Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
64. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCK vinder

    40 62.50%
  • Uafgjort

    9 14.06%
  • Randers vinder

    15 23.44%
Side 1 af 4 1234 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 57

Emner: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Randers FC (12/08-2022 kl. 21:00)

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Randers FC (12/08-2022 kl. 21:00)

    Sæsonens 3. hjemmekamp byder på besøg fra det kronjyske, når Randers FC besøger hovedstaden fredag aften. Med en sejr og en god præstation kan Løverne få skabt et lille momentum inden den første play-off kamp om en plads i Champions League på tirsdag.

    Kampen giver desuden mulighed for at byde velkommen til den nye signing, den australske målmand Maty Ryan.

    FCK må fortsat undvære Kamil Grabara, der døjer med efterveerne fra sin hovedskade mod AaB, ligesom Luther Singh heller ikke er til rådighed, da han har fået fri til at lede efter en ny klub.

    Ingen af holdene har spillere i karantæne eller umiddelbar karantænefare. Tættest på for FCK er Vavro, Zeca, Haraldsson og Jelert, der alle har fået et gult kort til 6 strafpoint.

    Kampens dommer er Sandi Putros, som også passede fløjten sidst de to hold mødtes. Her endte det med en 2-0 sejr på udebane til Løverne, og Grabara reddede et straffespark. Det er 3. gang at Putros passer fløjten til et Superliga-opgør mellem de to hold, men det første som spilles i Parken. De to foregående endte med en 2-0 sejr til de forsvarende danske mestre.

    I anledning af at FCK nu har spillet 1.001 kampe i Superligaen, bruges kampen også til at markere dette jubilæum ifm. underholdning før kampen og i pausen. Det rygtes bl.a., at der er en Dame, som skal inkluderes i Legends' Club..
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  2. De følgende 7 brugere er enige:

  3. #2
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,505

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Randers FC (12/08-2022 kl. 21:00)

    Jeg glæder mig næsten allermest til at se, hvilken effekt Mo har på Randers. Vil han også i den kamp skabe plads på midten. Og så glæder jeg mig allermindst til igen at opleve Putros. Mon ikke, at der er et par grove fejlkendelser gemt i ham?

    Uanset hvad, hvis N'Doye dukker op til hyldest, kan næsten alt andet være ligegyldigt. Lige det har jeg glædet mig til et par år nu.

  4. De følgende 5 brugere er enige:

  5. #3
    Tilmeldingsdato
    Jan 2012
    Indlæg
    270

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Randers FC (12/08-2022 kl. 21:00)

    Hvad er status på Falk og Diks?
    Success is temporary, Loyalty is forever!
    Neymar1991's Avatar

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #4
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Randers FC (12/08-2022 kl. 21:00)

    Og hvad er status på Ryan som "træner med sig selv ... efter en mindre reaktion ovenpå gårdsagens træning"?

    Spiller han ikke fredag, er han vel ikke i betragtning til start-pladsen i CL-kampen?

    Zan

  8. Den følgende bruger er enig i dette:

  9. #5
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,534

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Randers FC (12/08-2022 kl. 21:00)

    Fandme også på tide at vi får lov til at hylde og sige pænt farvel til N'Doye.
    Bedre sent end aldrig....


  10. #6
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Randers FC (12/08-2022 kl. 21:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    Fandme også på tide at vi får lov til at hylde og sige pænt farvel til N'Doye.
    Bedre sent end aldrig....
    Måske PC skulle gå på knæfald og give ham 1 årige kontrakt i stedet, som løsningen vores 9'er problem :). I form eller ej N'doye is the man.

    Glem Hall of Fame (For now)

  11. De følgende 5 brugere er enige:

  12. #7
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Randers FC (12/08-2022 kl. 21:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Og hvad er status på Ryan som "træner med sig selv ... efter en mindre reaktion ovenpå gårdsagens træning"?
    Umiddelbart ikke den mest opløftende start. Især set i lyset af snakken om hans fysiske tilstand, inden han blev signet.

  13. De følgende 2 brugere er enige:

  14. #8
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,505

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Randers FC (12/08-2022 kl. 21:00)

    Armen for fanden. Nu har jeg set S12s Insta story med Damen. H o l d n u k æ f t, hvor jeg savner ham. De laves simpelthen ikke sådan længere.

  15. De følgende 4 brugere er enige:

  16. #9
    Tilmeldingsdato
    Feb 2013
    Indlæg
    466

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Randers FC (12/08-2022 kl. 21:00)

    Lasse Berg Johnsen op til kampen: - "FCK har mange gode individualister, vi skal prøve at gøre det svært for dem. Vi skal lave en hård kamp og få det til at blive fysisk i duellerne".
    Jeg håber at du slår ned på de mest oplagte svinestreger Putros!!


  17. De følgende 2 brugere er enige:

  18. #10
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    3,546

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Randers FC (12/08-2022 kl. 21:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Døren Se meddelelser
    Armen for fanden. Nu har jeg set S12s Insta story med Damen. H o l d n u k æ f t, hvor jeg savner ham. De laves simpelthen ikke sådan længere.
    Er det muligt at lave et link til den slags til gamle nisser, der ikke er på Instagrem? (Eller printe det ud og sende det til mig)
    --
    Enjoy your job, make lots of money, work within the law. Choose any two.
    ougar's Avatar

  19. De følgende 4 brugere er enige:

  20. #11
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    885

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Randers FC (12/08-2022 kl. 21:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Og hvad er status på Ryan som "træner med sig selv ... efter en mindre reaktion ovenpå gårdsagens træning"?

    Zan
    Hvor har du ovenstående fra..?

  21. #12
    Tilmeldingsdato
    Apr 2020
    Indlæg
    13

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Randers FC (12/08-2022 kl. 21:00)

    Klubben har meldt det ud, bla. på deres twitter profil :)

    "Maty Ryan træner for sig selv og ikke med holdet i dag for ikke at tage nogen chancer efter en mindre reaktion ovenpå gårsdagens træning."

  22. Den følgende bruger er enig i dette:
    shs

  23. #13
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,292

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Randers FC (12/08-2022 kl. 21:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af peterandreasen Se meddelelser
    Lasse Berg Johnsen op til kampen: - "FCK har mange gode individualister, vi skal prøve at gøre det svært for dem. Vi skal lave en hård kamp og få det til at blive fysisk i duellerne".
    Jeg håber at du slår ned på de mest oplagte svinestreger Putros!!

    Det er ikke et uvant kampbillede og dommerpræstationerne er i overvejende grad utilstrækkelige i de kampe, hvor den ene part går (for) hårdt i duellerne. Jeg har ikke de store forventninger og mon ikke den første advarsel først kommer efter 60-70 minutter. Man kan selvfølgelig blive positivt overrasket.

  24. De følgende 8 brugere er enige:

  25. #14
    Tilmeldingsdato
    Sep 2005
    Indlæg
    411

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Randers FC (12/08-2022 kl. 21:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Og hvad er status på Ryan som "træner med sig selv ... efter en mindre reaktion ovenpå gårdsagens træning"?



    Zan
    Det er nok bare endnu en krykhusar vi har købt. Vi har lige fået lempet lidt ud så nu skal lazarettet fyldes op igen. Det SKAL holdes relativt fyldt for at opnå vigtige rabatter og bonuspoint- intet nyt under solen. Men mon dog ikke at han er nogenlunde klar i januar

  26. De følgende 3 brugere er enige:

  27. #15
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    356

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Randers FC (12/08-2022 kl. 21:00)

    Er det kampen, hvor vi begynder at se rotation i start 11'eren? Bortset fra vist en enkel uge omkring lukning af transfervinduet, så rammer vi jo nu ind i den lange periode med 2 kampe om ugen. Så hvor og hvordan skal vi foretage rotation, eller gør Thorup som sidste sensommer, hvor han bare fortsætter med de samme indtil de får overbelastningsskader?
    - Torben

Side 1 af 4 1234 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 79
    Sidste Meddelelse: 26.07.22, 08:31
  2. Svar: 103
    Sidste Meddelelse: 17.05.22, 01:43
  3. Optakts- og kamptråd: FCK - Randers 24.04.2022
    By Garneren in forum De korte linier
    Svar: 132
    Sidste Meddelelse: 26.04.22, 15:37
  4. Optakts- og kamptråd: FCK - Randers 24.04.2022
    By Garneren in forum De korte linier
    Svar: 0
    Sidste Meddelelse: 24.04.22, 10:10
  5. Svar: 45
    Sidste Meddelelse: 06.03.22, 00:13

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •