Side 3 af 3 FørsteFørste 123
Viser resultater 31 til 41 af 41

Emner: TRÆNINGSKAMPE SOMMER 22

  1. #31
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,530

    Re: TRÆNINGSKAMPE SOMMER 22

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Undskyld, måske er jeg fatsvag, men hvornår pokker har FCK og/eller PC lagt sig ud med Lazio? Hvad Vavro siger er jo ikke FCK's ansvar, og jeg håber godt nok ikke man i Italien bliver fortørnet over, at en køber vil forhandle om en pris på en spiller!

    Det kan da godt være, at jeg har misset en nyhed, men jeg forstår virkelig ikke hvorfor Lazio og FCK's forhold skulle have lidt skade.
    Præcis… Og altså… Vi kan jo ikke gå og bukke nakken når vi bliver trådt på, fordi vi er bange for at skade vores forhold til den ene eller anden klub.. I den her situation har Feyenoord optrådt særdeles arrogant og ukollegialt, og at vi reagerer på det, er sådan set helt på sin plads - og langt fra det samme som at vi lægger os ud med gud og hver mand.

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #32
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,139

    Re: TRÆNINGSKAMPE SOMMER 22

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Undskyld, måske er jeg fatsvag, men hvornår pokker har FCK og/eller PC lagt sig ud med Lazio? Hvad Vavro siger er jo ikke FCK's ansvar, og jeg håber godt nok ikke man i Italien bliver fortørnet over, at en køber vil forhandle om en pris på en spiller!

    Det kan da godt være, at jeg har misset en nyhed, men jeg forstår virkelig ikke hvorfor Lazio og FCK's forhold skulle have lidt skade.
    Deres forhold har det sikkert ok. Men hvis man ser sig sur på Vavro, så er det ikke sikkert at man vil at komme hans ønske i møde. Og det ønske er umiddelbart at komme til FCK.

  4. #33
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,849

    Re: TRÆNINGSKAMPE SOMMER 22

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Deres forhold har det sikkert ok. Men hvis man ser sig sur på Vavro, så er det ikke sikkert at man vil at komme hans ønske i møde. Og det ønske er umiddelbart at komme til FCK.
    Det er trods alt et væsentligt andet scenarie end "FCK har pisset Lazio af"!

  5. Den følgende bruger er enig i dette:

  6. #34
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,389

    Re: TRÆNINGSKAMPE SOMMER 22

    Amoo stadig skadet, og det lyder på JT som om han er et stykke fra at være i form.

    Så kan vi jo ikke engang leje ham ud.

    Jeg tvivler virkelig på det nogensinde ender godt med ham. Kæmpe øv.

    Zan

  7. #35
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: TRÆNINGSKAMPE SOMMER 22

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Amoo stadig skadet, og det lyder på JT som om han er et stykke fra at være i form.

    Så kan vi jo ikke engang leje ham ud.

    Jeg tvivler virkelig på det nogensinde ender godt med ham. Kæmpe øv.

    Zan
    Hvorfor skulle en mindre skade betyde at det aldrig nogensinde ender godt med ham? Han er lige fyldt 20 år. Skal vi ikke lade være med at totalt afskrive spillere så hurtigt?

  8. De følgende 5 brugere er enige:

  9. #36
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,389

    Re: TRÆNINGSKAMPE SOMMER 22

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    Hvorfor skulle en mindre skade betyde at det aldrig nogensinde ender godt med ham? Han er lige fyldt 20 år. Skal vi ikke lade være med at totalt afskrive spillere så hurtigt?
    Lad mig forklare:

    Vi køber en spiller for omkring 30 mio. Han får slet ikke fat. Faktisk så lidt at han ikke engang ender på bænken, men helt ude af truppen.

    Han er ung, så man tænker en sommeropvarmning kan gavne. Her bliver han så skadet op til sæsonstart, hvad formentlig vil svække hans udvikling yderligere samtidigt med det bliver svært at leje ham ud.

    Jeg tror vi kigger ind i endnu en sæson hvor han får det rigtig svært, og en sådan start i en klub har det bare med at sætte sit præg for alvor. Hvis han så bare fik en masse indhop. Men der er jo noget der tyder på at han oven i købet er et stykke fra det.

    For FCK har vel heller ikke al tid i verden på at vente på han bryder igennem? Og vel heller ikke Amoo. Med andre ord, vi kan ikke bare smide ham på reserveholdet i 2 år og håbe der pludselig sker noget.

    Dejligt at se at flere er mere optimistiske end jeg, men min mavefornemmelse siger mig at Amoo får svært ved at slå igennem i FCK.

    Lad os tage en status næste sommer, og se om jeg skal bøje mig i støvet eller får ret.

    Zan
    Sidst redigeret af zan : 09.07.22 kl. 16:50

  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #37
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,516

    Re: TRÆNINGSKAMPE SOMMER 22

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Lad mig forklare:

    Vi køber en spiller for omkring 30 mio. Han får slet ikke fat. Faktisk så lidt at han ikke engang ender på bænken, men helt ude af truppen.

    Han er ung, så man tænker en sommeropvarmning kan gavne. Her bliver han så skadet op til sæsonstart, hvad formentlig vil svække hans udvikling yderligere samtidigt med det bliver svært at leje ham ud.

    Jeg tror vi kigger ind i endnu en sæson hvor han får det rigtig svært, og en sådan start i en klub har det bare med at sætte sit præg for alvor. Hvis han så bare fik en masse indhop. Men der er jo noget der tyder på at han oven i købet er et stykke fra det.

    For FCK har vel heller ikke al tid i verden på at vente på han bryder igennem? Og vel heller ikke Amoo. Med andre ord, vi kan ikke bare smide ham på reserveholdet i 2 år og håbe der pludselig sker noget.

    Dejligt at se at flere er mere optimistiske end jeg, men min spådom siger mig at Amoo får svært ved at slå igennem i FCK.

    Lad os tage en status næste sommer, og se om jeg skal bøje mig i støvet eller får ret.

    Zan
    Jeg tror også Amoo får det mere end svært den kommende sæson.

    Indrømmet, jeg har ikke set hans præstationer i Allsvenskan, men det der undrer mig er at jeg troede vi fik en mere "klar" spiller. Ud fra hvad jeg kunne læse og se fra ham, så virkede det jo næsten det var en spiller vi skulle bygge op fra bunden og var helt overrasket over niveauet i Danmark?.

    Som du nævner. Prisskiltet på 30 mill gør måske bare er jeg er lidt overrasket, men ja fair nok giv ham yderligere 6 måneder og se hvordan det går.

  12. De følgende 3 brugere er enige:

  13. #38
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: TRÆNINGSKAMPE SOMMER 22

    Nå, nogle hurtige tanker efter Brugge-kampen - set med et halvt øje:

    - Karamoko begynder at vise, at han kan noget. Han er ikke ueffen teknisk, og han arbejder for sagen. Men vi mangler stadig en sikker afslutter inde foran.
    - Pep Biel fik ikke meget ud af det i åbent spil og virkede småirritabel undervejs. Forhåbentlig er dødboldsmålene gode for hans selvtillid.
    - Roony viste tegn på sit talent (selv om målet var et drop). Få nu forlænget med ham, PC!
    - Mukairu viste, hvad alle andre end Thorup kunne se i foråret, at han er klart bedre i venstre side.
    - Med VK tilbage kan vi forhåbentlig og formentlig se frem til en sæson med Diks i sin rette side og VK til venstre, hvilket mod Brugge også gav et mål. Og Ankersen på bænken!
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  14. De følgende 7 brugere er enige:

  15. #39
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,389

    Re: TRÆNINGSKAMPE SOMMER 22

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Nå, nogle hurtige tanker efter Brugge-kampen - set med et halvt øje:

    - Karamoko begynder at vise, at han kan noget. Han er ikke ueffen teknisk, og han arbejder for sagen. Men vi mangler stadig en sikker afslutter inde foran.
    - Pep Biel fik ikke meget ud af det i åbent spil og virkede småirritabel undervejs. Forhåbentlig er dødboldsmålene gode for hans selvtillid.
    - Roony viste tegn på sit talent (selv om målet var et drop). Få nu forlænget med ham, PC!
    - Mukairu viste, hvad alle andre end Thorup kunne se i foråret, at han er klart bedre i venstre side.
    - Med VK tilbage kan vi forhåbentlig og formentlig se frem til en sæson med Diks i sin rette side og VK til venstre, hvilket mod Brugge også gav et mål. Og Ankersen på bænken!
    Jeg er meget enig, og lader til vi “har set samme kamp”. Positivt fra Karamoko var et højdepunkt.

    Vil dog også sende roser til Bøving. Når han rammer dagen er han altså en skøn spiller, med et dejligt drive.

    Kan han blive efterårets lille overraskelse? Det tror jeg faktisk.

    Zan
    Sidst redigeret af zan : 09.07.22 kl. 14:20

  16. De følgende 3 brugere er enige:

  17. #40
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    494

    Re: TRÆNINGSKAMPE SOMMER 22

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    ....

    Kan han blive forårets lille overraskelse? Det tror jeg faktisk.

    Zan
    Jeg håber mere, at han bliver efterårets overraskelse :)

    Mvh Bjørn

  18. #41
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,389

    Re: TRÆNINGSKAMPE SOMMER 22

    Citat Oprindeligt indsendt af bagger Se meddelelser
    Jeg håber mere, at han bliver efterårets overraskelse :)

    Mvh Bjørn
    Hovsa ;-) Rettet. Tak

  19. Den følgende bruger er enig i dette:

Side 3 af 3 FørsteFørste 123

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Træningskampe mod MFF, DIF og Ham-Kam
    By Riquelme in forum De korte linier
    Svar: 16
    Sidste Meddelelse: 22.05.06, 15:42
  2. Træningskampe
    By sukkerfar in forum De korte linier
    Svar: 3
    Sidste Meddelelse: 17.06.05, 10:55
  3. Træningskampe dameholdet
    By drix in forum Diverse
    Svar: 3
    Sidste Meddelelse: 05.09.04, 13:20
  4. Træningskampe
    By dommer in forum Diverse
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 14.08.04, 12:25
  5. Træningskampe - status pr. 25.02.04
    By HP-drengen in forum De korte linier
    Svar: 12
    Sidste Meddelelse: 28.02.04, 08:35

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •