Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
65. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • Viborg vinder

    21 32.31%
  • Uafgjort

    8 12.31%
  • FCK vinder

    36 55.38%
Side 3 af 7 FørsteFørste 123456 ... SidsteSidste
Viser resultater 31 til 45 af 96

Emner: Optakts- og kamptråd: Viborg FF vs. F.C. København (31/07 2022 kl. 16:00)

  1. #31
    Tilmeldingsdato
    Feb 2013
    Indlæg
    466

    Re: Optakts- og kamptråd: Viborg FF vs. F.C. København (31/07 2022 kl. 16:00)

    Det er 20 år siden vi har tabt i Viborg, nu er det minsandten lykkedes igen! Tillykke Thorup! Farvel, du var én fejl fra starten: raus!!

  2. De følgende 9 brugere er enige:

  3. #32
    Tilmeldingsdato
    Sep 2005
    Indlæg
    310

    Re: Optakts- og kamptråd: Viborg FF vs. F.C. København (31/07 2022 kl. 16:00)

    Pez

    Fortjent nederlag.

    Vi mangler i den grad en angriber.

  4. #33
    Tilmeldingsdato
    Dec 2004
    Indlæg
    732

    Re: Optakts- og kamptråd: Viborg FF vs. F.C. København (31/07 2022 kl. 16:00)

    Kan godt være det er mit bias der gør at jeg synes det har været klart hele vejen igennem. Men Kvist, Thorup og PC har ikke niveauet til besidde deres respektive roller i København.


  5. #34
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: Viborg FF vs. F.C. København (31/07 2022 kl. 16:00)

    Underlig kamp. paradoksalt nok syntes jeg vi spiller en fin offensiv 2 halvleg. Den Chance Cleaaasson brænder. Suk. Og så blev den 4-2 i stedet.

    Det sådan man spiller kontra. Hatten af for Viborg.

  6. De følgende 7 brugere er enige:

  7. #35
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    485

    Re: Optakts- og kamptråd: Viborg FF vs. F.C. København (31/07 2022 kl. 16:00)

    Jeg er så træt af at JT ingen taktiske evner har. Der er ALDRIG en plan B, og igen bliver JT taktisk UDSPILLET.

  8. De følgende 5 brugere er enige:

  9. #36
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    64

    Re: Optakts- og kamptråd: Viborg FF vs. F.C. København (31/07 2022 kl. 16:00)

    Jeg må gentage:
    Bye bye Jess -bye bye PC.

    Sært: ifølge fck´s hjemmeside har vi hele tre angribere, men ingen af dem starter inde!

    Af indkøb i vinterpausen har Claesson (og Vavro) slået til!
    Jeg synes fiaskopilen peger på …..

  10. De følgende 7 brugere er enige:

  11. #37
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    688

    Re: Optakts- og kamptråd: Viborg FF vs. F.C. København (31/07 2022 kl. 16:00)

    Forfærdelig kamp - eksemplificeret ved indskiftning af to backs, da vi er nede med to. Det ændrede ingenting overhovedet. Alt taktisk er forudsigeligt. lige til at lukke ned og responsen er ingenting.

    Vores træner(team) er på meget lavt niveau. Både det der sker og ikke mindst det der ikke sker er håbløst. Vi er endnu engang overmatchet på taktisk kompetence.

    Der er kun en ting at gøre og gør det bare nu. Det giver ingen mening at vente, JT må ud - og PC formentlig samme vej, når status på transfers kan gøres op 1. september.
    Goldbæks Højrefod

  12. De følgende 11 brugere er enige:

  13. #38
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: Viborg FF vs. F.C. København (31/07 2022 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Underlig kamp. paradoksalt nok syntes jeg vi spiller en fin offensiv 2 halvleg. Den Chance Cleaaasson brænder. Suk. Og så blev den 4-2 i stedet.

    Det sådan man spiller kontra. Hatten af for Viborg.
    Ja vi spiller vel sådan set ret fornuftigt 75-80 min., men straffes ufatteligt hårdt. Det er kvalitet af Viborg i de 3-4 gode angreb de har (den effektivitet kan de næppe gentage igen), imens det også er manglende kvalitet hos os både fremad, hvor vi er for ufarlige, men også defensivt et par gange. Men stadig en absurd kamp og resultat.

    PC må simpelthen få købt den angriber, som vi mangler helt vildt.

  14. De følgende 3 brugere er enige:

  15. #39
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    454

    Re: Optakts- og kamptråd: Viborg FF vs. F.C. København (31/07 2022 kl. 16:00)

    Ro på, vi spillede jo i torsdags, vi er trætte,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, ,,,,,,,,,,,,, nååååå nej

  16. Den følgende bruger er enig i dette:

  17. #40
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Optakts- og kamptråd: Viborg FF vs. F.C. København (31/07 2022 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Ja vi spiller vel sådan set ret fornuftigt 75-80 min., men straffes ufatteligt hårdt. Det er kvalitet af Viborg i de 3-4 gode angreb de har (den effektivitet kan de næppe gentage igen), imens det også er manglende kvalitet hos os både fremad, hvor vi er for ufarlige, men også defensivt et par gange. Men stadig en absurd kamp og resultat.

    PC må simpelthen få købt den angriber, som vi mangler helt vildt.
    På trods af 75 fornuftige minutter.

    Der er simpelthen ingen undskyldninger.

    Viborg har spillet torsdag, og bør være et par niveauer under os.
    4-2 taler for sig selv og lige meget hvem FCK spiller imod, er det nærmest fifty-fifty.

    Det er beskæmmende og utrolig elendigt træner arbejde, at man ikke formår at bygge nogenlunde videre på et mesterskab.

    Igen, JT skal ikke raus endnu. Vi må lade ham få CL-kampene med for roens skyld.

    Er tingene ikke forbedret i slut-august, så må det jo for faen være farvel.

    Zan

  18. De følgende 2 brugere er enige:

  19. #41
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: Viborg FF vs. F.C. København (31/07 2022 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Ja vi spiller vel sådan set ret fornuftigt 75-80 min., men straffes ufatteligt hårdt. Det er kvalitet af Viborg i de 3-4 gode angreb de har (den effektivitet kan de næppe gentage igen), imens det også er manglende kvalitet hos os både fremad, hvor vi er for ufarlige, men også defensivt et par gange. Men stadig en absurd kamp og resultat.

    PC må simpelthen få købt den angriber, som vi mangler helt vildt.
    Jeg er enig.

    Den form for kontra er jo sådan jeg ville ønske vi spillede når vi møder svære internationale modstandere. Det må være den følelse Viborg også gik en til kampen. Men ja, defensiven var helt væk i dag. Der må aldrig blive scoret 4 mål på kontra. på bolden offensivt i dag syntes jeg faktisk vi så bedre ud end set længe.

    Men igen det er trænerens ansvar. Det er jo til grin. tabte kampe mod nogle bonderøve fra Horsens og Viborg. Det må ikke ske på den måde og så er jeg ligeglad, hvem der er træner.

  20. De følgende 2 brugere er enige:

  21. #42
    Tilmeldingsdato
    Aug 2005
    Indlæg
    182

    Re: Optakts- og kamptråd: Viborg FF vs. F.C. København (31/07 2022 kl. 16:00)

    Ejere og bestyrelse har bragt klubben i en kritisk situation. Vi skal starte forfra IGEN.Vi skal endnu engang have en helt ny sportslig ledelse. Det er formentlig en meget dyr, men nødvendig opgave.. Klubbens redning kan være vi er sikret Europa League gruppespil. Nu må vi nok acceptere et par "mellemsæsoner" indtil korthuset er bygget op igen.

    Tilbage til den kontrollerede stringente stil, tak!

    - Jeg bliver næsten sur på mig selv, når jeg spontant falder ud i latter, når jeg ser vores vanvittigt naive og udisciplinerede "spillestil"

  22. De følgende 3 brugere er enige:

  23. #43
    Tilmeldingsdato
    Feb 2013
    Indlæg
    466

    Re: Optakts- og kamptråd: Viborg FF vs. F.C. København (31/07 2022 kl. 16:00)

    Meget tyder jo tillige på at truppen vil af med Thorup! Det er vi nok mange der vil! NU...

  24. #44
    Tilmeldingsdato
    Sep 2010
    Indlæg
    418

    Re: Optakts- og kamptråd: Viborg FF vs. F.C. København (31/07 2022 kl. 16:00)

    Det var ret tydeligt, at spillerne stoppede med deres pres efter ca. 25 min. Sådan lidt “det går jo nemt attitude”. Igen. Det er simpelthen så uprofessionelt. Igen.
    Og så en kæmpe bøn. De der, undskyld, fucking flag der gør, at man ikke kan se det ene mål. Jeg og de 7 andre jeg stod med er snart færdige med away. Det er simpelthen for surt at bruge en hel søndag på ikke at se en kamp :( Det er fint for mig, hvis du gerne vil svinge med flag. Men så stil dig dog bagerst. Tak!

  25. De følgende 4 brugere er enige:

  26. #45
    Tilmeldingsdato
    Mar 2003
    Indlæg
    137

    Re: Optakts- og kamptråd: Viborg FF vs. F.C. København (31/07 2022 kl. 16:00)

    Jeg blev haglet ned efter AaB kampen, fordi jeg skrev vi har spillet sløjt i 2 år. Det var selvfølgelig lidt unuanceret, men jeg var i mine følelsers vold. Jeg mener ikke Thorup skal have længere snor. Vi har snart spillet 2 år under hans ledelse - og hvis jeg skal nuancerer det lidt - der har manglet kontinuitet i det flotte spil og resultaterne har været krampagtige, men heldigvis til vores fordel.

    Jeg mener ganske enkelt ikke snoren bør være længere, og nogle burde råbe PC op, og fortælle ham, at spillermateriale til GF truppen er passé, og han er medskyldig i vores fuldstændige elendige start!
    Linderoth tilbage!

  27. De følgende 8 brugere er enige:

Side 3 af 7 FørsteFørste 123456 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 79
    Sidste Meddelelse: 26.07.22, 08:31
  2. Svar: 136
    Sidste Meddelelse: 03.05.22, 10:45
  3. Svar: 129
    Sidste Meddelelse: 17.03.22, 17:20
  4. Svar: 45
    Sidste Meddelelse: 06.03.22, 00:13
  5. Svar: 83
    Sidste Meddelelse: 03.03.22, 13:38

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •