Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
118. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCK vinder

    26 22.03%
  • Uafgjort

    24 20.34%
  • Trabzonspor vinder

    68 57.63%
Side 2 af 7 FørsteFørste 12345 ... SidsteSidste
Viser resultater 16 til 30 af 98

Emner: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Trabzonspor (16/08-2022 kl. 21:00)

  1. #16
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    368

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Trabzonspor (16/08-2022 kl. 21:00)

    Bare rolig.

    Foreløbigt har FCK vundet hver anden kamp, så de vinder selvfølgelig over Trabzonspor, hvorefter de taber til Lyngby og vinder igen returen i Trabzon.

    Ironi kan være anvendt.
    Øvre C'er

  2. De følgende 4 brugere er enige:

  3. #17
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,584

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Trabzonspor (16/08-2022 kl. 21:00)

    Kampens dommer er offentliggjort. Engelske Michael Oliver skal passe fløjten i Parken.
    Det er ikke første gang, han passer fløjten i en kamp med FCK som den ene part. Tidligere har han dømt FCK-kampe 3 gange, 2 gange i EL-gruppespil og en enkelt gang i CL-gruppespil.
    - Molde vs. FCK (1-2) (2012)
    - Brugge vs. FCK (1-1) (2014)
    - Brugge vs. FCK (0-2) (2016)

    Derudover har han dømt Trabzonspor en enkelt gang, i en EL-kvalifikationskamp. Her tabte tyrkerne 0-2 hjemme mod AEK Athen.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  4. De følgende 5 brugere er enige:

  5. #18
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,214

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Trabzonspor (16/08-2022 kl. 21:00)

    Er det høje billetpriser, eller de gode præstationer mod Horsens, Viborg og Randers der gør at der kun er solgt 26.000 billetter til imorgen? Jeg havde forventet røde lygter.

  6. De følgende 2 brugere er enige:

  7. #19
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,516

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Trabzonspor (16/08-2022 kl. 21:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser
    Er det høje billetpriser, eller de gode præstationer mod Horsens, Viborg og Randers der gør at der kun er solgt 26.000 billetter til imorgen? Jeg havde forventet røde lygter.
    Jeg tror det er billetpriserne.

    En CL playoff burde sgu være tæt på udsolgt.

  8. #20
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Trabzonspor (16/08-2022 kl. 21:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Jeg tror det er billetpriserne.

    En CL playoff burde sgu være tæt på udsolgt.
    Jeg var meget kritisk over billetpriserne sidste sæson, men det her er vel ikke så galt - især ikke fordi de har genindført rabatten for sæsonkortholdere. 280 kroner for de dyreste på Nedre C, hvilket vil sige 224 kroner, hvis man er sæsonkortholder.

    Jeg tror snarere, årsagen er, at den uheldige lodtrækning kombineret med det dårlige spil betyder, at man skal være ualmindeligt optimistisk for at tro på, at man ikke går hjem fra Parken i morgen i nedtrykt humør.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013


  9. #21
    Tilmeldingsdato
    Apr 2019
    Indlæg
    554

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Trabzonspor (16/08-2022 kl. 21:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Jeg var meget kritisk over billetpriserne sidste sæson, men det her er vel ikke så galt - især ikke fordi de har genindført rabatten for sæsonkortholdere. 280 kroner for de dyreste på Nedre C, hvilket vil sige 224 kroner, hvis man er sæsonkortholder.

    Jeg tror snarere, årsagen er, at den uheldige lodtrækning kombineret med det dårlige spil betyder, at man skal være ualmindeligt optimistisk for at tro på, at man ikke går hjem fra Parken i morgen i nedtrykt humør.
    Og så er der altså også noget med tidspunktet på en hverdag. Mange børnefamilier bliver udelukket af det, og for os andre, der skal rigtig tidligt op, er det også sent først at være hjemme over 11. Mit bud er, at det er en kombination af dårlig lodtrækning, dårligt spil og sent starttidspunkt på en hverdag, for jeg er helt enig, billetprisen er i den grad helt fin.

  10. De følgende 9 brugere er enige:

  11. #22
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,389

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Trabzonspor (16/08-2022 kl. 21:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser
    Er det høje billetpriser, eller de gode præstationer mod Horsens, Viborg og Randers der gør at der kun er solgt 26.000 billetter til imorgen? Jeg havde forventet røde lygter.
    Ja, det er ret skuffende.

    At vi starter hjemme kan måske også betyde en smule?

    Hvis vi havde hentet en 0-0 eller 1-1 ville der blive opbygget et større hype end tilfældet nu.

    Synes ikke umiddelbart det sitre, når man tænker på hvor vigtig den kamp er.

    Zan

  12. #23
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,214

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Trabzonspor (16/08-2022 kl. 21:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Jeg var meget kritisk over billetpriserne sidste sæson, men det her er vel ikke så galt - især ikke fordi de har genindført rabatten for sæsonkortholdere. 280 kroner for de dyreste på Nedre C, hvilket vil sige 224 kroner, hvis man er sæsonkortholder.

    Jeg tror snarere, årsagen er, at den uheldige lodtrækning kombineret med det dårlige spil betyder, at man skal være ualmindeligt optimistisk for at tro på, at man ikke går hjem fra Parken i morgen i nedtrykt humør.
    280 er yderst rimeligt. Jeg havde troet at den lå på 500. Kunne ikke lige finde en kilde. Det må være det gode spil.

  13. #24
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,365

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Trabzonspor (16/08-2022 kl. 21:00)

    Bookmakerne er langtfra så pessimistiske på vores vegne, som de fleste af os nok er. Kampen i morgen sættes af bet365 med os som favoritter til 2,15 - 3,25 - 3,60.
    Til samlet avancement er der størst tiltro til Trabzonspor med 1,75 - 2,00.
    HIC SUNT LEONES

  14. Den følgende bruger er enig i dette:

  15. #25
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,516

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Trabzonspor (16/08-2022 kl. 21:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Ace Se meddelelser
    Bookmakerne er langtfra så pessimistiske på vores vegne, som de fleste af os nok er. Kampen i morgen sættes af bet365 med os som favoritter til 2,15 - 3,25 - 3,60.
    Til samlet avancement er der størst tiltro til Trabzonspor med 1,75 - 2,00.
    Nu skal vi jo hellere ikke gøre Trabzonspor til Man. City. Vi har da slået bedre hold end dem og de er jo ikke bedre end F.eks. PSV efter min mening. Vi har da haft det rimeligt godt med tyrkiske hold på det seneste i form af Basaksehir og Sivasspor

    Nææ det største spørgsmålstegn jeg har er vores egen ustabille form. Man ved simpelthen ikke hvad man får i øjeblikket.

  16. De følgende 3 brugere er enige:

  17. #26
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,584

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Trabzonspor (16/08-2022 kl. 21:00)

    Jep. Vi har to modstandere på banen i morgen. Trabzonspor og os selv..
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  18. De følgende 11 brugere er enige:

  19. #27
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,530

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Trabzonspor (16/08-2022 kl. 21:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Nu skal vi jo hellere ikke gøre Trabzonspor til Man. City. Vi har da slået bedre hold end dem og de er jo ikke bedre end F.eks. PSV efter min mening. Vi har da haft det rimeligt godt med tyrkiske hold på det seneste i form af Basaksehir og Sivasspor

    Nææ det største spørgsmålstegn jeg har er vores egen ustabille form. Man ved simpelthen ikke hvad man får i øjeblikket.
    Al ære og respekt for spillere som Corner og Visca.. De er dygtige, men umiddelbart ikke i nærheden af de bedste hos PSV. Min forventning er derfor at vi møder et godt hold, som er på niveau med hold som Røde Stjerne og os selv, men ikke på niveau med PSV, Ajax etc.. I så fald havde vi været store underdogs i min bog.. Jeg ser den snarer som 45/55 i tyrkernes favør.. Og vi spiller bedst når alle synes vi er lort. Så jeg tror på det i morgen.

  20. De følgende 2 brugere er enige:

  21. #28
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,426

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Trabzonspor (16/08-2022 kl. 21:00)

    https://www.fck.dk/nyhed/thorup-og-z...zonspor-kampen

    Ifølge Thorup træner både Daramy, Khocholava, Boilesen, Ankersen og Ryan med her til aften. Han udtaler også, at man ikke vil stille med spillere, der ikke er 100 pct klar.

  22. #29
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,395

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Trabzonspor (16/08-2022 kl. 21:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Ståle Se meddelelser
    Han udtaler også, at man ikke vil stille med spillere, der ikke er 100 pct klar.
    Den får lov at stå et sekund ...

  23. De følgende 9 brugere er enige:

  24. #30
    Tilmeldingsdato
    Sep 2005
    Indlæg
    413

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Trabzonspor (16/08-2022 kl. 21:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Ståle Se meddelelser
    https://www.fck.dk/nyhed/thorup-og-z...zonspor-kampen

    Ifølge Thorup træner både Daramy, Khocholava, Boilesen, Ankersen og Ryan med her til aften. Han udtaler også, at man ikke vil stille med spillere, der ikke er 100 pct klar.
    Mit eneste spørgsmål til det- er han selv klar?

  25. De følgende 8 brugere er enige:

Side 2 af 7 FørsteFørste 12345 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 79
    Sidste Meddelelse: 26.07.22, 08:31
  2. Svar: 103
    Sidste Meddelelse: 17.05.22, 01:43
  3. Svar: 114
    Sidste Meddelelse: 09.05.22, 20:09
  4. Svar: 129
    Sidste Meddelelse: 17.03.22, 17:20
  5. Svar: 45
    Sidste Meddelelse: 06.03.22, 00:13

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •