Side 1 af 5 1234 ... SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 66

Emner: Ingen over klubben. Heller ikke jer tosser, der løb på banen i dag.

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Oct 2004
    Indlæg
    613

    Ingen over klubben. Heller ikke jer tosser, der løb på banen i dag.

    At løbe på banen og slås med egne frivillige vagter er simpelthen under lavmålet for, hvad vi som fans kan/skal acceptere. Folk der maskerer sig, løber på banen og slår og sparker på vagter - hvad fanden foregår der? S12 bliver simpelthen nødt til at tage noget ansvar og sige fra over for det der skete i dag.
    Klubben bliver også nødt til at træde i karakter nu og lade være med fortsat at vende det blinde øje til.

    En dag, der skulle være en kæmpefest dag mundede ud i en velfortjent pibekoncert mod tosserne, så vi dårligt nok kunne høre We are the Champions.

    Guldet kom hjem, hvilket er super fedt og det kan de maskerede tosser heldigvis Ikke ødelægge.

    Iøvrigt stor kredit til daniello, der stort set ene mand fik folk tilbage på tribunen igen.
    Sidst redigeret af MarBaar : 22.05.22 kl. 21:10


  2. #2
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Ingen over klubben. Heller ikke jer tosser, der løb på banen i dag.

    Tak for at smadre en guldfest for alle. Må I få livstidskarantæner, så resten af sektionen og nedre c kan få lidt fred.


  3. #3
    d-man er offline Fodbold skal ses i Parken
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    404

    Re: Ingen over klubben. Heller ikke jer tosser, der løb på banen i dag.

    Som jeg skrev i en anden tråd, ødelagde det festen for mig.

    Jeg kommer aldrig til at give penge til tifo-udvalget igen, og jeg opfordrer alle til at lade være med at donere penge til dem.
    Molde eller Barca - jeg er ligeglad jeg kommer for F.C. København ! - Daniello

  4. De følgende 9 brugere er enige:

  5. #4
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    3,104

    Re: Ingen over klubben. Heller ikke jer tosser, der løb på banen i dag.

    Citat Oprindeligt indsendt af d-man Se meddelelser
    Som jeg skrev i en anden tråd, ødelagde det festen for mig.

    Jeg kommer aldrig til at give penge til tifo-udvalget igen, og jeg opfordrer alle til at lade være med at donere penge til dem.
    Jeg er helt med på, at der blev lagt en gevaldig dæmper på festen også for mit vedkommende og jeg var pænt arrig over det, der skete, men skal vi nu ikke nøjes med at skyde mod dem, der er ansvarlige? Jeg tvivler på, at TIFO-udvalget er en del af dem.


  6. #5
    d-man er offline Fodbold skal ses i Parken
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    404

    Re: Ingen over klubben. Heller ikke jer tosser, der løb på banen i dag.

    Citat Oprindeligt indsendt af DaneX Se meddelelser
    Jeg er helt med på, at der blev lagt en gevaldig dæmper på festen også for mit vedkommende og jeg var pænt arrig over det, der skete, men skal vi nu ikke nøjes med at skyde mod dem, der er ansvarlige? Jeg tvivler på, at TIFO-udvalget er en del af dem.
    Jo. Det hele hænger sammen og er nøje orkestreret. Jeg har været på mange away-ture og ved, hvordan det foregår.
    Molde eller Barca - jeg er ligeglad jeg kommer for F.C. København ! - Daniello

  7. De følgende 2 brugere er enige:

  8. #6
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Ingen over klubben. Heller ikke jer tosser, der løb på banen i dag.

    Disse grupperinger på Sektion 12, som også må tage deres del af ansvaret for at de seneste derbies blev uden udebanefans, de fik simpelthen lov til at lade nogle af deres "repræsentanter" få adgang til en lukket træning dagen inden et derby for at forklare spillertruppen, at de ville sidde og være børnefornærmet i en halv time over at der var konsekvenser for deres retarderede handlinger..
    Og at fanklubben støttede op om den boykot.. Ordet "mistillidsvotum" er ikke utopisk at se anvendt til næste generforsamling..
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)


  9. #7
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    1,121

    Re: Ingen over klubben. Heller ikke jer tosser, der løb på banen i dag.

    Citat Oprindeligt indsendt af d-man Se meddelelser
    Jo. Det hele hænger sammen og er nøje orkestreret. Jeg har været på mange away-ture og ved, hvordan det foregår.
    Jeg tænker at jeg ikke er den eneste, der gerne vil have uddybet den, noget voldsomme, beskyldning.

  10. #8
    MZ er offline What airdefence doing?
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    1,130

    Re: Ingen over klubben. Heller ikke jer tosser, der løb på banen i dag.

    Citat Oprindeligt indsendt af FC William Se meddelelser
    Jeg tænker at jeg ikke er den eneste, der gerne vil have uddybet den, noget voldsomme, beskyldning.
    Uha ja... Det var helt tIlfældigt... Ligesom Alt det pyro der forekommer.....

  11. De følgende 4 brugere er enige:

  12. #9
    Tilmeldingsdato
    Feb 2003
    Indlæg
    668

    Re: Ingen over klubben. Heller ikke jer tosser, der løb på banen i dag.

    Fuck alle jer selviscenesættende amøber på B 12 - gid jeres røv må klø resten af jeres sørgelige liv og jeres latterlige små arme må være for korte til at gøre noget ved jeres anus problemer…. I ER SIMPELTHEN FOR LATTERLIGE…….
    Caligula7611:51
    wtf? jak med noget nyt? Først? *sætter kryds i kalenderen*

  13. De følgende 11 brugere er enige:

  14. #10
    Tilmeldingsdato
    Feb 2003
    Indlæg
    668

    Re: Ingen over klubben. Heller ikke jer tosser, der løb på banen i dag.

    ….hov …glemte lige det vigtigste: B O N D E R Ø V E……….
    Caligula7611:51
    wtf? jak med noget nyt? Først? *sætter kryds i kalenderen*

  15. De følgende 4 brugere er enige:

  16. #11
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    1,121

    Re: Ingen over klubben. Heller ikke jer tosser, der løb på banen i dag.

    Citat Oprindeligt indsendt af MZ Se meddelelser
    Uha ja... Det var helt tIlfældigt... Ligesom Alt det pyro der forekommer.....
    Jeg er oprigtigt interesseret i at få uddybet hvad der er orkestreret af hvem og hvordan og hvorledes. Er det "bare" ift. at få noget lys og røg med ind, eller hvad taler vi om?

    Det kan sagtens være at der er personsammenfald ift. folk der maler tifo og f.eks. vælter på banen i dag, men jeg stiller mig alligevel tvivlende over for i hvor høj grad dét og andet idioti skulle være centralt organiseret og orkestreret af S12 i "formel" forstand. Det lyder alligevel en tand for dumt, hvilket selvfølgelig ikke udelukker det nu om dage...

  17. #12
    Tilmeldingsdato
    Aug 2002
    Indlæg
    483

    Re: Ingen over klubben. Heller ikke jer tosser, der løb på banen i dag.

    Vi ved jo allesammen godt, at der ikke kommer til at ske noget som helst. Klubben tør ikke tage opgøret, og dem på Sektionen, der udemærket godt ved hvem de her er, gør intet - sikkert fordi de ‘bidrager til stemningen’ og det i øvrigt er sååååååå urimeligt, at der er regler for opførsel til fodboldkampe.

    Konsekvensen burde være livstidskarantæner til alle dem, der løb på banen + livstidskarantæne for at tage maske på til alle kampe fremadrettet- fordi den eneste grund til, at det forekommer, er, at de skal til at gøre noget, som de ikke må
    Sidst redigeret af gunner : 23.05.22 kl. 06:08
    FORZA KØBENHAVN
    gunner's Avatar


  18. #13
    Tilmeldingsdato
    Sep 2010
    Indlæg
    124

    Re: Ingen over klubben. Heller ikke jer tosser, der løb på banen i dag.

    Citat Oprindeligt indsendt af gunner Se meddelelser
    livstidskarantæne for at tage maske på til alle kampe fremadrettet
    Vi ved desværre alle, at klubben ikke tør sådan noget.

  19. De følgende 8 brugere er enige:

  20. #14
    d-man er offline Fodbold skal ses i Parken
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    404

    Re: Ingen over klubben. Heller ikke jer tosser, der løb på banen i dag.

    Citat Oprindeligt indsendt af FC William Se meddelelser
    Jeg er oprigtigt interesseret i at få uddybet hvad der er orkestreret af hvem og hvordan og hvorledes. Er det "bare" ift. at få noget lys og røg med ind, eller hvad taler vi om?

    Det kan sagtens være at der er personsammenfald ift. folk der maler tifo og f.eks. vælter på banen i dag, men jeg stiller mig alligevel tvivlende over for i hvor høj grad dét og andet idioti skulle være centralt organiseret og orkestreret af S12 i "formel" forstand. Det lyder alligevel en tand for dumt, hvilket selvfølgelig ikke udelukker det nu om dage...
    Bemærkede du, at mange af dem, der løb på banen, havde elefanthuer på. Det havde de ikke fordi det var koldt.

    Det foregår ved, at man arrangerer tifoen sådan, at på forhånd aftalte personer bruger tifoen til at "Klæde om" og maskere sig inden de tænder deres pyro.

    Det gøres på den måde, for at slippe for at blive afsløret af kameraerne. Distribueringen af pyro er nøje planlagt, og foregår på toiletterne før kampen starter.

    intet er tilfældig. Alt er nøje planlagt.

    Derfor ingen støtte til tifoer fra mig fremover, og jeg opfordrer alle til at sige NEJ, næste gang I bliver bedt om penge.
    Molde eller Barca - jeg er ligeglad jeg kommer for F.C. København ! - Daniello


  21. #15
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    18

    Re: Ingen over klubben. Heller ikke jer tosser, der løb på banen i dag.

    Det ville være et kæmpe skridt hvis man slog hårdt ned på folk der bryder maskeringsforbudet...set ude fra slipper folk afsted med at gå lige forbi vagter iført elefanthuer. Pillede man de maskerede ud og afleverede dem til politiet, kunne klovnerne dømmes og få karantæne. Var ingen maskerede ville det formedentlig også lægge en dæmper, på de fleste andre problemer. Ved godt det nok kræver massivt flere vagter, men problemerne løses ikke kun ved dialog. Hele konceptet med at have elefanthue med til fodbold er mig totalt uforståeligt og usmageligt.


Side 1 af 5 1234 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Ingen sne på banen i Farum
    By ApuNazz in forum De korte linier
    Svar: 1
    Sidste Meddelelse: 20.03.06, 16:05
  2. Såeeh skidt er det da heller ikke...
    By FCAnders in forum De korte linier
    Svar: 7
    Sidste Meddelelse: 21.06.05, 15:45
  3. Aktien er... ja heller ikke vær at se på...!
    By Ais in forum De korte linier
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 05.08.04, 12:14
  4. Heller ikke idag
    By 5.LarsHøjer in forum De korte linier
    Svar: 19
    Sidste Meddelelse: 18.01.04, 15:21
  5. 2 mål i 2 kampe - Det er da heller ikke godt nok!
    By Maske in forum De korte linier
    Svar: 12
    Sidste Meddelelse: 28.08.03, 15:46

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •