Se afstemningsresultater: Kampens resultat?

Stemmeafgivere
45. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FC København Sejr!

    35 77.78%
  • Uafgjort!

    7 15.56%
  • Nederlag!

    3 6.67%
Side 3 af 8 FørsteFørste 123456 ... SidsteSidste
Viser resultater 31 til 45 af 109

Emner: Optakts- og kamptråd: FC København – AC Horsens (17.07.22 kl.16)

  1. #31
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – AC Horsens (17.07.22 kl.16)

    Citat Oprindeligt indsendt af peterandreasen Se meddelelser
    Uværdig! Bliver den tabt på det mentale plan? Undervurderer man en oprykker? Kæft en indstilling mange starter ud med!
    Det giver i hvert fald nogle mindelser om andre håbløse premiere kampe, hvor vi kommer ud med med klassisk FCK arrogance (læs: vi er mestre - den vinder vi let). Og så bliver det ikke overraskende svært, når man spiller langsomt og ukoncentreret og modstanderen står dybt og forsvarer med 10 mand.

    Skuffende indsats af især de "store navne" (Biel, Diks, Boile, etc), Biel fungerer ikke som angriber (køb nu den profil), og vi mangler stadig indskiftere, som kan gøre en forskel.

    Lorte start.
    Sidst redigeret af k@sper : 17.07.22 kl. 17:13

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #32
    Tilmeldingsdato
    Aug 2017
    Indlæg
    132

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – AC Horsens (17.07.22 kl.16)

    Talentløst og patetisk.

    Jeg kommer aldrig til at elske det her FCK-projekt med Thorup og hans ekstreme alibi-fodbold. Hvor er det uværdigt og en hån mod historien, fanscenen og spillerne at skulle trækkes med nul gameplan og nul motivation mod oprykkerne AC Horsens - som så bare taktisk rundbarberer os.

    Fyr. Nu. Thorup.
    Det kan ikke være tilfældigt at Danmarkshistoriens to pinligste katastrofer fandt sted med præcis 100 års mellemrum; i 1864 og 1964.


  4. #33
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – AC Horsens (17.07.22 kl.16)

    Citat Oprindeligt indsendt af Fede Se meddelelser
    Talentløst og patetisk.

    Jeg kommer aldrig til at elske det her FCK-projekt med Thorup og hans ekstreme alibi-fodbold. Hvor er det uværdigt og en hån mod historien, fanscenen og spillerne at skulle trækkes med nul gameplan og nul motivation mod oprykkerne AC Horsens - som så bare taktisk rundbarberer os.

    Fyr. Nu. Thorup.
    Skulle vi nu ikke stoppe med alt det der "uværdigt" og "hån mod historien". Det bliver altså lidt kvalmt.
    Det var pisse dårligt og holdet skulle nok koncentrere sig lidt om at spille fodbold i stedet for fan march osv.
    Forøvrigt tabte vi også til Horsens i 2018 i sæsonen første kamp, så det er vel nærmere en hyldest til klubbens historie.....

    Lorte søndag.


  5. #34
    Tilmeldingsdato
    Aug 2017
    Indlæg
    132

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – AC Horsens (17.07.22 kl.16)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Skulle vi nu ikke stoppe med alt det der "uværdigt" og "hån mod historien". Det bliver altså lidt kvalmt.
    Det var pisse dårligt og holdet skulle nok koncentrere sig lidt om at spille fodbold i stedet for fan march osv.
    Forøvrigt tabte vi også til Horsens i 2018 i sæsonen første kamp, så det er vel nærmere en hyldest til klubbens historie.....

    Lorte søndag.
    Næ. For det mener jeg dybt seriøst den indsats i dag var; uværdig og en hån mod historien.

    Er det nu for store ord at bruge om at man taber mod nedrykningsfavoritterne på hjemmebane, hvor man har 73% boldbesiddelse, og endda bliver taktisk udspillet? Ellers ved jeg ikke hvornår man skulle bruge det.
    Det kan ikke være tilfældigt at Danmarkshistoriens to pinligste katastrofer fandt sted med præcis 100 års mellemrum; i 1864 og 1964.

  6. De følgende 2 brugere er enige:

  7. #35
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    64

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – AC Horsens (17.07.22 kl.16)

    Det er uforståeligt. Ifølge. Livescore have FCK 71% af spillet, og taber. Hvis det det bare var en enlig smutter, kunne det gå. Men det sker jo gang på gang på gang. Jeg fatter det ikke. Træner man slet ikke de kampbilleder, hvor modstanderen pakker sig ned for at hive en 0-0 hjem, eller endda vinde på enkelte contraer?

  8. De følgende 3 brugere er enige:

  9. #36
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – AC Horsens (17.07.22 kl.16)

    Citat Oprindeligt indsendt af Fede Se meddelelser
    Næ. For det mener jeg dybt seriøst den indsats i dag var; uværdig og en hån mod historien.

    Er det nu for store ord at bruge om at man taber mod nedrykningsfavoritterne på hjemmebane, hvor man har 73% boldbesiddelse, og endda bliver taktisk udspillet? Ellers ved jeg ikke hvornår man skulle bruge det.
    Der har vel været et to-cifret antal gange de sidste 2-3 år, hvor det vil give meget mere mening med den retorik. Vi har tabt en sæsonpremiere - det er lort. Men næppe i top 10 af katastrofer de sidste år.

    ps: vi er alle skuffede, så selvfølgelig føles det som verdens undergang lige nu.

  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #37
    Tilmeldingsdato
    Aug 2017
    Indlæg
    132

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – AC Horsens (17.07.22 kl.16)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Der har vel været et to-cifret antal gange de sidste 2-3 år, hvor det vil give meget mere mening med den retorik. Vi har tabt en sæsonpremiere - det er lort. Men næppe i top 10 af katastrofer de sidste år.

    ps: vi er alle skuffede, så selvfølgelig føles det som verdens undergang lige nu.
    Ehehehe. Ja. Det er da præcis også det der er problemet! Der er så mange gange den retorik har været passende under Thorup. Det er en skandale imo.
    Jeg mener bestemt det er i top 10 over dårlige kampe siden Thorup kom til - desværre er der bare mange mange kandidater til den top 10.

    Jeg er ikke skuffet - det her er hvad man kan forvente at middelmådige trænere - og det er da afpissende. Jeg er til gengæld ekstremt forundret over tilstanden omkring og på holdet.
    Det kan ikke være tilfældigt at Danmarkshistoriens to pinligste katastrofer fandt sted med præcis 100 års mellemrum; i 1864 og 1964.

  12. De følgende 2 brugere er enige:

  13. #38
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – AC Horsens (17.07.22 kl.16)

    Jeg synes det er uhyggeligt, hvor afhængige holdet er af, at Falk spiller og spiller godt. Når han er klar, så kører offensiven som regel, når han er væk, så oplever vi det vi så i dag.

    Jeg forstår derfor godt, at PC, som rygterne siger, er på jagt efter en stor profil netop til den centrale midtbane. Hele offensiven er jo afhængig af, at der bliver sat fart og tempo op igennem midten. I dag kun Grauballemanden og dronning Ingrid jo forstærke midtbanen tempomæssigt.

    Så en midtbanespiller med offensiv flair og en rigtig teknisk stærk angriber må være et krav - jo hurtigere jo bedre!

  14. De følgende 6 brugere er enige:

  15. #39
    Tilmeldingsdato
    May 2004
    Indlæg
    567

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – AC Horsens (17.07.22 kl.16)

    Jeg bliver ikke rigtig glad for at komme i parken igen, før støvsugersælgertypen Thorup holder op med at komme der. Tror også at fede pc kan ryge med på den bon..
    Imod moderne stemningsdiktatur

  16. De følgende 3 brugere er enige:

  17. #40
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – AC Horsens (17.07.22 kl.16)

    Citat Oprindeligt indsendt af x-færing Se meddelelser
    Det er uforståeligt. Ifølge. Livescore have FCK 71% af spillet, og taber. Hvis det det bare var en enlig smutter, kunne det gå. Men det sker jo gang på gang på gang. Jeg fatter det ikke. Træner man slet ikke de kampbilleder, hvor modstanderen pakker sig ned for at hive en 0-0 hjem, eller endda vinde på enkelte contraer?
    Enig.

    Man havde jo sådan set godt kunne leve med en eller anden mose-kamp, hvor 1-0 sejren bliver kæmpet lidt hjem. Det ville være naturligt nok imod en oprykker.

    Men at vi har så lidt at skyde med på den og den anden måde, er fandme DÅRLIGT træner-arbejde. Føj!

    Havde sådan håbet vi - for en gangs skyld!!- kom lidt buldrende fra start. Ikke nødvendigvis champagnebold. Fuck det.

    Men en intakt trup, og selvtillid fra et mesterskab. Der skal den sejr fandme hives hjem.

    Jeg er virkelig chokeret af vi havde så lidt at byde ind med.

    Det er håbløst elendigt og nu skal vi til Aalborg og Viborg, og så er derby; nu skal de fandme tage sig sammen for at denne sæsonstart bliver modbydelig.

    Zan

  18. De følgende 4 brugere er enige:

  19. #41
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,292

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – AC Horsens (17.07.22 kl.16)

    Sæsondebuten endte med at blive en stor fuser. Trods massivt overtag i boldbesiddelse var det begrænset, hvad vi fik ud af det. Kampen startede ellers noget rodet, hvor det lignede at Horsens gerne ville op og presse, men det blev hurtigt klart, at det ikke var tilfældet. Der skulle ikke meget til før de pakkede sig i deres 532. Vores presspil førte ikke til nogle generobringer på farlige steder, men det er også svært at presse et hold, der står så dybt og losser væk. På den måde kunne vi reelt ikke få meget mere ud af vores presspil og det store problem var da også, at vi havde for svært ved at spille os frem til chancer og at vi ikke ændrede kurs undervejs, da dette blev tydeligt. Til gengæld skiftede vi begge backer, måske fordi vi gerne ville have flere gennembrud på kanterne, men ingen af kantspillerne fik udrettet det store og løbene i feltet var så mangelfulde, at der ikke var noget at sigte efter. Det er i høj grad ærgerligt, da Horsens målmand bestemt ikke så særlig skarp ud og der burde have været rigeligt muligheder at hente på returbolde, hvor både Johannesson og Roony faktisk kom frem til gode muligheder. I stedet forsøgte vi primært, at finde de små rum foran feltet, men de var der bare ikke – slet ikke når der for ofte blev taget for mange berøringer og løbene på ingen måde var der. Det er en noget flad fornemmelse vi er efterladt med, især da det så hurtigt blev klart, at vi havde overordentligt svært ved at komme frem til selv små chancer og det hele blev så langsomt, stationært og passivt, at vi ikke engang kunne få det sidste indlæg med selvom Kehlet gav rigeligt tid til det.

    Det var ellers ikke fordi at Horsens straffede os med omstillinger. Vi havde umiddelbart ikke de store problemer med at bremse deres omstillinger. Deres scoring kom netop efter Boilesen havde afværget en omstilling, hvor Horsens fik en sjælden periode på bolden, hvor vi ikke pressede dem aggressivt og de så fik straffet vores passivitet, da vi stod for dybt og så voldsomt passive ud.

    Grabara kunne ikke stille det store op ved deres scoring, men så umiddelbart ikke så heldig ud ved den annullerede scoring og heller ikke, da Vavro afværgede en scoring på målstregen.

    Diks leverede en ganske elendig præstation. Han fik ikke meget hjælp fra Johannesson, der ellers stod rimelig bredt og så begik han bare alt for mange fejl.
    Boilesen så ikke særlig god i kampens begyndelse, hvor han tabte for mange dueller, men løftede niveauet som kampen skred frem. Han fik ikke mange muligheder for at vise sine evner i pasningsspillet, da Horsens kun sjældent skubbede presset op på ham.
    Vavro så ligeledes svag ud i kampens indledning, men efter han fik leveret den første glidende tackling, så han langt bedre ud. Han slog en del fine lange afleveringer, men vi havde ikke fysikken eller farten oppe foran til at få dem udnyttet. Både Vavro eller Boilesen så passive ud på Horsens’ scoring (og Boilesens positionering vidner tydeligt om, at vi ikke er i nærheden af ikke at spille zone-forsvar – hvis det da stadig er en diskussion).
    Jelert leverede ligesom sin backkollega en svag kamp, hvor han især i defensiven var alt for svag. Havde umiddelbart kun et godt offensivt løb, hvilket der da også kom en scoring ud af som dog blev annulleret.

    Johannesson var den mest anonyme spiller på banen – trods han havde vores største chance. Stod ofte bredt uden at bidrage noget derude fra og løbene i feltet var der bare ikke. Jeg bemærkede at, at backen i højere grad skulle ind i banen og Johannesson skulle holde bredden mere. Det kan godt være, det kun var i en enkelt periode, men godt så det ikke ud og vi fik ikke leveret noget fra brugbart fra højrekanten (og heller ikke når Johannesson trak ind som en slags inderste angriber).
    Lerager fik ikke vist det vi så i slutningen af sidste sæson, hvilket nok er meget naturligt, når Horsens primært lossede bolden frem. Han havde umiddelbart heller ikke så mange løb i feltet, men vi slog heller ikke nogle gode indlæg (så der var heller ikke mange farlige andenbolde at vinde).
    Falk skuffede for trods han har den mere dybe midtbaneposition efterlod Horsens rigeligt med plads til, at han burde kunne komme med frem. Det kan måske forklares med, at han var småskadet. Stamenic kom ind og leverede en uheldig aktion, der resulterede i en advarsel, men gjorde det ellers fint. Det var bare ikke helt den type som vores offensiv havde brug for.
    Haraldsson var virkelig stærk i første halvleg, men efter Horsens gik hårdt til ham hele kampen, faldt han i niveau og han sluttede virkelig dårligt af og var stort set anonym mod slutningen.
    Claesson viste sit niveau i glimt – meget få glimt. Ellers var han anonym. Han løste rollen som inderste angriber bedre, men lå til tider også noget bredt – hvilket vores spil umiddelbart ikke kan rumme.

    Biel leverede en præstation meget som Claesson. Meget få gode aktioner, rigtig meget anonymitet. Der var ikke plads til, at han kunne falde tilbage i banen, da Horsens ikke efterlod meget rum mellem forsvar og midtbane og når han trak ned og modtog bolden, var der ingen løb han kunne ramme. Hans bedste aktion var, der han modtog bolden på venstrekanten og flot ramte Jelert i løb – men den scoring blev annulleret. Ret meget mere så vi ikke til Biel, der tog for mange slåskampe med Horsens forsvar.

    Kehlet dømte umiddelbart en fin kamp uden de store fejl. Horsens begik mange frispark, men jeg synes ikke han overså særlig meget. Det er nok et temperamentsspørgsmål, men jeg synes dog at der skulle være givet mindst en advarsel til Horsens’ nummer 10 for frisparket på Grabara, ligesom Horsens’ nummer 24 kunne advares for et frispark på Ankersen, der ellers var kommet fri ved baglinjen. Havde vi presset mere på (og været bedre til det) er det klart, at Horsens ville have bremset langt mere og så er det interessant at se, hvordan Kehlet havde håndteret det. VAR-cirkusset er svært at blive klog på til gengæld. Den første annullerede scoring kan man måske godt forstå, selvom den efter min mening er lige på grænsen. Den anden annullerede scoring har jeg meget svært ved at se. Jeg kan ikke se, hvordan Claesson lever op til kravene for at være i en strafbar offside. Det er ikke forbudt, at stå tæt på en modspiller selvom man er i en offsideposition. Han gør intet forsøg på at spille bolden og blokerer ikke udsynet for målmanden. Det allerstørste problem jeg har er, at man åbenbart nu selektivt viger fra princippet om, at en forseelse skal være klar og åbenlys før VAR griber ind. Der er nemlig ikke tale om, at VAR kalder en ”objektiv” offside. Her er der i højere grad tale om skøn (især i situationen med Claesson) og det er jo præcist det, man umiddelbart ikke har ville bruge VAR til. Det bliver interessant at se, hvordan den slags bliver håndteret fremadrettet, men mon ikke det bare sejler resten af sæsonen, som vi er vant til.

    Vi virkede noget rådvilde i dag og ingen af justeringerne lykkedes. Det svært at gennemskue hvad vores plan var, nu hvor Horsens så effektivt fik lukket ned, men når man skifter begge backer, så må vi have haft en forventning om, at de skulle være en central del af de offensive gennembrud. Hvordan det skulle ske er svært at sige, da der ikke var mange tegn til det, men man kan bruge Jelerts løb ved den annullerede scoring som eksempel. Når den del af planen dog tydeligt ikke virkede, havde det måske været bedre at ændre planen fremfor at skifte begge backer og håbe på et andet resultat. At man tog Lerager ud fremfor eksempelvis Claesson virkede også noget besynderligt, da Lerager i det mindste kunne bidrage med skud fra distancen og Claesson på det tidspunkt ikke bidrog med noget. I stedet kom Babacar ind uden vi havde nogen anelse om, hvordan vi skulle få bolden ind til ham. Det eneste han fik at arbejde med var et par slatne indlæg.
    Jeg har virkelig svært ved at se, hvad planen var for at åbne op for Horsens’ forsvar. Ofte så gjorde vi lige præcis det, de gerne ville have og vores kanter var slukkede, så gennembrud her lå heller ikke i kortene. Alt i alt en yderst svag start på sæsonen, som næsten kun kan blive bedre.

  20. De følgende 5 brugere er enige:

  21. #42
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – AC Horsens (17.07.22 kl.16)

    Ja så står vi her igen, med endnu en dårlig sæson åbner. Det er jo standard efterhånden. Jeg syntes egentlig det er fint JT og CO. går til kampen med det mindset vi så i slutning af sidste sæson, men det forudsætter følgende:

    1. Spillernes tekniske niveau. Jeg har ikke tal på, hvor mange dårlig førstegangs berøringer og bold drible rundt om sig selv eller tag 2-3 touch med bolden. Selv mod vores start-11 i dag, så skal vores spillere jo være bedre til at dirke sådan et forsvar op.

    2. Spiller med X-faktor. Vi troede vi havde fået det med Amoo/Mukairu, men nu har vi i flere år skreget på en spiller som kan sætte sin direkte modstander og jeg ser det sjældent. Der var en fin aktion i slutningen af kampen fra VK. Det var det.

    3. Diks vs Anker. Jeg ved sgu snart ikke hvad man skal sige. Diks i dag var virkelig ringe.

  22. De følgende 2 brugere er enige:

  23. #43
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    136

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – AC Horsens (17.07.22 kl.16)

    De sidste 10 års sæsonåbnere … på den baggrund overrasker dagens pointhøst ikke det store, men stadig uforståeligt at man ikke vægter 3 point og hurtigt baghjul til Midtjylland højere - desværre.

    17/07-2022 FCK - Horsens 0-1 … 0 point
    18/07-2021 FCK - AaB 2-2 … 1 point
    13/09-2020 OB - FCK 3-2 … 0 point
    14/07-2019 OB - FCK 2-3 … 3 point
    16/07-2018 FCK - Horsens 1-2 … 0 point
    15/07-2017 FCK - AaB 1-1 … 1 point
    16/07-2016 FCK - Lyngby 3-0 … 3 point
    26/07-2015 Esbjerg - FCK 1-2 … 3 point
    20/07-2014 Silkeborg - FCK 0-0 … 1 point
    21/07-2013 AaB - FCK 2-1 … 0 point

    3 sejre, 3 uafgjort og 4 nederlag
    .. Vincent Vega ..

  24. #44
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – AC Horsens (17.07.22 kl.16)

    Citat Oprindeligt indsendt af Vincent Vega Se meddelelser
    De sidste 10 års sæsonåbnere … på den baggrund overrasker dagens pointhøst ikke det store, men stadig uforståeligt at man ikke vægter 3 point og hurtigt baghjul til Midtjylland højere - desværre.

    17/07-2022 FCK - Horsens 0-1 … 0 point
    18/07-2021 FCK - AaB 2-2 … 1 point
    13/09-2020 OB - FCK 3-2 … 0 point
    14/07-2019 OB - FCK 2-3 … 3 point
    16/07-2018 FCK - Horsens 1-2 … 0 point
    15/07-2017 FCK - AaB 1-1 … 1 point
    16/07-2016 FCK - Lyngby 3-0 … 3 point
    26/07-2015 Esbjerg - FCK 1-2 … 3 point
    20/07-2014 Silkeborg - FCK 0-0 … 1 point
    21/07-2013 AaB - FCK 2-1 … 0 point

    3 sejre, 3 uafgjort og 4 nederlag
    Næ på baggrund af den statistik og indstillingen fra start, så er nederlaget desværre ikke super overraskende. Ej heller er det en speciel Thorup-ting men et problem som vi også ofte har haft med Ståle. Det må være noget mentalt, at vi kommer som mestre og “kun” skal møde en oprykker. Forøvrigt på et tidspunkt af sæson, hvor al snak (og nok også prioritering) handler om CL. Men dumt er det bestemt. Nu sætter man sig selv under pres fra start af i stedet for at komme godt fra start.

    Man må håbe, at det i det mindste viser pc, at der er brug for en god central angriber og en dygtigt midt som supplement til Falk.

  25. De følgende 6 brugere er enige:

  26. #45
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – AC Horsens (17.07.22 kl.16)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Næ på baggrund af den statistik og indstillingen fra start, så er nederlaget desværre ikke super overraskende. Ej heller er det en speciel Thorup-ting men et problem som vi også ofte har haft med Ståle. Det må være noget mentalt, at vi kommer som mestre og “kun” skal møde en oprykker. Forøvrigt på et tidspunkt af sæson, hvor al snak (og nok også prioritering) handler om CL. Men dumt er det bestemt. Nu sætter man sig selv under pres fra start af i stedet for at komme godt fra start.

    Man må håbe, at det i det mindste viser pc, at der er brug for en god central angriber og en dygtigt midt som supplement til Falk.
    Måske man i fremtiden skal finde træningspartnere som vi ved "pakker" sig, især når vi ved hvem vi skal møde i sæsonåbningen. Ja Fayenoord og Brugge lyder lidt mere sexet, men måske ikke det vi har behov for.

    Jeg syntes faktisk ovenstående statistik er skræmmende over så en lang periode med sæsonåbninger.

  27. Den følgende bruger er enig i dette:
    rsj

Side 3 af 8 FørsteFørste 123456 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 50
    Sidste Meddelelse: 14.08.17, 16:04
  2. Optakts- og kamptråd: AC Horsens – FC København (29.10.12 kl.19)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 50
    Sidste Meddelelse: 30.10.12, 20:39
  3. Optakts- og kamptråd: AC Horsens – FC København (29.09.12 kl.17)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 26
    Sidste Meddelelse: 01.10.12, 15:15
  4. Optakts- og kamptråd: AC Horsens-FC København
    By Jazzie in forum De korte linier
    Svar: 11
    Sidste Meddelelse: 20.10.08, 20:05
  5. Optakts- og kamptråd: AC Horsens - FC København
    By Mads740 in forum De korte linier
    Svar: 62
    Sidste Meddelelse: 07.05.08, 18:23

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •