Se afstemningsresultater: Hvordan spillede vi imod Randers

Stemmeafgivere
71. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • Noget af det flotteste FCK spil

    2 2.82%
  • God kamp

    2 2.82%
  • På det jævne

    12 16.90%
  • Dårlig kamp

    43 60.56%
  • Noget af det ringeste FCK spil

    12 16.90%
Viser resultater 1 til 5 af 5

Emner: Hvordan spillede vi imod Randers 12/8

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Hvordan spillede vi imod Randers 12/8

    Det var kamp nummer 5 og når resultatet er kendt, så tid til at lave en konklusion på vores start. Kampen blev tabt 1-3

    1-0 Lund Jensen (47)
    1-1 Egho (58)
    1-2 Lauenborg (60)
    1-3 Andersson (70)

    Selvom det fra min plads virkede som om vi slet ikke havde kontrol over kampen, så havde vi bolden 66% af tiden.

    5: noget af det flotteste FCK spil
    4: God kamp
    3: på det jævne
    2: dårlig kamp
    1: noget af det ringeste FCK spil

    Det er op til hver enkelt hvordan man vurdere kampen. Det kan være at en 0-0, hvor vi pakker os fuldstændig sammen får 5 fordi modstanderen er Real Madrid eller man kan give et 2 tal i kampen imod AaB, hvor vi får en flot 3-1 sejr på udebane. Flertallet bestemmer :). Resultatet kan have indflydelse, spillet, taktikken, stats osv.

    ———

    Gennemsnit for sæsonen: 2,71
    Gennemsnit for suppen:
    Gennemsnitfor pokal:
    Gennemsnit for europa:

    Kampe:
    17/7: FCK-AC Horsen 0-1. 1,66
    24/7: AaB-FCK 1-3. 2,80
    31/7: Viborg FF-FCK. 2,18
    7/8: FCK-BiF. 4,19
    12/8: FCK-Randers

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,762

    Re: Hvordan spillede vi imod Randers 12/8

    Det var svært, for jeg stemte god kamp - men ved ikke helt om det er en god kamp når man fuldstændig stopper med at forsvare i 20 minutter af kampen, og kæmpe individuelle fejl af Falk, Lerager og Vavro koster mål.

    Når det er sagt, så synes jeg faktisk at vi spillede en god første halvleg, på trods af at nogle af vores vigtigste spillere går tidligt ud - hvilket selvfølgelig får betydning for flowet af spillet, især når det er vores vigtigste offensive og vigtigste defensive spiller. Vi skulle jo have været foran 3-0 hvis ikke det havde været for Carlgreen.. det må være forskellen på at have en kampafgørende målmand.
    "Vi i FCK får altid skudt i skoene, at vi er så pokkers arrogante, men faktum er, at vi ikke er nær så arrogante som alle andre ville have været i vores sko" - Niels Christian Holmstrøm

  3. De følgende 4 brugere er enige:

  4. #3
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Hvordan spillede vi imod Randers 12/8

    Citat Oprindeligt indsendt af scoring Se meddelelser
    Det var svært, for jeg stemte god kamp - men ved ikke helt om det er en god kamp når man fuldstændig stopper med at forsvare i 20 minutter af kampen, og kæmpe individuelle fejl af Falk, Lerager og Vavro koster mål.
    ja hvad 12 min af en fodbold kamp kan ændre. Vi gik fra et 4 tal til et 2 tal på relativ kort tid. Det var nærmest Viborg kampen om igen.

    Kæft jeg hader fodbold nogle gange...

  5. De følgende 3 brugere er enige:

  6. #4
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Hvordan spillede vi imod Randers 12/8

    Citat Oprindeligt indsendt af scoring Se meddelelser
    Det var svært, for jeg stemte god kamp - men ved ikke helt om det er en god kamp når man fuldstændig stopper med at forsvare i 20 minutter af kampen, og kæmpe individuelle fejl af Falk, Lerager og Vavro koster mål.

    Når det er sagt, så synes jeg faktisk at vi spillede en god første halvleg, på trods af at nogle af vores vigtigste spillere går tidligt ud - hvilket selvfølgelig får betydning for flowet af spillet, især når det er vores vigtigste offensive og vigtigste defensive spiller. Vi skulle jo have været foran 3-0 hvis ikke det havde været for Carlgreen.. det må være forskellen på at have en kampafgørende målmand.
    Helt enig - den er svær at vurdere. Det blev et 2 herfra fordi vi falder helt igennem i 12 minutter og efterfølgende eller ikke formår at få flow i vores spil. Det var 45 gode og 45 minutter, så det er måske et 3 tal, men resultatet trækker det så ned på et 2 tal

  7. #5
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Hvordan spillede vi imod Randers 12/8

    Jeg synes ikke, man kan tale om at spille en god kamp, når man taber klart og lukker tre mål ind. Måske hvis det var en enlig svale, men det er en tendens siden årsskiftet, at vi har problemer med at lave mål. Og det er uanset, om vi har mest eller mindst boldbesiddelse - vi er lige dårlige i begge scenarier. Det nye er, at vi siden sommerferien ikke længere kan forsvare. Vi har simpelthen valgt at kombinere de værste aspekter fra Jess’ forskellige perioder i klubben: det tandløse offensive spil fra foråret 2022, og det elendige forsvarsspil fra 2021. Lad os bare slå fast: vi er ikke uheldige. Vi er dårlige.

  8. De følgende 10 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Hvordan spillede vi imod BiF 7/8
    By superestrella in forum De korte linier
    Svar: 1
    Sidste Meddelelse: 07.08.22, 20:51
  2. Hvordan spillede vi imod Viborg 31/7
    By superestrella in forum De korte linier
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 06.08.22, 09:37
  3. Hvordan spillede vi imod AaB 24/7-22
    By superestrella in forum De korte linier
    Svar: 0
    Sidste Meddelelse: 25.07.22, 05:57
  4. Hvordan spillede vi imod AC Horsens 17/7-22
    By superestrella in forum De korte linier
    Svar: 0
    Sidste Meddelelse: 25.07.22, 05:53
  5. Truppen imod Randers lørdag d. 11/9-04.
    By giggs in forum De korte linier
    Svar: 9
    Sidste Meddelelse: 11.09.04, 15:58

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •