Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
93. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCK vinder

    43 46.24%
  • Uafgjort

    16 17.20%
  • BIF vinder

    34 36.56%
Side 6 af 10 FørsteFørste ... 3456789 ... SidsteSidste
Viser resultater 76 til 90 af 143

Emner: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S (07/08-2022 kl. 16:00)

  1. #76
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    499

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S (07/08-2022 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Ja det observeret jeg også.

    De kilo muskler han har taget på kan formentlig være gået ud over hans "Top fart" Det var tydeligt han holdt lidt igen i henhold til direkte udfordringer og komme forbi sin modstander. Jeg håber trods alt ikke helt han har mistet det aspekt i sit spil.

    Men alt i alt en fantastisk "Debut" for Daramy.
    Det giver ikke mening i mine øre at de kilo han har taget på skulle gå udover hans fart, se verdens hurtigste løbere og acceleratorer (100m, 200m, 400m osv.) de er nogle voldsomme powerhouses. De ville jo ikke blive hurtigere hvis de trappede lidt ned på vægttræningen? Se også på spillere som Adama Traoré og Rudiger - store gutter med stor muskelmasse, de var de hurtigste i PL

    Den hurtigste i FCK sidste sæson var ligeledes Rasmus Højlund - han er heller ikke nogen lille splint jo.

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #77
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,852

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S (07/08-2022 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Ja det observeret jeg også.

    De kilo muskler han har taget på kan formentlig være gået ud over hans "Top fart" Det var tydeligt han holdt lidt igen i henhold til direkte udfordringer og komme forbi sin modstander. Jeg håber trods alt ikke helt han har mistet det aspekt i sit spil.

    Men alt i alt en fantastisk "Debut" for Daramy.
    Med al respekt, så synes jeg slet ikke, at der er hold i den observation. Daramy "holdt igen", fordi han spillede en moden kamp, doserede sine udfordringer, økonomiserede med kræfterne og undlod at forsøge at drible to-tre mand hver gang. Jeg var imponeret over, hvor gode beslutninger han konsekvent tog, og han mistede vel kun bolden én eller to gange i hele kampen.

    I øvrigt behøver man ikke nødvendigvis at blive langsommere, bare fordi man får flere muskler, det er en gammel og desværre ganske sejlivet myte. Hvis man træner rigtigt, kan man tværtimod øge sin fart på korte distancer (til en vis grænse, naturligvis), se fx en typisk 100m-sprinters kropsbygning. Daramy har i øvrigt aldrig haft en vildt høj topfart, men han har lynhurtige fødder og kan sætte sin direkte modstander med sin acceleration på de første fem-seks meter, og det var der i går indtil flere fine eksempler på, at han stadig er i stand til – de ekstra muskler bliver formentlig kun en fordel for ham, fordi modstanderne nu får endnu sværere ved at vriste bolden fra ham, selv hvis de når at komme ind på kroppen af ham.
    Mvh.
    Dane


  4. #78
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S (07/08-2022 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Buhl Se meddelelser
    Hvad skal alle de negative tosser der skriver herinde nu finde på!.. nååå ja Kalle lavede jo et gigantisk drop!!
    Der er da en del, som vi "negative tosser" kan finde på at skrive om (altså, udover dit debatniveau..), når der er noget som bekymrer eller ikke er som det skal være..

    Selv om en derbysejr er en rigtig dejlig ting, så må vi også huske, at det også en sejr over et bundhold, der set over deres seneste 15 ligakampe har et pointsnit på 0,73. Så uanset hvilke følelser, der måtte være forbundet med at møde lige præcis den modstander, så er det da "bare" sportsligt forventeligt at vi sætter en så ringe modstander så eftertrykkeligt på plads (og burde have slået med flere mål endnu).

    Ja, vi shiner, men set med lidt klarere briller efter sejrsrusen i går, så kan det ses, at det er på en ret billig baggrund. Modstanderen sætter intet pres på vores opspil fra midtstopperne, fordi de ved at kommer vi forbi deres første pres, kommer vi til at slå dem ihjel igen og igen til de dør. At Lerager vinder så mange hovedstødsdueller i den forbindelse handler i lige så høj grad om dårlig taktisk forberedelse fra modstanderen, som hans egne evner i luftspillet. Det skal dog på ingen måde tage noget fra den udmærkede diagonalbold fra Khocholava til Diks, og ej heller den flotte nedtagning og dribling i samme bevægelse. Jeg har været efter Diks i noget tid, fordi jeg synes hans præstationer i relationsspillet har været dårlige. Det var meget bedre i dag, men der mangler stadig noget, eksempelvis i hans overlap, som sjældent er helhjertede, og han modtager sjældent bolden fra en position foran sin medspiller.

    Vores offensiv flyder, mens Daramy er på banen, og det skaber tid og rum til de andre offensive spillere til at kunne finde hinanden, men fra det øjeblik, han går ud, så siver det offensive momentum og de store chancer ud fra vores side, med de udskiftninger der ellers foretages. Og med tanke på at vi havde chancen for at uddele en historisk øretæve til et jammerligt BØF-hold, så bliver det ekstra frustrerende. Jeg ville gerne have set Amoo og Karamoko komme ind og få muligheden for at tæve videre på et nedskudt BØF-hold med deres fart, i stedet for at det var Isak og Bøving, der kom ind i stedet for Falk og Hákon.

    Og så kan jeg stadig blive bekymret for VKs defensive niveau. Offensivt er det fantastisk at se ham jerne af sted, nu hvor han har fået Daramy som legekammerat igen, men han så udfordret ud i nogle 1v1 dueller defensivt. Og med tanke på, hvad vi kan stå over for i europæisk sammenhæng, så håber jeg da, at vi kan finde nogle løsninger i den forbindelse snart.

    Og hvor var det dog dejligt at se Zeca vende tilbage på banen, og omgående gå i kriger-mode. Det bliver vigtigt i kampene mod bl.a. Trabzonspor. Men der skal findes en måde at få kabalen til at gå op på, for i kampe, hvor vi skal styre spillet, så går det ikke at have både Zeca, Falk og Lerager på banen samtidigt.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  5. De følgende 8 brugere er enige:

  6. #79
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S (07/08-2022 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Dane Se meddelelser
    Med al respekt, så synes jeg slet ikke, at der er hold i den observation. Daramy "holdt igen", fordi han spillede en moden kamp, doserede sine udfordringer, økonomiserede med kræfterne og undlod at forsøge at drible to-tre mand hver gang. Jeg var imponeret over, hvor gode beslutninger han konsekvent tog, og han mistede vel kun bolden én eller to gange i hele kampen.
    Jojo, men jeg sammenligner jo med, hvad jeg så fra Daramy lige inden han forlod os. Så syntes nu min observation er fin nok i henhold til den direkte udfordring som også var en af hans absolute forcer. Jeg er bare spændt på om han i de kommende kampe også viser den del.

    Og ja han tog mange kloge beslutninger og var boldfast, som jeg også har nævnt i et tidligere indlæg i denne tråd :)

  7. #80
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    445

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S (07/08-2022 kl. 16:00)

    Mener ikke at jeg så Tifoen blive nævnt her i tråden.

    Det kan godt være at Olsen Banden ikke er alles kop te, men det var sq et imponerende stykke arbejde der var blevet lagt der - og fejlfrit eksekveret.
    Noget bedre underholdning en FCK normalt byder på i pausen :-)
    Mvh Anders
    -----------------------------------------------
    Pessimist for life

  8. De følgende 7 brugere er enige:

  9. #81
    Tilmeldingsdato
    Sep 2005
    Indlæg
    310

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S (07/08-2022 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Anders Se meddelelser
    Mener ikke at jeg så Tifoen blive nævnt her i tråden.

    Det kan godt være at Olsen Banden ikke er alles kop te, men det var sq et imponerende stykke arbejde der var blevet lagt der - og fejlfrit eksekveret.
    Noget bedre underholdning en FCK normalt byder på i pausen :-)

    13:12 på uret. Hvordan fanden kan man finde på det ???
    (All cops are bastards)

    Super fed tifo, Olsen Banden er naturligvis også FCK, men hvem vil stå på mål for 13:12.

    Super dumt og lavpandet.


  10. #82
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    445

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S (07/08-2022 kl. 16:00)

    Så lærte jeg også hvad 13:12 står for: "All Cops Are Bastards" som beskrevet ovenfor - se forklaring her: https://www.urbandictionary.com/define.php?term=1312
    Så træker jeg en del af min TIFO ros tilbage og erstatter den med en pæn portion "sinke".... *suk*
    Mvh Anders
    -----------------------------------------------
    Pessimist for life

  11. De følgende 10 brugere er enige:

  12. #83
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,852

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S (07/08-2022 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Jojo, men jeg sammenligner jo med, hvad jeg så fra Daramy lige inden han forlod os. Så syntes nu min observation er fin nok i henhold til den direkte udfordring som også var en af hans absolute forcer. Jeg er bare spændt på om han i de kommende kampe også viser den del.

    Og ja han tog mange kloge beslutninger og var boldfast, som jeg også har nævnt i et tidligere indlæg i denne tråd :)
    Måske skal man tage med i sin betragtning, at dette var Daramys første gældende kamp på seniorniveau meget længe. I den optik synes jeg, at hans præstation var vildt imponerende og endnu bedre, end jeg havde forventet.

    Men jeg tror ikke, vi bliver enige. I mine øjne lignede Mo en spiller, der aldrig nogensinde havde været væk fra klubben – som var han trådt direkte ud af august 2021. Du kan have en pointe i, at han med fem driblinger i alt udfordrede mindre, end han gjorde sidste år, hvor han i et par af sine bedste kampe mod fx Sivasspor, AGF og Sønderjyske lå på 15-20 driblinger per kamp. Til gengæld var han med en succesrate på 60 % lige så god til at lykkes med sine driblinger, som inden han forlod os, hvilket jo ikke ligefrem indikerer, at han skulle have mistet fart (tal fra Wyscout). En for mig langt mere oplagt forklaring er, at han blot mangler den kampform, der skal til for at have luft og overskud til konsekvent at kunne udfordre sin direkte modstander, igen og igen.

    Og afslutningsvis må jeg bare gentage: Din argumentation hviler i mine øjne på en helt forkert præmis, nemlig at flere muskler skulle være lig med lavere topfart. Det passer ganske enkelt ikke, medmindre Daramy har trænet helt forkert i styrkelokalet de sidste 12 måneder.
    Mvh.
    Dane

  13. De følgende 2 brugere er enige:

  14. #84
    Tilmeldingsdato
    Feb 2011
    Indlæg
    586

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S (07/08-2022 kl. 16:00)

    Festligt med de store tiffer, og denne var superfint og flot udført - topkarakter for det.

    Indholdet er dog en ommer. For det første tror jeg, at størstedelen af fansene er glade og taknemmelige for ordensmagtens indsats og tilstedeværelse ved kampene, så det også er sikkert og trygt for almindelige fredelige mennesker at komme der. Derudover er det også vanskeligt at se forbindelsen imellem Bahs & Ballings folkekomedier og så FCK anno 2022. Snakker vi fodbold, er 'Olsen Banden' noget, man forbinder med landsholdet i firserne (eller endnu værre: I Morten Olsens trænerperiode), og der er heller ikke mange ligheder imellem Egon, Kjeld og Benny og fansene på tribunerne, så vidt jeg kan se. Skulle der være en forbindelse, er det måske, at man ofte tænker 'hundehoveder, hængerøve og elendige socialdemokrater', når man ser på vores sportslige ledelse. Men altså 'Olsen Banden' - der må da være noget mere begavet og rammende at skyde med...

  15. Den følgende bruger er enig i dette:
    /J!

  16. #85
    Tilmeldingsdato
    Feb 2017
    Indlæg
    75

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S (07/08-2022 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Claudemir Fanatic Se meddelelser
    Festligt med de store tiffer, og denne var superfint og flot udført - topkarakter for det.

    Indholdet er dog en ommer. For det første tror jeg, at størstedelen af fansene er glade og taknemmelige for ordensmagtens indsats og tilstedeværelse ved kampene, så det også er sikkert og trygt for almindelige fredelige mennesker at komme der. Derudover er det også vanskeligt at se forbindelsen imellem Bahs & Ballings folkekomedier og så FCK anno 2022. Snakker vi fodbold, er 'Olsen Banden' noget, man forbinder med landsholdet i firserne (eller endnu værre: I Morten Olsens trænerperiode), og der er heller ikke mange ligheder imellem Egon, Kjeld og Benny og fansene på tribunerne, så vidt jeg kan se. Skulle der være en forbindelse, er det måske, at man ofte tænker 'hundehoveder, hængerøve og elendige socialdemokrater', når man ser på vores sportslige ledelse. Men altså 'Olsen Banden' - der må da være noget mere begavet og rammende at skyde med...
    Det er bare svært at lave noget, som folk - især her - ikke har en eller anden form for (primært negativ) holdning til - især den dybdegående analyse af symbolikken over folks arbejde, som har sløjfet sommerferien for at bruge tid på frivilligt, er helt fantastisk. Den med at der ikke er mange Kjeld'er på tribunen er min favorit indtil videre. At 'Olsen Banden' skulle være ubegavet som tema er egentlig også meget fed.

  17. De følgende 2 brugere er enige:

  18. #86
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    187

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S (07/08-2022 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kenney Se meddelelser
    Stimen af dårlige præstationer blev brudt i dag med både flot resultat og præstation. Brøndby var fra kampens start mest på bolden. De havde en del spillere med tilbage når de skulle bygge op dels for at dæmme op for vores pres og dels formentligt også for at lokke os for langt frem og så spile mellem kæderne eller sende en angriber afsted i dybden. Det blev dog ikke en særlig vellykket plan, da vi ikke gik i fælden og alligevel lykkedes med at generobre og spille direkte, men i perioder lykkedes de med, at få presset os for langt tilbage. Brøndbys noget kompakte midtbane endte med at koste dem dyrt, da de havde store problemer på begge kanter og først i anden halvleg, da kampen reelt var afgjort reagerede de. Særligt de lange bolde til vores kanter skabte store problemer og selv vores ellers dårligt præsterende backer kom med frem og leverede gode præstationer.
    Det klædte vores spil, at vi mødte en modstander der ikke pakkede sig og lossede væk og vi så stærke ud både når vi skulle generobre, men også når vi havde bolden og Brøndby var presset længere tilbage. Presspillet var derudover også fint tempereret, selvom vi i starten af kampen kom til at stå lidt for dybt – måske også for at undgå de dybe løb. Det største minus i kampen er, at vi ikke følger den stærke præstation helt til dørs og gik mere end et gear ned efter den sidste scoring. En afklapsning lå ellers i luften, men udskiftningen af Daramy markerede enden på vores offensive bestræbelser.

    Kalle stod ikke en særlig god kamp. Han var dårlig med fødderne og så ikke heldig ud på Brøndbys enlige scoring.
    Diks leverede en stærk kamp. Han blev ikke synderligt udfordret i defensiven, men var stærk fremadrettet.
    Vavro leverer ligeledes en meget stærk kamp og fik effektivt lukket ned for Brøndbys angribere.
    Kocholava startede umiddelbart lidt usikkert og var nok tæt på at begå straffespark, men kom stærkt tilbage og var dominerende i slutningen af kampen. Ligeledes god på bolden.
    VK viste at han ikke har glemt de offensive dyder og med Daramy tilbage var han ligeledes tilbage. Defensivt var der enkelte episoder med usikkerhed.

    Falk spillede det meste af kampen på den dybere position, hvor han i dag ikke kom så meget på bolden i offensiven, men fik fint udnyttet at Brøndby glemte andenbolden efter dødbolde. I slutningen af kampen blev han rykket længere frem, men der var vi færdige med at angribe. Måtte desværre udgå med en skade.
    Lerager var god til at styre presset og var også fint involveret i enkelte angreb. Modtog en ærgerlig advarsel for en batalje med Brøndbys forsvarer, men i sidste ende havde det ingen konsekvens. Midtbanen hang dog i perioder lidt efter i presset, men det kan også være bevidst for ikke at satse for meget, så Brøndby kunne spille direkte.

    Haraldsson havde mange gode løb fra højresiden og kom frem til flere gode muligheder, som han dog ikke selv kunne udnytte. Derudover også godt med i presset, men det forbliver en præstation på det jævne med de misbrugte muligheder. Han havde dog godt af, at Brøndby gav så meget plads.
    Claesson luskede primært rundt i det område, hvor Brøndby vel var mest opmærksomme og han kom derfor ikke frem til det helt store.
    Daramy leverede en fremragende comebackpræstation og Brøndby kunne på ingen måde styre ham. Mangler måske den sidste kampform, da han måtte udskiftet efter omkring en times spil, men han var på ingen måde gået ned i kadence. Jeg mener bestemt, at han også løftede resten af holdet og meget af det han lavede førte til farlige situationer. Trods Biels tre scoringer var han reelt kampens bedste spiller.

    Biel lå igen forholdsvist isoleret i front, men fik denne gang rigeligt at arbejde med og kom derfor i mange gode løb og fik positioneret sig fint i feltet. Det gør noget for en angriber, når resten af holdet bag ham også præsterer.

    Kampens dommer leverede ingen mindeværdig præstation. Der var ingen kontroversielle situationer, men han overså forholdsvist meget med tanke på hvor få forseelser der blev begået og også et par følgestraffe. Om noget var det mest af alt en ganske jævn præstation.

    Det blev dermed et fantastisk derbyresultat som forhåbentligt kan sparke noget selvtillid ind i holdet forud for de vigtige kampe mod Trabzonspor og også få os tilbage på ret køl i ligaen. Med Daramys retur kan vi endda måske også skabe noget mere mod knoldesparkerholdene. Vi ser dog sårbare ud når udskiftningerne begynder, men hvis vi blot er foran med tre mål før vi skifter ud, er der ingen problemer.
    Som altid gode betragtninger på kampen. Jeg tillader mig at supplere med et par observationer.

    Det var meget tydeligt, at vi skulle for alt i verden ikke lade fase 1 være op til Falk. Ingen gennemspil gennem midten (da risikoen for at tabe bolden og få en omstilling) var for høj. Der blev ligeledes vekslet mellem det korte udspil og duel-boldene på midten fra Kalle. Oftest var det Khocho eller Vavro, der slog en lang diagonal bold på kanten (til back'en), eller vi fandt rum på forsiden af deres forsvar (igen ved kanterne). Kun ved bolderobringer blev der gået gennem midten. Vi tillod dem en stor del af spillet (og jeg er ikke enig i, at presspillet var godt). Jeg havde en klar forventning om, at de kunne jagtes i bagkæden når de insisterede på at spille den ud fra Hermansen (der stod en god kamp i øvrigt). Det blev en del "1 mand ad gangen i presset", indtil vi lod dem slentre op fra midtbanen og søge deres positioner. Som du rigtigt nok ser undgik vi for mange lange bolde (og løb mod deres hurtigere spidsangribere), men havde de haft modet til at lave sideskiftene hurtig var især vores højreside pivåben i mange spilsekvenser. Daramy og VK var fokuseret på den offensive del af deres gameplan, der må siges at lykkes. Jeg medgiver endvidere at vi med Daramy baseret på denne kamp (primært første halvleg) har en offensiv, der pludselig giver en vis effektivitet i at komme frem til chancerne i det mindste. Jeg hæfter mig især ved Biel, der scorer rigtige 9'er mål (selvfølgelig med en god portion held), Hakon der kom frem til at væld af chancer, Claesson i en lidt mere tilbagetrukket rolle og nogle dødbolde der ofte blev farlige.

    Kalle (og midtstopperne) havde dog kommunikationsvanskeligheder, og fik truffet nogle dårlige beslutninger til tider. Det ligner ikke et championship-forsvar, det dér, selvom der er en vis no-nonsens bold jeg finder tillidsvækkende. De skralder den ud til indkast for et godt ord og sørger for, at vi kan komme hjem og i position. Ved scoringen så vi dog meget passive ud uagtet at Kalle skal tage den.

    Dommeren var jeg faktisk godt tilfreds med. Hans rolle betød heldigvis forsvindende lidt, og ift. hvordan de gerne til et sådan derby til iscenesætte sig eller forsøge at "sætte en international standard", var hans indflydelse marginal på spillet. Det står i skarp kontrast til de tidligere 3 kampe, hvor jeg har 4 lysende sekvenser med åbenlyse fejl (#1: vores annullerede mål, da Claesson står i nærheden af målmanden. #2: Mathias Ross. #3: Hands på Sousa (straffespark og andet gule kort). #4: Straffespark til Viborg).

    Jeg synes klart Lerager viser sig som en af de svageste i kampen i dag. Jeg talte 6 boldtab (og ikke alle var fremad i banen), få erobringer og defensiv power. Ligesom resten af holdet ville han gerne frem (som en Raumdeuter) og komme først på låget - den del lykkes, men på bekostning af hans ellers eminente presspil, forudsigende, sikkerhed på bolden og gode pasninger. Derudover skylder Hakon et par stykker - jeg er dog benovet over løbepensum, ivrigheden, kvaliteten af afslutningerne og hans ildhu. Han bliver fandme en stjerne hvis han fortsætter i samme dur. Ligesom andre efterlyser jeg også Amoo/Karamoko men forstår godt hvor Isak/Bøving skulle ind og "dræbe" kampen. Det er for øvrigt 3. kamp ud af 4, hvor vi skifter begge back'erne.

    Jeg er glad for at se, hvordan Falk i en kamp som igår spiller en øjensynligt "mindre" rolle (udover at være anfører og har nogle fantastisk vendinger som altid). Der er andre strenge offensivt at spille på, hvor ansvaret er taget fra ham. At se ham halse tilbage i et hårdt defensivt løb for at dække op/tackle gruer dog altid, hvorfor jeg som det også er nævnt af andre i grunden, gerne fik flyttet ham længere frem på banen i de afgørende positioner. Zeca/Lerager/Stamenic kan lave de ting; han skal sgu frem på banen i stedet.
    "Tro kan flytte dværge."

  19. #87
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S (07/08-2022 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Anders Se meddelelser
    Så lærte jeg også hvad 13:12 står for: "All Cops Are Bastards" som beskrevet ovenfor - se forklaring her: https://www.urbandictionary.com/define.php?term=1312
    Så træker jeg en del af min TIFO ros tilbage og erstatter den med en pæn portion "sinke".... *suk*
    Det er simpelthen så ærgerligt. Kan TIfO udvalget som laver et så stort arbejde ikke prøve at respektere alle fans. Vi bedrager alle til kassen og det er da synd, hvis man ikke længere kan stå bag vores tifoer.

  20. #88
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S (07/08-2022 kl. 16:00)

    Om folk har brugt lang tid eller kort tid på at lave noget arbejde, eller om hvorvidt det er lønnet eller frivilligt, det bør i bund og grund være bedøvende ligegyldigt ift. hvordan man må forholde sig til det output, der kommer ud. Det er da prisværdigt, hvis folk har brugt deres sommerferie på det, men det skal da ikke betyde, at andre ikke må forholde sig kritisk til hvad de har lavet.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)


  21. #89
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    301

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S (07/08-2022 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af 1128 Se meddelelser
    Det er bare svært at lave noget, som folk - især her - ikke har en eller anden form for (primært negativ) holdning til - især den dybdegående analyse af symbolikken over folks arbejde, som har sløjfet sommerferien for at bruge tid på frivilligt, er helt fantastisk. Den med at der ikke er mange Kjeld'er på tribunen er min favorit indtil videre. At 'Olsen Banden' skulle være ubegavet som tema er egentlig også meget fed.
    Ham der malede uret skulle vist bare været taget på ferie....

  22. De følgende 7 brugere er enige:

  23. #90
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S (07/08-2022 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af SuperSteen Se meddelelser
    Ham der malede uret skulle vist bare været taget på ferie....
    Ham/dem der malede uret (og vidste til detaljen) skal selvfølgelig på permanent ferie fra tifo-udvalget. Om det så betyder, at tifoerne bliver dårligere eller slet ikke bliver, det må vi så leve med. Det der er simpelthen så ubeskriveligt fladpandet og dumt både set med samfundsmæssige briller (de fleste af os er sgu nok ret godt tilfredse med, at vi har et politi) og fordi vi er på randen af derby uden udefans som fast ordning. Læg dertil hvor dårligt et lys man lige har sat den klub i, som vi alle holder med og ikke mindst, hvor meget man pisser på alle os som lægger penge i tifokassen.
    En ellers fed og velgennemført tifo smadret og et tifoarbejde (indsamling) bombet tilbage til start....suk

    Det går simpelthen over min forstand, at man kan være så hjernedød....


Side 6 af 10 FørsteFørste ... 3456789 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 95
    Sidste Meddelelse: 05.08.22, 19:56
  2. Svar: 79
    Sidste Meddelelse: 26.07.22, 08:31
  3. Svar: 114
    Sidste Meddelelse: 09.05.22, 20:09
  4. Svar: 129
    Sidste Meddelelse: 17.03.22, 17:20
  5. Svar: 45
    Sidste Meddelelse: 06.03.22, 00:13

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •