Se afstemningsresultater: Kampens resultat?

Stemmeafgivere
106. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FC København Sejr!

    63 59.43%
  • Uafgjort!

    19 17.92%
  • Nederlag!

    24 22.64%
Side 6 af 6 FørsteFørste ... 3456
Viser resultater 76 til 84 af 84

Emner: Optakts- og kamptråd: FC København – AaB (22.05.22 kl.17)

  1. #76
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – AaB (22.05.22 kl.17)

    Tak for at smadre festen for resten. Fucking idioter.

  2. De følgende 6 brugere er enige:

  3. #77
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,849

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – AaB (22.05.22 kl.17)

    De skal hades og hånes ud af klubben, men de skal fandeme ikke ødelægge vores eller min glæde ved mesterskabet.

    Stort cadeau til resten af Parken for at vise dem, hvor latterlige deres sølle eksistens er!


  4. #78
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,516

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – AaB (22.05.22 kl.17)

    Citat Oprindeligt indsendt af d-man Se meddelelser
    Det ødelagde festen for mig. Jeg kommer aldrig til at give penge til tifo-udvalget igen, og jeg opfordrer alle til at lade være med at donere penge til dem.
    Jeg er også super skuffet over den opførsel, men jeg syntes også det er vigtigt at pointere at der var rigtige mange fra S12 der ikke stormede banen som blev på tribunen. Når det så er sagt så må der fra baglandet i S12 gøres langt mere for at få ryddet op blandt idioterne så godt man nu kan. Derudover kan det undre mig at Parken ikke havde placeret langt flere vagter hende ved S12 for at denne en kraftigere "Mur". Klubben havde endda selv været ud at advar om konsekvenserne. Tænker godt man kunne have gjort mere på den front.

    Ohh well det er sidste gang jeg kommenter dette. De skal ikke sjæle rampelyset mere.

    Tillykke med Guldet til Spillere, trænere og Fans. FORZA FC.

  5. De følgende 5 brugere er enige:

  6. #79
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,215

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – AaB (22.05.22 kl.17)

    Tilbage til fodbold. Hvor var det dejligt at se at Jess brød trenden med at stille med 11 badedyr i sidste runde af suppen. Jeg er med på at Kiwi har vist at data siger vi typisk vinder denne kamp, men frit efter ølhukommelsen, har det sjældent været fejende flot spil og god fodbold. Igår så vi et hold der spillede til de første 70 min, hvilket var en fornøjelse.

    Endnu engang stod Lerager meget stærkt i billedet, og hans samarbejde med Falk var rigtig godt. Det virker til at Haraldson har løst problemet med at forbinde Falk og Biel.
    Sådan som Falk og Lerager løste midtbanen igår, så må jeg indrømme at jeg ikke ser det som givet at den græske krog bare kommer tilbage på den midtbane. Zeca er mere iøjenfaldende end Lerager, granted, men sådan som Lerager har spillet sig op er det for mig ikke givet at lerager bare giver den plads tilbage.

    Og jeg er stækt tilfreds med signingen af lerager til 2025.


  7. #80
    Tilmeldingsdato
    Mar 2009
    Indlæg
    153

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – AaB (22.05.22 kl.17)

    Uanset hvor sympatisk Zeca er, så skal der ikke røres ved Falk - Lerager!
    -It is the dirty fucking wins-

  8. De følgende 4 brugere er enige:

  9. #81
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,516

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – AaB (22.05.22 kl.17)

    Citat Oprindeligt indsendt af Buhl Se meddelelser
    Uanset hvor sympatisk Zeca er, så skal der ikke røres ved Falk - Lerager!
    Enig.

    Jeg mener dog stadig der er plads til Zeca, hvis han kan komme på niveau igen, men han har en hård tid foran sig. Man meget kan ske jo. En skade til Falk eller Lerager så skal han jo gribe chancen, hvis den byder sig. Og nu hvor FCKs strategi er tydelig at man vil satse på ungdommen, og vi nu har set, hvordan vores islandske venner her de sidste 3 kampe reelt har været en stor faktor i at skaffe os Guldet, så burde men frem mod den nye sæson satse på dem. Også i Europa. Det giver om andet dem endnu mere hår på brystet.

    Dermed siger jeg også man skal være Meeeeeeget varsom med at købe alt for mange spillere i sommer Vinduet. Det skal virkelig være nogen af kvalitet, som kan gøre en Forskel i Europa og de er selvskrevet dyre at få til klubben.

  10. De følgende 2 brugere er enige:

  11. #82
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011
    Indlæg
    890

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – AaB (22.05.22 kl.17)

    Citat Oprindeligt indsendt af qwert Se meddelelser
    Ja.. Stødte lige på den her video, Daniello og gutten med SLO på ryggen fortjener respekt for dette. Samtidig bør man kunne identificere en del af dem. https://twitter.com/tfmpm/status/1528455884497616899
    Der kommer ingen konsekvenser - jo mindre vi fans presser på for det. De handler jo heller ikke ift. pyro mm.

  12. #83
    Tilmeldingsdato
    Mar 2020
    Indlæg
    71

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – AaB (22.05.22 kl.17)

    Håber det blev klart for klubben at der med den nye bølge af opbakning, ikke kan afholdes mestersskabsfest på Øster Alle. Fuldstændig kaos, specielt lige efter kampen. Selvom det ser flot ud på Twitter med en menneskefyldt Øster Alle, så kunne det være det ikke var så fedt at skulle stå 200m fra scenen, eller at skulle tage hjem fordi det slet ikke virkede til der var styr på det.

  13. De følgende 4 brugere er enige:

  14. #84
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    809

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – AaB (22.05.22 kl.17)

    Fantastisk sæsonafslutning og mesterskabet tilbage! Gode præstationer og mål fra Jóhannesson og Haraldsson kan der forhåbentligt bygges videre på. Samtidig et mål fra Lerager, som man bare kan se igen og igen.

  15. De følgende 3 brugere er enige:

Side 6 af 6 FørsteFørste ... 3456

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Optakts- og kamptråd: FC København – FCM (25.11.18 kl.18)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 0
    Sidste Meddelelse: 24.11.18, 13:28
  2. Svar: 87
    Sidste Meddelelse: 02.03.15, 20:19
  3. Optakts- og kamptråd: FCM – FC København (29.03.13 kl.19)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 14
    Sidste Meddelelse: 30.03.13, 11:55
  4. Optakts- og kamptråd: FC København – BIF (21.10.12 kl.19)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 97
    Sidste Meddelelse: 03.11.12, 11:30
  5. Optakts- og kamptråd: FC København - AGF
    By rmjdk in forum De korte linier
    Svar: 57
    Sidste Meddelelse: 17.08.09, 13:01

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •