Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
93. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCK vinder

    43 46.24%
  • Uafgjort

    16 17.20%
  • BIF vinder

    34 36.56%
Side 1 af 10 1234 ... SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 143

Emner: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S (07/08-2022 kl. 16:00)

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S (07/08-2022 kl. 16:00)

    Sæsonens første derby afvikles i Parken, når BIF kommer på besøg søndag eftermiddag.

    Begge hold kommer med et superliga-nederlag i bagagen. Mens Løverne tabte 4-2 i Viborg, blev de blå-gule slået med 2-0 på kunstgræsset i Silkeborg. Brøndby kommer desuden med en midtugekamp i benene, da de under 72 timer forinden har krydset klinger med schweiziske Basel.

    FCK må undvære Kamil Grabara, ligesom Amoo fortsat er tvivlsom. De forsvarende danske mestre kan dog måske se frem til at se anfører Zeca tilbage på banen, da han var i truppen til den foregående kamp, uden dog at få spilletid.

    BIF må fortsat undvære Kevin Mensah, der er korsbåndsskadet.

    Kampens dommer er Jakob Sundberg, der dømmer sin 4. FCK-kamp i karrieren. De tre foregående er alle endt med en københavnsk sejr, så der er ingen grund til at ændre på den stime.

    Kampen vises på ​3+, med optakt fra kl. 14, og sandsynligvis med kommentering fra Torsten Skibye, så hvis nogen skulle mangle yderligere motivation for at komme i Parken hvis muligt, så er man næppe FCK'er..
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  2. De følgende 12 brugere er enige:

  3. #2
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S (07/08-2022 kl. 16:00)

    Hvis nu vi havde en ledelse, der reelt vidste noget om fodbold, så ville derbyet være den første af tre afgørende eksaminer for både Thorup og PC (de to andre er kampene mod Trabzonspor). Et derbynederlag og en kikset CL-kvalifikation burde være lig med en omgående rausning af de to.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  4. De følgende 8 brugere er enige:

  5. #3
    Slush er offline Sun Lolly er det bedste!.
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    1,622

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S (07/08-2022 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Hvis nu vi havde en ledelse, der reelt vidste noget om fodbold, så ville derbyet være den første af tre afgørende eksaminer for både Thorup og PC (de to andre er kampene mod Trabzonspor). Et derbynederlag og en kikset CL-kvalifikation burde være lig med en omgående rausning af de to.
    Mon ikke det kommer helt af sig selv fra tribunen, hvis dette skulle ske.

    Har ikke selv den store fidus til en sejr søndag, tror faktisk at det bif vandt kampen i går mod Basel har givet dem det rygstød de har haft behov for og kan gå ind med en helt anden tro sejr end vi kan.
    Men håber da, at jeg kan lade skammen komme mig til gode og vi rent faktisk præsterer en fin kamp, både offensivt og defensivt.

  6. De følgende 2 brugere er enige:

  7. #4
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S (07/08-2022 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Slush Se meddelelser
    Mon ikke det kommer helt af sig selv fra tribunen, hvis dette skulle ske.

    Har ikke selv den store fidus til en sejr søndag, tror faktisk at det bif vandt kampen i går mod Basel har givet dem det rygstød de har haft behov for og kan gå ind med en helt anden tro sejr end vi kan.
    Men håber da, at jeg kan lade skammen komme mig til gode og vi rent faktisk præsterer en fin kamp, både offensivt og defensivt.
    Rent fysiologisk, burde det jo give os en klar fordel, men det sagde vi jo også før Viborg kampen. Men vi er dog på hjemmebane, det plejer altså, at give et stort rygstød.

    godt nok vandt BØF over Basel, men altså spillemæssigt ser de absolut ikke gode ud.

    Jeg tipper 3-1, hvor Daramy scorer 2 af målene :)

  8. #5
    Slush er offline Sun Lolly er det bedste!.
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    1,622

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S (07/08-2022 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Rent fysiologisk, burde det jo give os en klar fordel, men det sagde vi jo også før Viborg kampen. Men vi er dog på hjemmebane, det plejer altså, at give et stort rygstød.

    godt nok vandt BØF over Basel, men altså spillemæssigt ser de absolut ikke gode ud.

    Jeg tipper 3-1, hvor Daramy scorer 2 af målene :)
    Jeg er ikke uenig, men burde vel også have givet os en fordel mod Horsens :)
    Men lad os da håbe min frygt bliver gjort til skamme som sagt

  9. #6
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S (07/08-2022 kl. 16:00)

    Tjaaaa…:

    * Vi har klart det bedste hold

    * De har klart den bedste træner

    Så må vi se hvordan det falder ud på dagen.

    Var vi startet godt, havde den heddet 70-30.

    Nu vil jeg sige 55-45 i vores favør.

    BIF fik desværre tro på tilværelsen imod Basel. Vi har pt det modsatte.

    Virkelig et åbent derby.

    Selv tipper jeg 1-1.

    Zan

  10. De følgende 4 brugere er enige:

  11. #7
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    485

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S (07/08-2022 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Rent fysiologisk, burde det jo give os en klar fordel, men det sagde vi jo også før Viborg kampen. Men vi er dog på hjemmebane, det plejer altså, at give et stort rygstød.

    godt nok vandt BØF over Basel, men altså spillemæssigt ser de absolut ikke gode ud.

    Jeg tipper 3-1, hvor Daramy scorer 2 af målene :)
    der er vel også lige den lille detalje at Viborg IKKE er vant til europa, men brøndby spiller trods alt kval kampe cirka hvert år, så de er nok mere vant til midtugekampene. Jeg tror dog heller ikke det kommer til at gøre en forskel. Det er mere når vi nærmer os oktober, at midtuge kampe kan koste point pga træthed.

  12. Den følgende bruger er enig i dette:

  13. #8
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011
    Indlæg
    875

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S (07/08-2022 kl. 16:00)

    Eniger Zans 1-1 - vi er simpelthen for ringe pt...

  14. Den følgende bruger er enig i dette:

  15. #9
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S (07/08-2022 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Chahboun Se meddelelser
    der er vel også lige den lille detalje at Viborg IKKE er vant til europa, men brøndby spiller trods alt kval kampe cirka hvert år, så de er nok mere vant til midtugekampene. Jeg tror dog heller ikke det kommer til at gøre en forskel. Det er mere når vi nærmer os oktober, at midtuge kampe kan koste point pga træthed.
    Personligt tror jeg det kommer til at gøre en forskel. Men som jeg nævnte også fordi vi spiller på hjemmebane. Det er bare noget andet mod BØF end mod Horsens.

    Men igen, det kræver jo vi selv er klar fra start og sætter et højt tempo. Kan vi det så tror jeg virkelig på vi ødelægger dem.

  16. #10
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S (07/08-2022 kl. 16:00)

    Nå, Boile meldes tvivlsom til opgøret pga.. æhvad? Kramper..? https://bold.dk/fodbold/klubber/fc-k...jer-med-krampe
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  17. #11
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    2,164

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S (07/08-2022 kl. 16:00)

    Har tippet Boef som vinder, men egentlig kan jeg godt se os gaa ud og lave en god kamp og vinde, men i saa fald vil det utvivlsomt blive fulgt op af en raedderlig indsats i CL-kvalifikationen ...
    Time flies like an arrow - fruit flies like a banana

    Landslollet burde ved førstkommende lejlighed
    kollektivt have moonet emiren af (røv)Qatar


    Jeg håber, at en af landsholdets bedste spillere i 2034 har taget navneforandring til Khashoggi


  18. #12
    Tilmeldingsdato
    Feb 2011
    Indlæg
    586

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S (07/08-2022 kl. 16:00)

    Hvis vi ikke kan vinde over bøf, har vi ikke fortjent at trække os sejrsrigt ud af derbyet.

  19. De følgende 3 brugere er enige:

  20. #13
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    368

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S (07/08-2022 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Claudemir Fanatic Se meddelelser
    Hvis vi ikke kan vinde over bøf, har vi ikke fortjent at trække os sejrsrigt ud af derbyet.
    Det er også svært at trække sig sejrsrigt ud af derbyet hvis man ikke vinder........
    Sidst redigeret af tor340 : 05.08.22 kl. 17:08 Årsag: staveplade
    Øvre C'er


  21. #14
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S (07/08-2022 kl. 16:00)

    Jeg bliver mere og mere negativt stemt over for kampen, jo tættere på den kommer. Tror at deres sejr i torsdags mod Basel giver dem et spillemæssigt rygstød, som kan blive afgørende. Jeg ved ikke, om der kommer nok rygstød i holdet her og nu af at Zeca og Daramy nu er reelle muligheder til spilletid. Over tid? Sikkert nok (og forhåbentligt), men er Zeca klar til at spille 90 minutter? Næppe. Og selv hvis han er, hvordan bliver konstellationen af den centrale midtbane og offensiven? Er relationerne nok på plads?

    Jeg forventer ikke at BØF kommer til at være en voldsom trussel rent offensivt, hvor angreb efter angreb vælter ned over os, men jeg kan sagtens se dem score et eller to mål på en blunder fra vores side. Ligesom jeg også tror på at de har nærstuderet Viborgs gameplan, hvor de fik lukket ned for vores offensive plan via det centrale pres.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  22. De følgende 4 brugere er enige:

  23. #15
    Tilmeldingsdato
    Oct 2004
    Indlæg
    628

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S (07/08-2022 kl. 16:00)

    Vi taber jo nok. Men det kan jo ende med at blive godt i sidste ende, hvis Jess og PC ryger. Men føles godt, det vil det nok ikke
    FCK er en slags Terminator-udgave af Ham-Kam.

    Nick Horup:"Hvem skal med i fodboldens Hall Of Fame?"
    Morten:"Michael Gravgaard, FC København"

Side 1 af 10 1234 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 95
    Sidste Meddelelse: 05.08.22, 19:56
  2. Svar: 79
    Sidste Meddelelse: 26.07.22, 08:31
  3. Svar: 114
    Sidste Meddelelse: 09.05.22, 20:09
  4. Svar: 129
    Sidste Meddelelse: 17.03.22, 17:20
  5. Svar: 45
    Sidste Meddelelse: 06.03.22, 00:13

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •