Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
57. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • AaB vinder

    25 43.86%
  • Uafgjort

    16 28.07%
  • FCK vinder

    16 28.07%
Side 5 af 6 FørsteFørste ... 23456 SidsteSidste
Viser resultater 61 til 75 af 80

Emner: Optakts- og kamptråd: AaB vs. F.C. København (24/07-2022 kl. 18:00)

  1. #61
    Tilmeldingsdato
    Feb 2011
    Indlæg
    586

    Re: Optakts- og kamptråd: AaB vs. F.C. København (24/07-2022 kl. 18:00)

    I en tid hvor hele verden er i svime over det 'sportsmanship' og den gensidige respekt, kombattanterne i årets glimrende udgave af TdF har udvist overfor hinanden, er det værd at minde om, at vi så det stik modsatte på Aalborg Stadion i går: Et publikum der buhede vores målmand af banen, efter at han lige havde fået smadret sit ansigt til pindebrænde af et psykopatisk, hensynsløst overfald fra en AaB spiller - en aktion der på en normal dag havde udløst en direkte rød billet til tribunen.

    Jeg mangler simpelthen ord for aalborgenserne adfærd i den situation (og i øvrigt flere andre i går). Styr dog jeres indebrændte, nordjyske mindreværd, idioter! Den sympati, jeg indtil nu har haft for AaB som hold, er pist væk efter den totale udstilling af mangel på klasse, vi så fra deres bøvede tilhængere i går.


  2. #62
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    943

    Re: Optakts- og kamptråd: AaB vs. F.C. København (24/07-2022 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af ErikB Se meddelelser
    Det er kulsort at dommeren ikke gav gult i det mindste - og at VAR ikke greb ind og gav rødt
    Jeg har ikke fået set kampen endnu eller situationen med Grabara og Ross, så jeg kan ikke udtale mig konkret om den situation.

    Men jeg lyttede til podcasten "Spiller til spiller" med et af afsnittene "Dommerformanden forklarer". Dér forklarer han at VAR (i sådan en situation) jo kun blander sig hvis der er tale om en "clear and obvious" fejl til rødt. Hvis der er rum for at dommeren kunne tolke det som evt (mørke)gult, så blander VAR sig ikke, da det er ikke er et område som VAR ændrer på.

  3. De følgende 2 brugere er enige:

  4. #63
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    3,546

    Re: Optakts- og kamptråd: AaB vs. F.C. København (24/07-2022 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser
    5. Sejr i streg i aalborg. Det er ikke sket før for FCK. Spillet var ikke til UG men 1-3 på en svær udebane hvor vi aldrig kan være sikre på 3 point er godkendt.
    Jeps. Og for de stime-interesserede, så er her listen over vores bedste sejrs-stimer på udebane:

    Fra Til Klub Modstander K V U T P Mål Dif Aktiv
    2005-05-01 2014-05-08 FC København Viborg FF 7 7 0 0 21 16-4 12
    2002-04-14 2016-11-26 FC København Lyngby BK 6 6 0 0 18 14-3 11
    2015-03-15 2018-09-02 FC København Esbjerg fB 5 5 0 0 15 13-2 11
    2004-04-04 2007-11-03 FC København AGF 5 5 0 0 15 11-1 10
    2020-07-23 2022-07-24 FC København AaB 5 5 0 0 15 11-4 7 x
    2003-05-10 2005-07-31 FC København FC Nordsjælland 5 5 0 0 15 12-6 6
    2018-04-27 2021-02-07 FC København AC Horsens 4 4 0 0 12 13-3 10 x
    1992-08-19 1994-10-02 FC København Næstved BK 4 4 0 0 12 12-4 8
    1992-10-04 1994-05-01 FC København AaB 4 4 0 0 12 8-1 7
    2009-04-08 2010-07-18 FC København SønderjyskE 4 4 0 0 12 8-2 6
    2000-10-02 2004-11-14 FC København Herfølge BK 4 4 0 0 12 8-3 5 x
    Sidst redigeret af ougar : 25.07.22 kl. 09:32
    --
    Enjoy your job, make lots of money, work within the law. Choose any two.
    ougar's Avatar

  5. Den følgende bruger er enig i dette:
    rsj

  6. #64
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Optakts- og kamptråd: AaB vs. F.C. København (24/07-2022 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af FCK4LIF3 Se meddelelser
    Jeg har ikke fået set kampen endnu eller situationen med Grabara og Ross, så jeg kan ikke udtale mig konkret om den situation.

    Men jeg lyttede til podcasten "Spiller til spiller" med et af afsnittene "Dommerformanden forklarer". Dér forklarer han at VAR (i sådan en situation) jo kun blander sig hvis der er tale om en "clear and obvious" fejl til rødt. Hvis der er rum for at dommeren kunne tolke det som evt (mørke)gult, så blander VAR sig ikke, da det er ikke er et område som VAR ændrer på.
    Det er fuldstændig korrekt. I det her tilfælde ser jeg bare ikke nogen gråzone eller rum til fortolkning. Derfor klokkeklar fejl at VAR ikke blander - uanset om de kommer til at indrømme det eller ej.

  7. De følgende 4 brugere er enige:

  8. #65
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,846

    Re: Optakts- og kamptråd: AaB vs. F.C. København (24/07-2022 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af FCK4LIF3 Se meddelelser
    Jeg har ikke fået set kampen endnu eller situationen med Grabara og Ross, så jeg kan ikke udtale mig konkret om den situation.

    Men jeg lyttede til podcasten "Spiller til spiller" med et af afsnittene "Dommerformanden forklarer". Dér forklarer han at VAR (i sådan en situation) jo kun blander sig hvis der er tale om en "clear and obvious" fejl til rødt. Hvis der er rum for at dommeren kunne tolke det som evt (mørke)gult, så blander VAR sig ikke, da det er ikke er et område som VAR ændrer på.
    Interessant. Det ville være fedt, hvis man udvidede brugen af VAR til situationer, hvor man udsætter en modspiller for fare, når nu dommeren på banen ikke er sin opgave voksen.

    I forhold til hvor meget man normalt diskuterer tvivlsomme situationer i studiet og efterfølgende, var det ret bizart, at en situation, hvor en målmand ryger på hospitalet og ligner et voldsoffer allerede på vej ud af banen, ikke blev vendt mere. Havde en FCK'er begået samme svinestreg, ville jeg håbe, at vedkommende var blevet vist ud og havde fået en lang karantæne.

    For mig bør en af fodboldreglernes fornemmeste opgaver være at beskytte henholdsvis spillet og spillerne. Situationen i går bragte både spillet i miskredit og udsatte en spiller for aldeles unødig fare.
    »Jeg tror, at FCK skal slås om guldet. Og så er det FCK igen. Og så er det FCK en gang mere.« Thomas Frank om sæsonen 2016-2017.

  9. Den følgende bruger er enig i dette:

  10. #66
    Tilmeldingsdato
    Nov 2003
    Indlæg
    266

    Re: Optakts- og kamptråd: AaB vs. F.C. København (24/07-2022 kl. 18:00)

    Det ligner, at Kamil har brækket næse- og kindben på hans billede og beskrivelse. Formentlig operation og minimum 6-8 ugers pause, da jeg er i tvivl om, hvorvidt Klubben synes, det er fornuftig at spille med en keeper med ansigtsmaske (tænk Ailton, tænk Santander)

  11. #67
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Optakts- og kamptråd: AaB vs. F.C. København (24/07-2022 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Andreas Hansen Se meddelelser
    Interessant. Det ville være fedt, hvis man udvidede brugen af VAR til situationer, hvor man udsætter en modspiller for fare, når nu dommeren på banen ikke er sin opgave voksen.

    I forhold til hvor meget man normalt diskuterer tvivlsomme situationer i studiet og efterfølgende, var det ret bizart, at en situation, hvor en målmand ryger på hospitalet og ligner et voldsoffer allerede på vej ud af banen, ikke blev vendt mere. Havde en FCK'er begået samme svinestreg, ville jeg håbe, at vedkommende var blevet vist ud og havde fået en lang karantæne.

    For mig bør en af fodboldreglernes fornemmeste opgaver være at beskytte henholdsvis spillet og spillerne. Situationen i går bragte både spillet i miskredit og udsatte en spiller for aldeles unødig fare.
    Jeg er meget enig. Derfor irriterer det mig også grusomt, at en episode som denne ikke får mere opmærksomhed. Hvis man begynder at tillade den slags "spil" så ved jeg ikke hvor vi ender henne. Men det er i hvert fald ikke at tage ansvar for spillernes ve og vel. Man er åbenbart mere optaget af, om Verbic ødelægger en luftpartikel på Horsens stadion, end om spillerne udfører handlinger, som kan ødelægge hinandens karrierer.

  12. De følgende 4 brugere er enige:

  13. #68
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: AaB vs. F.C. København (24/07-2022 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Jeg er meget enig. Derfor irriterer det mig også grusomt, at en episode som denne ikke får mere opmærksomhed. Hvis man begynder at tillade den slags "spil" så ved jeg ikke hvor vi ender henne. Men det er i hvert fald ikke at tage ansvar for spillernes ve og vel. Man er åbenbart mere optaget af, om Verbic ødelægger en luftpartikel på Horsens stadion, end om spillerne udfører handlinger, som kan ødelægge hinandens karrierer.
    Puha 6-8 uger er Grabara ude.

    Selvom Kalle stadig laver nogle bommert i ny og næ så har stadig god tiltro til han løfter opgaven i Kamils fravær. Jeg håber Kalle er blevet lidt bedre på at tage langskud. Det var lige det jeg kan huske han ikke var så god til.

  14. #69
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,762

    Re: Optakts- og kamptråd: AaB vs. F.C. København (24/07-2022 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af jake Se meddelelser
    Det ligner, at Kamil har brækket næse- og kindben på hans billede og beskrivelse. Formentlig operation og minimum 6-8 ugers pause, da jeg er i tvivl om, hvorvidt Klubben synes, det er fornuftig at spille med en keeper med ansigtsmaske (tænk Ailton, tænk Santander)
    https://www.fck.dk/nyhed/kamil-grabara-skal-opereres

    Det var sgu meget godt ramt. 6-8 ugers pause.

    Jeg håber at Ross har en dårlig smag i munden, og giver Grabara en kæmpe personlig undskyldning for ikke at kunne deltage i hans første Champions League kvalifikation nogensinde. Føj.
    "Vi i FCK får altid skudt i skoene, at vi er så pokkers arrogante, men faktum er, at vi ikke er nær så arrogante som alle andre ville have været i vores sko" - Niels Christian Holmstrøm

  15. De følgende 3 brugere er enige:

  16. #70
    Tilmeldingsdato
    Feb 2013
    Indlæg
    466

    Re: Optakts- og kamptråd: AaB vs. F.C. København (24/07-2022 kl. 18:00)

    Tiden vil vise om idioten Ross koster et CL-gruppespil. Gid fanden havde ham! Håber at disciplinærkomiteen kommer på banen.

  17. De følgende 2 brugere er enige:

  18. #71
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Optakts- og kamptråd: AaB vs. F.C. København (24/07-2022 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af peterandreasen Se meddelelser
    Tiden vil vise om idioten Ross koster et CL-gruppespil. Gid fanden havde ham! Håber at disciplinærkomiteen kommer på banen.
    Det er vel ret beset dommeren, vi skal være vredest på. Ross vælger næppe med overlæg at brage sit eget hoved ind i en anden spillers. At det var hensynsløst, er der ingen tvivl om, men det er jo dommerens manglende kort, der er problemet.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  19. De følgende 4 brugere er enige:

  20. #72
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Optakts- og kamptråd: AaB vs. F.C. København (24/07-2022 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Det er vel ret beset dommeren, vi skal være vredest på. Ross vælger næppe med overlæg at brage sit eget hoved ind i en anden spillers. At det var hensynsløst, er der ingen tvivl om, men det er jo dommerens manglende kort, der er problemet.
    Det er jeg faktisk ikke enig i. Når man udviser så hensynsløs adfærd, så er man på alle måder ukollegial og usympatisk. Selvfølgelig skal Ross have en tur når han kommer her, ligesom Flinta fik, da han havde flækket Corners ankel (og denne er i min bog mere hensynsløs end Flintas).

  21. De følgende 5 brugere er enige:

  22. #73
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    368

    Re: Optakts- og kamptråd: AaB vs. F.C. København (24/07-2022 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Det er vel ret beset dommeren, vi skal være vredest på. Ross vælger næppe med overlæg at brage sit eget hoved ind i en anden spillers. At det var hensynsløst, er der ingen tvivl om, men det er jo dommerens manglende kort, der er problemet.
    Jo han gjorde. Han vidste udemærket at Grabara var der.
    Øvre C'er

  23. De følgende 4 brugere er enige:

  24. #74
    Tilmeldingsdato
    Apr 2019
    Indlæg
    543

    Re: Optakts- og kamptråd: AaB vs. F.C. København (24/07-2022 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Claudemir Fanatic Se meddelelser
    I en tid hvor hele verden er i svime over det 'sportsmanship' og den gensidige respekt, kombattanterne i årets glimrende udgave af TdF har udvist overfor hinanden, er det værd at minde om, at vi så det stik modsatte på Aalborg Stadion i går: Et publikum der buhede vores målmand af banen, efter at han lige havde fået smadret sit ansigt til pindebrænde af et psykopatisk, hensynsløst overfald fra en AaB spiller - en aktion der på en normal dag havde udløst en direkte rød billet til tribunen.

    Jeg mangler simpelthen ord for aalborgenserne adfærd i den situation (og i øvrigt flere andre i går). Styr dog jeres indebrændte, nordjyske mindreværd, idioter! Den sympati, jeg indtil nu har haft for AaB som hold, er pist væk efter den totale udstilling af mangel på klasse, vi så fra deres bøvede tilhængere i går.
    Så du påstår simpelthen, at det ikke var sket i Parken, hvis det havde været omvendt? Husk på at han jo angiveligt sparkede en bold i hovedet på en 13-årig for ikke særlig mange måneder siden. Jeg havde frydet mig noget så gevaldigt, og det er sikkert dårlig stil, men jeg havde 100% set det som karma for selv at være en gigantisk klovn. Og ja, han var en kæmpe idiot med det spark ud på tribunen, som burde have givet rødt.

  25. De følgende 2 brugere er enige:

  26. #75
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Optakts- og kamptråd: AaB vs. F.C. København (24/07-2022 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af tor340 Se meddelelser
    Jo han gjorde. Han vidste udemærket at Grabara var der.
    At han gik efter sammenstødet for at få et straffespark er jo ikke det samme, som at han bevidst nikkede Grabara en skalle. Jeg kender selvfølgelig ikke Ross, men jeg tvivler på, at han har tænkt, at han ville ofre sit eget hoved for at kvæste en modstander.

    Dermed ikke sagt, at det ikke er hensynsløst spil. Det er det jo oplagt, og derfor burde dommeren have straffet ham hårdere. Og det er primært det, jeg er vred over.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  27. Den følgende bruger er enig i dette:

Side 5 af 6 FørsteFørste ... 23456 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 103
    Sidste Meddelelse: 17.05.22, 01:43
  2. Svar: 114
    Sidste Meddelelse: 09.05.22, 20:09
  3. Svar: 136
    Sidste Meddelelse: 03.05.22, 10:45
  4. Svar: 45
    Sidste Meddelelse: 06.03.22, 00:13
  5. Svar: 83
    Sidste Meddelelse: 03.03.22, 13:38

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •