Se afstemningsresultater: Kampens resultat?

Stemmeafgivere
45. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FC København Sejr!

    35 77.78%
  • Uafgjort!

    7 15.56%
  • Nederlag!

    3 6.67%
Side 6 af 8 FørsteFørste ... 345678 SidsteSidste
Viser resultater 76 til 90 af 109

Emner: Optakts- og kamptråd: FC København – AC Horsens (17.07.22 kl.16)

  1. #76
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,561

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – AC Horsens (17.07.22 kl.16)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Thorup og Co skal selvfølgelig have mere ud af holdet end i går, men for mig peger pilen primært to steder hen med indsatsen i går:
    1)
    Manglende fokus. Det falder tilbage på spillere og trænerteam men også klub. Hvad fanden laver spillerne i en fanmarch inden kampen?
    Det er nemt at være bagklog, men vi undrede os også over hvorfor spillerne deltog i et fan arrangement så tæt på Kick Off.

    Bevares, tanken er da fin nok. Men med den indsats som vi så igår så kan jeg i hvert fald ikke lade være med at tænke på om vi mon har taget for let på opgaven inden kampen.
    I øvrigt var det kun de forreste par hundrede mennesker der overhovedet kunne se spillerne til marchen. For langt største delen af os gjorde det jo overhovedet ingen forskel om de var der eller ej…

    De burde lade ordentligt og professionelt op til kampen fremfor at rende rundt på Østerbrogade så tæt på sæsonens første vigtige kamp….

  2. De følgende 5 brugere er enige:

  3. #77
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,527

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – AC Horsens (17.07.22 kl.16)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Det er absurd at vi ikke har en brugbar angriber i truppen. Og hvad gør vi med Falks spinkle bentøj?
    Lige netop de 2 ting er altgørende for et nyt Mesterskab og evt. CL kvalifikation. Læg dertil at jeg måske godt kunne forstille mig vi sælger Biel, inden vinduet lukker. Det er ikke altid Falk spiller lige godt, men som flere også har været inde på så er han bare så vigtig for vores spil. Bliver han skadet over en længere periode, så er vi lidt på skideren.

    Og en helt anden ting. Jeg syntes virkelig det er bekymrende med Diks. Nuvel det er kun 1 kamp, men han efterlod ikke et godt indtryk i slutningen af sæsonen, godt nok på sin uvante plads, men stadig. Diks bundniveau er alarmerende lavt.

  4. De følgende 2 brugere er enige:

  5. #78
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,536

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – AC Horsens (17.07.22 kl.16)

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    Det er nemt at være bagklog, men vi undrede os også over hvorfor spillerne deltog i et fan arrangement så tæt på Kick Off.

    Bevares, tanken er da fin nok. Men med den indsats som vi så igår så kan jeg i hvert fald ikke lade være med at tænke på om vi mon har taget for let på opgaven inden kampen.
    I øvrigt var det kun de forreste par hundrede mennesker der overhovedet kunne se spillerne til marchen. For langt største delen af os gjorde det jo overhovedet ingen forskel om de var der eller ej…

    De burde lade ordentligt og professionelt op til kampen fremfor at rende rundt på Østerbrogade så tæt på sæsonens første vigtige kamp….
    Meget meget enig.. Det irriterede mig faktisk at læse inden kampen, at spillerne skulle deltage i denne nye “tradition”.. Det bliver sgu for poppet og useriøst til min smag.

  6. De følgende 10 brugere er enige:

  7. #79
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,153

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – AC Horsens (17.07.22 kl.16)

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Meget meget enig.. Det irriterede mig faktisk at læse inden kampen, at spillerne skulle deltage i denne nye “tradition”.. Det bliver sgu for poppet og useriøst til min smag.
    Det signalerer i hvert fald til spillerne, at denne kamp tager vi ikke super seriøst. Man havde næppe gjort det samme til en kamp mod FCM i slutspillet (ved godt man en gang gjorde det i Aarhus - mener jeg)

  8. De følgende 3 brugere er enige:

  9. #80
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,527

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – AC Horsens (17.07.22 kl.16)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Det signalerer i hvert fald til spillerne, at denne kamp tager vi ikke super seriøst. Man havde næppe gjort det samme til en kamp mod FCM i slutspillet (ved godt man en gang gjorde det i Aarhus - mener jeg)
    Enig.

    For at være ærlig, så tror jeg ikke engang vi havde gjort det, hvis vi havde mødt BIF eller FCM i første runde. Men nu var det jo en lille bitte oprykker fra Horsens som kom en tur forbi. Tanken var fin, men jeg mener også helt klart vi til en, hvis grad undervurderet Horsens, selvom klubben aldrig vil indrømme det.

    Den fanmarch er klart en ommer og jeg er ret sikker på det ikke sker i fremtiden.

  10. #81
    Tilmeldingsdato
    Jan 2019
    Indlæg
    293

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – AC Horsens (17.07.22 kl.16)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Enig.

    For at være ærlig, så tror jeg ikke engang vi havde gjort det, hvis vi havde mødt BIF eller FCM i første runde. Men nu var det jo en lille bitte oprykker fra Horsens som kom en tur forbi. Tanken var fin, men jeg mener også helt klart vi til en, hvis grad undervurderet Horsens, selvom klubben aldrig vil indrømme det.

    Den fanmarch er klart en ommer og jeg er ret sikker på det ikke sker i fremtiden.
    Jeg nægter at tro på det havde indvirkning på kampen..

    Altså det handlede jo i langt højere grad om vi ikke mødte op til kampen, greb den taktisk forkert an
    og ikke havde et modsvar til et Horsens hold der parkede bussen centralt.
    -𝘼𝙣𝙙𝙧𝙚𝙖𝙨
    boombastic's Avatar

  11. #82
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,153

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – AC Horsens (17.07.22 kl.16)

    Citat Oprindeligt indsendt af boombastic Se meddelelser
    Jeg nægter at tro på det havde indvirkning på kampen..

    Altså det handlede jo i langt højere grad om vi ikke mødte op til kampen, greb den taktisk forkert an
    og ikke havde et modsvar til et Horsens hold der parkede bussen centralt.
    Det er jeg ikke enig i. Mener netop det primært handlede om indstilling og koncentration. Jeg vil påstå, at havde vi kommet med det pres og løbevillighed som i de sidste kampe i slutspillet, så var Horsens blevet spillet ud på røv og albuer med samme hold og taktiske oplæg. Men det får vi selvfølgelig aldrig et bevis for.

  12. De følgende 3 brugere er enige:

  13. #83
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,527

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – AC Horsens (17.07.22 kl.16)

    Citat Oprindeligt indsendt af boombastic Se meddelelser
    Jeg nægter at tro på det havde indvirkning på kampen..

    Altså det handlede jo i langt højere grad om vi ikke mødte op til kampen, greb den taktisk forkert an
    og ikke havde et modsvar til et Horsens hold der parkede bussen centralt.
    Det er også ren spekulation om det havde indvirkning eller ej.

    Min pointe gik mere på om vi havde lavede en Fanmarch, hvis det var BIF eller FCM som vi mødte i første runde i stedet for Horsens. Det tror jeg ikke vi havde gjort. Allerede af den grund vil jeg mene vi bevidst/ubevidst undervurderet Horsens.

  14. De følgende 3 brugere er enige:

  15. #84
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – AC Horsens (17.07.22 kl.16)

    Der er helt klart taktiske/opstillingsmæssige ting at kritisere efter kampen, men når Boilesen eksempelvis efterfølgende snakker om, at alle ventede på, at nogle andre skulle tage initiativet og gøre noget, vidner det også om et indstillingsproblem. Og så mener jeg, det er helt rimeligt at overveje, om der kan være en sammenhæng med spillernes deltagelse i fanmarch. Ikke forstået på den måde at selve det at gå en kilometer et par timer før kampstart i sig selv er et problem, men om det er med til at plante en følelse af walkover (pun intended) i spillerne.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  16. #85
    Tilmeldingsdato
    Jan 2019
    Indlæg
    293

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – AC Horsens (17.07.22 kl.16)

    Nogen der så hvad der skete mellem Khocholava og Babacar på sidelinjen?
    -𝘼𝙣𝙙𝙧𝙚𝙖𝙨
    boombastic's Avatar

  17. #86
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – AC Horsens (17.07.22 kl.16)

    Det kunne da være, Roony skulle til at tage dødbolde?

    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  18. #87
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,536

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – AC Horsens (17.07.22 kl.16)

    Citat Oprindeligt indsendt af boombastic Se meddelelser
    Jeg nægter at tro på det havde indvirkning på kampen..

    Altså det handlede jo i langt højere grad om vi ikke mødte op til kampen, greb den taktisk forkert an
    og ikke havde et modsvar til et Horsens hold der parkede bussen centralt.
    Du siger det næsten selv. Vi mødte ikke op til kampen. Det er et indstillingsproblem i min verden, når ikke man gør det. Eller mental parathed om man vil. Jeg synes det var tydeligt at der manglede tænding og gnist i spillerne i hvert fald. Måske griber vi efter halmstrå, fordi vi ønsker at døden skal have en årsag, men jeg forestiller mig, at mange af spillerne har brug for den helt rette mentale opladning til en kamp, og flere har sikkert også faste ritualer de skal igennem. Her kan marchen sagtens have været et forstyrrende element for mange af dem.

  19. #88
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,389

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – AC Horsens (17.07.22 kl.16)

    Citat Oprindeligt indsendt af boombastic Se meddelelser
    Nogen der så hvad der skete mellem Khocholava og Babacar på sidelinjen?
    Vil du uddybe hvad du så?

    Zan

  20. De følgende 3 brugere er enige:

  21. #89
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,153

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – AC Horsens (17.07.22 kl.16)

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Der er helt klart taktiske/opstillingsmæssige ting at kritisere efter kampen, men når Boilesen eksempelvis efterfølgende snakker om, at alle ventede på, at nogle andre skulle tage initiativet og gøre noget, vidner det også om et indstillingsproblem.
    Det vidner nok desværre også om manglende lederskab og niveau fremme på banen. Hvor vi tidligere har kunne stole på initiativ og et højt niveau i alle kampe fra spillere som NDoye, Skov, Fischer (i den gode periode) og Wind, så har vi i dag ikke rigtig nogen, som man bare ved præsterer hver gang og går forrest. Falk kan selvfølgelig dette, men han er for langt tilbage på banen og også ofte skadet.

  22. De følgende 2 brugere er enige:

  23. #90
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,308

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – AC Horsens (17.07.22 kl.16)

    At vi skulle være blevet taktisk udmanøvreret af Horsens, at spillernes indstilling var et problem eller at vores taktik bare ikke passer mod hold der står dybt (eller en kombination) er svært at afgøre.
    Taktisk havde vi klart et problem med at åbne op for Horsens, men det er trods alt ikke så svært at se, hvilke områder vores modstandere skal have fokus på. Vores kanter har været dårligt kørende gennem lang tid med kun små og få opblomstringer og vi prioriterer umiddelbart ikke indlæg. Det er ikke første gang, at vi har problemer mod hold der står så dybt og bare losser og det bliver heller ikke sidste gang. Taktisk er det mere bekymrende, at Horsens med den taktik faktisk lykkedes med at blive så farlige. Foruden målet, hvor vi faktisk var nede og stå dybt, så har de også deres annullerede scoring (der opstod efter langt udspark fra målmanden) og så er der den Vavro reddede på målstregen som han også skulle når han ophævede offsiden (som også opstår efter en lang bold). Trods Horsens kun sjældent havde bolden på vores tredjedel, så er det ret store chancer, der fx ikke kan forklares ud fra at de bare straffede os på omstillinger eller andre situationer, der kan være svære at forsvare sig imod (vi håndterede faktisk deres omstillinger ganske fint).
    Der hvor Horsens gav mere plads, var de områder hvor vi er svagest og det lykkedes aldrig at få tempo på kanterne og så ville jeg godt kunne leve med en uafgjort (især når det er sæsonstarten), men at vi indkasserer et mål synes jeg er det mest bekymrende. På sigt er det selvfølgelig bekymrende, hvis vi har så store problemer mod alle knoldesparkerholdene – for så for vi problemer. Det er næppe dem alle, der kan levere et lige så solidt defensivt arbejde som Horsens endte med, men Horsens’ gode defensive præstation skal trods alt også måles på, at vi ikke for alvor fik udfordret dem (og så var deres målmand til at tale med).

    Når vi møder et hold som Horsens tror jeg altid, der vil være en forskel i indstillingen. Uanset hvor meget vi så betaler vores spillere, så vil modstanderne i sådanne opgør vel altid føle, de har mere at spille for. Det er en af deres største kampe i sæsonen, mens det for vores spillere ikke er noget specielt. Det samme er gældende, når vi møder de helt store hold. At deltage i fanmarchen kunne måske have tændt lidt mere op under spillerne, men sådan blev det ikke, men jeg tror ikke på, at det har haft den store indflydelse. Jeg tror ikke indstillingen havde været anderledes.

  24. Den følgende bruger er enig i dette:

Side 6 af 8 FørsteFørste ... 345678 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 50
    Sidste Meddelelse: 14.08.17, 16:04
  2. Optakts- og kamptråd: AC Horsens – FC København (29.10.12 kl.19)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 50
    Sidste Meddelelse: 30.10.12, 20:39
  3. Optakts- og kamptråd: AC Horsens – FC København (29.09.12 kl.17)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 26
    Sidste Meddelelse: 01.10.12, 15:15
  4. Optakts- og kamptråd: AC Horsens-FC København
    By Jazzie in forum De korte linier
    Svar: 11
    Sidste Meddelelse: 20.10.08, 20:05
  5. Optakts- og kamptråd: AC Horsens - FC København
    By Mads740 in forum De korte linier
    Svar: 62
    Sidste Meddelelse: 07.05.08, 18:23

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •