Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
118. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCK vinder

    26 22.03%
  • Uafgjort

    24 20.34%
  • Trabzonspor vinder

    68 57.63%
Side 4 af 7 FørsteFørste 1234567 SidsteSidste
Viser resultater 46 til 60 af 98

Emner: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Trabzonspor (16/08-2022 kl. 21:00)

  1. #46
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    2,309

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Trabzonspor (16/08-2022 kl. 21:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Lad os nu lige se. To mand skal stadig sorteres fra, så det kan sagtens være de to. Mest realistisk er nok, at det er Daramy + Boile/Kocholava som sorteres fra. At alle de tre står på listen er næsten med statsgaranti spil fra galleriet.

    Matt Ryan er forøvrigt også med i truppen. Spændende om man tør gå med ham.
    Hvis ikke de forsøger sig med Ryan, så forstår jeg ingenting. Det er et gamble, men det er næsten et endnu større gamble at have Kalle på mål, hvor meget det end smerter at sige det.

  2. De følgende 3 brugere er enige:

  3. #47
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    13

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Trabzonspor (16/08-2022 kl. 21:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Lad os nu lige se. To mand skal stadig sorteres fra, så det kan sagtens være de to. Mest realistisk er nok, at det er Daramy + Boile/Kocholava som sorteres fra. At alle de tre står på listen er næsten med statsgaranti spil fra galleriet.

    Matt Ryan er forøvrigt også med i truppen. Spændende om man tør gå med ham.
    Roony er med i truppen og samtidig meldt skadet. Så mon ikke at det er Roony og Mo der sorteres fra?

  4. #48
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    30

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Trabzonspor (16/08-2022 kl. 21:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af qwert Se meddelelser
    Og nu er Roony så skadet...
    Han blev skadet i U19 kampen mod OB
    You’re only as good as your last haircut

  5. #49
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,516

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Trabzonspor (16/08-2022 kl. 21:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Outpatient Se meddelelser
    Hvis ikke de forsøger sig med Ryan, så forstår jeg ingenting. Det er et gamble, men det er næsten et endnu større gamble at have Kalle på mål, hvor meget det end smerter at sige det.
    Ja det er godt nok noget af et dilemma.

    Lige i øjeblikket føler jeg bare ikke Kalle har niveauet til at være kampafgørende. Usikkerheden på udspark, indlæg i feltet samt langskud. Alt sammen stiger min puls bare til 160, hver gang :)

    Tør man så satse på en Matt Ryan uden kamp erfaring på det seneste og første kamp for FCK, hvor der er 200 mill på spil?

    Shittt jeg har sgu ikke svaret. Godt jeg ikke er JT her.

  6. #50
    Tilmeldingsdato
    Feb 2003
    Indlæg
    668

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Trabzonspor (16/08-2022 kl. 21:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Ja det er godt nok noget af et dilemma.

    Lige i øjeblikket føler jeg bare ikke Kalle har niveauet til at være kampafgørende. Usikkerheden på udspark, indlæg i feltet samt langskud. Alt sammen stiger min puls bare til 160, hver gang :)

    Tør man så satse på en Matt Ryan uden kamp erfaring på det seneste og første kamp for FCK, hvor der er 200 mill på spil?

    Shittt jeg har sgu ikke svaret. Godt jeg ikke er JT her.

    Tror sgu heller ikkke ClueJess har svaret :)
    Tror det bliver noget med plat eller krone....
    Caligula7611:51
    wtf? jak med noget nyt? Først? *sætter kryds i kalenderen*

  7. De følgende 3 brugere er enige:

  8. #51
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    360

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Trabzonspor (16/08-2022 kl. 21:00)

    Som jeg håber vi stiller op:

    Ryan (havde været bedst, hvis han havde fået en kamp, men Kalle skaber ingen tryghed, så der skal tages en chance her)

    Dicks - vavro - kvocolava - VK (Selvom vavro spillet dårligt i fredags og burde få en pause, så er han også bare en big-game player. Hvis Boile starter inde, så tror jeg bare at Corner ligger sig ved ham og så bliver Corner for farlig. Vi skal have to udrydder til at håndtere ham)

    zeca (skal starte ind, så må han spille indtil han er flad på batterierne)

    Claesson - Falk (de to 8/10'er som skal skabe det offensive. Lerager må på bænken og så er der også kvalitet at sætte ind når zeca er færdig)

    Isak - Biel - Hararaldsson (Fuld islandsk/spansk power til at skabe et højt pres på tyrkerne. Nok de tre som er bedst til pres af de offensive spillere. Hvis Daramy er klar så hellere gemme ham til, hvis det ikke fungere)
    - Torben

  9. Den følgende bruger er enig i dette:

  10. #52
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,530

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Trabzonspor (16/08-2022 kl. 21:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af danebull Se meddelelser
    Som jeg håber vi stiller op:

    Ryan (havde været bedst, hvis han havde fået en kamp, men Kalle skaber ingen tryghed, så der skal tages en chance her)

    Dicks - vavro - kvocolava - VK (Selvom vavro spillet dårligt i fredags og burde få en pause, så er han også bare en big-game player. Hvis Boile starter inde, så tror jeg bare at Corner ligger sig ved ham og så bliver Corner for farlig. Vi skal have to udrydder til at håndtere ham)

    zeca (skal starte ind, så må han spille indtil han er flad på batterierne)

    Claesson - Falk (de to 8/10'er som skal skabe det offensive. Lerager må på bænken og så er der også kvalitet at sætte ind når zeca er færdig)

    Isak - Biel - Hararaldsson (Fuld islandsk/spansk power til at skabe et højt pres på tyrkerne. Nok de tre som er bedst til pres af de offensive spillere. Hvis Daramy er klar så hellere gemme ham til, hvis det ikke fungere)
    Jeg tror faktisk det kunne være en spændende opstilling den der. Isoleret set er jeg virkelig ikke glad for Isak, synes han mangler meget, men der opstår ofte magi, når Hakon og Isak spiller sammen fra start - de gør simpelthen hinanden bedre.

  11. De følgende 2 brugere er enige:

  12. #53
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Trabzonspor (16/08-2022 kl. 21:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af danebull Se meddelelser
    Som jeg håber vi stiller op:

    Ryan (havde været bedst, hvis han havde fået en kamp, men Kalle skaber ingen tryghed, så der skal tages en chance her)

    Dicks - vavro - kvocolava - VK (Selvom vavro spillet dårligt i fredags og burde få en pause, så er han også bare en big-game player. Hvis Boile starter inde, så tror jeg bare at Corner ligger sig ved ham og så bliver Corner for farlig. Vi skal have to udrydder til at håndtere ham)

    zeca (skal starte ind, så må han spille indtil han er flad på batterierne)

    Claesson - Falk (de to 8/10'er som skal skabe det offensive. Lerager må på bænken og så er der også kvalitet at sætte ind når zeca er færdig)

    Isak - Biel - Hararaldsson (Fuld islandsk/spansk power til at skabe et højt pres på tyrkerne. Nok de tre som er bedst til pres af de offensive spillere. Hvis Daramy er klar så hellere gemme ham til, hvis det ikke fungere)
    Eneste ulempe med denne opstilling er vi bliver utrolig smalle. Der vil ikke komme noget spil på kanterne og tyrkerne skal bare parkere bussen Horsens style så nipser vi rundt om boxen i +90 min uden at skabe nogen store chancer.
    Håber han stiller med 1 eller 2 kanter der får kridt på støvlerne så vi giver plads i midten og truer i bredden og dybden.

  13. #54
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,530

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Trabzonspor (16/08-2022 kl. 21:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af phillipo Se meddelelser
    Eneste ulempe med denne opstilling er vi bliver utrolig smalle. Der vil ikke komme noget spil på kanterne og tyrkerne skal bare parkere bussen Horsens style så nipser vi rundt om boxen i +90 min uden at skabe nogen store chancer.
    Håber han stiller med 1 eller 2 kanter der får kridt på støvlerne så vi giver plads i midten og truer i bredden og dybden.
    Det er rigtigt.. Men dels skal vores backs turde at mose på og dermed give bredden, og dels tror jeg ganske enkelt ikke Trabzon formår at pakke sig som Horsens. Det er ikke den type spillere de har. På den måde passer vores nuværende hold i virkeligheden bedre til lidt bedre og offensivt mindede modstandere, mens vi har det utroligt svært mod de hold som pakker sig og spiller på omstillinger..

  14. #55
    Tilmeldingsdato
    Aug 2015
    Indlæg
    720

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Trabzonspor (16/08-2022 kl. 21:00)

    I forhold til mine egne forventninger, så ser bookmakerne os som ret store favoritter

    I øvrigt mener jeg at Brøndby Stadion bør ødelægges

  15. Den følgende bruger er enig i dette:

  16. #56
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Trabzonspor (16/08-2022 kl. 21:00)

    Nå, Daramy og Boilesen var kun med som dummies. Men Zeca starter inde! Så taber vi nok kun med et par stykker... Og Falk spiller offensivt.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  17. Den følgende bruger er enig i dette:

  18. #57
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    2,309

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Trabzonspor (16/08-2022 kl. 21:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Nå, Daramy og Boilesen var kun med som dummies. Men Zeca starter inde! Så taber vi nok kun med et par stykker... Og Falk spiller offensivt.
    Ryan er på mål, så nu har vi fået en målmand der tager med hænder. Derudover er han god med fødderne, så vi vinder 4-0. Nemt.

  19. #58
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,555

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Trabzonspor (16/08-2022 kl. 21:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kaff Se meddelelser
    I forhold til mine egne forventninger, så ser bookmakerne os som ret store favoritter

    Mon ikke tyrkerne er tilfredse med en uafgjort inden returen på hjemmebane?

  20. Den følgende bruger er enig i dette:

  21. #59
    Tilmeldingsdato
    Mar 2013
    Indlæg
    496

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Trabzonspor (16/08-2022 kl. 21:00)

    Frygter et rødt til Lerager. Haraldsson har også haft sine problemer.

  22. Den følgende bruger er enig i dette:

  23. #60
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    433

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Trabzonspor (16/08-2022 kl. 21:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Sreq Se meddelelser
    Frygter et rødt til Lerager. Haraldsson har også haft sine problemer.
    Det er hvad du vil fremhæve, nu vi er foran og Falk spiller helt suverænt ?

  24. De følgende 2 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 79
    Sidste Meddelelse: 26.07.22, 08:31
  2. Svar: 103
    Sidste Meddelelse: 17.05.22, 01:43
  3. Svar: 114
    Sidste Meddelelse: 09.05.22, 20:09
  4. Svar: 129
    Sidste Meddelelse: 17.03.22, 17:20
  5. Svar: 45
    Sidste Meddelelse: 06.03.22, 00:13

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •