Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
93. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCK vinder

    43 46.24%
  • Uafgjort

    16 17.20%
  • BIF vinder

    34 36.56%
Side 2 af 10 FørsteFørste 12345 ... SidsteSidste
Viser resultater 16 til 30 af 143

Emner: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S (07/08-2022 kl. 16:00)

  1. #16
    Tilmeldingsdato
    Mar 2009
    Indlæg
    152

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S (07/08-2022 kl. 16:00)

    Hvor er det dog til at brække sig over og læse folks negative kommenterer herinde, jesus Christ for en gang ævl!
    -It is the dirty fucking wins-

  2. De følgende 5 brugere er enige:

  3. #17
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S (07/08-2022 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af tor340 Se meddelelser
    Det er også svært at trække sig sejrsrigt ud af derbyet hvis man ikke vinder........
    Mon ikke det var en lille joke - med en lille reference til den klassiske “hvis vi ikke kan slå … skal vi ikke i CL”.

    Jeg tror det :-)

    Zan

  4. De følgende 8 brugere er enige:

  5. #18
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S (07/08-2022 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Buhl Se meddelelser
    Hvor er det dog til at brække sig over og læse folks negative kommenterer herinde, jesus Christ for en gang ævl!
    Folk må selvfølgelig mene, hvad de vil, men jeg syntes godt nok, den negative side er en smule overdrevet, men anden side, det er sgu også svært at være optimistisk når man taber til Horsens og Viborg.

  6. De følgende 7 brugere er enige:

  7. #19
    Tilmeldingsdato
    Aug 2010
    Indlæg
    284

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S (07/08-2022 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Folk må selvfølgelig mene, hvad de vil, men jeg syntes godt nok, den negative side er en smule overdrevet, men anden side, det er sgu også svært at være optimistisk når man taber til Horsens og Viborg.
    Det er i hvert fald vildt nok når trådstarter skriver raus hvis vi kikser med bif og CL-kval. Den hårdeste modstander vi har mødt i play-off siden Leverkusen, som endda var i ikke-mester kvalifikationen. Ellers skal vi nok tilbage til Benfica i 2007.
    Sidst redigeret af Kong jensen : 05.08.22 kl. 22:17
    Også punkter som kioskdrift, snerydning og andre ting fungerer rigtig godt, fortæller Bjerregaard.

  8. #20
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S (07/08-2022 kl. 16:00)

    Det handler som sådan ikke om hvorvidt det er den sværeste modstander, vi har mødt i play-off siden Leverkusen i 2014 (og det er det forresten ikke, Atalanta i 2018 er et niveau eller to over). Og vi har mødt sværere modstandere over to knock-out kampe (og i visse tilfælde også vundet), i form af eksempelvis Celtic og Istanbul Basaksehir i 2020.

    Det handler om at vi har haft den samme træner i de seneste 2 sæsoner, samt en næsten intakt mesterskabsvindende trup, som ikke har været ramt af mange langvarige skader i dette kalenderår, og med kun én afgang som ikke var pga. kontraktudløb. Og alligevel føles det som om der ikke er en plan B, når modstanderen kommer med et modtræk mod overgangen fra vores fase 1 til fase 2. Som om at alt for meget afhænger af de enkelte spilleres individuelle evner, frem for et gennemarbejdet spillemæssigt koncept.

    Vi snakker om de tre sidste kampe i mesterskabsspillet, samt første halvleg i Eindhoven som baseline for hvordan vi vil spille. Men hvad hvis de tre og en halv kamp i virkeligheden var en anomali? Nu er det læst af modstanderne, og al ære og respekt for trænere som Jens Berthel Askou og Jacob Friis, men hvis trænere på det niveau kan læse os og komme med modtræk, uden at vi kan svare igen mod hold, vi ellers outranker 5-10 gange ift. økonomi, hvad bliver det så ikke med hold på niveau med os eller derover?

    Min målestok går primært efter evnen til at stabilt kunne fremskaffe europæiske resultater ved at kunne bokse over egen vægtklasse. Det har jeg set Thorup kunne gøre i 45 minutter mod PSV. Jeg ser pt. ikke mange tegninger i holdet der overbeviser mig om at han kan gøre det over længere tid. Især fordi jeg ikke ser tegningerne til en succesfuld plan B eller C, hvis modstanderen har læst og sat en stopper for plan A. Skal man tage et konkret eksempel fra seneste kamp, så da vi skifter Babacar ind i Viborg og senere skifter Pep Biel ud, så fortsætter vi med at spille efter samme mønster, i stedet for at begynde at smide bolde i feltet efter en stor angriber. Vi spiller bolde til Babacar, som var han en hurtigtopfattende, teknisk stærk kombinationsspiller. Og det er han jo ikke. Hvorfor vi så fortsætter med at spille på en måde, som ikke hensigtsmæssigt iscenesætter den spiller, der skal sende boldene i mål, ud fra hans specifikke færdigheder, det forstår jeg simpelthen ikke.
    Og den manglende udvikling af holdets spillestil, den ser jeg bare koste holdet point i det lange løb. Og det er i mine øjne ikke den rette vej at gå, hvis man skal opnå kontinuerlige europæiske resultater i Champions League eller Europa League. Derfor er der i mine øjne ingen anden udvej, hvis man både taber derbyet og kikser Champions League kvalifikationen.

    EDIT: Og selvfølgelig peger pilen jo ingenlunde udelukkende på Thorup. PC må også tage en stor del af det ansvar i den forbindelse. Det kan og må ikke være sådan, at der hentes så mange spillere, der kan karakteriseres som svipsere enten i form af dårlig typecasting eller for lavt niveau. Thorup kan jo selvfølgelig kun arbejde med det materiale, han har til rådighed, og det er PC, som har ansvaret for lige præcis det.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)


  9. #21
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S (07/08-2022 kl. 16:00)

    Ja så endte endnu en tråd ud i en debat om Thorup og PC. Det er sgu da godt, at vi har lidt svingende resultater, så træneren konstant kan diskuteres - kørte alt som smurt, så ville Sidelinien jo nærmest være død :-)

    Nå men det er en optakstråd (ikke en fyr Thorup tråd), så lad os diskutere kampen.

    Hvordan stiller vi op? Starter Boile eller spares han? Starter Daramy? Spiller Claesson centralt? Hvem starter på backs? Hvem spiller højrekant?

    Jeg håber på

    Kalle
    Diks, Vavro, Boile, VK
    Falk, Lerager
    Haraldsson, Claesson, Daramy
    Biel.

    Det er ikke optimalt med Haraldsson på højre, men jeg vil gerne have ham med fra start. Ham, Claesson og Biel kan bytte lidt rundt og dermed forvirre Bif lidt.

    Nøgleord må være indstilling, løbevillighed i dybden og i pres og at holde tempo.

    Jeg tipper 1-1. Ikke pga træner, PC osv, men fordi jeg altid er pessimist inden kampe.

    Der er forøvrigt udefans med igen. Det skal nok få stemningen op på kogepunktet. Det vil være superfedt, hvis alle fans husker, at vi er her for FCK og ikke for at måle pik med de pisgule om hvem der har smuglet mest fyrværkeri ind.

  10. De følgende 5 brugere er enige:

  11. #22
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,762

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S (07/08-2022 kl. 16:00)

    Det er nok utænkeligt, men jeg vil virkelig gerne have Falk væk fra den 6'er.. Jo, han har været vores bedste alternativ i Zecas fravær, men det er virkelig ikke optimalt at bruge ligaens bedste spiller på en 'forkert' position. Han er faldet meget ud af kampene, og vi får slet ikke set en af ligaens bedste offensive spillere komme til sin ret. Lerager har gjort det godt, og det gør ondt at sige at han må en tur på bænken for at se om det vil fungere bedre med Zeca - Falk.

    Kalle
    Diks - Vavro - Boilesen - VK
    Falk - Zeca
    Haraldsson - Biel - Daramy
    Claesson

    Jeg synes klart at det er højre kanten der er 'billigst' til salg. Her kan både Roony, Bøving, Amoo, Johansson og Haraldsson spille - jeg synes det er ærgerligt at ingen for alvor griber chancen, men Haraldsson er umiddelbart den der har gjort det bedst, dog ikke på den position. Jeg må sige at jeg håber Roony er fremtidens mand, så jeg håber inderligt at vi får gang i ham, men jeg håber virkelig også snart at Amoo er klar igen.
    "Vi i FCK får altid skudt i skoene, at vi er så pokkers arrogante, men faktum er, at vi ikke er nær så arrogante som alle andre ville have været i vores sko" - Niels Christian Holmstrøm

  12. De følgende 6 brugere er enige:

  13. #23
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S (07/08-2022 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af scoring Se meddelelser
    Det er nok utænkeligt, men jeg vil virkelig gerne have Falk væk fra den 6'er.. Jo, han har været vores bedste alternativ i Zecas fravær, men det er virkelig ikke optimalt at bruge ligaens bedste spiller på en 'forkert' position. Han er faldet meget ud af kampene, og vi får slet ikke set en af ligaens bedste offensive spillere komme til sin ret. Lerager har gjort det godt, og det gør ondt at sige at han må en tur på bænken for at se om det vil fungere bedre med Zeca - Falk.

    Kalle
    Diks - Vavro - Boilesen - VK
    Falk - Zeca
    Haraldsson - Biel - Daramy
    Claesson

    Jeg synes klart at det er højre kanten der er 'billigst' til salg. Her kan både Roony, Bøving, Amoo, Johansson og Haraldsson - jeg synes det er ærgerligt at ingen for alvor griber chancen, men Haraldsson er umiddelbart den der har gjort det bedst, dog ikke på den position. Jeg må sige at jeg håber Roony er fremtidens mand, så jeg håber inderligt at vi får gang i ham, men jeg håber virkelig også snart at Amoo er klar igen.
    Boile er næppe klar til kampen, og skal jeg være 100% ærlig, så tror jeg det kan være en stor fordel. Boiles form i de tre første kampe har ikke været god, og det har særligt ramt hans pasningsspil, som har været langt under vanlig standard. Når sikkerheden i Boiles opspil svigter, så ryger hans berettigelse på holdet altså, for han langt fra Kocholava og Vavro på de defensive parametre.

  14. De følgende 2 brugere er enige:

  15. #24
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S (07/08-2022 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af scoring Se meddelelser
    Det er nok utænkeligt, men jeg vil virkelig gerne have Falk væk fra den 6'er.. Jo, han har været vores bedste alternativ i Zecas fravær, men det er virkelig ikke optimalt at bruge ligaens bedste spiller på en 'forkert' position. Han er faldet meget ud af kampene, og vi får slet ikke set en af ligaens bedste offensive spillere komme til sin ret.
    Enig.

    Ja Falk gør det da fint som den "Defensive" boldfordeler, men det virker også utroligt let at lukke ned for, eller når Falk bare har en mindre god dag. Som du er inde på, det har vel været pga. mangel af bedre, man har set sig nødsaget til det.

    Jeg tror Daramy bliver en gamechanger i henhold til at trække opmærksomhed og give andre plads. Zeca tror jeg skal bruge flere kampe med start fra bænk. Giv ham et par halvlege hist og pist og lad ham langsomt, vende sig til kamp tempo.

  16. #25
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    3,104

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S (07/08-2022 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Boile er næppe klar til kampen, og skal jeg være 100% ærlig, så tror jeg det kan være en stor fordel. Boiles form i de tre første kampe har ikke været god, og det har særligt ramt hans pasningsspil, som har været langt under vanlig standard. Når sikkerheden i Boiles opspil svigter, så ryger hans berettigelse på holdet altså, for han langt fra Kocholava og Vavro på de defensive parametre.
    Det er måske en fordel i forhold til det offensive, men jeg må indrømme, at jeg ikke er helt tryg ved at skulle lade de to tonsere Vavro og Khocholava håndtere de to små lortefluer i Hedlund og Kvistgaarden. Det lugter langt væk af et rødt kort - vel provokeret af møgsvenskeren.

  17. Den følgende bruger er enig i dette:

  18. #26
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,505

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S (07/08-2022 kl. 16:00)

    Mon ikke, at vi skal score 3 for at vinde? Usansynligt, at Kalle ikke lukker to ind.

  19. Den følgende bruger er enig i dette:

  20. #27
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S (07/08-2022 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af DaneX Se meddelelser
    Det er måske en fordel i forhold til det offensive, men jeg må indrømme, at jeg ikke er helt tryg ved at skulle lade de to tonsere Vavro og Khocholava håndtere de to små lortefluer i Hedlund og Kvistgaarden. Det lugter langt væk af et rødt kort - vel provokeret af møgsvenskeren.
    Jeg kan ellers nævne en del eksempler fra de tre første kampe, hvor Boile har fejlet sin markering eller er blevet taget på farten. Jeg synes, at han har virket langt fra topformen i de tre første kampe, hvilket jeg synes har været voldsomt tydeligt på banen.

  21. Den følgende bruger er enig i dette:

  22. #28
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    3,104

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S (07/08-2022 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Jeg kan ellers nævne en del eksempler fra de tre første kampe, hvor Boile har fejlet sin markering eller er blevet taget på farten. Jeg synes, at han har virket langt fra topformen i de tre første kampe, hvilket jeg synes har været voldsomt tydeligt på banen.
    Så du tænker, at de to andre vil håndtere dem bedre?

  23. #29
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S (07/08-2022 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af DaneX Se meddelelser
    Så du tænker, at de to andre vil håndtere dem bedre?
    Det er jo netop min pointe. Jeg synes simpelthen ikke, at Boiles niveau har været godt nok til, at han automatisk skal starte inde. Jeg synes også, at jeg har forklaret hvorfor. Men reelt kan diskussionen vise sig at være ligegyldig, da han jo er meget tvivlsom til i morgen.

  24. #30
    Tilmeldingsdato
    May 2014
    Indlæg
    383

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S (07/08-2022 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Det er jo netop min pointe. Jeg synes simpelthen ikke, at Boiles niveau har været godt nok til, at han automatisk skal starte inde. Jeg synes også, at jeg har forklaret hvorfor. Men reelt kan diskussionen vise sig at være ligegyldig, da han jo er meget tvivlsom til i morgen.
    Han var under niveau i de to første kampe, men da på ingen måde mod Viborg. Her var hans pasningsspil helt i top og Viborg understregede netop også både under og efter kampen, at nøglen for deres comeback i kampen var, at få lukket bedre ned for ham.

    Selvfølgelig skal Boilesen starte, hvis han er klar. Eneste anden mulighed kunne være kortvarigt at flytte ham til venstre, hvor alternativerne har været elendige, for at stabilisere bagkæden. Men det er ikke en holdbar langsigtet løsning.

  25. De følgende 3 brugere er enige:

Side 2 af 10 FørsteFørste 12345 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 95
    Sidste Meddelelse: 05.08.22, 19:56
  2. Svar: 79
    Sidste Meddelelse: 26.07.22, 08:31
  3. Svar: 114
    Sidste Meddelelse: 09.05.22, 20:09
  4. Svar: 129
    Sidste Meddelelse: 17.03.22, 17:20
  5. Svar: 45
    Sidste Meddelelse: 06.03.22, 00:13

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •