Se afstemningsresultater: Kampens resultat?

Stemmeafgivere
45. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FC København Sejr!

    35 77.78%
  • Uafgjort!

    7 15.56%
  • Nederlag!

    3 6.67%
Side 7 af 8 FørsteFørste ... 45678 SidsteSidste
Viser resultater 91 til 105 af 109

Emner: Optakts- og kamptråd: FC København – AC Horsens (17.07.22 kl.16)

  1. #91
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    699

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – AC Horsens (17.07.22 kl.16)

    I efter kamp-analysen, frikender JT taktikken og lægger ansvaret over på spillerne.
    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...ikke-acceptere
    Så bemærker jeg også, at vi ikke længere skal have flere måder at spille på, men vi har nu fastlagt os på et system, hvis variationer, kommer med indskiftninger. Det er lidt nyt ift. tiltrædelse talen.
    Goldbæks Højrefod

  2. #92
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011
    Indlæg
    890

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – AC Horsens (17.07.22 kl.16)

    Citat Oprindeligt indsendt af Goldbæks Højrefod Se meddelelser
    I efter kamp-analysen, frikender JT taktikken og lægger ansvaret over på spillerne.
    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...ikke-acceptere
    Så bemærker jeg også, at vi ikke længere skal have flere måder at spille på, men vi har nu fastlagt os på et system, hvis variationer, kommer med indskiftninger. Det er lidt nyt ift. tiltrædelse talen.
    Nu mangler han så bare at fortælle, hvad det fastlagte system går ud på?

  3. De følgende 7 brugere er enige:

  4. #93
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – AC Horsens (17.07.22 kl.16)

    Citat Oprindeligt indsendt af Goldbæks Højrefod Se meddelelser
    I efter kamp-analysen, frikender JT taktikken og lægger ansvaret over på spillerne.
    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...ikke-acceptere
    Så bemærker jeg også, at vi ikke længere skal have flere måder at spille på, men vi har nu fastlagt os på et system, hvis variationer, kommer med indskiftninger. Det er lidt nyt ift. tiltrædelse talen.
    Han er næsten ligeså sjov og troværdig som vores statsminister

  5. De følgende 8 brugere er enige:

  6. #94
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    2,164

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – AC Horsens (17.07.22 kl.16)

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Han er næsten ligeså sjov og troværdig som vores statsminister
    Og mindre kompetent.
    Time flies like an arrow - fruit flies like a banana

    Landslollet burde ved førstkommende lejlighed
    kollektivt have moonet emiren af (røv)Qatar


    Jeg håber, at en af landsholdets bedste spillere i 2034 har taget navneforandring til Khashoggi


  7. #95
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,224

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – AC Horsens (17.07.22 kl.16)

    Citat Oprindeligt indsendt af guldsmed Se meddelelser
    Og mindre kompetent.
    Rolig nu! Selvom vi er mange, der ikke er medlem af ClueJess’ fanklub, så er der jo ingen grund til at blive perfid.
    /Giggs

    København er en grim by med grimme mennesker og klamme dialekter. Lige fra Østerbro til Lyngby. Det eneste sted i København jeg har oplevet flinke mennesker er i Næstved.

  8. De følgende 7 brugere er enige:

  9. #96
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,516

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – AC Horsens (17.07.22 kl.16)

    Citat Oprindeligt indsendt af giggs Se meddelelser
    Rolig nu! Selvom vi er mange, der ikke er medlem af ClueJess’ fanklub, så er der jo ingen grund til at blive perfid.
    Syntes faktisk også det til tider er en del useriøst over de JT kommentar. Om man kan lide manden eller ej, så har han lige vundet DM. Taber første kamp og så utroværdig og inkompetent efter 1 tabt kamp i den nye sæson.

    Jeg er bare nysgerrig i henhold til JT haters, når JT og holdet klare sig godt roser i ham så ? :)

  10. #97
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    4,494

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – AC Horsens (17.07.22 kl.16)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Syntes faktisk også det til tider er en del useriøst over de JT kommentar. Om man kan lide manden eller ej, så har han lige vundet DM. Taber første kamp og så utroværdig og inkompetent efter 1 tabt kamp i den nye sæson.

    Jeg er bare nysgerrig i henhold til JT haters, når JT og holdet klare sig godt roser i ham så ? :)
    Reaktionen kommer jo ikke efter, at vi blot har tabt én kamp. Men efter at vi kun har spillet få gode kampe i hele 2022, efter vi i 2021 også kun spillede få gode kampe. Kritikken kommer, fordi det er umuligt at se hvad Thorup vil med holdet, fordi han selv indrømmer, at der ikke er noget alternativ til plan a, fordi sidste sæsons guldmedaljer i lige så høj grad skyldes inkompetence hos FCM.

    Og det der udtryk, hater, hvad mener du med det? Er man hater, fordi man er kritisk? Er man hater, fordi man ikke er tilfreds? Skal vi bare læne os tilbage og ignorere de mange problemer, der er i vores spil, fordi vi var heldige at vinde DM sidste sæson?


  11. #98
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,766

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – AC Horsens (17.07.22 kl.16)

    Man kan mene om Thorup hvad man vil, og jeg er ikke en af dem der mener at han skal fyres.

    Men hans kommunikative evner i medierne, må være en af de dårligste for en toptræner jeg nogensinde har set. Jeg har endnu ikke oplevet at han er kommet godt ud af interview, hvor han har tabt eller er presset.
    "Vi i FCK får altid skudt i skoene, at vi er så pokkers arrogante, men faktum er, at vi ikke er nær så arrogante som alle andre ville have været i vores sko" - Niels Christian Holmstrøm

  12. De følgende 3 brugere er enige:

  13. #99
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,516

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – AC Horsens (17.07.22 kl.16)

    Citat Oprindeligt indsendt af Søren Q Se meddelelser
    Reaktionen kommer jo ikke efter, at vi blot har tabt én kamp. Men efter at vi kun har spillet få gode kampe i hele 2022, efter vi i 2021 også kun spillede få gode kampe. Kritikken kommer, fordi det er umuligt at se hvad Thorup vil med holdet, fordi han selv indrømmer, at der ikke er noget alternativ til plan a, fordi sidste sæsons guldmedaljer i lige så høj grad skyldes inkompetence hos FCM.

    Og det der udtryk, hater, hvad mener du med det? Er man hater, fordi man er kritisk? Er man hater, fordi man ikke er tilfreds? Skal vi bare læne os tilbage og ignorere de mange problemer, der er i vores spil, fordi vi var heldige at vinde DM sidste sæson?
    Det er jeg med på.

    Men igen overdrivelse fremmer forståelsen. Nu skriver du "Få" gode kampe i hele 2022. Jeg mindes en serie på 10 kampe samt starten på vores Europa kampagne, hvor vi spillet noget af det bedste fodbold jeg havde set længe, Før den famøse FCM kamp på hjemmebane satte en stopper for det, derudover sluttede vi godt af. Det er også bare for at illustrer at nogle gange skal "Haters" bare finde den mindste undskyldning for at svine JT til. Jeg har ikke noget imod kritik, så længe det er sagligt.

    Nu siger du FCMs inkompetence og heldigt DM guld. Altså kan man ikke sige det hvert år når et hold vinder DM guld og det er et tæt kapløb. Nu er det trods alt et stykke tid siden FCK, FCM, BØF bare overlegent har vundet med 10 point ned til nr.2.

  14. #100
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – AC Horsens (17.07.22 kl.16)

    Citat Oprindeligt indsendt af scoring Se meddelelser
    Man kan mene om Thorup hvad man vil, og jeg er ikke en af dem der mener at han skal fyres.

    Men hans kommunikative evner i medierne, må være en af de dårligste for en toptræner jeg nogensinde har set. Jeg har endnu ikke oplevet at han er kommet godt ud af interview, hvor han har tabt eller er presset.
    Kunne jeg sagtens leve med - men at han virker ligeså rådvild under kampene synes jeg er et problem.

    @EraZ jeg husker selv hvor frusterende det var under Ståle, det virkede som om en håndfuld kun ventede på at det gik galt…. Nu virker jeg selv som en af typerne mht JT :)). Jeg synes også folk kan rose de gode ting og man skal også være påpasselig med at se sig sur på et individ (og kun fokusere på fejl).

    Når jeg kommer med en kommentar omkring Mette F… så er det min form for humor (jeg synes ikke de minder meget om hinanden - JT er rent faktisk sympatisk haha). Samtidig så udstillede kampen og opfølgningen alt hvad jeg er bekymret om med Jt.

  15. De følgende 3 brugere er enige:

  16. #101
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,516

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – AC Horsens (17.07.22 kl.16)

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Kunne jeg sagtens leve med - men at han virker ligeså rådvild under kampene synes jeg er et problem.

    @EraZ jeg husker selv hvor frusterende det var under Ståle, det virkede som om en håndfuld kun ventede på at det gik galt…. Nu virker jeg selv som en af typerne mht JT :)). Jeg synes også folk kan rose de gode ting og man skal også være påpasselig med at se sig sur på et individ (og kun fokusere på fejl).

    Når jeg kommer med en kommentar omkring Mette F… så er det min form for humor (jeg synes ikke de minder meget om hinanden - JT er rent faktisk sympatisk haha). Samtidig så udstillede kampen og opfølgningen alt hvad jeg er bekymret om med Jt.
    Absolut.

    Kritik er jo hjertet på et debatforum :). Det galt både Ståle og nu også JT som jeg også kritisere i ny og næ. Jeg tror alle er enige om, at vi skal se en videreudvikling af det offensive spil i denne sæson. Det er også noget jeg vil holde øje med her den første halvsæson, Meeeen lad os nu lige give det 8-10 kampe inde i den nye sæson. Champions league kvalifikation står altså også højt på noget JT skal kvalificere os til. Når jeg ser på de hold vi kan møde. Det skal vi kunne klare. Det vil jeg også bedømme JT hårdt på om lykkedes eller ej.

  17. Den følgende bruger er enig i dette:

  18. #102
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,141

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – AC Horsens (17.07.22 kl.16)

    Citat Oprindeligt indsendt af Søren Q Se meddelelser
    Reaktionen kommer jo ikke efter, at vi blot har tabt én kamp. Men efter at vi kun har spillet få gode kampe i hele 2022, efter vi i 2021 også kun spillede få gode kampe. Kritikken kommer, fordi det er umuligt at se hvad Thorup vil med holdet, fordi han selv indrømmer, at der ikke er noget alternativ til plan a, fordi sidste sæsons guldmedaljer i lige så høj grad skyldes inkompetence hos FCM.

    Og det der udtryk, hater, hvad mener du med det? Er man hater, fordi man er kritisk? Er man hater, fordi man ikke er tilfreds? Skal vi bare læne os tilbage og ignorere de mange problemer, der er i vores spil, fordi vi var heldige at vinde DM sidste sæson?
    En gang i mellem må man jo undre sig over, at vi har vundet så mange mesterskaber. Læser man fast med herinde, så må man jo forstå, at mesterskaberne næsten altid skyldes modstandernes inkompetence og/eller enkelte spillere som har toppræsteret og sikret mesterskabet trods træneren (den klassiske Ståle vurdering).

    Jeg er med på, at Thorup og PC næppe er de dygtigste i verden til deres job, ligesom man selvfølgelig må være kritisk. Men ligesom nogen mener jeg er en over-positiv jubelidiot mht klubben, så er der godt nok også en del her og på de sociale medier som konstant og udelukkende leder efter det lille hår i suppen. I går efter man offentliggjorde forlængelsen med Boile (efter man også har fået Vavro og Claesson ind på faste kontakter, hvilket er virkelig godt arbejde), så var fokus hos nogen ikke glæden over forlængelsen, men hvor stor en idiot PC var fordi der i FCK's skriv stod, at "han havde fortjent en stor kontrakt". Hold nu op, hvor må det være træls at være fan, hvis det er den vinkel man pr. automatik tager.

    Mht Thorups udtalelse her, så kan den selvfølgelig være bedre. Ingen tvivl om det. Men jeg vil give ham ret i, at spillernes attitude og indstilling var dårlig. Det peger også på ham og på klubben (deltagelse i march var en joke), men spillerne må tage sig sammen. Thorup fejlede mod Horsens, men det gjorde spillerne i den grad også.

  19. De følgende 6 brugere er enige:

  20. #103
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    699

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – AC Horsens (17.07.22 kl.16)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    En gang i mellem må man jo undre sig over, at vi har vundet så mange mesterskaber. Læser man fast med herinde, så må man jo forstå, at mesterskaberne næsten altid skyldes modstandernes inkompetence og/eller enkelte spillere som har toppræsteret og sikret mesterskabet trods træneren (den klassiske Ståle vurdering).
    Absolut uenig - og absolut ikke til min bedste erindring. Kritikken er taget til de seneste år og startede for alvor et stykke inde i 17/18-sæsonen. Ståle lykkedes så i 18/19-sæsonen, men generelt har klubbens sportslige ledelse været mere dårlige end gode de seneste 5 år. Vi har vundet mesterskaber, hvilket vi skal set ift. økonomien. Et mesterskab skal vindes af FCK 8 ud af 10 gange for at den sportslige ledelse lever op til de økonomiske betingelser der bliver stillet til rådighed. I den periode har vi vundet 2 ud af 5. Særligt det seneste mesterskab var sløjt og 'eksperterne' er også enig om, at det mesterskab er vundet med en meget lille spillemæssig marginal til de øvrige top seks hold og ikke kun FCM. Så med økonomien i baghånden gør vores sportslige ledelse det ikke imponerende.

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Jeg er med på, at Thorup og PC næppe er de dygtigste i verden til deres job, ligesom man selvfølgelig må være kritisk. Men ligesom nogen mener jeg er en over-positiv jubelidiot mht klubben, så er der godt nok også en del her og på de sociale medier som konstant og udelukkende leder efter det lille hår i suppen. I går efter man offentliggjorde forlængelsen med Boile (efter man også har fået Vavro og Claesson ind på faste kontakter, hvilket er virkelig godt arbejde), så var fokus hos nogen ikke glæden over forlængelsen, men hvor stor en idiot PC var fordi der i FCK's skriv stod, at "han havde fortjent en stor kontrakt". Hold nu op, hvor må det være træls at være fan, hvis det er den vinkel man pr. automatik tager.
    De signinger er vel ikke de sværeste.

    Det her med, at nogen mener, at de er positive omkring FCK og andre ikke er, det ser jeg anderledes. Jeg holder med klubben, er positiv omkring den, forsvarer den hårdt, men jeg adskiller også klubben og dens personale. Det sker, når personalet er utilstrækkeligt.

    For mig er det vigtigt, at kritikken handler om personer og ikke klubben. Lige nu, så bliver klubben bragt et unødigt svært sted hen, fordi vi har en ejerkreds, der har et direkte økonomisk incitament for koncernens samlede aktiviteter, og fodbolden ikke længere er i fokus. Samtidig har man erstattet en yderst kompetent nestor i form af NCH, med WK, som jeg ikke kan kritisere nok. WK ansætter et dream team bestående af PC og JT - JT uden involvering af PC. PC kommer fra klubber, der aldrig har været i et europæisk gruppespil, hører til i midten af superligaen i kraft af en ordentlig omgang jysk tonserbold, klubber som absolut ikke har noget ungdomsakademi, der er værd at tale om. Læg dertil JT, som virker uskarp, famlende, behagesyg, ansvarsangst mm.

    Jeg holder med FCK - die hard - men det persongalleri, ønsker jeg hen, hvor peberet gror.

    Jeg valgte at svare dig, fordi du altid skriver gode indlæg, så tak for det. Jeg kunne have svaret Eraz, men jeg bryder mig meget lidt om de indlæg der negativt tildeler andre debatører motiver eller karaktertræk.
    Goldbæks Højrefod

  21. De følgende 5 brugere er enige:

  22. #104
    Tilmeldingsdato
    Feb 2011
    Indlæg
    586

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – AC Horsens (17.07.22 kl.16)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Champions league kvalifikation står altså også højt på noget JT skal kvalificere os til. Når jeg ser på de hold vi kan møde. Det skal vi kunne klare. Det vil jeg også bedømme JT hårdt på om lykkedes eller ej.
    Der synes jeg, man skal huske at tage PC med i ligningen. Går vi ind i CL playoff med en ugidelig og uduelig Babacar som eneste bud på en reel boksangriber, har vi allerede fejlet halvt - og så er det ikke Jess' skyld.

  23. De følgende 5 brugere er enige:

  24. #105
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – AC Horsens (17.07.22 kl.16)

    Så skal vi vel også huske at uenigheder er en del af charmen herinde :)

  25. De følgende 3 brugere er enige:

Side 7 af 8 FørsteFørste ... 45678 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 50
    Sidste Meddelelse: 14.08.17, 16:04
  2. Optakts- og kamptråd: AC Horsens – FC København (29.10.12 kl.19)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 50
    Sidste Meddelelse: 30.10.12, 20:39
  3. Optakts- og kamptråd: AC Horsens – FC København (29.09.12 kl.17)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 26
    Sidste Meddelelse: 01.10.12, 15:15
  4. Optakts- og kamptråd: AC Horsens-FC København
    By Jazzie in forum De korte linier
    Svar: 11
    Sidste Meddelelse: 20.10.08, 20:05
  5. Optakts- og kamptråd: AC Horsens - FC København
    By Mads740 in forum De korte linier
    Svar: 62
    Sidste Meddelelse: 07.05.08, 18:23

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •