Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
118. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCK vinder

    26 22.03%
  • Uafgjort

    24 20.34%
  • Trabzonspor vinder

    68 57.63%
Side 6 af 7 FørsteFørste ... 34567 SidsteSidste
Viser resultater 76 til 90 af 98

Emner: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Trabzonspor (16/08-2022 kl. 21:00)

  1. #76
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,303

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Trabzonspor (16/08-2022 kl. 21:00)

    Efter en stærk præstation trak vi os sejrrigt fra det første opgør om Champions League kvalifikation. Vi lagde noget afventende ud og tillod at Trabzonspor havde meget boldbesiddelse på egen banehalvdel. På papiret stillede vi op i en 433, men det endte mere med at være en 451. Trabzonspor forsøgte at spille sig ud af vores pres, der dog ikke kom som de havde forventet. De holdt deres to midtstoppere tilbage med en 6’er foran dem og to backer, der stod forholdsvist langt tilbage for at være spilbare. Der var ikke mange tegn til, at de to bagerste havde meget lyst til, at spille bolden op gennem midten og valgte i stedet at køre bolden rundt og håbe på at der opstod huller eller man kunne bryde gennem på kanterne. Når vi endelig stak lidt frem, så var det typisk Falk eller Lerager der skubbede frem, mens vores kanter var mere tilbageholdende. Vi frygtede øjensynligt modstanderens kanter alt for meget. Vores presspil var i første halvleg derfor meget tempereret og kom mere frem i ryk, hvor man forsøgte at overfalde modstanderen, hvilket vi havde god succes med. Trabzonspor så meget usikre ud når de bagerste blev presset og det var først, når deres mere boldsikre spillere modtog bolden, at der begyndte at ske noget. Vores første halvleg var dog præget af en del (billige) frispark. I opspillet var vi ret utålmodige. Vi var ikke interesseret i at køre bolden ret meget rundt, men var ret direkte og det resulterede da også i nogle gode muligheder. Trods at vi slutter første halvleg med at være foran, så er det mest det defensive arbejde, jeg synes sad i skabet. Det så uhyre koncentreret og afstemt ud og Trabzonspor var lukket komplet ned.

    I anden halvleg begyndte Trabzonspor at komme mere frem. De spillede mere direkte og havde også sideskift der gjorde, at vi havde svært med at lukke ned for kanten, hvilket vi ellers havde stor succes med i første halvleg. Efter vi kom foran 2-0 virkede det til, at vi blev for passive. Der blev længere og længere mellem, at vi gik frem i presset og vi stod dybere og dybere, indtil Trabzonspor pludselig havde forholdsvist meget plads at spille rundt på. I takt med at vi stod dybere blev der også losset mere og mere og der var ikke mange til at modtage de bolde. Vores kanter blev så småt nedbrudt og særligt over venstrekanten (vores højre) kom Trabzonspor frem til mere og mere især i takt med, at vi begyndte at se slidte ud. Jeg bemærkede især, at vi stoppede med at sende en midtbanespiller frem i pres (især i vores venstre side, hvor det nu var Bøving der gik frem, hvilket efterlod mere plads på kanten). Trabzonspor endte dog ikke med at score på et indlæg, der generelt var af lav kvalitet, men i stedet et afrettet langskud.

    Ryan stod en ganske fin kamp og kan næppe klandres for scoringen. Han virkede endda overraskende stærk i feltet. Han blev dog ikke for alvor sat på prøve fraset et enkelt hovedstødsforsøg.

    Diks leverede en lidt blandet kamp. I starten af første halvleg var der for mange fejl når han gik med frem, men der blev lukket godt af i defensiven. Han begik dog for mange frispark og burde have modtaget en advarsel, da han ramte en Trabzonspor spiller med sin støvle (det lignede at det var op skulderen, så der skal ikke ret meget til, før det skal medføre en udvisning). Han virkede meget træt henimod slutningen af anden halvleg og fik ikke lukket tilstrækkeligt af defensivt.
    Khocholava startede usikkert hvor han havde et par opspilsfejl og begik et dumt frispark, men han løftede sit niveau og var meget stærk i duellerne. Boilesen havde måske klædt holdet i vores opspil, men Boilesen har måske knap så gode vilkår mod Cornelius i duellerne.
    Varvo spillede igen en stærk kamp. Forsøgte måske den direkte løsning for ofte, men ellers løste han de fleste situationer glimrende. Han havde enkelte øjeblikke, hvor disciplinen slap op, hvoraf en førte til en farlig situation.
    VK spiller er ganske fin kamp. Defensivt synes jeg han slap rigtig godt fra opgøret med mange gode aktioner. Offensivt var det mere sparsomt, men han kom frem til gode aktioner og har ligeledes at rigtig godt indlæg til Haraldsson der dog brændte. Han kom ikke ret meget med frem i anden halvleg, hvilket selvfølgelig var betinget af at vi ikke kunne fastholde bolden og blev presset langt tilbage.

    Haraldsson leverede en knap så god præstation på højrekanten og fortsatte lidt i samme stil som han har vist i starten af sæsonen. Løbende sad stadig lige i skabet, men der er for mange fejl. Han var god til at følge op i presset når vi satte det ind, men ellers var han i anden halvleg noget udfordret defensivt når han kom til at stå længere tilbage i banen.
    Lerager var i starten af opgøret meget duelopsøgende, men det ændrede sig efter han modtog sin advarsel. Han var derudover ikke meget for at være ret længe på bolden eller bidrage fremadrettet i opspillet. Til gengæld blev det til en meget disciplineret indsats på midtbanen, hvilket fint kan forsvares når Falk i stedet skulle længere med frem. Jeg savner dog nogle flere gode aktioner og så manglede der umiddelbart lidt mere støtte, når Trabzonspor angreb i hans side (kan være han var kørt død).
    Zeca viste et imponerende niveau med tanke på, at han først lige er kommet tilbage fra sin lange skadespause. God i duellerne og fik lukket af for rigtig meget. Han hang måske en smule efter i enkelte dueller sammenlignet med niveauet han tidligere har vist, men det er svært at forvente andet og han ender med en rigtig stærk præstation.
    Falk må nu have understreget at tiden som 6’er er forbi. Han fandt mange rum at være spilbar i og Trabzonspor havde store problemer med at håndtere ham – så mange at de burde have fået en spiller udvist. Desværre har Falk et noget svagt venstreben, da han ellers kom frem til et par fine muligheder fra kanten af feltet.
    Claesson mener jeg fortsat er bedst, når han kommer i feltet eller har spillere omkring sig. Scorer et fint mål, men udrettede ikke det store på bolden. Fik ikke udfordret fra sin kantposition og afstanden til Biel var forholdsvist stor og han får ikke meget ud af det, når han er for alene trods der måske ellers er plads. Til gengæld synes jeg han slipper godt fra kampen rent defensivt, men kræfterne var sluppet op til sidst.

    Biel fik vi ikke helt så meget valuta for i dag. Når Trabzonspor spillede bolden rundt sørgede han mest for, at lukke ned for deres 6’er, men jeg synes han gjorde det godt, når vi gik i pres. Han var involveret i et par situationer, hvor vi blev farlige, men han kom ikke selv i nogle farlige situationer. Han holdt derudover bedre på bolden end jeg havde forventet, men som ene spydspids synes jeg han er spildt – vi har bare ikke noget alternativ.

    Dagens dommer synes jeg ikke slipper ret heldigt fra kampen. Det var ikke en let kamp at dømme og generelt synes jeg, at han løste de forskellige konflikter rigtig godt. Der blev dog givet mange tynde frispark, især fordi et par af Trabzonspors spillere havde lettere ved at falde end at stå på benene. Advarslen til Lerager var i min optik noget skæv. Vi havde begået en del frispark særligt i den side, men det var primært små frispark, hvor man kan diskutere om der overhovedet var en forseelse på en del af dem. Advarslen kan dog sagtens forsvares og den virkede også til, at lægge en lille dæmper på frisparkene i den side. Tendensen med tynde frispark varede det meste af kampen og favoriserede Trabzonspor, da de havde bolden mest. Trabzonspor lignede ellers et hold der ville have det hårdt, hvis man gik hårdt til dem. Dels havde de svært ved at håndtere vores pres når det kom og dels reagerede deres spillere kraftigt på selv den mindste kontakt. Der skulle ikke meget til at tirre dem. Følgestraffene havde han generelt svært med at uddele korrekt. Først var det Diks, der slap nådigt, men kæden hoppede helt af senere, at Trabzonspors nummer 11 først begår en grov forseelse på Falk og bliver advaret og kort tid herefter skal modtage sin anden advarsel for endnu en forseelse på Falk. Det er og bliver for svagt, at man giver en spiller, der er godt oppe at køre, et fripas fordi man lige har givet ham en advarsel. Den første forseelse lænede sig allerede meget op af en udvisning og når han så bagefter klasker Falk i ansigtet, så skal han selvfølgelig ud. Dog synes jeg stadig, at det var væsentligt bedre end hvad vi ellers er vant til.

    Man kan dog undre sig over, at vi først reagerede, da Trabzonspor fik reduceret. Diks havde på det tidspunkt længe set træt ud og højresiden var ved at være hullet som en si og havde for store vanskeligheder med at stå imod. Ligeledes så midtbanen vældig slidt ud, men Falk blev først skiftet ud kort før slut. Man må virkelig ikke have stor tiltro til udskifterne, når man i så høj grad ikke tør skifte ud. Det er på trods af, at vi ellers har en vældig bred trup. Trabzonspor fik løbende i anden halvleg mere og mere overtag og virkede til at blive farligere og farligere, ligesom vi blev presset længere og længere tilbage, så friske kræfter fra bænken havde ikke skadet. Det ville være uhyre trist, hvis vi kommer til at stå i det samme scenarie i Tyrkiet og ikke kunne stille noget op fordi tiltroen til spillerne på bænken er for lav. Videre avancement er bestemt stadig til stede, trods den ærgerlige scoring vi endte med at indkassere. Det kræver dog at samme koncentration bliver lagt for dagen og så skal vi derudover være bedre til at fastholde bolden og ikke losse nær så meget i vores dårligere perioder. Bliver vi presset lige så langt tilbage, er det svært at forestille sig, at vi overlever. Trabzonspor lignede i hvert fald et hold, der er til at have med at gøre, men jeg har svært ved at forvente at vi ikke indkasserer mindst en scoring, hvilket yderligere understreger, at vi ikke må presses til at stå så dybt – især fordi vi ender med at overgive overtaget på midten (som jeg synes vi havde det meste af kampen i dag).
    Vi så dog igen en svaghed ved Thorups taktik – spillerne bliver trætte for tidligt. Det er noget vi har set før, når vi har grebet kampene an på en lignende måde. Det kan selvfølgelig også være fordi, vi måtte jagte bolden det meste af kampen og brugte ret mange kræfter, når vi selv skulle angribe, da vi skulle være meget direkte og ikke formåede at fastholde bolden. Men det er trods alt noget vi har været vidne til før, så jeg hælder mest til at den fremgangsmåde kræver så meget af spillerne, at det er for svært at dosere kræfterne i løbet af kampen (især når man øjensynlig ikke har tiltro til spillerne på bænken og ikke for alvor kan sadle om og spille anderledes). Om ikke andet er der lagt op til et virkelig spændende returopgør.

  2. De følgende 8 brugere er enige:

  3. #77
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,516

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Trabzonspor (16/08-2022 kl. 21:00)

    Hvor er det da nice at hører Matt Ryan - https://www.fck.dk/nyhed/mathew-ryan...perfekte-debut

    Han virker total uberørt over lige at have spillet en så stor kamp - We still have a job to do next week. Cool og kontant. Jeg er med på han ikke havde meget at lave, men det er bare den Ro han udstråler og evne til også at trække tiden i nogle situationer.


  4. #78
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Trabzonspor (16/08-2022 kl. 21:00)

    Keg så desværre kun de første og sidste 25 minutter og det var godt nok to forskellige perioder. Kenney beskriver meget godt hvad jeg så og skuffelsen over Michael Oliver er faktisk ret stor - en af de bedste dommere og vant til PL og så dømte han alt, hvor der var den mindste berøring og mangler den grad at uddele et rødt kort - dvs han blev kampafgørende.

    Jeg synes at vi spillede meget europæisk og netop ikke brugte alt vores energi, men også spillede afventende (igen så kun 25 min af første halvleg), så jeg var noget overrasket over at se et fladt hold uden energi og derfor kan jeg blot konstatere at det er et tilbagevendende problem og udskiftningerne var sene og mærkelige. Spil nu med folk på pladser, hvor de er bedst. Derfor skal ros også endelig falde til Falk, det var befriende at se ham hvor han er bedst… endelig

    2-1 og vi lever, det er lidt stramt nærmest kun at skifte teenagere ind og jeg ved ikke hvordan de klare det i Tyrkiet, men det er vel lidt forkert at bruge de spillere når en kamp skal lukkes ned. Men hvad er alternativet efterhånden med truppen!

  5. De følgende 3 brugere er enige:

  6. #79
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,215

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Trabzonspor (16/08-2022 kl. 21:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af qwert Se meddelelser
    Fantastisk 1. halvleg og god start på 2. halvleg. Overordnet et ganske fint outcome af første kamp, jeg kan simpelthen ikke se, hvor vi ikke skal kunne hive et X med hjem dernede fra.

    Men hvor det dog irriterer mig, at vi ikke gør noget, da de har styr på kampen og presser os i bund. Det står vel på i 20 minutter, inden de scorer. Jeg er ikke træner, så jeg kender ikke til alle mulige taktiske greb, men som jeg ser det, kunne vi gøre tre ting:

    1. Fortsætte og håbe på vi er heldige
    2. Sætte en stor mand på toppen, der kan holde på bolden
    3. Sætte en rigtig hurtigløber ind, der kan true deres bagrum når de står så højt

    Vi vælger 1, og så indkasserer man jo sådan et træls mål. Ja, det er uheldigt, men det er jo ikke ufortjent. Grunden til, det irriterer mig ekstra meget, er så, at det jo er det samme i superligaen. Vores trænerteam virker slet ikke til at kunne ændre en kamp fra bænken, og det skræmmer mig kamp efter kamp.

    Jeg er godt klar over, at vi ikke har mange store spillere til toppen, der har leveret, og det vil selvfølgelig være satset med en af de to. De ærgrer mig dog, at en som Mukairo ikke kan bruges i den her kamp. Han har lidt fysik, men han er hurtig og kan drible lidt, men han er jo efter rygterne også på vej videre, så det er måske grunden.

    Uanset hvad er det godt nok øv, at jeg skal gå hjem og være lidt ærgerlig. For 2-1 er sgu helt fint, men det er måden, vi lader dem dominere kampen og presse os helt ned i så lang en periode, der går mig på.
    Jeg tænkte inden kampen at bænken var tynd. Hvem havde ud over de 11 på banen reelt niveauet til en kamp som ovenstående? Derfor undrer det mig ikke at man valgte 1 og går den så går den. Vi manglede i den grad Daramy.

    Gårsdagens tabere var om nogen PC, Mukairu, Babacar, Kalle og Amoo. Amoo er ung, så det er måske hårdt at smide ham her, men ellers er det lidt den følelse jeg stod tilbage med. Ja der skulle skiftes men med hvem?

  7. De følgende 4 brugere er enige:

  8. #80
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,585

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Trabzonspor (16/08-2022 kl. 21:00)

    Tal fra WyScout:
    - xG for FCK: 1,26
    - xG for Trabzonspor: 0,87

    Boldbesiddelse:
    - FCK: 41% i 1. halvleg, 29% i 2. halvleg. 36% i alt.
    - Trabzonspor: 59% i 1. halvleg, 71% i 2. halvleg. 64% i alt.

    Fra 1. til 15. minut og fra 61. til 75. minut vinder Trabzonspor flest dueller. Fra 16. til 60. minut, og fra 76. til slutfløjt vinder FCK flest dueller.

    FCK har 8 afslutninger, heraf 4 inden for målrammen. Tyrkerne har 12, heraf 3 inden for målrammen.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  9. De følgende 3 brugere er enige:

  10. #81
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,506

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Trabzonspor (16/08-2022 kl. 21:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser
    Gårsdagens tabere var om nogen PC, Mukairu, Babacar, Kalle og Amoo. Amoo er ung, så det er måske hårdt at smide ham her, men ellers er det lidt den følelse jeg stod tilbage med. Ja der skulle skiftes men med hvem?
    Mukairu har jeg fidus til, Babacar og Kalle not so much, Karamoko og Amoo har vi reelt ikke set, men det er vildt, at PC har handlet spillere for mange penge, som Thorup simpelthen ikke vil bruge, heller ikke selvom han står med et behov og et kæmpeproblem i kampene. Ikke at det er første gang i verdenshistorien, at det sker i en fodboldklub, det bliver bare meget nærværende, når det er min egen klub. Vi kender jo ikke historien bag alle indkøbene og forholdet mellem Thorup og PC, selvom folk konstant galper op om, at det er indlysende let at købe de rigtige spillere, men altså det er jo helt vildt. Men hvem kunne også forudsige det, når man køber en chef, der er uddannet i Randers og Århus?

    Det bliver godt nok svært i Tyrkiet.

    Jeg har i øvrigt mus i ørerne i dag. Det har jeg ikke haft før. Der var godt nok knald på Sektionen i går.

  11. Den følgende bruger er enig i dette:

  12. #82
    Tilmeldingsdato
    Feb 2011
    Indlæg
    586

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Trabzonspor (16/08-2022 kl. 21:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Tal fra WyScout:
    Boldbesiddelse:
    29% i 2. halvleg
    Når man overlader bolden SÅ meget til modstanderne, går det galt. Man sad da også bare og ventede på, at Trabzon skulle score i minutterne op til deres mål. Utroligt at ingen på bænk eller bane formåede at få mobiliseret noget kølighed, så vi kunne holde fast i kuglen. Det var jo ikke sådan, at Trabzon pressede helt fantastisk. Vi lossede bare bolden hen til dem konstant.

  13. De følgende 2 brugere er enige:

  14. #83
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,554

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Trabzonspor (16/08-2022 kl. 21:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Claudemir Fanatic Se meddelelser
    Når man overlader bolden SÅ meget til modstanderne, går det galt. Man sad da også bare og ventede på, at Trabzon skulle score i minutterne op til deres mål. Utroligt at ingen på bænk eller bane formåede at få mobiliseret noget kølighed, så vi kunne holde fast i kuglen. Det var jo ikke sådan, at Trabzon pressede helt fantastisk. Vi lossede bare bolden hen til dem konstant.
    Det var vel nærmest uundgåeligt?
    Samtlige vores spillere var fuldstændig møre, jeg synes allerede at man kunne se det i slutningen af første halveg. Jeg stod i hvert fald og tænkte at det ville blive en lang anden halveg i det tempo.
    Det bedst eksempel var til sidst hvor Lerager modtager bolden midt på vores banehalvdel og upresset losser den høj op i luften. Kort tid efter lå han med krampe på banen....

    Man kan godt undrer sig over at der ikke blev skiftet noget tidligere.... Men man kan i hvert fald ikke kritisere spillerne for udviklingen efter pausen... De gav allesammen ALT hvad de havde, lige præcis som vi fans ønsker det og har hungret efter i lang tid....


  15. #84
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,766

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Trabzonspor (16/08-2022 kl. 21:00)

    Hvor har jeg dog et ambivalent forhold til Lerager. Manden er jo et omvandrende frispark, og laver virkelig mange på dumme tidspunkter - men jeg forstår godt hvorfor at trænere elsker ham, han kan løbe løbe fra nu af og resten af året. Det var tydeligt at alle vores spillere var fuldstændige færdige i anden halvleg, men Lerager tager bare den ene sprint efter den anden helt til slutfløjt, og det var på trods af at han også fik lidt krampe undervejs. Kæmpe respekt!

    Derudover så håber jeg at Falk er 8'er fremover - det er simpelthen et misbrug hvis han skal spille 6'er igen. Han er fantastisk, og kan tage lidt flere chancer når han ikke er bagerste mand.

    Bøving skal sælges eller udlejes - jeg kan virkelig ikke se den store fremtid i ham, medmindre han får noget fast spilletid i en klub på okay niveau.
    "Vi i FCK får altid skudt i skoene, at vi er så pokkers arrogante, men faktum er, at vi ikke er nær så arrogante som alle andre ville have været i vores sko" - Niels Christian Holmstrøm

  16. De følgende 5 brugere er enige:

  17. #85
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Trabzonspor (16/08-2022 kl. 21:00)

    En del fokus på situationen på S12 (der lød alvorlig), men også god bedring til de to personer, der kollapsede på C10/11 i går.

  18. De følgende 4 brugere er enige:

  19. #86
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,554

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Trabzonspor (16/08-2022 kl. 21:00)

    Hvor var det i øvrigt dejligt med en kamp uden uroligheder på tribunen.
    Må indrømmer jeg var skeptisk da jeg ankom til Parken. Der var mange som sympatiserede med udeholdet på Nedre C igår, og jeg frygtede lidt om det mon kunne ende i nogle uheldige situationer.
    Men heldigvis var der ikke optræk til noget hvor jeg stod (C3) udover lidt venskabelige drillerier. Det samme hører jeg var tilfældet uden for Parken efter kampen....

  20. De følgende 10 brugere er enige:

  21. #87
    TopM er offline Bruger af detailvarer
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    421

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Trabzonspor (16/08-2022 kl. 21:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    Hvor var det i øvrigt dejligt med en kamp uden uroligheder på tribunen.
    Må indrømmer jeg var skeptisk da jeg ankom til Parken. Der var mange som sympatiserede med udeholdet på Nedre C igår, og jeg frygtede lidt om det mon kunne ende i nogle uheldige situationer.
    Men heldigvis var der ikke optræk til noget hvor jeg stod (C3) udover lidt venskabelige drillerier. Det samme hører jeg var tilfældet uden for Parken efter kampen....
    Det var så fedt at se, at to fangrupperinger kunne gå fra kampen og være blandet på Øster Allé uden der var nogen former for ballade. Stor respekt både til vores medfans og også Trab's fans.


  22. #88
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,215

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Trabzonspor (16/08-2022 kl. 21:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af scoring Se meddelelser
    Hvor har jeg dog et ambivalent forhold til Lerager. Manden er jo et omvandrende frispark, og laver virkelig mange på dumme tidspunkter - men jeg forstår godt hvorfor at trænere elsker ham, han kan løbe løbe fra nu af og resten af året. Det var tydeligt at alle vores spillere var fuldstændige færdige i anden halvleg, men Lerager tager bare den ene sprint efter den anden helt til slutfløjt, og det var på trods af at han også fik lidt krampe undervejs. Kæmpe respekt!

    Derudover så håber jeg at Falk er 8'er fremover - det er simpelthen et misbrug hvis han skal spille 6'er igen. Han er fantastisk, og kan tage lidt flere chancer når han ikke er bagerste mand.

    Bøving skal sælges eller udlejes - jeg kan virkelig ikke se den store fremtid i ham, medmindre han får noget fast spilletid i en klub på okay niveau.
    Lerager fratog en del af de spredte opgaver fra zeca, så zeca kunne forblive mere centralt. Det er en kæmpe gevinst. Jeg synes lerager faldt i øjenen med en stærk præstation igår.

  23. De følgende 11 brugere er enige:

  24. #89
    Tilmeldingsdato
    Mar 2009
    Indlæg
    153

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Trabzonspor (16/08-2022 kl. 21:00)

    Lerager er for mig en af de første på holdkortet! Kæmpe spiller!
    -It is the dirty fucking wins-

  25. De følgende 6 brugere er enige:

  26. #90
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,215

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Trabzonspor (16/08-2022 kl. 21:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser
    Lerager fratog en del af de spredte opgaver fra zeca, så zeca kunne forblive mere centralt. Det er en kæmpe gevinst. Jeg synes lerager faldt i øjenen med en stærk præstation igår.
    Og med en 3 mands midtbane med Zeca på 6 eren og falk/lerager på 8erne vil Lerager og Zeca kunne drage fordele af hinanden. Lerager er langt bedre når han har bevægelsefrihed til at komme rundt på banen og i dybde løb. Omvendt vil det i min verden kun gavne Zeca at han kunne blive mere statisk og få mindre plads at fylde ud. Det kræve så dog at Zeca ser sig selv som en verdensklasse første bølgebryder der kan spille bolden simpelt bredt.

  27. Den følgende bruger er enig i dette:

Side 6 af 7 FørsteFørste ... 34567 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 79
    Sidste Meddelelse: 26.07.22, 08:31
  2. Svar: 103
    Sidste Meddelelse: 17.05.22, 01:43
  3. Svar: 114
    Sidste Meddelelse: 09.05.22, 20:09
  4. Svar: 129
    Sidste Meddelelse: 17.03.22, 17:20
  5. Svar: 45
    Sidste Meddelelse: 06.03.22, 00:13

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •