar: 57
    Sidste Meddelelse: 17.08.09, 13:01

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •