Side 4 af 5 FørsteFørste 12345 SidsteSidste
Viser resultater 46 til 60 af 66

Emner: Ingen over klubben. Heller ikke jer tosser, der løb på banen i dag.

  1. #46
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Ingen over klubben. Heller ikke jer tosser, der løb på banen i dag.

    Citat Oprindeligt indsendt af crekke Se meddelelser
    En dialog med capo/S12's ledelse ville nok være at foretrække. I den forbindelse kunne man jo gøre opmærksom på hvor stor en stemme han/de har iht. episoder som den i Søndags - og at den stemme skal bruges, hvis ikke den skal fjernes helt.
    Jeg er enig i, at det vil være en god ide. Spørgsmålet er bare, om man ikke snart har taget den snak en del gange før? Som jeg har skrevet et sted, så undrer jeg mig i hvert fald over, at vi kamp efter kamp ser afbrændingen af romerlys omkring og umiddelbart også i Capotårnet. Det sker godt nok ikke af Capo, men han accepterer jo åbenlyst dette. Hvis FCK ikke har italesat det før, så er man sgu også selv ude om problemerne.

    En anden ting er også, at man fra klubbens side ikke håndterede situationen med fans på banen ret godt. Vi havde i 10-15 minutter fans samlet bag målet (men uden for tribunen) imens spillerne var i omklædningsrummet. Hvorfor fa'en venter man ikke med at gå tilbage på banen for at modtage pokal indtil man har fået alle folk ind på tribunen igen? Det var da himmelråbende idiotisk. I stedet så man en kæmpe klump kun afskærmet fra banen af et mål og en lille reklamebande. Og det mål løftede man nettet i, så der var fri adgang til banen. Der var vel ingen i hele verden som ikke kunne se, at folk ville løbe ind i det øjeblik pokalen blev løftet.

  2. De følgende 4 brugere er enige:

  3. #47
    d-man er offline Fodbold skal ses i Parken
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    404

    Re: Ingen over klubben. Heller ikke jer tosser, der løb på banen i dag.

    Man skal nok ikke forvente nogen fortrydelse eller selvrefleksion fra sektion 12. De har lagt en hyldestvideo op på deres instagram med baneløberne.

    Det eneste gode ved den er, hvor tydeligt man kan høre resten af Parkens taktfaste råb: Bonderøve, bonderøve, bonderøve!
    Molde eller Barca - jeg er ligeglad jeg kommer for F.C. København ! - Daniello

  4. De følgende 7 brugere er enige:

  5. #48
    Tilmeldingsdato
    May 2002
    Indlæg
    236

    Re: Ingen over klubben. Heller ikke jer tosser, der løb på banen i dag.

    Citat Oprindeligt indsendt af d-man Se meddelelser
    Man skal nok ikke forvente nogen fortrydelse eller selvrefleksion fra sektion 12. De har lagt en hyldestvideo op på deres instagram med baneløberne.

    Det eneste gode ved den er, hvor tydeligt man kan høre resten af Parkens taktfaste råb: Bonderøve, bonderøve, bonderøve!
    Og det blev der for øvrigt også råbt fra Sektion 12. Lad nu være med at blame hele Sektionen, når det er tydeligt at der ikke var opbakningen fra størstedelen af de tilstedeværende.
    I not a god - I'm a holy man
    Jazzie's Avatar

  6. De følgende 2 brugere er enige:

  7. #49
    Tilmeldingsdato
    May 2004
    Indlæg
    567

    Re: Ingen over klubben. Heller ikke jer tosser, der løb på banen i dag.

    Alle ved at hele B elsker pyro, coke og baneløbere og at hele C bedst kan lide øl og passiar under fredsommelige forhold… så skulle den grøft være gravet! Videre…
    Imod moderne stemningsdiktatur

  8. De følgende 3 brugere er enige:

  9. #50
    Tilmeldingsdato
    May 2002
    Indlæg
    236

    Re: Ingen over klubben. Heller ikke jer tosser, der løb på banen i dag.

    Citat Oprindeligt indsendt af Slinkelist Se meddelelser
    Alle ved at hele B elsker pyro, coke og baneløbere og at hele C bedst kan lide øl og passiar under fredsommelige forhold… så skulle den grøft være gravet! Videre…
    du glemte "og er voldsparate" ;)
    I not a god - I'm a holy man
    Jazzie's Avatar

  10. #51
    d-man er offline Fodbold skal ses i Parken
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    404

    Re: Ingen over klubben. Heller ikke jer tosser, der løb på banen i dag.

    Citat Oprindeligt indsendt af Jazzie Se meddelelser
    Og det blev der for øvrigt også råbt fra Sektion 12. Lad nu være med at blame hele Sektionen, når det er tydeligt at der ikke var opbakningen fra størstedelen af de tilstedeværende.
    Der er nok en del opbakning, når man på sektion 12 lægger en video op af episoden.

    Det var faktisk min pointe med mit opslag.
    Molde eller Barca - jeg er ligeglad jeg kommer for F.C. København ! - Daniello

  11. #52
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    3,104

    Re: Ingen over klubben. Heller ikke jer tosser, der løb på banen i dag.

    Citat Oprindeligt indsendt af Jazzie Se meddelelser
    Og det blev der for øvrigt også råbt fra Sektion 12. Lad nu være med at blame hele Sektionen, når det er tydeligt at der ikke var opbakningen fra størstedelen af de tilstedeværende.
    Fra C var det svært at se, at der blev råbt noget som helst. Det så mest ud som om at folk stod og var meget stille mens det stod på. Mon ikke det var et fåtal fra B, der chantede med så?

  12. Den følgende bruger er enig i dette:

  13. #53
    Tilmeldingsdato
    Oct 2006
    Indlæg
    425

    Re: Ingen over klubben. Heller ikke jer tosser, der løb på banen i dag.

    Citat Oprindeligt indsendt af DaneX Se meddelelser
    Fra C var det svært at se, at der blev råbt noget som helst. Det så mest ud som om at folk stod og var meget stille mens det stod på. Mon ikke det var et fåtal fra B, der chantede med så?
    Nej, det var størstedelen, ihvertfald ud fra hvor vi stod.

  14. De følgende 7 brugere er enige:

  15. #54
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Ingen over klubben. Heller ikke jer tosser, der løb på banen i dag.

    Citat Oprindeligt indsendt af Bubbibjørnen Se meddelelser
    Nej, det var størstedelen, ihvertfald ud fra hvor vi stod.
    Jeg ville virkelig gerne tro på, at størstedelen af B-tribunen råbte "bonderøve" af voldsidioterne på banen, men man kunne slet ikke høre B fra C10 - og det kan man som bekendt sagtens, når der i øvrigt chantes på B. Godt at høre, at I var nogen, der gjorde det, men det var helt sikkert ikke størstedelen af B-tribunen. Langt fra.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  16. #55
    Tilmeldingsdato
    Oct 2006
    Indlæg
    425

    Re: Ingen over klubben. Heller ikke jer tosser, der løb på banen i dag.

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Det lyder da godt. Hvad er mon holdningen blandt størstedelen til, at de ledende personer (hvis det giver mening at tale om sådan noget) intet gjorde for stoppe sagerne eller for at få folk tilbage på tribunerne? Jeg hørte i hvert fald ikke nogen capo, der prøvede at kalde folk tilbage, råbe imod dem eller noget andet (ja twitter - skal måske tages med et gran salt - melder om en capo, som nærmest synes det var en fest med baneløbere). Og hvornår ryger tilliden til f.eks. capo?

    Jeg kan forøvrigt godt forstå, hvis folk på s12 som opfører sig ordentligt er kede af, at tribunen nu som helhed oplever en shitstorm herindefra. Man må også bare forstå, at når man blindt følger en capo som i bedste fald forholder sig passiv i disse situationer, når man ser massiv maskering, planlagte "se-mig" demonstrationer, over problemer som primært folk fra egen tribune skaber, kæmpe planlagte lysshows etc på tribunen, og når det samtidig ikke ser ud til, at der er nogen reaktion overhovedet fra fredelige fans (man følger bare blindt med), ja så ligner det jo en stiltiende accept af, at nogen kan opføre sig som konger og gøre som de vil. Måske er jeg bare en kylling, men hvis jeg stod på en tribune med den slags personer, aggressiv opførsel, narko i massevis osv som tråden her antyder, så ville jeg sgu nok skifte tribune rimelig hurtigt.
    Jeg ved ikke hvordan dine medfans skal svare på vegne af korlederen og flagdrengene og hvordan de opfører sig, men det er imponerende hvordan folk der står som helt almindelige fans på tribunen åbenbart skal sige fra på en sådan måde at det kan godkendes af deres medfans fra andre tribuner. Du ser ikke en reaktion på lys, fordi den almene fan på Sektionen, mig selv inklusive, enten kan li’ dem eller ikke bliver generet af dem. For mig personligt er der en grænse mellem det og så vold/ballade/baneløb og det er mit klare indtryk at det er sådan for en større del af tribunen. Vi finder næppe hinanden i den uendelige debat, men sådan er det nu engang.

    De “konger” du taler om, de er der også når jeg tager på udebane og det på endnu mindre afsnit, om man bryder sig om det eller ej. På Sektionen kan jeg jo heldigvis stå hvor jeg har lyst, afsnittet er stort og jeg kan lade være med at synge med på karantæne sange og vende øjne af HSV-flag.

    Du kalder dig selv for kylling, for du har ikke lyst til at stå der, men deler stadig en vis kritik af at andre ikke reagerer eller som du kalder det “følger blindt med”, men hvad er det så reelt du mener at dine medfans skal gøre, som du ikke selv behøver?
    Sidst redigeret af Bubbibjørnen : 24.05.22 kl. 20:27

  17. De følgende 3 brugere er enige:

  18. #56
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Ingen over klubben. Heller ikke jer tosser, der løb på banen i dag.

    Citat Oprindeligt indsendt af Bubbibjørnen Se meddelelser
    Du ser ikke en reaktion på lys, fordi den almene fan på Sektionen, mig selv inklusive, enten kan li’ dem eller ikke bliver generet af dem. For mig personligt er der en grænse mellem det og så vold/ballade/baneløb og det er mit klare indtryk at det er sådan for en større del af tribunen.
    Problemet med denne mangel på afstandstagen (især fra klubbens side) til lys er jo netop, at så tages næste skridt også. Kan man fyre lys af uden konsekvens, så prøver man selvfølgelig også næste grænse af og sådan bliver det ved. Er man endda en lille helt på tribunen, fordi mange andre synes det er topfedt at man står påvirket og svinger med lys, ja så anspores man selvfølgelig til at gå skridtet videre. Kommer der ikke klare konsekvenser ovenpå søndag, ja så laver de samme idioter nok samme stunt en anden gang og sikkert også skridtet videre. Hvorfor skulle de lade være? Klubben lader i så fald som ingenting, capo og venner synes det er top-sjovt og dem som er sure på S12 er man sgu nok lidt ligeglade med. Ellers havde man vel ikke lavet sådan et stunt, som i den grad får uvidende som mig til at fordømme S12 over en bred kam - det ved man jo vil ske.

    Citat Oprindeligt indsendt af Bubbibjørnen Se meddelelser
    De “konger” du taler om, de er der også når jeg tager på udebane og det på endnu mindre afsnit, om man bryder sig om det eller ej. På Sektionen kan jeg jo heldigvis stå hvor jeg har lyst, afsnittet er stort og jeg kan lade være med at synge med på karantæne sange og vende øjne af HSV-flag.

    Du kalder dig selv for kylling, for du har ikke lyst til at stå der, men deler stadig en vis kritik af at andre ikke reagerer eller som du kalder det “følger blindt med”, men hvad er det så reelt du mener at dine medfans skal gøre, som du ikke selv behøver?
    Jeg har selv taget et bevist valg om ikke at stå hverken på S12 (havde jeg nok ikke gjort alligevel) eller blandt FCK's fans på udebane (hvilket jeg er meget ked af). Det handler både om, at jeg ikke føler mig tryg på udeafsnit (som du selv skriver er det ofte en del mindre), men også om at jeg simpelthen ikke kan stå inde for den opførsel en del af mine medfans ofte har. Jeg kan ikke få mig selv til at stå og hoppe og synge i takt efter folk, som er milevidt fra min holdning vedrørende opførsel.

    Om du og andre skal (eller kan) gøre noget ved jeg ikke. Det må jo være op til hver enkelt, hvor ens grænse går.

  19. De følgende 9 brugere er enige:

  20. #57
    Tilmeldingsdato
    Sep 2010
    Indlæg
    418

    Re: Ingen over klubben. Heller ikke jer tosser, der løb på banen i dag.

    Ville være dejligt for debatten, hvis diverse øgenavne og nedladende tillægsord om medfans blev lagt i graven. Gerne for evigt.

  21. #58
    Tilmeldingsdato
    Oct 2004
    Indlæg
    613

    Re: Ingen over klubben. Heller ikke jer tosser, der løb på banen i dag.

    Citat Oprindeligt indsendt af aegh Se meddelelser
    Ville være dejligt for debatten, hvis diverse øgenavne og nedladende tillægsord om medfans blev lagt i graven. Gerne for evigt.
    Vil ærligt ikke kalde de tosser (der ER de), der stormer ind på banen og slår og sparker vores frivillige vagter for fans. Beklager.

  22. De følgende 6 brugere er enige:

  23. #59
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    129

    Re: Ingen over klubben. Heller ikke jer tosser, der løb på banen i dag.

    Citat Oprindeligt indsendt af crekke Se meddelelser
    Selvom jeg oplevede en mangel på action fra capo's side ifbm. med baneløberne, så er det immervæk ikke hans skyld at det skete. Jovist, vi kan godt debattere og diskutere om han skulle have råbt noget(det synes jeg...) - men at fjerne capotårn vil jo bare gøre at der står 8tusind "leder-løse" fans, hvorpå der for alvor kan gå Benny Hill i den.

    En dialog med capo/S12's ledelse ville nok være at foretrække. I den forbindelse kunne man jo gøre opmærksom på hvor stor en stemme han/de har iht. episoder som den i Søndags - og at den stemme skal bruges, hvis ikke den skal fjernes helt.

    Det er såmænd ikke fordi jeg mener, capo har en direkte skyld i hvad der skete, blot en forhåbning om at det måske ville have en effekt. Det at den organiserede stemning er fuldstændig sovset ind i overtrædelser af ordensreglementet er efter min mening en kæmpe del af problemet. Hætteklædte pyrofolk i capotårnet og indsmulig af pyro i tifomaterialer gør det for mig helt klart at det ikke bør fortsætte som nu. Dialog med capo og andre er helt sikkert en god ide, men en del af den dialog må være, at ulovligheder og systematiske overtrædelser af ordensreglementet i forbindelse med stemning ikke kan accepteres.

  24. De følgende 4 brugere er enige:

  25. #60
    crekke er offline Og kategorien er en hest
    Tilmeldingsdato
    Jul 2004
    Indlæg
    674

    Re: Ingen over klubben. Heller ikke jer tosser, der løb på banen i dag.

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Jeg ville virkelig gerne tro på, at størstedelen af B-tribunen råbte "bonderøve" af voldsidioterne på banen, men man kunne slet ikke høre B fra C10 - og det kan man som bekendt sagtens, når der i øvrigt chantes på B. Godt at høre, at I var nogen, der gjorde det, men det var helt sikkert ikke størstedelen af B-tribunen. Langt fra.
    Det var LANGT størstedelen af B.... Lad os nu stoppe den her bashing! Når der bliver buet/piftet fra B kan der heller ikke høres et kvæk fra Nedre C - og sikkert også omvendt.
    Det kunne selvfølgelig gøre historien endnu mere saftig, nu hvis B stod og tiljublede det der skete i Søndags. Det er bare ikke sandheden. Hvad der skete i kernen af "anti-karantæne"-sange eller anden applaudering, kan jeg ikke udtale mig om. Men alle jeg har talt med, og alle som stod omkring mig var direkte modstandere af hvad der skete - og det blev BESTEMT også ytret.
    /crekke

    There are only 10 types of people in the world -
    those who understand binary, and those who don't.

  26. De følgende 9 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Ingen sne på banen i Farum
    By ApuNazz in forum De korte linier
    Svar: 1
    Sidste Meddelelse: 20.03.06, 16:05
  2. Såeeh skidt er det da heller ikke...
    By FCAnders in forum De korte linier
    Svar: 7
    Sidste Meddelelse: 21.06.05, 15:45
  3. Aktien er... ja heller ikke vær at se på...!
    By Ais in forum De korte linier
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 05.08.04, 12:14
  4. Heller ikke idag
    By 5.LarsHøjer in forum De korte linier
    Svar: 19
    Sidste Meddelelse: 18.01.04, 15:21
  5. 2 mål i 2 kampe - Det er da heller ikke godt nok!
    By Maske in forum De korte linier
    Svar: 12
    Sidste Meddelelse: 28.08.03, 15:46

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •