Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
93. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCK vinder

    43 46.24%
  • Uafgjort

    16 17.20%
  • BIF vinder

    34 36.56%
Side 5 af 10 FørsteFørste ... 2345678 ... SidsteSidste
Viser resultater 61 til 75 af 143

Emner: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S (07/08-2022 kl. 16:00)

  1. #61
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S (07/08-2022 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Buhl Se meddelelser
    Hvad skal alle de negative tosser der skriver herinde nu finde på!.. nååå ja Kalle lavede jo et gigantisk drop!!
    Ehh hvad?. Ja Kalle bliver med rette nævnt (Fordi det er et velkendt problem med de langskuds mål der går ind.). Jeg ved nu ikke om jeg vil kalde det et drop, men det er en bold han skal have.

    men der er da absolut fleste positive kommentar oven på denne fantastiske sejre.

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #62
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S (07/08-2022 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    ehh hvad?. Ja Kalle bliver med rette nævnt (Fordi det er et velkendt problem), men der er da absolut fleste positive kommentar.
    Synes vi spiller en næsten perfekt kamp i dag. Stadig ikke helt skarpe nok i modstandernes felt men i dag kommer vi frem til afslutningerne. Eneste minus i dag i mine øjne er at Kalle ikke er god nok til København. Målet synes jeg er et drop set fra min plads på nedre c samt i replay på storskærmen i 240p det andet er hans spil med fødderne. Vi mistede vi bolden næsten hver gang den blev spillet retur til ham.

    Jeg håber vi lejer en bedre målmand også sende Kalle afsted.

  4. De følgende 3 brugere er enige:

  5. #63
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,535

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S (07/08-2022 kl. 16:00)

    Højdepunktet for mig idag var da Zeca blev skiftet ind.
    Min 6 årige dreng (som selvfølgelig også var med i Parken den dag han blev skadet) blev meget rørt og havde noget våde øjne efter at have givet mig en stor krammer….

    Fodbold = store følelser <3


  6. #64
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S (07/08-2022 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    Højdepunktet for mig idag var da Zeca blev skiftet ind.
    Min 6 årige dreng (som selvfølgelig også var med i Parken den dag han blev skadet) blev meget rørt og havde noget våde øjne efter at have givet mig en stor krammer….

    Fodbold = store følelser <3
    Syntes faktisk det var lidt vildt at se det impact Zeca, havde de små 20 min han var på banen. Vi taler jo glidende tacklinger, sakse spillere bagfra samt den berømte "krog" og så lige det gule kort. Altså den gamle Zeca på højt niveau. Lavede han overhovedet en fejl?.

    Jeg er imponeret, det må jeg sige.


  7. #65
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    943

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S (07/08-2022 kl. 16:00)

    Lækker sejr i dag med masser af offensiv kvalitet og vi kunne med lidt held have vundet større. Det er rigtig dejligt.

    Dét jeg frygter fremadrettet er når vi møder hold der parkerer bussen og overbefolker det centrale område foran mål. Brøndby "bød op til dans" og forsøgte at spille fodbold og blev overmatchet. Det vil de fleste hold i superligaen blive.

    Med Mos ankomst kan vi dog komme noget bedre med over kanterne og han kan skabe mere plads til de andre spillere. Hvis vi ligeledes kan komme bredere over højrekanten og på den måde angribe de defensive hold fra tre sider, så kan vi måske få knækket koden til at slå de defensive hold. Spændende at se hvad der folder sig ud fremadrettet.

  8. De følgende 5 brugere er enige:

  9. #66
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S (07/08-2022 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Buhl Se meddelelser
    Hvad skal alle de negative tosser der skriver herinde nu finde på!.. nååå ja Kalle lavede jo et gigantisk drop!!
    Ah mon ikke vi kan finde på noget angående dit niveau for debat :), men på en dag hvor vi ser Daramy tilbage (og hvad han gør for FCK’s spil), vi ser Zeca tilbage og en rigtig fed 4-1 sejr, så glæder alle sig nok og så kan vi altid få fyret PC og JT en anden dag :).

    Fra vores plads blev der snakket meget om den manglende nerve i kampen. Der var da nogle situationer, men det var ikke som for 10-15 år siden, hvor det var krig og en hadsk stemning på banen. I det mindste har BØF stadig Hedlund, som virkelig er nem at hade

  10. De følgende 6 brugere er enige:

  11. #67
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S (07/08-2022 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Ah mon ikke vi kan finde på noget angående dit niveau for debat :), men på en dag hvor vi ser Daramy tilbage (og hvad han gør for FCK’s spil), vi ser Zeca tilbage og en rigtig fed 4-1 sejr, så glæder alle sig nok og så kan vi altid få fyret PC og JT en anden dag :).

    Fra vores plads blev der snakket meget om den manglende nerve i kampen. Der var da nogle situationer, men det var ikke som for 10-15 år siden, hvor det var krig og en hadsk stemning på banen. I det mindste har BØF stadig Hedlund, som virkelig er nem at hade
    Husk Kvistgaarden! Han sgu BØF helt ind til benet, og samtidig dum som Fisse-Mike og en nar på Peter Madsen-niveau. Jeg hader ham allerede dejligt meget, og ønsker ham inderligt en håbløs og gerne kort karriere.

    Det en positive jeg kan sige om ham er, at hans efternavn er så tåbeligt, at det heldigvis nemt kan omsættes til bunker af rammende øgenavne i Skakten.

  12. De følgende 6 brugere er enige:

  13. #68
    Tilmeldingsdato
    May 2014
    Indlæg
    383

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S (07/08-2022 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Colsen Se meddelelser
    Jeg er ikke helt enig her. Det var blandt andet Kocholavas fremragende diagonalbold, som åbnede spillet op ved 2-1 målet. Bevares de er ikke Boilesen, men de gør tingene anderledes og du vinder så en masse power, også ved dødbolde.
    Det var en god kamp af de to stoppere og intet at udsætte på deres pasningsspil i går. Men man skal også tænke på, at Brøndby konsekvent undlod at presse dem i opspillet, ligesom Brøndbys voldsomme sideforskydninger gav optimale vilkår for lange diagonalbolde.

    Endvidere var der, trods stærke defensive aktioner, også de sædvanlige situationer, hvor der ikke skal meget til før straffespark eller dumme kort indtræffer.

    Så inden folk farer helt op i de højere luftlag, så vil jeg nødigt se stopperne og Kalle sat under pres af et kvalificeret mandskab.

    Der kan være perioder, hvor de to stoppere er den bedste cocktail. Men generelt er det på alle måder i holdets interesse, at Boilesen er med.

  14. De følgende 5 brugere er enige:

  15. #69
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    368

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S (07/08-2022 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Syntes faktisk det var lidt vildt at se det impact Zeca, havde de små 20 min han var på banen. Vi taler jo glidende tacklinger, sakse spillere bagfra samt den berømte "krog" og så lige det gule kort. Altså den gamle Zeca på højt niveau. Lavede han overhovedet en fejl?.

    Jeg er imponeret, det må jeg sige.
    Ja, han lavede da en kæmpe fejl, nemlig det gule kort - at sakse en spiller bagfra, som står med ryggen til målet 40-45 meter fra målet langt inde i overtiden, er helt klart en fejl.
    Men ellers var det skønt at se ham tilbage
    Øvre C'er

  16. De følgende 10 brugere er enige:

  17. #70
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S (07/08-2022 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af tor340 Se meddelelser
    Ja, han lavede da en kæmpe fejl, nemlig det gule kort - at sakse en spiller bagfra, som står med ryggen til målet 40-45 meter fra målet langt inde i overtiden, er helt klart en fejl.
    Men ellers var det skønt at se ham tilbage
    Er det nu en fejl ? :). Jeg tog det som en selvfølge, at Zeca næsten altid får gult :p. Shiit den præstation med MO og Zeca tilbage, får mig til at være lidt mere optimistisk frem mod Trabzonspor kampen.

    Jeg håber seriøst Kalle spænder buen og finder formen frem mod de kampe.

  18. #71
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    287

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S (07/08-2022 kl. 16:00)

    Elsker Derby-sejr-mandage!
    Så fedt med 90 sammenhængende minutter uden udfald og rigtig dårlige perioder.

    Fra min plads på C, var det tydeligt at Mo kan blive guld værd. Hans touch er rigtig, rigtig godt. Han har fart, hans samarbejde med VK er godt -- og så står han bredt, hvilket skaber plads. Han er vel med i alle mål? Skaber så vidt jeg husker hjørnet som fører til første kasse.

    Spørgsmålet er hvor meget præstationen kan tilskrives egne evner. Brøndby var godt nok ringe.

    Og nå ja, god opstilling af Thorup. Niels F. har før udklasseret os lidt rent taktisk. Men i dag gør han flere dumme ting. De skulle have pakket sig mere og sideforskudt mindre.
    Politiken.dk om Brøndbys krise: - Borgmester Ib Terp fortæller til BT, at klubben har henvendt sig, for at høre om mulighederne for hjælp fra kommunen.

    »Men det har vi desværre ikke kunnet«.

  19. Den følgende bruger er enig i dette:

  20. #72
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    484

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S (07/08-2022 kl. 16:00)

    Nogen - der har hørt noget om status på Diks ? - så ud til at han gik med noget i lysken/indelåret :-(

  21. #73
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,762

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S (07/08-2022 kl. 16:00)

    Hvor var det dog rart at se TO backs spille en brandkamp. Vi har simpelthen skiftet ALT for meget ud på de to pladser (skader har selvfølgelig også noget at sige). Nu er det vidst 100% klart - VK og Diks skal spille dem, også selvom der kommer udfald. De har klart det højeste topniveau og Diks er samtidig et stort våben i luftrummet, både defensivt og offensivt.

    Hvis vi kan holde på Biel, så ser jeg gerne resten af efteråret med Daramy, Biel, Claesson og Haraldsson i offensiven. Hold da op hvor er der meget fart og teknik i den firekløver - det er simpelthen en fornøjelse, og den slags fodboldspillere man betaler penge for at se!
    "Vi i FCK får altid skudt i skoene, at vi er så pokkers arrogante, men faktum er, at vi ikke er nær så arrogante som alle andre ville have været i vores sko" - Niels Christian Holmstrøm

  22. De følgende 6 brugere er enige:

  23. #74
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    3,104

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S (07/08-2022 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Jogo Bonito Se meddelelser
    Fra min plads på C, var det tydeligt at Mo kan blive guld værd. Hans touch er rigtig, rigtig godt. Han har fart, hans samarbejde med VK er godt -- og så står han bredt, hvilket skaber plads. Han er vel med i alle mål? Skaber så vidt jeg husker hjørnet som fører til første kasse.
    Og så var det tydeligt, at han var blevet noget bredere over skuldrene. Der var især 1 sekvens, hvor han tager turen på tværs af banen og bliver angrebet af en Brøndby spiller, som han får viffet væk, hvor jeg tænkte, at for et år siden var Daramy blevet lagt et græsset uden besvær. Så kan det godt være, at det er gået en smule ud over farten, men jeg synes, det klædte ham enormt i hans spil.

  24. De følgende 3 brugere er enige:

  25. #75
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S (07/08-2022 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af DaneX Se meddelelser
    Og så var det tydeligt, at han var blevet noget bredere over skuldrene. Der var især 1 sekvens, hvor han tager turen på tværs af banen og bliver angrebet af en Brøndby spiller, som han får viffet væk, hvor jeg tænkte, at for et år siden var Daramy blevet lagt et græsset uden besvær. Så kan det godt være, at det er gået en smule ud over farten, men jeg synes, det klædte ham enormt i hans spil.
    Ja det observeret jeg også.

    De kilo muskler han har taget på kan formentlig være gået ud over hans "Top fart" Det var tydeligt han holdt lidt igen i henhold til direkte udfordringer og komme forbi sin modstander. Jeg håber trods alt ikke helt han har mistet det aspekt i sit spil.

    Men alt i alt en fantastisk "Debut" for Daramy.

Side 5 af 10 FørsteFørste ... 2345678 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 95
    Sidste Meddelelse: 05.08.22, 19:56
  2. Svar: 79
    Sidste Meddelelse: 26.07.22, 08:31
  3. Svar: 114
    Sidste Meddelelse: 09.05.22, 20:09
  4. Svar: 129
    Sidste Meddelelse: 17.03.22, 17:20
  5. Svar: 45
    Sidste Meddelelse: 06.03.22, 00:13

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •