Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
65. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • Viborg vinder

    21 32.31%
  • Uafgjort

    8 12.31%
  • FCK vinder

    36 55.38%
Viser resultater 1 til 15 af 96

Emner: Optakts- og kamptråd: Viborg FF vs. F.C. København (31/07 2022 kl. 16:00)

  1. #36
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,155

    Re: Optakts- og kamptråd: Viborg FF vs. F.C. København (31/07 2022 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Jeg er enig.

    Den form for kontra er jo sådan jeg ville ønske vi spillede når vi møder svære internationale modstandere. Det må være den følelse Viborg også gik en til kampen. Men ja, defensiven var helt væk i dag. Der må aldrig blive scoret 4 mål på kontra. på bolden offensivt i dag syntes jeg faktisk vi så bedre ud end set længe.

    Men igen det er trænerens ansvar. Det er jo til grin. tabte kampe mod nogle bonderøve fra Horsens og Viborg. Det må ikke ske på den måde og så er jeg ligeglad, hvem der er træner.
    Jeg synes, at der var væsentlig forskel på de kampe. Mod Horsens var jeg rasende over indstilling og attitude - i dag sidder jeg egentlig med følelsen af, at vi gjorde det meste rigtigt. Vi tabte og alt er derfor pr. definition lort, men jeg synes stadig at vi gjorde det meste rigtigt. Vi blev bare straffet helt vildt hårdt med ikke-eksisterende straffe, flot mål til 2-1 og en gudekontra efter et hjørne.

    Mht offensiven, så kørte kombinationerne da fornuftigt. Men jeg er enig med "Goldbæks Højrefod" i, at vi er for lette at læse og for endimensionelle (alt skal kombineres igennem midten) - jeg er så uenig med "Goldbæks Højrefod" i, at det er noget specielt taktisk, men derimod mener jeg, at det primært skyldes mangel på en angriber. Man prøvede med Babacar i dag, men han er ikke dygtig nok.

    Defensivt havde vi vel egentlig også ret godt styr på tingene det meste af tiden (Viborg vadede jo ikke i chancer, som da vi vandt der sidst), men i enkelte situationer stod vi og snorksov. Der er dog noget med organisationen som ikke virker så tæt som inden ferien - det er bekymrende. Jeg håber virkelig ikke, at problemet ligger i Ruben Selles der er forsvundet.

  2. De følgende 3 brugere er enige:


Threaded View


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 79
    Sidste Meddelelse: 26.07.22, 08:31
  2. Svar: 136
    Sidste Meddelelse: 03.05.22, 10:45
  3. Svar: 129
    Sidste Meddelelse: 17.03.22, 17:20
  4. Svar: 45
    Sidste Meddelelse: 06.03.22, 00:13
  5. Svar: 83
    Sidste Meddelelse: 03.03.22, 13:38

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •