Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
57. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • AaB vinder

    25 43.86%
  • Uafgjort

    16 28.07%
  • FCK vinder

    16 28.07%
Side 1 af 3 123 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 80

Emner: Optakts- og kamptråd: AaB vs. F.C. København (24/07-2022 kl. 18:00)

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Optakts- og kamptråd: AaB vs. F.C. København (24/07-2022 kl. 18:00)

    Efter fadæsen i sæsonstarten skal de forsvarende danske mestre forsøge at rejse sig igen, når første udekamp i sæsonen byder på en tur til Aalborg.
    Løverne har vundet de seneste 4 udekampe mod AaB, som også har fået en dårlig sæsonstart med et nederlag mod Viborg. Med en sejr holder FCK dagens værter bag sig i ligaen, og sikrer sig samtidigt at rykke over nedrykningsstregen igen.

    FCK må undvære Zeca, der trods sit comeback i træningskampen mod Fremad Amager ikke er klar endnu til at spille førsteholdsfodbold, samt Amoo. Derudover er Mukairu og Karamoko tvivlsomme, efter de fik småskader til hhv. træning og opvarmning i sidste uge.

    Kampens dommer er Morten Krogh, der dømmer sin første kamp i sæsonen, efter at have siddet som VAR-dommer i kampen mod BIF og AGF i første runde. Krogh har dømt 12 FCK-kampe tidligere, med 7 sejre, 4 uafgjorte og 1 nederlag til følge. Morten Krogh er dog i FCK-sammenhæng bedst husket for at have fejlagtigt annulleret to mål af Victor Nelsson i 20/21 sæsonen.

    Kampen vises på 3+, med planlagt kampstart kl. 18:00 og optakt kl. 17:45. Kampen er dog i fare for at blive udsat, hvis et glorificeret go-kart løb i Frankrig slutter senere end planlagt..
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  2. De følgende 7 brugere er enige:

  3. #2
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Optakts- og kamptråd: AaB vs. F.C. København (24/07-2022 kl. 18:00)

    4 sejrer i streg var i øvrigt en tangering af vores bedste stime i aalborg. Det er kun sket engang før, og det var under Benny Johansen, i de første 4 møder i Aalborg. Med en sejr, dermed 5 i streg, vil vi sætte ny bedste stime i Aalborg for FCK. Med andre ord, statistikken taler for en hvis pessimisme på forhånd, og en lang kamptråd efterfølgende.

    - tak til nipserstat.

  4. De følgende 4 brugere er enige:

  5. #3
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Optakts- og kamptråd: AaB vs. F.C. København (24/07-2022 kl. 18:00)

    Har haft svært ved at ryste fiaskoen fra i søndags af mig.

    Jeg håber satme vi har noget mester-værdighed og kommer med en trodsreaktion.

    Vil dog heller ikke være urealistisk, så stiller mig tilfreds med 4 point i de to næste (ude)kampe.

    Så kan vi nakke BIF hjemme, og har så en god mulighed for af være tilbage på sporet med endnu en hjemmekamp derefter (imod Randers). Så hedder den 3-1-1, og så skal det hele nok gå.

    Synes jeg er en fornuftig plan :-D

    Zan

  6. De følgende 4 brugere er enige:

  7. #4
    Tilmeldingsdato
    Jan 2012
    Indlæg
    270

    Re: Optakts- og kamptråd: AaB vs. F.C. København (24/07-2022 kl. 18:00)

    Håber på

    Grabara
    Diks-Vavro-Boile-VK
    Falk-Lerager
    Roony-Haraldsson-Claesson
    Pep

    Roony vil give også noget variation med at være farlige på begge sider, så håber INDERLIGT at clueJess bare har fattet det en lille bitte smule, men ak og ve jeg tvivler… :(
    Success is temporary, Loyalty is forever!
    Neymar1991's Avatar

  8. #5
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Optakts- og kamptråd: AaB vs. F.C. København (24/07-2022 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Neymar1991 Se meddelelser
    Håber på

    Grabara
    Diks-Vavro-Boile-VK
    Falk-Lerager
    Roony-Haraldsson-Claesson
    Pep

    Roony vil give også noget variation med at være farlige på begge sider, så håber INDERLIGT at clueJess bare har fattet det en lille bitte smule, men ak og ve jeg tvivler… :(
    Eventuelt Ankersen på højre back og så vil jeg næsten hellere se Biel på offensiv midt - om så Karamoku, Bøving eller hvem skal starte forrest gør vel ikke noget

  9. Den følgende bruger er enig i dette:

  10. #6
    Tilmeldingsdato
    Oct 2004
    Indlæg
    628

    Re: Optakts- og kamptråd: AaB vs. F.C. København (24/07-2022 kl. 18:00)

    Der skal simpelthen være en konsekvens for at være så ekstremt elendig som Diks var. Ankersen er langt fra fordums styrke, men hellere ham end Diks lige nu
    FCK er en slags Terminator-udgave af Ham-Kam.

    Nick Horup:"Hvem skal med i fodboldens Hall Of Fame?"
    Morten:"Michael Gravgaard, FC København"

  11. De følgende 8 brugere er enige:

  12. #7
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: AaB vs. F.C. København (24/07-2022 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kim-N Se meddelelser
    Der skal simpelthen være en konsekvens for at være så ekstremt elendig som Diks var. Ankersen er langt fra fordums styrke, men hellere ham end Diks lige nu
    Jeg er tilbøjelig til at være enig. Jeg har mine issues med Ankersens, Men ud fra hvad vi har set fra Diks i slutningen af sidste sæson, og nu den første kamp i denne, som var fornærmende ringe fra hans side, så mener jeg seriøst han skal have en tænkepause på bænken og tænke over, hvilken klub han spiller for. Det er ikke AGF det her....

  13. De følgende 4 brugere er enige:

  14. #8
    Tilmeldingsdato
    Sep 2010
    Indlæg
    418

    Re: Optakts- og kamptråd: AaB vs. F.C. København (24/07-2022 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kim-N Se meddelelser
    Der skal simpelthen være en konsekvens for at være så ekstremt elendig som Diks var. Ankersen er langt fra fordums styrke, men hellere ham end Diks lige nu
    Enig. Men derfor behøver det jo ikke blive Peter Ankersen. Håber på Jelert.

  15. De følgende 10 brugere er enige:

  16. #9
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,423

    Re: Optakts- og kamptråd: AaB vs. F.C. København (24/07-2022 kl. 18:00)

    https://www.fck.dk/nyhed/truppen-mod-aab-59

    Truppen er klar. Roony er syg.

  17. #10
    Tilmeldingsdato
    Jan 2012
    Indlæg
    270

    Re: Optakts- og kamptråd: AaB vs. F.C. København (24/07-2022 kl. 18:00)

    Hva fanden er det for et hold vi har??? Enten er man syg eller skadet, det fandme op ad bakke med den trup de sidste 2-3år!
    Success is temporary, Loyalty is forever!
    Neymar1991's Avatar

  18. De følgende 4 brugere er enige:

  19. #11
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,762

    Re: Optakts- og kamptråd: AaB vs. F.C. København (24/07-2022 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Neymar1991 Se meddelelser
    Hva fanden er det for et hold vi har??? Enten er man syg eller skadet, det fandme op ad bakke med den trup de sidste 2-3år!
    Uanset hvor skadesplaget man er, så er det vel ganske menneskeligt at kunne blive syg. Det har vel hverken noget med ‘holdet’, staben eller spilleren at gøre?
    Sidst redigeret af scoring : 24.07.22 kl. 09:41
    "Vi i FCK får altid skudt i skoene, at vi er så pokkers arrogante, men faktum er, at vi ikke er nær så arrogante som alle andre ville have været i vores sko" - Niels Christian Holmstrøm


  20. #12
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Optakts- og kamptråd: AaB vs. F.C. København (24/07-2022 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af scoring Se meddelelser
    Uanset hvor skadesplaget man er, så er det vel ganske menneskeligt at kunne blive syg. Det har vel hverken noget med ‘holdet’, staben eller spilleren at gøre?
    Fyr immunforsvarstræneren!

    Men det er godt nok ærgerligt, for Roony havde været oplagt til en startplads i dag.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  21. De følgende 5 brugere er enige:

  22. #13
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    432

    Re: Optakts- og kamptråd: AaB vs. F.C. København (24/07-2022 kl. 18:00)

    Det er helt sikkert JT's skyld :D

    Kom nu drenge, gi den gas idag og kom med at modsvar fra sidst at i gerne vil det her.

  23. Den følgende bruger er enig i dette:

  24. #14
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    943

    Re: Optakts- og kamptråd: AaB vs. F.C. København (24/07-2022 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kim-N Se meddelelser
    Der skal simpelthen være en konsekvens for at være så ekstremt elendig som Diks var. Ankersen er langt fra fordums styrke, men hellere ham end Diks lige nu
    Jeg er fuldstændig enig i at Diks var pivringe, men når han er god, så er ham rigtig god og han var ubehjælpeligt placeret på venstreback JT i slutningen af sidste sæson, så jeg synes det er ALT for kort snor at straffe ham med bænken pga 1 dårlig kamp tilbage på sin rigtige position. Giv ham en kamp eller to mere, det andet er lidt for FM til min smag.

  25. De følgende 4 brugere er enige:

  26. #15
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: AaB vs. F.C. København (24/07-2022 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af FCK4LIF3 Se meddelelser
    Jeg er fuldstændig enig i at Diks var pivringe, men når han er god, så er ham rigtig god og han var ubehjælpeligt placeret på venstreback JT i slutningen af sidste sæson, så jeg synes det er ALT for kort snor at straffe ham med bænken pga 1 dårlig kamp tilbage på sin rigtige position. Giv ham en kamp eller to mere, det andet er lidt for FM til min smag.
    Normalt vil jeg være enige.

    Selvom Diks spillede ude af position sidste del af sæsonen, så skal en spiller på det niveau bare gøre det bedre. Jeg var nærmest lykkelig i de sidste 2 kampe Diks var i karantæne, så slemt var det. 1 ting er at spille ude af position, men det virkede nærmest som om at manden slet ikke kunne spille fodbold. Alt fra udfordringer, tæmninger, overblik røg ud med badevandet. Jeg syntes ikke alt kan forklares, med undskyldningen om at han var så elendige "kun" pga. han spillede ude af position. Det virker som om man mangler fokus/Form eller han kæmper med noget mentalt.

    Jeg er spændt på, hvem JT vælger. Konkurrence er der hvertfald på pladsen nu, så der skal præsteres.

  27. Den følgende bruger er enig i dette:
    shs

Side 1 af 3 123 SidsteSidste

Hybrid View


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 103
    Sidste Meddelelse: 17.05.22, 01:43
  2. Svar: 114
    Sidste Meddelelse: 09.05.22, 20:09
  3. Svar: 136
    Sidste Meddelelse: 03.05.22, 10:45
  4. Svar: 45
    Sidste Meddelelse: 06.03.22, 00:13
  5. Svar: 83
    Sidste Meddelelse: 03.03.22, 13:38

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •