Side 2 af 3 FørsteFørste 123 SidsteSidste
Viser resultater 16 til 30 af 41

Emner: TRÆNINGSKAMPE SOMMER 22

  1. #16
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,555

    Re: TRÆNINGSKAMPE SOMMER 22

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Og så vil jeg gerne lige hylde en 5-0 føring imod Feyenoord. Ved pausen!

    Zan
    Og nu 7-0 efter 15 min af anden halveg.

  2. #17
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,516

    Re: TRÆNINGSKAMPE SOMMER 22

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    Og nu 7-0 efter 15 min af anden halveg.
    Ja det er en træningskamp og Fayenoords første træningskamp, men aligevel lidt surrealistisk, at de bliver slagtet på den måde. Selv deres "B" hold kan da umuligt være så ringe.

  3. #18
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    699

    Re: TRÆNINGSKAMPE SOMMER 22

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Ja det er en træningskamp og Fayenoords første træningskamp, men aligevel lidt surrealistisk, at de bliver slagtet på den måde. Selv deres "B" hold kan da umuligt være så ringe.
    Det var vist også nærmere et ungdomshold med nogle få seniorer.

    Værdien af den kamp er til at overskue.
    Goldbæks Højrefod

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #19
    David_T er offline Occasionally wears a hat
    Tilmeldingsdato
    Apr 2004
    Indlæg
    2,506

    Re: TRÆNINGSKAMPE SOMMER 22

    Nu er der lige så lidt grund til at underspille kampens værdi som at overspille den. Feyenoords landsholdsspillere havde stadig fri, men resten af førsteholdstruppen var med, så selvom de startede med fire ungdomsspillere, så var det også med Bijlow, førstevalget i mål, det var med Toornstra, deres anfører, det var med et par nyindkøb, Danilo fra Ajax, Wieffer fra Excelsior, Walemark som de hentede i vinters hos Häcken, etc.. Bare i første halvleg var der til sammen 647 førsteholdskampe i ligaen repræsenteret.

    Når det så er sagt, så kan vi vidst godt blive enige om at ingen af dem lige ramte dagen...

  6. De følgende 7 brugere er enige:

  7. #20
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    699

    Re: TRÆNINGSKAMPE SOMMER 22

    Citat Oprindeligt indsendt af David_T Se meddelelser
    Nu er der lige så lidt grund til at underspille kampens værdi som at overspille den. Feyenoords landsholdsspillere havde stadig fri, men resten af førsteholdstruppen var med, så selvom de startede med fire ungdomsspillere, så var det også med Bijlow, førstevalget i mål, det var med Toornstra, deres anfører, det var med et par nyindkøb, Danilo fra Ajax, Wieffer fra Excelsior, Walemark som de hentede i vinters hos Häcken, etc.. Bare i første halvleg var der til sammen 647 førsteholdskampe i ligaen repræsenteret.

    Når det så er sagt, så kan vi vidst godt blive enige om at ingen af dem lige ramte dagen...
    Værdien af en træningskamp skal selvfølgelig ses i lyset af, hvad man forventer at få ud af den. Når vi møder en modstander, der ikke engang kan ligge i toppen af 2. division, så mener jeg, at værdien er ligegyldig.

    JT mener vist lidt hen ad det samme:

    '... selv om det mere havde karakter af et træningspas end en egentlig træningskamp.”
    Goldbæks Højrefod

  8. De følgende 2 brugere er enige:

  9. #21
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,516

    Re: TRÆNINGSKAMPE SOMMER 22

    Citat Oprindeligt indsendt af Goldbæks Højrefod Se meddelelser
    Værdien af en træningskamp skal selvfølgelig ses i lyset af, hvad man forventer at få ud af den. Når vi møder en modstander, der ikke engang kan ligge i toppen af 2. division, så mener jeg, at værdien er ligegyldig.

    JT mener vist lidt hen ad det samme:

    '... selv om det mere havde karakter af et træningspas end en egentlig træningskamp.”
    Nu har jeg læst flere steder at det ikke var "aftalen" at Fayenoord skulle stille med så mange unge spillere og at kampen skulle tages mere seriøst fra deres side. Hvis det er sandt, så er det sgu dårlig stil af dem.

    Vi må da håbe vi ikke bruger dem som træningspartnere i fremtiden.


  10. #22
    Tilmeldingsdato
    Apr 2019
    Indlæg
    554

    Re: TRÆNINGSKAMPE SOMMER 22

    Nu får kampen så åbenbart et eller andet efterspil: https://www.fck.dk/nyhed/efterspil-e...yenoord-opgoer

    Ved ikke om det er her, de unge vil sige "spurgt?", men jeg forstår ikke helt udmeldingen. Det får et efterspil, men vi kan ikke sige mere om hvad det betyder. Føler vi bør bruge kræfterne på noget andet og så bare droppe at spille mod Feyenoord igen..

  11. #23
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: TRÆNINGSKAMPE SOMMER 22

    Citat Oprindeligt indsendt af qwert Se meddelelser
    Nu får kampen så åbenbart et eller andet efterspil: https://www.fck.dk/nyhed/efterspil-e...yenoord-opgoer

    Ved ikke om det er her, de unge vil sige "spurgt?", men jeg forstår ikke helt udmeldingen. Det får et efterspil, men vi kan ikke sige mere om hvad det betyder. Føler vi bør bruge kræfterne på noget andet og så bare droppe at spille mod Feyenoord igen..
    Vi hænger godt nok det beskidte vasketøj ud for tiden

  12. Den følgende bruger er enig i dette:

  13. #24
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,852

    Re: TRÆNINGSKAMPE SOMMER 22

    Mærkværdig udmelding. Det er da fint at holde Feyenoord op på en brudt aftale, men hold det dog internt, den udmelding tjener jo intet andet formål end at forværre forholdet til hollænderne og få klubben til at fremstå forsmået. Er Jes Mortensen gået på sommerferie?
    Mvh.
    Dane

  14. De følgende 9 brugere er enige:

  15. #25
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,530

    Re: TRÆNINGSKAMPE SOMMER 22

    Citat Oprindeligt indsendt af Dane Se meddelelser
    Mærkværdig udmelding. Det er da fint at holde Feyenoord op på en brudt aftale, men hold det dog internt, den udmelding tjener jo intet andet formål end at forværre forholdet til hollænderne og få klubben til at fremstå forsmået. Er Jes Mortensen gået på sommerferie?
    Det er ikke unormalt at store klubber får et pænt beløb for at stille op til træningskampe mod mindre hold. Om størrelsesforholdet mellem Feyenoord og FCK berettiger til sådan en aftale ved jeg ikke, men jeg forestiller mig at det er sådan noget vi er ude i. Altså at vi ikke ønsker at betale Feyenoord det beløb der er aftalt, når nu de ikke har overholdt deres del af aftalen.. Ellers har jeg godt nok svært ved at se hvad der skulle være at komme efter her.

    Om det ændrer ved behovet for at skulle lave en offentlig udmelding er jeg ikke sikker på, men jeg synes egentlig det er meget fint at vi trækker en klar streg i sandet over for de arrogante hollændere, og skulle det ødelægge vores forhold til dem, så so be it..

  16. #26
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,585

    Re: TRÆNINGSKAMPE SOMMER 22

    Op til vores 1/8 finale mod Chelsea i 2011 havde vi en træningskamp mod Rosenborg i Parken, hvor de også fik en pæn sum for besværet, og hvor det også var en del af aftalen at de skulle levere noget slagkraftig modstand. Vi kørte dem over med 5-0, og både Ståle og NCH var jævnt sure på nordmændene bagefter for en vattet indsats fra gæsternes side.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  17. Den følgende bruger er enig i dette:

  18. #27
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,852

    Re: TRÆNINGSKAMPE SOMMER 22

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Det er ikke unormalt at store klubber får et pænt beløb for at stille op til træningskampe mod mindre hold. Om størrelsesforholdet mellem Feyenoord og FCK berettiger til sådan en aftale ved jeg ikke, men jeg forestiller mig at det er sådan noget vi er ude i. Altså at vi ikke ønsker at betale Feyenoord det beløb der er aftalt, når nu de ikke har overholdt deres del af aftalen.. Ellers har jeg godt nok svært ved at se hvad der skulle være at komme efter her.

    Om det ændrer ved behovet for at skulle lave en offentlig udmelding er jeg ikke sikker på, men jeg synes egentlig det er meget fint at vi trækker en klar streg i sandet over for de arrogante hollændere, og skulle det ødelægge vores forhold til dem, så so be it..
    Jamen, jeg skriver jo netop: Lav da endelig et efterspil, hvis en aftale er blevet brudt, og der eksempelvis kan godtgøres økonomisk kompensation, men det er jo slet ikke det, min kritik handler om. Sagen kunne uden problemer have været håndteret bilateralt med Feyenoord, uden at hele offentligheden skal indvies. Jeg synes ikke, at det tjener klubben noget som helst formål, tværtimod.
    Mvh.
    Dane

  19. De følgende 8 brugere er enige:

  20. #28
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,530

    Re: TRÆNINGSKAMPE SOMMER 22

    Citat Oprindeligt indsendt af Dane Se meddelelser
    Jamen, jeg skriver jo netop: Lav da endelig et efterspil, hvis en aftale er blevet brudt, og der eksempelvis kan godtgøres økonomisk kompensation, men det er jo slet ikke det, min kritik handler om. Sagen kunne uden problemer have været håndteret bilateralt med Feyenoord, uden at hele offentligheden skal indvies. Jeg synes ikke, at det tjener klubben noget som helst formål, tværtimod.
    Det er jeg helt med på, og også det jeg kommenterer på i slutningen af mit indlæg.

    Personligt kan jeg godt lide den offentlige udmelding. Den sender et dejligt signal til mig som forsmået fan, at det vil vi ikke finde os i. Og jeg har svært ved at se hvad vi taber på det andet end lidt skår i forholdet til en klub, som kan rende os noget så grusomt i røven i forvejen.

  21. De følgende 2 brugere er enige:

  22. #29
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: TRÆNINGSKAMPE SOMMER 22

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Det er jeg helt med på, og også det jeg kommenterer på i slutningen af mit indlæg.

    Personligt kan jeg godt lide den offentlige udmelding. Den sender et dejligt signal til mig som forsmået fan, at det vil vi ikke finde os i. Og jeg har svært ved at se hvad vi taber på det andet end lidt skår i forholdet til en klub, som kan rende os noget så grusomt i røven i forvejen.
    Men hvad får vi ud af at lægge os ud med alle mulige? Dårligt forhold til Lazio, dårligt forhold tik Feyenoord…. Som fan håber jeg mere på at klubben har et godt netværk og ikke bliver styret af en flok lallende amatøre

  23. #30
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,849

    Re: TRÆNINGSKAMPE SOMMER 22

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Men hvad får vi ud af at lægge os ud med alle mulige? Dårligt forhold til Lazio, dårligt forhold tik Feyenoord…. Som fan håber jeg mere på at klubben har et godt netværk og ikke bliver styret af en flok lallende amatøre
    Undskyld, måske er jeg fatsvag, men hvornår pokker har FCK og/eller PC lagt sig ud med Lazio? Hvad Vavro siger er jo ikke FCK's ansvar, og jeg håber godt nok ikke man i Italien bliver fortørnet over, at en køber vil forhandle om en pris på en spiller!

    Det kan da godt være, at jeg har misset en nyhed, men jeg forstår virkelig ikke hvorfor Lazio og FCK's forhold skulle have lidt skade.

  24. Den følgende bruger er enig i dette:

Side 2 af 3 FørsteFørste 123 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Træningskampe mod MFF, DIF og Ham-Kam
    By Riquelme in forum De korte linier
    Svar: 16
    Sidste Meddelelse: 22.05.06, 15:42
  2. Træningskampe
    By sukkerfar in forum De korte linier
    Svar: 3
    Sidste Meddelelse: 17.06.05, 10:55
  3. Træningskampe dameholdet
    By drix in forum Diverse
    Svar: 3
    Sidste Meddelelse: 05.09.04, 13:20
  4. Træningskampe
    By dommer in forum Diverse
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 14.08.04, 12:25
  5. Træningskampe - status pr. 25.02.04
    By HP-drengen in forum De korte linier
    Svar: 12
    Sidste Meddelelse: 28.02.04, 08:35

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •