Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
64. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCK vinder

    40 62.50%
  • Uafgjort

    9 14.06%
  • Randers vinder

    15 23.44%
Side 4 af 4 FørsteFørste 1234
Viser resultater 46 til 57 af 57

Emner: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Randers FC (12/08-2022 kl. 21:00)

  1. #46
    Tilmeldingsdato
    Oct 2004
    Indlæg
    613

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Randers FC (12/08-2022 kl. 21:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Det dér sæde… Det må brænde så voldsomt lige nu.

    JT skal have os i CL. Ellers er det bare ud! Og der har jeg faktisk været rigtig sød, forstående og rar.

    Zan
    Thorup skal ud uanset om vi kommer i CL eller ej. Et skridt frem og to tilbage gennem to år er ikke godt nok.


  2. #47
    Tilmeldingsdato
    May 2009
    Indlæg
    364

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Randers FC (12/08-2022 kl. 21:00)

    Der skal placeres et ansvar - NU!!

  3. De følgende 3 brugere er enige:

  4. #48
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,465

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Randers FC (12/08-2022 kl. 21:00)

    Er du gal en surrealistisk kamp jeg lige har været vidne til i parken...

    Frem til 1-0 målet spiller vi jo fint og kunne være foran med 2-3 efter første halvleg. Efter 1-0 målet falder vores midtbane fuldstændig fra hinanden. Jeg skreg på at få Zeca på banen. JT svar til dette, at vi allerede havde skiftet 2 ud. Jamen hold da kæft, det handler jo om at ager i rettidig omhu inden ens hold falder fra hinanden. Fra øvre A kunne jeg se en Isak bergmand lave 6-7 fejlafleveringer og spillere der ikke dækker deres områder. Det var en skændsel at se på. Der er noget galt mentalt på dette hold. Jeg fatter det simpelthen ikke.

    Jeg må indrømme jeg hellere ikke tror på JT projektet mere. Efter CL kampene skal JT fyres efter min mening og så må Neestrup overtag indtil vi finder en kompetent træner.

    Jeg var positivt overrasket over Amoo og Lund. De gjorde det godt.

    Trabzonspor må da slikke sig om munden. Stil sig ned i en stærk defensiv og lad FCK brænde krudtet af på at trille bolden rundt og så slå til i 2 halvleg på nogle farlige kontras.
    Sidst redigeret af EraZ : 12.08.22 kl. 22:54


  5. #49
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    64

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Randers FC (12/08-2022 kl. 21:00)

    I de første tre SL kampe havde Randers scoret to mål. Mod os scorer de tre i een halvleg.
    Viborg scorede fire. Det gamle ord: angrebet vinder kampene, forsvaret mesterskabet, er nok værd at huske på. Så det ser lidt sort ud.

    Bye bye JT og PC

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #50
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,292

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Randers FC (12/08-2022 kl. 21:00)

    Det blev til endnu et nederlag i sæsonen med det der efterhånden viser sig at være et hold helt uden bundniveau. Kampen startede noget rodet med en del fejl fra begge mandskaber, men trods de to skader fik vi overtaget der varede indtil vores scoring. I starten lignede det, at Randers gerne ville lukke midten ned og særligt Falk. De gik ikke så hårdt i presset på vores midtstoppere, men efterhånden som halvlegen skred frem gik de over til at stå dybere og kun løst fastholde deres tætte markering af Falk. De havde ikke meget held med omstillinger og endte tit med at sparke langt, hvilket stort set altid var et garanteret boldtab. Til sidst kunne de knap sætte to afleveringer sammen og så ganske horrible ud. Det lignede at de til sidst kun satsede på dødbolde, hvor de primært kunne komme frem til indkast. Vi skabte chancerne til det, men var for uskarpe i vores gode periode til at krølle Randers sammen, hvilket ellers havde været fortjent, for spillemæssigt så det for det meste fint ud i første halvleg uden vi tillod ret meget defensivt.
    Som set før, så kan vi dog ikke forsvare en scoring og de personlige fejl begyndte at hobe sig op. Vi havde bestemt ikke ligefrem spillet perfekt før scoringen, men der var ikke ligefrem fare på færde mod en så elendig modstander, men efter et farligt boldtab fra Falk og efterfølgende cirkus i forsvaret havde Randers udlignet næsten ud af ingenting. Kort efter scorede Randers endnu engang efter markeringen i feltet så noget slatten ud og Lerager øjensynligt glemte af tage løbet med i feltet.
    Vi lignede igen det hold der indledte sæsonen og det blev ikke bedre af, at Randers fik udbygget føringen på et hjørnespark (en i øvrigt noget mistænkelig scoring, da Randers’ målscorer var godt i gang med at bytte trøje med Vavro). Herefter gik der mere eller mindre panik i den og vi lignede et hold uden nogen spillestil eller taktisk plan. De sidste udskiftninger virkede til at skubbe Babacar i front med Biel i en mere fri rolle, men det er svært at gøre sig klog på, da det så lettere panisk ud. Det stoppede os dog ikke i, at forsøge at massere bolden over målstregen (nipseri er der en der har kaldt det og det er vel ret passende). Gode indlægsmuligheder blev forspildt til fordel for at køre bolden tilbage en ekstra gang og der var stort set ingen der turde udfordre. Frygten for boldtab var ikke svær at få øje på. Vi havde dog stadig gode løb og enkelte gode optræk til muligheder samt et par gode muligheder, men der var ikke mange der stod i kø med de gode afslutninger og da man endelig havde muligheden for rent faktisk at massere bolden indover målstregen, så blev der afsluttet fra en spids vinkel.

    Kalle er svær at klandre, men overbevisende er han ikke og han er ikke en pointgivende målmand. Ligner en med niveau til et godt midterhold.

    Diks spiller en middelmådig kamp offensivt og en dårlig kamp defensivt. Svag i sine aktioner og for mange fejl. Svært at se planen med højrekanten i dag.
    Vavro spillede en god første halvleg, hvor jeg mener han var vores bedste. Han trådte fint i karakter efter vores skader og fik løftet holdet. Men jeg var bekymret over, at han igen begyndte at spille for udisciplineret – især med tanke på sin unge makker. Det var dog ikke et problem i første halvleg – men det kostede dyrt i anden, hvor han ved den første scoring forsøger at kaste sig ind foran skuddet, men kun opnåede at blokere udsynet fra Kalle. På den anden er det svært at afgøre den egentlige fejl, men Vavros markering ser ikke særlig heldig ud, Diks kommer ikke ind og står kompakt og Lerager følger ikke med sin markering. Det efterlod et kæmpe tomrum i feltet som Randers fik udnyttet. Og på den tredje scoring taber han selvfølgelig duellen, men her er han svær at klandre, da der bliver begået frispark på ham.
    Khocholava måtte udgå tidligt efter en noget usikker start og blev erstattet af Lund, som jeg synes voksede gennem kampen og også fik en fin scoring. Lavede derefter en stor fejl (sammen med Diks), men ellers synes jeg niveauet så rigtig fint ud.
    VK lignede sig selv – forstået på den måde, at han mentalt måtte udgå, da Daramy blev skadet. De indlæg han kom frem til savnede lidt kvalitet, men Randers fyldte også godt på i feltet. I anden halvleg så han ret dårlig ud.

    Falk spillede en ganske behersket første halvleg. Var tæt markeret, men formåede stadig at tage del i opspillet og havde en del generobringer. Anden halvleg er dog en noget anden historie, hvor han var helt væk efter sin store fejl.
    Lerager var ligeledes en skygge af sig selv i hele kampen. Han lignede den spiller vi hentede i første omgang – god i feltet og ellers ikke synderligt iøjnefaldende. Jeg havde virkelig forventet, at han ville træde mere i karakter og også tage mere ansvar, men det var for svagt.

    Haraldsson indledte kampen på højrekanten, hvor han igen skulle komme med sine giftige løb, hvilket så ganske positivt ud, da Daramy var på banen. Herefter var niveauet lavt med alt for mange fejl og dårlige beslutninger. Når det er sagt, så ligner det bestemt stadig, at han har et kæmpe potentiale. Det er nogle rigtig gode rum han finder på banen og hans løb fejler bestemt ikke noget. Det er trods alt begrænset, hvor meget ansvar man skal lægge på hans skuldre, når han kun er 19 år, stadig mangler erfaring og lidt bliver smidt rundt efter hvor der er plads.
    Claesson skal godt nok til at hanke op i sig selv. Synes han leverer en alt for svag præstation med tanke på hans erfaring. Der skal tages langt mere ansvar. Hans primære bidrag var i småspillet, men jeg forventer væsentligt mere. Han startede ligeledes første halvleg svagt med for mange fejl, men løftede sit niveau løbende – indtil vi kollapsede.
    Daramy startede næsten som forventet og skabte en farlig situation lige som kampen var begyndt. Blev desværre skadet og blev erstattet af Johannesson (der endte på højrekanten), som ikke efterlod noget godt indtryk. Meget få gode aktioner og ellers skete der ikke ret meget andet end boldtab. Jeg synes ikke at have læst, at Mukairu skulle været skadet, så mon ikke han er fortid. Bøving måtte se hele kampen fra bænken og virker ikke til at blive betragtet som et reelt alternativ. Amoo kom i øvrigt ind i slutningen af kampen og gjorde fin figur.

    Biel leverede en lidt blandet kamp på toppen. Randers havde ellers sit hyr med at holde styr på ham, ligesom han havde en del gode muligheder og fik taget rigelig del i kombinationerne. Men som kampen skred frem og holdet bag ham imploderede, så vi ikke meget til Biel, der ellers kom længere tilbage i slutningen af kampen.

    Putros havde rigtig mange gode vurderinger – men som forventet synes jeg ikke følgestraffene sad i skabet. Randers’ nummer 15 bremsede to lovende angreb uden det kostede en advarsel (VK var ikke så heldig). Albuen fra deres nummer 40 på Vavro kunne ligeledes vurderes til advarsel. Biel sparkede derudover bolden væk uden at blive advaret, ligesom Randers også gjorde i overtiden. Deres nummer 11 slap ligeledes for advarsel efter et sent frispark på Falk og så var der også en Randers spiller der slap billigt for en høj stempling på Haraldsson. Følgestraffe er selvfølgelig altid et skøn og der vil typisk være faktorer der taler for og imod. Nogle vil nok mene, at Putros’ beslutning om at være tilbageholdende med advarslerne er positivt, men i min optik er det ødelæggende for spillet, når det bliver gratis at ødelægge modstanderens angreb ved at begå frispark. Jeg synes dog ikke, at Putros dømte en dårlig kamp – især ikke med det vi ellers ser herhjemme, hvor deciderede overfald end ikke medfører en advarsel.

    Alt i alt endte det med en utrolig skuffende præstation og resultat. Det lignede ellers langt henne ad vejen, at det bare ikke var Randers’ dag i dag og da vi kom foran, burde vi ikke have set os tilbage. Sådan gik det som bekendt ikke og trods vi mødte et uhyre svagt Randers mandskab indkasserer vi hele tre scoringer i anden halvleg. Vi har ellers set, at vores topniveau fortsat er ret højt, men den bundløse brønd af et bundniveau vi i øjeblikket præsterer er virkelig bekymrende. Det er vildt, at vi ikke har bygget mere på og at vi kan se sårbare ud. Hvad enten det er kombinationerne, presspillet eller defensiven, så er det med den nuværende spillestil åbenbart alt eller intet. Med så store udsving er der ingen lette kampe og det må begynde at lakke mod enden for Thorup, der ellers kan pege på, at have indfriet målsætningen i sidste sæson og trods nederlag til Trabzonspor stadig kan få os i europæisk gruppespil.
    Det ændrer dog ikke på, at det langt henad vejen ligner, at vi er tilbage hvor vi startede.

  8. De følgende 9 brugere er enige:

  9. #51
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Randers FC (12/08-2022 kl. 21:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af MarBaar Se meddelelser
    Thorup skal ud uanset om vi kommer i CL eller ej. Et skridt frem og to tilbage gennem to år er ikke godt nok.
    Fint fint!

    Men hvis fjolset får os i Champions League, tilgiver jeg ALT. Punktum!

    Hvis ikke. Goodbye.

    Så primitiv er jeg pt.

    God weekend.

    Zan

  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #52
    Tilmeldingsdato
    Sep 2005
    Indlæg
    411

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Randers FC (12/08-2022 kl. 21:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser

    Men hvis fjolset får os i Champions League, tilgiver jeg ALT. Punktum!


    Zan
    Men det leder os jo ingen steder hen! Lige nu er jeg da ligeglad om det hedder CL eller EL (bevares CL giver mere prestige og penge end EL) Der er jo fandeme en hel sæson hvor vi skal trækkes med det "fjols" som du kalder ham.

    Der er absolut ingen grund til at beholde ham. Han virker som en flink fyr, men han er jo ikke FCK træner! Han ejer ingen af de træner kvaliteter vi som klub skal brug.


  12. #53
    Tilmeldingsdato
    Aug 2005
    Indlæg
    272

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Randers FC (12/08-2022 kl. 21:00)

    Thorup raus og han skal tage William Kvist med.
    "Johnnys fysiske kapacitet er på et meget højt niveau. Det gælder nærkampstyrke, hurtighed og udholdenhed. Med ham får vi et rigtig solidt alternativ til højre side af forsvaret, ligesom han er anvendelig længere fremme på banen"

    Carsten V. Jensen

  13. De følgende 8 brugere er enige:

  14. #54
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,199

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Randers FC (12/08-2022 kl. 21:00)

    Randers vandt i øvrigt større på tribunen end på banen #8-5-19-20

  15. De følgende 4 brugere er enige:

  16. #55
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,505

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Randers FC (12/08-2022 kl. 21:00)

    Jeg kørte direkte hjem i seng og har ikke læst socialemedier eller sidelinien efter kampen. Men da jeg hørte Fanradioen i går, kom jeg også i tanke om, hvor god hyldesten af N'Doye var. Den var faktisk ikke god. Den var aldeles fremragende. Og det var tydeligt, at ikke kun N'Doye, men også Daniello kneb en tåre i midtercirklen. Det var sgu' rørende. N'Doye var og er en god mand. Ham den høje med afrikansk baggrund, der løb efter N'Doye med en filmende mobiltelefon, var det den berømte fætter/bror, der forhandlede for N'Doye?

    Ellers tog jeg også med, at Kalle skulle have haft i hvert fald to af målene. Det er virkeligt trist med Kalles udvikling - og vores målmandssituation. Den kommer i værste fald til at koste rigtigt-rigtig dyrt.

  17. De følgende 2 brugere er enige:

  18. #56
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Randers FC (12/08-2022 kl. 21:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af rsj Se meddelelser
    Men det leder os jo ingen steder hen! Lige nu er jeg da ligeglad om det hedder CL eller EL (bevares CL giver mere prestige og penge end EL) Der er jo fandeme en hel sæson hvor vi skal trækkes med det "fjols" som du kalder ham.

    Der er absolut ingen grund til at beholde ham. Han virker som en flink fyr, men han er jo ikke FCK træner! Han ejer ingen af de træner kvaliteter vi som klub skal brug.

    #1 "Jeg er da ligeglad om det hedder CL eller EL" - Mener i virkelig det? Også hvis i tænker jer om en ekstra gang?

    #2 Jo, der er formentlig grunde til at beholde ham (økonomi, logistik, viden om at når man fyrer en træner skal der være en veltilrettelagt plan), ligesom der er til at fyre ham. Argumentet for at fyre ham er sgu da ikke at "han er en flink fyr og ikke er FCK træner".

    Nogen gange er vejen til succes og 30 likes på sidelinien simpel; 2 linjer hvor man kamp-sviner JT og PC.

    Zan

  19. #57
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    2,164

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Randers FC (12/08-2022 kl. 21:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af qwert Se meddelelser
    Og PC
    og Kvist og ...
    Time flies like an arrow - fruit flies like a banana

    Landslollet burde ved førstkommende lejlighed
    kollektivt have moonet emiren af (røv)Qatar


    Jeg håber, at en af landsholdets bedste spillere i 2034 har taget navneforandring til Khashoggi


Side 4 af 4 FørsteFørste 1234

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 79
    Sidste Meddelelse: 26.07.22, 08:31
  2. Svar: 103
    Sidste Meddelelse: 17.05.22, 01:43
  3. Optakts- og kamptråd: FCK - Randers 24.04.2022
    By Garneren in forum De korte linier
    Svar: 132
    Sidste Meddelelse: 26.04.22, 15:37
  4. Optakts- og kamptråd: FCK - Randers 24.04.2022
    By Garneren in forum De korte linier
    Svar: 0
    Sidste Meddelelse: 24.04.22, 10:10
  5. Svar: 45
    Sidste Meddelelse: 06.03.22, 00:13

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •