Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
64. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCK vinder

    40 62.50%
  • Uafgjort

    9 14.06%
  • Randers vinder

    15 23.44%
Side 2 af 4 FørsteFørste 1234 SidsteSidste
Viser resultater 16 til 30 af 57

Emner: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Randers FC (12/08-2022 kl. 21:00)

  1. #16
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Randers FC (12/08-2022 kl. 21:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af danebull Se meddelelser
    Er det kampen, hvor vi begynder at se rotation i start 11'eren? Bortset fra vist en enkel uge omkring lukning af transfervinduet, så rammer vi jo nu ind i den lange periode med 2 kampe om ugen. Så hvor og hvordan skal vi foretage rotation, eller gør Thorup som sidste sensommer, hvor han bare fortsætter med de samme indtil de får overbelastningsskader?
    Jeg synes ikke JT har for vane at rotere. Hvis noget fungere godt i en kamp, så bliver det kopieret til næste kamp og det kan man vel både tale for og imod.

    Randers er ikke en nem kamp og med den start bi har fået i ligaen, så kan vi ikke tage for let på kampen. Med skaden til Ryan, så giver det mening at Kalle står og dermed står han også imod Trapzanspor:

    Kalle
    Diks-Vavro-David-VK

    På midtbanen tror jeg at Falk starter, men det ville være frækt (og oplagt) at starte med Zeca, så man kan teste hvor længe hans lunger holder:

    Zeca-Lerager (nær alle er klar Zeca-Falk, men nu skal Falk være klar til at afløse Zeca efter 45-60 min)

    Helt personligt så synes jeg ikke Haraldsson fungere på højrekanten. Det er måske vores mest spændene spiller, men han er bare betydeligt bedre centralt. Da han også skal have en pause fra tid til anden, så kunne han fint starte ude og så afløse Biel eller Claesson undervejs

    Roney-Claesson-Daramy
    Biel

  2. #17
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Randers FC (12/08-2022 kl. 21:00)

    https://bold.dk/fodbold/stillinger/s...r-mod-randers/

    Jeg ved godt der er større perspektiver med Ryan, og at jeg er en lidt hård banan.

    Men det er sgu lidt åndssvagt... Var en del af hele missionen ikke at få optimeret keeper-posten frem imod CL?

    Nu står han ikke imod Randers, og dermed vel heller ikke tirsdag? (Vi kan da håbe han kommer tilbage før Grabara er tilbage :))

    Jeg er helt med på man ikke kan forudsige en skade - men øhm, var der noget med han faktisk var halvskadet før han kom?

    Anyways, leder nok lidt efter hullerne i osten, men man får nogen gange bare indtrykket at tingene ikke kører super smoooooth for den sportslige ledelse.

    Zan


  3. #18
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Randers FC (12/08-2022 kl. 21:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    https://bold.dk/fodbold/stillinger/s...r-mod-randers/

    Jeg ved godt der er større perspektiver med Ryan, og at jeg er en lidt hård banan.

    Men det er sgu lidt åndssvagt... Var en del af hele missionen ikke at få optimeret keeper-posten frem imod CL?

    Nu står han ikke imod Randers, og dermed vel heller ikke tirsdag? (Vi kan da håbe han kommer tilbage før Grabara er tilbage :))

    Jeg er helt med på man ikke kan forudsige en skade - men øhm, var der noget med han faktisk var halvskadet før han kom?

    Anyways, leder nok lidt efter hullerne i osten, men man får nogen gange bare indtrykket at tingene ikke kører super smoooooth for den sportslige ledelse.

    Zan
    Ja det er besynderligt. Ryan så vidt jeg har kunne læse, har også en skades historik på sig. Men ja, så tør jeg godt udelukke at Ryan står på Tirsdag mod Trabzonspor. At smide en helt ny målmand ind i en kamp til 200+ mill, ville godt nok være et gamble.

    Vi må håbe Kalle stepper op nu og viser det niveau vi ved han har (Stræk nu dine lange arme på langskud kalle)

  4. #19
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,534

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Randers FC (12/08-2022 kl. 21:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    At smide en helt ny målmand ind i en kamp til 200+ mill, ville godt nok være et gamble
    Synes dælme også det er at gamble med en rusten Kalle i buret......
    Uanset hvem der står på tirsdag er det ikke optimalt....

  5. De følgende 4 brugere er enige:

  6. #20
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Randers FC (12/08-2022 kl. 21:00)

    Roony-situationen begynder at bekymre mig. Han nævnes ikke som skadet og er nu igen helt uden for truppen. En ting er, at vi næppe får det store #phlotsalg ud af det, hvis han ryger nu (det er jeg ret ligeglad med). Men jeg synes, det er satans ærgerligt, hvis vi ikke når at se det formentlig største talent, klubben har haft gående, folde sig ud, før han er videre i teksten.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  7. Den følgende bruger er enig i dette:

  8. #21
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Randers FC (12/08-2022 kl. 21:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    Synes dælme også det er at gamble med en rusten Kalle i buret......
    Uanset hvem der står på tirsdag er det ikke optimalt....
    Enig, Men at smide en halvskadet Ryan for "løverne" uden overhovedet at have spillet træningskampe eller deltaget i en superliga kamp, vil i min bog være uansvarligt.

    Jeg er med på Kalle ikke har performet optimalt, men hvis jeg skal vælge mellem de 2 scenarier, så vælger jeg Kalle.

  9. De følgende 2 brugere er enige:

  10. #22
    Slush er offline Sun Lolly er det bedste!.
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    1,622

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Randers FC (12/08-2022 kl. 21:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Roony-situationen begynder at bekymre mig. Han nævnes ikke som skadet og er nu igen helt uden for truppen. En ting er, at vi næppe får det store #phlotsalg ud af det, hvis han ryger nu (det er jeg ret ligeglad med). Men jeg synes, det er satans ærgerligt, hvis vi ikke når at se det formentlig største talent, klubben har haft gående, folde sig ud, før han er videre i teksten.
    Måske han bare ikke har udviklet sig, som ventet?

  11. #23
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Randers FC (12/08-2022 kl. 21:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Slush Se meddelelser
    Måske han bare ikke har udviklet sig, som ventet?
    Han er 16 år! Måske lidt tidligt at smide ham på møddingen...
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  12. De følgende 3 brugere er enige:

  13. #24
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Randers FC (12/08-2022 kl. 21:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Han er 16 år! Måske lidt tidligt at smide ham på møddingen...
    Nu kender vi jo hellere ikke hans egen "mentalitet" samt hans bagland/agenter etc. Det kan jo være de / ham bare har høje tanker om hans "Værdi" lidt ala "Emre Mor" i FC nordsjælland i sin tid. Det var godt en en farce :)

    Igen kun spekulationer fra min side.

  14. Den følgende bruger er enig i dette:

  15. #25
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Randers FC (12/08-2022 kl. 21:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Nu kender vi jo hellere ikke hans egen "mentalitet" samt hans bagland/agenter etc. Det kan jo være de / ham bare har høje tanker om hans "Værdi" lidt ala "Emre Mor" i FC nordsjælland i sin tid. Det var godt en en farce :)

    Igen kun spekulationer fra min side.
    Jamen, bestemt! Der er næppe tvivl om, at klubben gerne vil forlænge, så det er meget muligt, at problemet er, at Roonys lejr presser citronen. Men vi aner ikke, hvad der foregår. Uanset hvad bekymrer det, at han meget hurtigt lader til at være røget meget langt væk fra holdet. Jeg håber stadig på en forlængelse. Det lykkedes jo med Boilesen, selv om det også så dystert ud...
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  16. #26
    Tilmeldingsdato
    Nov 2018
    Indlæg
    453

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Randers FC (12/08-2022 kl. 21:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Jamen, bestemt! Der er næppe tvivl om, at klubben gerne vil forlænge, så det er meget muligt, at problemet er, at Roonys lejr presser citronen. Men vi aner ikke, hvad der foregår. Uanset hvad bekymrer det, at han meget hurtigt lader til at være røget meget langt væk fra holdet. Jeg håber stadig på en forlængelse. Det lykkedes jo med Boilesen, selv om det også så dystert ud...
    Nu er han jo flyttet i lejlighed, i København, hvilket vil tyder på en forlængelse :-)

  17. Den følgende bruger er enig i dette:

  18. #27
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Randers FC (12/08-2022 kl. 21:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Jt80 Se meddelelser
    Nu er han jo flyttet i lejlighed, i København, hvilket vil tyder på en forlængelse :-)
    Ja, det er et godt tegn! :-)
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  19. Den følgende bruger er enig i dette:

  20. #28
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    485

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Randers FC (12/08-2022 kl. 21:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Måske PC skulle gå på knæfald og give ham 1 årige kontrakt i stedet, som løsningen vores 9'er problem :). I form eller ej N'doye is the man.

    Glem Hall of Fame (For now)
    Han har ikke spillet i to år, er rimelig sikker på han er gået på pension, han har bare ikke meldt det ud

  21. #29
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,505

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Randers FC (12/08-2022 kl. 21:00)

    Ser live. Fortæl lige, blev Kocho og Mo sparket ned. Så ikke(???).

  22. #30
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Randers FC (12/08-2022 kl. 21:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Døren Se meddelelser
    Ser live. Fortæl lige, blev Kocho og Mo sparket ned. Så ikke(???).
    Khocholava faldt vist uheldigt i en duel, og Daramy kom muligvis til skade, da han prøvede at holde en bold inde ved baglinien. Især sidstnævnte er en ærgerlig skade, hvis det er årsagen, da han ikke kunne udrette noget i situationen. Han tog en unødig risiko så at sige.

  23. Den følgende bruger er enig i dette:

Side 2 af 4 FørsteFørste 1234 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 79
    Sidste Meddelelse: 26.07.22, 08:31
  2. Svar: 103
    Sidste Meddelelse: 17.05.22, 01:43
  3. Optakts- og kamptråd: FCK - Randers 24.04.2022
    By Garneren in forum De korte linier
    Svar: 132
    Sidste Meddelelse: 26.04.22, 15:37
  4. Optakts- og kamptråd: FCK - Randers 24.04.2022
    By Garneren in forum De korte linier
    Svar: 0
    Sidste Meddelelse: 24.04.22, 10:10
  5. Svar: 45
    Sidste Meddelelse: 06.03.22, 00:13

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •