Side 3 af 5 FørsteFørste 12345 SidsteSidste
Viser resultater 31 til 45 af 66

Emner: Ingen over klubben. Heller ikke jer tosser, der løb på banen i dag.

  1. #31
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Ingen over klubben. Heller ikke jer tosser, der løb på banen i dag.

    Citat Oprindeligt indsendt af x-færing Se meddelelser
    Rigtigt godt indlæg. Det får mig til at tænke på, at det i FCKs start, var en del af fansenes selvforståelse, at man IKKE var marionetdukker. Ar man ikke ville kommanderes med, at folk gjorde og støttede, som de havde lyst til.
    Opbakningen var levende, opfindsom, anarkistisk, humoristisk, uforudsigelig. Og holdet skulle ofte gøre sig fortjent til støtten.

    Opbakningen fra S12 er da flot og konstant, men faktisk også forudsigelig og kedelig i længden. Og autoritær. Det undrer mig, at så mange unge, synes det er fedt, at blive dirigeret rundt med. De eneste andre steder, hvor man vil acceptere det, er i hæren og totalitære stater.
    Jeg har spekuleret på præcis det samme. En ting er, at der er en hård kerne, som givetvis betragter støtten som en værnepligt og en del af en krig for klubbens ære. Men når jeg læser beretninger om fysisk irettesættelse, hvis man ikke støtter på den rigtige måde, har jeg svært ved at fatte, at der samtidig også står tusindvis formentlig relativt almindelige fans og gider at deltage i det.

    Og ja, det er jo tankevækkende, at de historier 1:1 er ekkoer af de Alpha-historier, vi har rystet på hovedet af ude vestfra, mens vi brystede os af at have en anden mere anarkistisk og selvironisk fankultur. Men den findes heldigvis stadig i en eller anden grad på C.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  2. De følgende 7 brugere er enige:

  3. #32
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    85

    Re: Ingen over klubben. Heller ikke jer tosser, der løb på banen i dag.

    Citat Oprindeligt indsendt af Bubbibjørnen Se meddelelser

    Nuancer savnes godt nok i den her debat. Det i søndags var pinligt at være vidne til, men gruppen af reelle ballademagere var en yderst lille del af den samlede tribune, som iøvrigt var ligeså utilfredse som den resterende del af stadion.
    Hvilke nuancer savner du? Fra klubben, baneløberne eller andre som kan forklare hvorfor så forholdsvis mange har negative oplevelser på stadion.

    Det jeg oplever i større og større grad er en topstyring og en oplevelse af at nogle fans er mere fans end arndre. At være fan, handler ikke kun om at være der hver gang. Det er noget man føler i hjertet. Havde jeg været et andet sted i liver, havde jeg også været mere aktiv i fanmiljøet. Dem som pt. forsøger at få andre med i stemningen og gerne vil diktere hvordan andre skal levere steminng. Dem er jeg spændt på at høre og se om de også er lige så aktive mm når de er blevet 10-15 år ældre.

    Denne debat kan, som jeg ser det, kun blive nuanceret hvis dem som har den omtalte negative opførselse melder sig på banen og vil debatterer med.
    Oprindelig fra KBH, nu i Hobro. Stadig 100% F.C.K
    FCK_randers's Avatar

  4. #33
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    3,546

    Re: Ingen over klubben. Heller ikke jer tosser, der løb på banen i dag.

    Citat Oprindeligt indsendt af Bubbibjørnen Se meddelelser
    Så man skal bremse egen udvikling ved at pisse på fredelige sæsonkortholdere ved at udelukke dem fra hjemmekampe?
    Hvordan tror du helt alvorligt at det ville fungere i praksis?

    Iøvrigt er det vel værd at bemærke at Hørsholt vendte 180 grader i sin holdning til Sektionen, efter at have kørt en krig der var umulig at vinde, som ikke gjorde noget godt for nogen og som skabte mere ballade end set længe. Kort og godt, så er det du savner en periode hvor forholdet mellem fans og klub var elendigt.

    Nuancer savnes godt nok i den her debat. Det i søndags var pinligt at være vidne til, men gruppen af reelle ballademagere var en yderst lille del af den samlede tribune, som iøvrigt var ligeså utilfredse som den resterende del af stadion.
    Men stadig så stor en del, at man ikke tør tage fat i problemet, fordi det skaber mere ballade end man kan overskue.

    Lige PT er der et problem, som klubben (og selv politiet) ikke tør gøre noget ved, af frygt for at eskalere problemet. Så som det er i dag, der tør man ikke pille idioter ud og smide dem ud, fordi deres latterlige medforbrydere kommer dem til hjælp. Dvs. det er ikke en mulighed. Hvad skal man så gøre???

    1: Dialog? (og her ville jeg godt sætte en hel stribe brække-sig-emojies ind)
    2: Ignorere det?
    3: ???

    I min verden, der er man nødt til at få antallet af ballademagere - og støtter - så langt ned, at man rent faktisk tør sende nogle professionelle vagter eller politi ind og hente idioter ud, når der sker noget, som man ikke vil have. Så hvordan sænker vi antallet af personer, der modsætter sig det? Og hvis det skal komme indefra, så hører jeg meget gerne gode forslag, til hvordan man kan få fremelsket en holdning på tribunen, som siger at man IKKE går i infight med kontrollører, der vil fjerne en maskeret narrøv.

    Jeg KAN ikke komme på en metode til at ændre holdningen overfor idioter, som ikke starter med nogle klare regler med nogle klare konsekvenser, så flere vil tænke "fuck en nar, nu får vi IGEN en kamp med begrænsninger af en art". Det er ikke fair, at uskyldige fans skal "straffes" og det er ikke fair, at andre fans skal lege politi-folk - slet ikke overfor sindsyge volds-amøber på coke - men jeg ser desværre ikke en anden vej.

    Mit forslag ville være noget i stil med, at man sætter nogle helt klare regler op. Så sætter man nogle professionelle vagter til helt stille og roligt, at gå ind når f.eks. maskeforbud overtrædes eller der er sket noget andet, man vurderer er tilpas alvorligt, og i samme sekund de møder fysisk modstand, så smutter de igen inden ting går galt, og så kommer der en klar og på forhånd kendt konsekvens i form af f.eks. en stærkt reduceret eller lukket nedre sektion i 1 kamp, hvor folk så kan bruge deres sæsonkort på andre tribuner i stedet. Eller noget i den stil. Jeg kan sagtens se, at det er pisse uretfærdigt overfor helt fredelige flinke fans på tribunen - men jeg har bare ikke hørt et eneste fornuftigt forslag. Det eneste jeg har hørt er "dialog" - og hey, lad ENDELIG fans og klub snakke en hel masse, men det er jo bare ikke nok. Eller man kan ignorere problemet - det har så været taktikken indtil nu, og det kan man jo også mene er fint nok - jeg er bare personligt ikke enig.
    --
    Enjoy your job, make lots of money, work within the law. Choose any two.
    ougar's Avatar

  5. De følgende 6 brugere er enige:

  6. #34
    Tilmeldingsdato
    Sep 2010
    Indlæg
    418

    Re: Ingen over klubben. Heller ikke jer tosser, der løb på banen i dag.

    Måske det ville være nemmere at finde de enkelte personer, og/eller gøre det sværere at gemme sig, hvis stemningstribunen også fik faste pladser?

  7. #35
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,223

    Re: Ingen over klubben. Heller ikke jer tosser, der løb på banen i dag.

    Citat Oprindeligt indsendt af aegh Se meddelelser
    Måske det ville være nemmere at finde de enkelte personer, og/eller gøre det sværere at gemme sig, hvis stemningstribunen også fik faste pladser?
    Det vil HELT SIKKERT ikke blive taget godt imod.

    Jeg kan kun forestille mig balladen, hvis en eller anden newcommer insisterede på at stå i midten, fordi han havde lånt et sæsonkort til den plads :-D
    /Giggs

    København er en grim by med grimme mennesker og klamme dialekter. Lige fra Østerbro til Lyngby. Det eneste sted i København jeg har oplevet flinke mennesker er i Næstved.

  8. De følgende 2 brugere er enige:

  9. #36
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Ingen over klubben. Heller ikke jer tosser, der løb på banen i dag.

    Citat Oprindeligt indsendt af ougar Se meddelelser
    Men stadig så stor en del, at man ikke tør tage fat i problemet, fordi det skaber mere ballade end man kan overskue.

    Lige PT er der et problem, som klubben (og selv politiet) ikke tør gøre noget ved, af frygt for at eskalere problemet. Så som det er i dag, der tør man ikke pille idioter ud og smide dem ud, fordi deres latterlige medforbrydere kommer dem til hjælp. Dvs. det er ikke en mulighed. Hvad skal man så gøre???

    1: Dialog? (og her ville jeg godt sætte en hel stribe brække-sig-emojies ind)
    2: Ignorere det?
    3: ???

    I min verden, der er man nødt til at få antallet af ballademagere - og støtter - så langt ned, at man rent faktisk tør sende nogle professionelle vagter eller politi ind og hente idioter ud, når der sker noget, som man ikke vil have. Så hvordan sænker vi antallet af personer, der modsætter sig det? Og hvis det skal komme indefra, så hører jeg meget gerne gode forslag, til hvordan man kan få fremelsket en holdning på tribunen, som siger at man IKKE går i infight med kontrollører, der vil fjerne en maskeret narrøv.

    Jeg KAN ikke komme på en metode til at ændre holdningen overfor idioter, som ikke starter med nogle klare regler med nogle klare konsekvenser, så flere vil tænke "fuck en nar, nu får vi IGEN en kamp med begrænsninger af en art". Det er ikke fair, at uskyldige fans skal "straffes" og det er ikke fair, at andre fans skal lege politi-folk - slet ikke overfor sindsyge volds-amøber på coke - men jeg ser desværre ikke en anden vej.

    Mit forslag ville være noget i stil med, at man sætter nogle helt klare regler op. Så sætter man nogle professionelle vagter til helt stille og roligt, at gå ind når f.eks. maskeforbud overtrædes eller der er sket noget andet, man vurderer er tilpas alvorligt, og i samme sekund de møder fysisk modstand, så smutter de igen inden ting går galt, og så kommer der en klar og på forhånd kendt konsekvens i form af f.eks. en stærkt reduceret eller lukket nedre sektion i 1 kamp, hvor folk så kan bruge deres sæsonkort på andre tribuner i stedet. Eller noget i den stil. Jeg kan sagtens se, at det er pisse uretfærdigt overfor helt fredelige flinke fans på tribunen - men jeg har bare ikke hørt et eneste fornuftigt forslag. Det eneste jeg har hørt er "dialog" - og hey, lad ENDELIG fans og klub snakke en hel masse, men det er jo bare ikke nok. Eller man kan ignorere problemet - det har så været taktikken indtil nu, og det kan man jo også mene er fint nok - jeg er bare personligt ikke enig.
    Løsningen er hårde nok sanktioner:

    1) Pointstraf
    2) Lukning af tribuner
    3) Høje bøder til dem man identificerer (a la de 10.000 kr FCK har meldt ud).

    Ad 1) De vil møde SÅ stor modstand at jeg nægter at tro det ikke vil luge lidt ud.
    Ad 2) Det vil være trættende for dem i længden, og den udmattelseskrig tror jeg også luger ud.
    Ad 3) I mine unge dage, kom jeg sgu også til at udleve noget ungdomskådhed i forbindelse med fodbold. Det blev til en del pyro, lidt baneløberrig i Næstved plus det løse. Aldrig voldsrelateret, men dog snotdumt og åbenbart en del af de rebelske elementer nogen udlever i livsdannelsen. Og jeg kan edderdyleme LOVE jer for farmand ville give mig nakkedrag hvis jeg kom hjem med en bøde på 10K - udover jeg nok (meget kraftigt) ville overveje at løbe på banen næste gang. Specielt efter et par måneder, hvor jeg stadig var ved at afbetale bøden og dybt begrænset i mine underholdningsmuligheder med vennerne....

    Der vil helt sikkert stadig være en lille hård kerne tilbage, men ovenstående ville alt andet lige formindske mængden, da omkostningerne simpelthen er for store for dem selv og medfans...

    Zan

  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #37
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Ingen over klubben. Heller ikke jer tosser, der løb på banen i dag.

    Og så må det vel også være første og sidste gang, at klubben går med til noget så tåkrummende pinligt som at invitere repræsentanter fra de grupperinger til en lukket træning for at forklare holdet, hvorfor de laver en massiv omgang selviscenesættende piveri over at opdage at deres idioti har konsekvenser.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)


  12. #38
    Tilmeldingsdato
    Oct 2006
    Indlæg
    425

    Re: Ingen over klubben. Heller ikke jer tosser, der løb på banen i dag.

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Og så må det vel også være første og sidste gang, at klubben går med til noget så tåkrummende pinligt som at invitere repræsentanter fra de grupperinger til en lukket træning for at forklare holdet, hvorfor de laver en massiv omgang selviscenesættende piveri over at opdage at deres idioti har konsekvenser.
    Hvordan hænger de to ting overhovedet sammen for dig?

  13. #39
    Tilmeldingsdato
    Sep 2010
    Indlæg
    418

    Re: Ingen over klubben. Heller ikke jer tosser, der løb på banen i dag.

    Citat Oprindeligt indsendt af giggs Se meddelelser
    Det vil HELT SIKKERT ikke blive taget godt imod.

    Jeg kan kun forestille mig balladen, hvis en eller anden newcommer insisterede på at stå i midten, fordi han havde lånt et sæsonkort til den plads :-D
    Nej, det vil sikkert ikke blive taget godt imod. Jeg siger heller ikke, at det er en god ide. Men er der nogen løsning, der er god for alle? I forhold til lukkede tribuner og hvad der ellers er foreslået, er det måske det, der vil gøre mindst ondt. Spørgsmålet er så, om det overhovedet vil have en effekt med faste pladser?

  14. #40
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    737

    Re: Ingen over klubben. Heller ikke jer tosser, der løb på banen i dag.

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Og så må det vel også være første og sidste gang, at klubben går med til noget så tåkrummende pinligt som at invitere repræsentanter fra de grupperinger til en lukket træning for at forklare holdet, hvorfor de laver en massiv omgang selviscenesættende piveri over at opdage at deres idioti har konsekvenser.
    Fuldstændig enig. Man ventede jo bare på en situation som denne ville opstå, efter verdens latterligste boykot.

    Problemet er at fans og folk generelt glemmer hurtigt. De har været et hav af andre situationer som denne gennem årene, men alligevel fik folk på nærmest ufattelig vis semi-overbevist en del fans om at boykot var helt på sin plads. Noget af det mest gakkede længe, men en funktion af at folk så småt havde glemt alle lignende episoder.

    Ingen selvindsigt overhovedet. Husk det næste gang offermentalitet eller boykot bliver foreslået.
    "Och du glömmer det viktigaste. FCK är av plast och av ondo. Statsfinansierad styggelse. Äckligt"

  15. Den følgende bruger er enig i dette:

  16. #41
    Tilmeldingsdato
    Dec 2010
    Indlæg
    33

    Re: Ingen over klubben. Heller ikke jer tosser, der løb på banen i dag.

    Som fast gænger på Sektionen er det tydeligt, at for mange (og måske et stigende antal de senere år?), går det at gå i Parken hånd i hånd med at være HELT blæste. Klubben har et overordnet ansvar for hvordan livet på tribunen er, og ligesom andre, tror jeg ikke særlig meget på dialog ift. de her problemer. Til gengæld kan klubben gøre noget ved rammerne for, hvordan vi går til fodbold. Jeg har to lidt kontroversielle forslag, som jeg tror vil hjælpe på nogle af problemerne.

    1) Shotsrør. Har det altid været normalt at kunne købe shots til fodbold? Vil vi gerne have en fodboldkultur, hvor unge gymnasiedrenge drikker 10 shots en søndag aften bare fordi de er til fodbold? Med den mængde shots folk køber og indtager til kampe, er det svært at tro andet, end at formålet er at blive så stive som muligt. Hvad med at man simpelthen bare fjerner shotsrør? Bevares, man kan også blive fuld af øl, men det kræver immervæk en noget større indsats og tager også længere tid. Jeg tvivler på, at en evt. fjernelse af shotsrør vil få klubbens økonomi til at vakle.

    2) Stoffer. Det er vildt hvor normaliseret det er at tage stoffer på Sektionen. Jeg stod forholdsvist tæt på banen i højre side i søndags, og det var tydeligt, at flere af de umaskerede baneløbere havde et kæbeparti, der kørte stærkt. Hvis man virkelig vil gøre noget ved det stofferne, hvad jeg synes man burde gøre, så kan jeg umiddelbart ikke se andre løsninger end at have narkohunde, der tjekker folk ved indgangen. Ville det virke voldsomt? Ja, det synes jeg. Men omvendt er det også voldsomt at have en tribune hvor alle ved, hvor mange der er på stoffer, og ingen forsøger at gøre noget ved det. Personligt ville jeg godt kunne klare at en hund sniffer mig bagi på vejen ind, hvis det omvendt kunne være med til at gøre det langt sværere at få alle de stoffer med ind.

    Det er ikke tiltag, som er direkte rettet mod den hårde kerne, der udgør 95% af problemerne. Alligevel har jeg lidt på fornemmelsen, at de vil blive ramt af forslag nr. 2....
    Derudover burde der være nogen, der tager en alvorssnak med capo om hans ageren under baneinvasionen i søndags. Det var under al kritik.


  17. #42
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Ingen over klubben. Heller ikke jer tosser, der løb på banen i dag.

    Der er masser af gode forslag her i tråden til, hvordan man kan begrænse mængden af idioter på B-tribunen, men spørgsmålet er jo, om klubben tør tage fat i problemet for alvor. Derfor kan jeg ikke lade være med at håbe på, at den straf, der kommer fra disciplinærudvalget, er så hård, at både klubben og S12 bliver tvunget til at tage problemet alvorligt.

    En lukket B-tribune til førstkommende hjemmekamp har formentlig større effekt end en håndfuld bøder á 10.000 kroner og karantæner, som jeg næppe er den eneste, der har en fornemmelse af, er umulige at håndhæve.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  18. #43
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Ingen over klubben. Heller ikke jer tosser, der løb på banen i dag.

    Citat Oprindeligt indsendt af slef12 Se meddelelser
    Som fast gænger på Sektionen er det tydeligt, at for mange (og måske et stigende antal de senere år?), går det at gå i Parken hånd i hånd med at være HELT blæste. Klubben har et overordnet ansvar for hvordan livet på tribunen er, og ligesom andre, tror jeg ikke særlig meget på dialog ift. de her problemer. Til gengæld kan klubben gøre noget ved rammerne for, hvordan vi går til fodbold. Jeg har to lidt kontroversielle forslag, som jeg tror vil hjælpe på nogle af problemerne.

    1) Shotsrør. Har det altid været normalt at kunne købe shots til fodbold? Vil vi gerne have en fodboldkultur, hvor unge gymnasiedrenge drikker 10 shots en søndag aften bare fordi de er til fodbold? Med den mængde shots folk køber og indtager til kampe, er det svært at tro andet, end at formålet er at blive så stive som muligt. Hvad med at man simpelthen bare fjerner shotsrør? Bevares, man kan også blive fuld af øl, men det kræver immervæk en noget større indsats og tager også længere tid. Jeg tvivler på, at en evt. fjernelse af shotsrør vil få klubbens økonomi til at vakle.

    2) Stoffer. Det er vildt hvor normaliseret det er at tage stoffer på Sektionen. Jeg stod forholdsvist tæt på banen i højre side i søndags, og det var tydeligt, at flere af de umaskerede baneløbere havde et kæbeparti, der kørte stærkt. Hvis man virkelig vil gøre noget ved det stofferne, hvad jeg synes man burde gøre, så kan jeg umiddelbart ikke se andre løsninger end at have narkohunde, der tjekker folk ved indgangen. Ville det virke voldsomt? Ja, det synes jeg. Men omvendt er det også voldsomt at have en tribune hvor alle ved, hvor mange der er på stoffer, og ingen forsøger at gøre noget ved det. Personligt ville jeg godt kunne klare at en hund sniffer mig bagi på vejen ind, hvis det omvendt kunne være med til at gøre det langt sværere at få alle de stoffer med ind.

    Det er ikke tiltag, som er direkte rettet mod den hårde kerne, der udgør 95% af problemerne. Alligevel har jeg lidt på fornemmelsen, at de vil blive ramt af forslag nr. 2....
    Derudover burde der være nogen, der tager en alvorssnak med capo om hans ageren under baneinvasionen i søndags. Det var under al kritik.
    Der har du vejen til dialog.

    “Vi er alle intereseret i at der ikke tages stoffer på tribunen. Hvad er “jeres” forslag til hvordan vi realistisk og effektivt får gjort op med stoffer på tribunen?”

  19. De følgende 2 brugere er enige:

  20. #44
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    129

    Re: Ingen over klubben. Heller ikke jer tosser, der løb på banen i dag.

    Et helt oplagt sted at starte kunne være nogle kampe uden capo og måske uden tifo på sektionen. Det er i den milde ende, men jeg tror faktisk det betyder noget. Når man så giver tilladelse til at have et capotårn igen, skal den selvfølgelig inddrages ved første romerlys.

  21. De følgende 2 brugere er enige:

  22. #45
    crekke er offline Og kategorien er en hest
    Tilmeldingsdato
    Jul 2004
    Indlæg
    674

    Re: Ingen over klubben. Heller ikke jer tosser, der løb på banen i dag.

    Citat Oprindeligt indsendt af angatyr Se meddelelser
    Et helt oplagt sted at starte kunne være nogle kampe uden capo og måske uden tifo på sektionen. Det er i den milde ende, men jeg tror faktisk det betyder noget. Når man så giver tilladelse til at have et capotårn igen, skal den selvfølgelig inddrages ved første romerlys.
    Selvom jeg oplevede en mangel på action fra capo's side ifbm. med baneløberne, så er det immervæk ikke hans skyld at det skete. Jovist, vi kan godt debattere og diskutere om han skulle have råbt noget(det synes jeg...) - men at fjerne capotårn vil jo bare gøre at der står 8tusind "leder-løse" fans, hvorpå der for alvor kan gå Benny Hill i den.

    En dialog med capo/S12's ledelse ville nok være at foretrække. I den forbindelse kunne man jo gøre opmærksom på hvor stor en stemme han/de har iht. episoder som den i Søndags - og at den stemme skal bruges, hvis ikke den skal fjernes helt.
    /crekke

    There are only 10 types of people in the world -
    those who understand binary, and those who don't.

  23. Den følgende bruger er enig i dette:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Ingen sne på banen i Farum
    By ApuNazz in forum De korte linier
    Svar: 1
    Sidste Meddelelse: 20.03.06, 16:05
  2. Såeeh skidt er det da heller ikke...
    By FCAnders in forum De korte linier
    Svar: 7
    Sidste Meddelelse: 21.06.05, 15:45
  3. Aktien er... ja heller ikke vær at se på...!
    By Ais in forum De korte linier
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 05.08.04, 12:14
  4. Heller ikke idag
    By 5.LarsHøjer in forum De korte linier
    Svar: 19
    Sidste Meddelelse: 18.01.04, 15:21
  5. 2 mål i 2 kampe - Det er da heller ikke godt nok!
    By Maske in forum De korte linier
    Svar: 12
    Sidste Meddelelse: 28.08.03, 15:46

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •