Side 1 af 3 123 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 41

Emner: TRÆNINGSKAMPE SOMMER 22

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    TRÆNINGSKAMPE SOMMER 22

    En lille tråd hvor man kan hygge-diskutere lidt før- under og efter diverse træningskampe.

    Jeg synes vi skal lægge godt ud med et solidt hjemmebane-nederlag imod SIF. Så er vi ligesom i gang.

    https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...-foerste-test/

    Zan

  2. De følgende 8 brugere er enige:

  3. #2
    Tilmeldingsdato
    Mar 2013
    Indlæg
    496

    Re: TRÆNINGSKAMPE SOMMER 22

    Karamoko gjorde det ganske glimrende. Havde flere gode tekniske aktioner, hvor han enten fik holdt sin oppasser væk eller fik drevet bolden frem ad i banen. Det skal nok blive godt.

    Haraldsson havde desuden et rigtig fint indhop.

  4. De følgende 3 brugere er enige:

  5. #3
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    592

    Re: TRÆNINGSKAMPE SOMMER 22

    Enig med Karamoko. Jeg så kun første halvleg, hvor jeg klart synes han skilte sig positiv ud. Det var straks værre med Amoo desværre. Jeg havde ellers glædet mig til at se ham, men det var sløjt presspil, dårlig forståelse og relationer i forhold til medspillere og intet tilbageløb når han driblede ind i en modstander. Jeg kan slet ikke se hvordan han skulle passe ind i vores spillestil med mindre han pludselig finder et Daramy niveau frem og hans offinsive output kompencerer for at det manglende holdspil. Hvis nogle der så anden halvleg kan dele lidt ord om Singh og Orri ville det være lækkert.

  6. #4
    TopM er offline Bruger af detailvarer
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    421

    Re: TRÆNINGSKAMPE SOMMER 22

    Citat Oprindeligt indsendt af Moo Se meddelelser
    Hvis nogle der så anden halvleg kan dele lidt ord om Singh og Orri ville det være lækkert.
    Begge var ret anonyme, men Singh havde dog et godt raid mod baglinjen med efterfølgende indlæg, som målmanden lavede et godt indgreb på.
    Orri så ud til at have et fornuftigt afspil, men var ikke meget med i spillet.

  7. #5
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,762

    Re: TRÆNINGSKAMPE SOMMER 22

    Karamoko klart bedst mand. Fysisk, hurtig og nogle rigtige flotte førsteberøringer - Silkeborg kunne slet ikke kontrollere ham.

    Derudover var det dejligt at se VK tilbage, det kommer til at gøre en kæmpe forskel at få en venstrebenet spiller tilbage på den back - han tog mange flotte dybdeløb.

    Ankersen kommer til at blive en fin trupspiller, og fint 3. valg til højre back efter Diks og Jellert - hans niveau er simpelthen ikke til mere.
    "Vi i FCK får altid skudt i skoene, at vi er så pokkers arrogante, men faktum er, at vi ikke er nær så arrogante som alle andre ville have været i vores sko" - Niels Christian Holmstrøm

  8. De følgende 6 brugere er enige:

  9. #6
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    368

    Re: TRÆNINGSKAMPE SOMMER 22

    Citat Oprindeligt indsendt af scoring Se meddelelser
    Karamoko klart bedst mand. Fysisk, hurtig og nogle rigtige flotte førsteberøringer - Silkeborg kunne slet ikke kontrollere ham.

    Derudover var det dejligt at se VK tilbage, det kommer til at gøre en kæmpe forskel at få en venstrebenet spiller tilbage på den back - han tog mange flotte dybdeløb.

    Ankersen kommer til at blive en fin trupspiller, og fint 3. valg til højre back efter Diks og Jellert - hans niveau er simpelthen ikke til mere.
    Jeg kan se at VK allerede blev skiftet ud efter 33 minutter. Blev han skadet?
    Øvre C'er

  10. #7
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    174

    Re: TRÆNINGSKAMPE SOMMER 22

    Enig, men hvor er jeg dog glad for ar se Singh på banen med niveau efter alt det han formentlig har været igennem.
    Det bliver spændende at se hvor langt det så rækker når sæsonen går igang og han har fået flere indhop i benene og i hovedet!
    Amsterdam Arena, uha det var stort......
    Bodymovin's Avatar

  11. De følgende 2 brugere er enige:

  12. #8
    Tilmeldingsdato
    Mar 2013
    Indlæg
    496

    Re: TRÆNINGSKAMPE SOMMER 22

    Citat Oprindeligt indsendt af tor340 Se meddelelser
    Jeg kan se at VK allerede blev skiftet ud efter 33 minutter. Blev han skadet?
    Det var planlagt. Han skulle have omkring 30 min.

  13. Den følgende bruger er enig i dette:

  14. #9
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    885

    Re: TRÆNINGSKAMPE SOMMER 22

    Det var langt hen af vejen en træningskamp mellem et forstærket U 19 hold (Fck) og et superligahold (Silkeborg). Særligt 2h, hvor der kun var tre spillere på Fck-holdet, der ville være i betragtning til start-11 + der var 3-4 u17 spillere og på trods af det, så dominerer Silkeborg ikke, selvom de vinder 0-2. Alt i alt en ligegyldig træningskamp, hvor relativt mange U19 og U17 spillere og forholdsvis få start-11 spillere fik minutter i benene.

  15. #10
    Tilmeldingsdato
    Dec 2001
    Indlæg
    885

    Re: TRÆNINGSKAMPE SOMMER 22

    Citat Oprindeligt indsendt af shs Se meddelelser
    Det var langt hen af vejen en træningskamp mellem et forstærket U 19 hold (Fck) og et superligahold (Silkeborg). Særligt 2h, hvor der kun var tre spillere på Fck-holdet, der ville være i betragtning til start-11 + der var 3-4 u17 spillere og på trods af det, så dominerer Silkeborg ikke, selvom de vinder 0-2. Alt i alt en ligegyldig træningskamp, hvor relativt mange U19 og U17 spillere og forholdsvis få start-11 spillere fik minutter i benene.
    Desuden; skal man slå et hold som Sif, skal man spille meget tættere på dem og presse dem endnu mere. Det kunne vi kun i perioder hvilket var naturligt da det var 1. kamp og så i 30 grader
    / Erik B.

    DOBBELT Latté, om jeg må be'

  16. #11
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: TRÆNINGSKAMPE SOMMER 22

    Jeg er meget enig i betragtningerne herinde vedr. Karamoko, Amoo og VK…

    Karamoko så sindsygt stærk ud i spillet med ryggen til mål, og han havde flere aktioner hvor han vendte på førsteberøringen med en mand i ryggen.. Det var en meget opløftende præstation. Amoo derimod ligner en spiller, som slet ikke er klar til seniorbold. Jeg kan simpelthen ikke forstå, hvordan han skulle kunne have været en profil i Allsvenskan.

    Og ja, VK spillede virkelig en god halv time, indtil han som planlagt blev skiftet ud. Han var enormt involveret i spillet, og så bare fit ud.. Det lover godt!

  17. De følgende 2 brugere er enige:

  18. #12
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: TRÆNINGSKAMPE SOMMER 22

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Amoo derimod ligner en spiller, som slet ikke er klar til seniorbold. Jeg kan simpelthen ikke forstå, hvordan han skulle kunne have været en profil i Allsvenskan.
    Det lyder ikke særlig betryggende med Amoo. Jeg må indrømme jeg er lidt overrasket over han ikke har været mere "modnet" siden han var en profil i Allsvenskan. Det virker jo nærmest som om han fra start skulle bygges op fra bunden. Lidt underligt, især med tanke på den høj pris vi betalte for ham.

    Javel, han kan da sagtens nå at blive en succes, men jeg tvivler mere og mere på at det bliver i næste sæson hans gennembrud kommer.

  19. De følgende 4 brugere er enige:

  20. #13
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: TRÆNINGSKAMPE SOMMER 22

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Det lyder ikke særlig betryggende med Amoo. Jeg må indrømme jeg er lidt overrasket over han ikke har været mere "modnet" siden han var en profil i Allsvenskan. Det virker jo nærmest som om han fra start skulle bygges op fra bunden. Lidt underligt, især med tanke på den høj pris vi betalte for ham.

    Javel, han kan da sagtens nå at blive en succes, men jeg tvivler mere og mere på at det bliver i næste sæson hans gennembrud kommer.
    Jeg tvivler på det bliver.

    Når starten har været så dårlig, er det sjældent det lige pludselig bliver fantastisk.

    Der er måske eksempler på det, men jeg tror desværre vi har købt os et flop. Den slags sker jo.

    Zan

  21. #14
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: TRÆNINGSKAMPE SOMMER 22

    Og så vil jeg gerne lige hylde en 5-0 føring imod Feyenoord. Ved pausen!

    Zan

  22. De følgende 3 brugere er enige:

  23. #15
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: TRÆNINGSKAMPE SOMMER 22

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Der er måske eksempler på det, men jeg tror desværre vi har købt os et flop. Den slags sker jo.
    Det sker bare lidt for ofte for os i de senere år, og PC mangler at vise, at han har vendt skuden på den konto.

Side 1 af 3 123 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Træningskampe mod MFF, DIF og Ham-Kam
    By Riquelme in forum De korte linier
    Svar: 16
    Sidste Meddelelse: 22.05.06, 15:42
  2. Træningskampe
    By sukkerfar in forum De korte linier
    Svar: 3
    Sidste Meddelelse: 17.06.05, 10:55
  3. Træningskampe dameholdet
    By drix in forum Diverse
    Svar: 3
    Sidste Meddelelse: 05.09.04, 13:20
  4. Træningskampe
    By dommer in forum Diverse
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 14.08.04, 12:25
  5. Træningskampe - status pr. 25.02.04
    By HP-drengen in forum De korte linier
    Svar: 12
    Sidste Meddelelse: 28.02.04, 08:35

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •