Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
118. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCK vinder

    26 22.03%
  • Uafgjort

    24 20.34%
  • Trabzonspor vinder

    68 57.63%
Side 5 af 7 FørsteFørste ... 234567 SidsteSidste
Viser resultater 61 til 75 af 98

Emner: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Trabzonspor (16/08-2022 kl. 21:00)

  1. #61
    Tilmeldingsdato
    Mar 2013
    Indlæg
    496

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Trabzonspor (16/08-2022 kl. 21:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Smackdaddy Se meddelelser
    Det er hvad du vil fremhæve, nu vi er foran og Falk spiller helt suverænt ?
    Så vi lukker siden ned når vi er foran eller vinder? De enkelte spillers præstationer er da ganske relevante at diskutere ift. at få et resultat ud af kampen.

  2. De følgende 5 brugere er enige:

  3. #62
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,849

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Trabzonspor (16/08-2022 kl. 21:00)

    Hvor bliver defensiven dog bare langt, langt bedre med en dygtig målmand og Zeca foran forsvaret.

    Ryan er jo kommunikativt og med fødderne alt det Kalle ikke er, og det ses tydeligt efter bare én kamp. Man frygter næsten, at det krampagtige forsvarsspil i suppen primært skyldes Kalle.

    Og så skal Kejser Falk (kongetitlen er for fattig) bare stormægtig. Må han herske for evigt i FCK.

  4. De følgende 6 brugere er enige:

  5. #63
    Tilmeldingsdato
    Oct 2004
    Indlæg
    613

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Trabzonspor (16/08-2022 kl. 21:00)

    God præstation - dejlig sejr. Og nøj hvor det pynter med Zeca inde og Falk længere fremme.
    Synes dog Thorup er for lang tid om at skifte. Diks var færdig længe før han blev skiftet ud.
    Vi lever endnu, men det bliver svært.


  6. #64
    Tilmeldingsdato
    Apr 2019
    Indlæg
    554

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Trabzonspor (16/08-2022 kl. 21:00)

    Fantastisk 1. halvleg og god start på 2. halvleg. Overordnet et ganske fint outcome af første kamp, jeg kan simpelthen ikke se, hvor vi ikke skal kunne hive et X med hjem dernede fra.

    Men hvor det dog irriterer mig, at vi ikke gør noget, da de har styr på kampen og presser os i bund. Det står vel på i 20 minutter, inden de scorer. Jeg er ikke træner, så jeg kender ikke til alle mulige taktiske greb, men som jeg ser det, kunne vi gøre tre ting:

    1. Fortsætte og håbe på vi er heldige
    2. Sætte en stor mand på toppen, der kan holde på bolden
    3. Sætte en rigtig hurtigløber ind, der kan true deres bagrum når de står så højt

    Vi vælger 1, og så indkasserer man jo sådan et træls mål. Ja, det er uheldigt, men det er jo ikke ufortjent. Grunden til, det irriterer mig ekstra meget, er så, at det jo er det samme i superligaen. Vores trænerteam virker slet ikke til at kunne ændre en kamp fra bænken, og det skræmmer mig kamp efter kamp.

    Jeg er godt klar over, at vi ikke har mange store spillere til toppen, der har leveret, og det vil selvfølgelig være satset med en af de to. De ærgrer mig dog, at en som Mukairo ikke kan bruges i den her kamp. Han har lidt fysik, men han er hurtig og kan drible lidt, men han er jo efter rygterne også på vej videre, så det er måske grunden.

    Uanset hvad er det godt nok øv, at jeg skal gå hjem og være lidt ærgerlig. For 2-1 er sgu helt fint, men det er måden, vi lader dem dominere kampen og presse os helt ned i så lang en periode, der går mig på.

  7. De følgende 6 brugere er enige:

  8. #65
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Trabzonspor (16/08-2022 kl. 21:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Sreq Se meddelelser
    Så vi lukker siden ned når vi er foran eller vinder? De enkelte spillers præstationer er da ganske relevante at diskutere ift. at få et resultat ud af kampen.
    Præcis! Din kommentar var jo fuldstændigt spot on, og Thorups manglende reaktion på, hvordan vi tabte grebet om kampen i anden halvleg, skreg til himlen. Første halvleg var langt over forventning - lad os endelig anerkende det. Men det var tydeligt, at Haraldsson havde det svært, og at Lerager spillede ringere og ringere (på trods af et random mål), og ikke mindst at han lænede sig op ad endnu et gult kort.

    Jeg vil gerne give Thorup kredit for en flot første halvleg (samtidig med at det bestyrker bekymringen over, hvorfor vi spiller så svingende - men sådan var det jo også under Ståle...), men selv om jeg gladeligt havde solgt den kamp for 2-1 før kampen, efterlader anden halvleg mig med en bitter smag i munden. Vi kunne snildt have smidt den sejr, og hvis vi ender med at tabe sammenlagt, kan den meget vel hænge på Thorups handlingslammelse i anden halvleg i aften.

    Udover de alt for sene reaktioner på, at vi totalt mistede grebet om kampen tidligt i anden halvleg, må jeg bare undre mig over flere af udskiftningerne. Fx at en spiller som Amoo (der viste sig fint frem mod Randers) ikke får chancen. Da Thorup langt om længe skifter Haraldsson ud, smider han Claesson over i højre side i stedet for bare at lave den helt oplagte Haraldsson/Amoo-udskiftning. Jeg har stadig fidus til Bøving, men det er ærligt talt længe siden, han har vist særlig meget.

    Og da Pep Biel omsider bliver skiftet ud efter længe at være forsvundet fuldstændig ud af kampen, er det Johannesson, der kommer ind. Hvis nu vi stadig havde en to-måls-føring at forsvare på det tidspunkt, havde det måske givet mening (lex-Ståle), men to minutter efter Trabzonspors scoring er det for mig at se bare et udtryk for en rådvild træner, der ikke aner, hvad det var han måske tilfældigvis gjorde rigtigt i første del af kampen.

    Summa-summarum er jeg virkelig glad for resultatet og den indstilling, spillerne viste i første halvleg, men kampens udvikling bestyrkede mig kun i, at Thorup skal ud af det trænersæde så hurtigt som muligt.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  9. De følgende 13 brugere er enige:

  10. #66
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,389

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Trabzonspor (16/08-2022 kl. 21:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af qwert Se meddelelser
    Fantastisk 1. halvleg og god start på 2. halvleg. Overordnet et ganske fint outcome af første kamp, jeg kan simpelthen ikke se, hvor vi ikke skal kunne hive et X med hjem dernede fra.

    Men hvor det dog irriterer mig, at vi ikke gør noget, da de har styr på kampen og presser os i bund. Det står vel på i 20 minutter, inden de scorer. Jeg er ikke træner, så jeg kender ikke til alle mulige taktiske greb, men som jeg ser det, kunne vi gøre tre ting:

    1. Fortsætte og håbe på vi er heldige
    2. Sætte en stor mand på toppen, der kan holde på bolden
    3. Sætte en rigtig hurtigløber ind, der kan true deres bagrum når de står så højt

    Vi vælger 1, og så indkasserer man jo sådan et træls mål. Ja, det er uheldigt, men det er jo ikke ufortjent. Grunden til, det irriterer mig ekstra meget, er så, at det jo er det samme i superligaen. Vores trænerteam virker slet ikke til at kunne ændre en kamp fra bænken, og det skræmmer mig kamp efter kamp.

    Jeg er godt klar over, at vi ikke har mange store spillere til toppen, der har leveret, og det vil selvfølgelig være satset med en af de to. De ærgrer mig dog, at en som Mukairo ikke kan bruges i den her kamp. Han har lidt fysik, men han er hurtig og kan drible lidt, men han er jo efter rygterne også på vej videre, så det er måske grunden.

    Uanset hvad er det godt nok øv, at jeg skal gå hjem og være lidt ærgerlig. For 2-1 er sgu helt fint, men det er måden, vi lader dem dominere kampen og presse os helt ned i så lang en periode, der går mig på.
    Det var nok lidt prisen vi måtte betale for den vildskab og de 2 mål.

    Synes det var svært at se Trabzonspor ikke skulle have en god periode, men alternativet med at sparre kræfter havde også været en form for selvmord. Tror jeg…

    Selv i deres gode periode havde vi sgu rimelig styr på dem, og selvom jeg hader at være Mr Overbærende, er det fandme også et uheldigt freak-mål de får.

    Bottom-line, synes jeg fandme man skal være en hård banan for ikke at give credit over hele linjen. Skulle vi have en chance imod dem måtte det blive over to kampe, og her må man da sige at håbet lever.

    Thumbs up idag, og sygt spændende. Den returkamp bliver jo umulig at se uden at dø 4-5 gange undervejs.

    Ja. Det bliver svært. Og ja, ryger vi ud er vi nødt til at føre JT-debatten videre. Selvfølgelig. Men ikke før.

    Zan

  11. De følgende 8 brugere er enige:

  12. #67
    Tilmeldingsdato
    Feb 2013
    Indlæg
    470

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Trabzonspor (16/08-2022 kl. 21:00)

    Korrekt, Thorup outsmartess jo gang på gang af modstanderholdets træner!!

  13. Den følgende bruger er enig i dette:

  14. #68
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Trabzonspor (16/08-2022 kl. 21:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Selv i deres gode periode havde vi sgu rimelig styr på dem, og selvom jeg hader at være Mr Overbærende, er det fandme også et uheldigt freak-mål de får.
    Målet er måske tilfældigt, men det er jo slet ikke tilfældigt, at de scorer og er tæt på at udligne. Du kan bare se på afslutningsstatistikken, som ender i deres favør, selv om de nærmest ingenting havde i første halvleg. Det er fuldstændigt unødvendigt og åndssvagt, at vi slipper grebet om den kamp. Vi havde efter første halvleg alle muligheder for at skabe et rigtigt godt udgangspunkt før returkampen. Nu blev det kun okay.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  15. De følgende 4 brugere er enige:

  16. #69
    Tilmeldingsdato
    Apr 2019
    Indlæg
    554

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Trabzonspor (16/08-2022 kl. 21:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Det var nok lidt prisen vi måtte betale for den vildskab og de 2 mål.

    Synes det var svært at se Trabzonspor ikke skulle have en god periode, men alternativet med at sparre kræfter havde også været en form for selvmord. Tror jeg…

    Selv i deres gode periode havde vi sgu rimelig styr på dem, og selvom jeg hader at være Mr Overbærende, er det fandme også et uheldigt freak-mål de får.

    Bottom-line, synes jeg fandme man skal være en hård banan for ikke at give credit over hele linjen. Skulle vi have en chance imod dem måtte det blive over to kampe, og her må man da sige at håbet lever.

    Thumbs up idag, og sygt spændende. Den returkamp bliver jo umulig at se uden at dø 4-5 gange undervejs.

    Ja. Det bliver svært. Og ja, ryger vi ud er vi nødt til at føre JT-debatten videre. Selvfølgelig. Men ikke før.

    Zan
    Jeg forstår ikke helt dit argument. Så fordi vores gameplan virker de første 60 min, så kan vi ikke ændre den? Det er jo netop der, en træner kan vise sin stærke side. Det var jo tydeligt, at vi endte med at stå vildt lavt og losse bolden op til Biel, når han ikke var nede og forsvare, og så kunne han ellers slås med 2 mand på 2 meter. Han er hverken stærk eller hurtig, så hvad er det lige, han skal stille op for at bolden ikke bliver pumpet direkte tilbage i hovedet på os? Det er jo det, jeg synes, der er mærkeligt. Vi har 2 store angribere på bænken og 2 hurtige fløje. I stedet vælger vi Bøving og Isak.

    Jeg er som sagt overordnet tilfreds, men jeg forstår bare ikke ræsonnementet. Og havde det bare være den her kamp, så fair nok, men vi ser det jo i alle kampe nærmest. Det er jo også bare at gå gennem alle kamptråde fra denne sæson. Folk herinde bliver jo ved med at undre sig over, at vi ligner et hold med kun en plan som vi nægter at ændre ved løbende som kampen udvikler sig.

  17. De følgende 11 brugere er enige:

  18. #70
    Tilmeldingsdato
    Mar 2003
    Indlæg
    137

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Trabzonspor (16/08-2022 kl. 21:00)

    Super stemning i dag, tak til både sektionen og C, det var magisk undervejs:)

    Nogen der ved om alt ok med vedkommende på B der havde brug for medical?

    I forhold to kampen, så forstår jeg ikke hvordan udmeldingen om at vi skal sprudle offensivt, og samtidig er vi (so far) bedst i de kampe hvor vi har bolden mindst. Vi spiller en fin kamp og ingen kritik der, men er vi blevet et omstillingshold?
    Linderoth tilbage!

  19. De følgende 3 brugere er enige:

  20. #71
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,141

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Trabzonspor (16/08-2022 kl. 21:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af qwert Se meddelelser
    Fantastisk 1. halvleg og god start på 2. halvleg. Overordnet et ganske fint outcome af første kamp, jeg kan simpelthen ikke se, hvor vi ikke skal kunne hive et X med hjem dernede fra.

    Men hvor det dog irriterer mig, at vi ikke gør noget, da de har styr på kampen og presser os i bund. Det står vel på i 20 minutter, inden de scorer. Jeg er ikke træner, så jeg kender ikke til alle mulige taktiske greb, men som jeg ser det, kunne vi gøre tre ting:

    1. Fortsætte og håbe på vi er heldige
    2. Sætte en stor mand på toppen, der kan holde på bolden
    3. Sætte en rigtig hurtigløber ind, der kan true deres bagrum når de står så højt

    Vi vælger 1, og så indkasserer man jo sådan et træls mål. Ja, det er uheldigt, men det er jo ikke ufortjent. Grunden til, det irriterer mig ekstra meget, er så, at det jo er det samme i superligaen. Vores trænerteam virker slet ikke til at kunne ændre en kamp fra bænken, og det skræmmer mig kamp efter kamp.

    Jeg er godt klar over, at vi ikke har mange store spillere til toppen, der har leveret, og det vil selvfølgelig være satset med en af de to. De ærgrer mig dog, at en som Mukairo ikke kan bruges i den her kamp. Han har lidt fysik, men han er hurtig og kan drible lidt, men han er jo efter rygterne også på vej videre, så det er måske grunden.

    Uanset hvad er det godt nok øv, at jeg skal gå hjem og være lidt ærgerlig. For 2-1 er sgu helt fint, men det er måden, vi lader dem dominere kampen og presse os helt ned i så lang en periode, der går mig på.
    Jeg synes det er svært rigtig at bebrejde trænerteamet noget her. Først og fremmest så vil vi komme under pres i perioder mod så godt et hold. Dernæst er udfordringen jo lidt, at vi ikke har de store brugbare muligheder at skifte ind. En stor mand på toppen som kan holde bolden har vi jo ikke, ligesom det vel også kniber med en brugbar hurtig dybdeløber. Man kunne godt have skiftet lidt tidligere, men samtidig vil man jo gerne beholde de bedste ind så meget som muligt. I dag savner vi jo nok en Stage at sætte ind, så vi kunne holde presset.
    Anyway så var vi nok presset, men det er virkelig ikke meget som Trabzonspor producerer, ligesom målet var svineuheldigt.

    Jeg synes langt hen af vejen, at kampen både taktisk og spillemæssigt var tæt på perfekt gennemført. Med lidt mere held scorer vi et mål mere før pausen og holder målet rent. Vi kan være tilfredse med spillet og at vi vandt, men det bliver nok stadig svært at spille sig videre. Jeg krydser dog lidt fingre for, at reduceringen giver tyrkerne en falsk tryghed, så de måske undervurderer os lidt i returkampen. Kampen og resultatet betyder dog nok også, at vi har lidt tunge ben fredag, at vi har tankerne i Tyrkiet allerede og at alle der har de mindste skavanker spares. Måske man skal bette en lille mønt på en Lyngbysejr....

  21. Den følgende bruger er enig i dette:

  22. #72
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,516

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Trabzonspor (16/08-2022 kl. 21:00)

    Fed kamp jeg så fra tribunen. Det ærgrer mig fortsat vi ikke helt pondus de sidste 30-35 minutter til trods alt at vise lidt mere.. Nu skal det ikke være en JT bashing fra min side, fordi jeg syntes gameplanen virker de første små 55 min. Javel Trabzon spiller den rundt og rundt, men jeg syntes ikke det bliver farligt. Det sjovt vores opspils fejl der fører til flere situationer, hvor det bliver lidt farligt, men det er jo ikke fordi Ryan pånær 1 situation spræller i målet.

    Det bliver en ultra svær kamp dernede og vores hang til at gå i panik når bare der kommer lidt modgang gør mig stadig bekymret. Men okay, Jeg tror stadig Trabzonspor selv vil sige de er Favoritter og jeg tror faktisk godt vi kan scorer dernede, såfremt vi er skarpe på Kontra.
    Sidst redigeret af EraZ : 16.08.22 kl. 23:23

  23. De følgende 5 brugere er enige:

  24. #73
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    392

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Trabzonspor (16/08-2022 kl. 21:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Hellerup Se meddelelser
    Super stemning i dag, tak til både sektionen og C, det var magisk undervejs:)

    Nogen der ved om alt ok med vedkommende på B der havde brug for medical?

    I forhold to kampen, så forstår jeg ikke hvordan udmeldingen om at vi skal sprudle offensivt, og samtidig er vi (so far) bedst i de kampe hvor vi har bolden mindst. Vi spiller en fin kamp og ingen kritik der, men er vi blevet et omstillingshold?
    Indlagt på Rigshospitalet. https://twitter.com/FCKobenhavn/stat...63996210380801

  25. #74
    Tilmeldingsdato
    Mar 2003
    Indlæg
    137

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Trabzonspor (16/08-2022 kl. 21:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af engulf Se meddelelser
    Super, tak. Den havde jeg ikke set. God bedring derude, og tak for opmærksomme medfans.
    Linderoth tilbage!

  26. De følgende 4 brugere er enige:

  27. #75
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,389

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Trabzonspor (16/08-2022 kl. 21:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af qwert Se meddelelser
    Jeg forstår ikke helt dit argument. Så fordi vores gameplan virker de første 60 min, så kan vi ikke ændre den? Det er jo netop der, en træner kan vise sin stærke side. Det var jo tydeligt, at vi endte med at stå vildt lavt og losse bolden op til Biel, når han ikke var nede og forsvare, og så kunne han ellers slås med 2 mand på 2 meter. Han er hverken stærk eller hurtig, så hvad er det lige, han skal stille op for at bolden ikke bliver pumpet direkte tilbage i hovedet på os? Det er jo det, jeg synes, der er mærkeligt. Vi har 2 store angribere på bænken og 2 hurtige fløje. I stedet vælger vi Bøving og Isak.

    Jeg er som sagt overordnet tilfreds, men jeg forstår bare ikke ræsonnementet. Og havde det bare være den her kamp, så fair nok, men vi ser det jo i alle kampe nærmest. Det er jo også bare at gå gennem alle kamptråde fra denne sæson. Folk herinde bliver jo ved med at undre sig over, at vi ligner et hold med kun en plan som vi nægter at ændre ved løbende som kampen udvikler sig.
    Mit argument er at vi “vandt” de første 60 minutter på en ekstrem vildskab og arbejdsindsats over hele linjen. Dette koster noget imod gode hold. At man på et tidspunkt er nødt til at overlade en eller anden form for initiativ i en periode.

    Det lyder jo nemt nok at vi med et par udskiftninger og knyttede hænder fra Jes T blot havde fortsat. Jeg tror bare at det var naturligt at vi måtte betale en pris for den virkelig gode periode vi leverede, og overlade noget initiativ.

    Og der virkede det - i min optik - ret kontrolleret, og selvom de pressede os, lugtede det af vi kunne ride stormen af.
    Så giftige var de sgu ikke. Og personligt synes jeg vi var uheldige.

    Vi gik all-in på at overvælde dem med vildskab og energi, og betalte en pris, som gav dem 30 gode minutter.

    Men bevares, jeg ville da have elsket den perfekte kamp. Og enig, det var det ikke og har aldrig været en del at min påstand. Men kort sagt, sådan en fantastisk arbejdsindsats der blev lagt for dagen, kommer ikke helt gratis imod et hold på det niveau.

    Og en sidste “lille” note: Enig i bolde op til Biel var dumt. Men det falder jo igen bare på at vi mangler den skide 9’er.
    Igen ser vi hvor vigtig en brølstærk angriber er - ikke mindst i denne slags kampe. Vi skulle jo nærmest bare have signet N’Doye i en uge, når han alligvel var til kampen;-) Han (læs: den type) kunne godt have fyldt på Ryans udspark og have skabt os lidt mere pusterum i den fase, - som altså var ret forudsigelig.
    Såååå, ryger vi ud står PCs røv i den grad klar til klask. For det er satme dårlig set at den spiller ikke skulle på plads inden idag.

    Zan
    Sidst redigeret af zan : 17.08.22 kl. 00:07

  28. De følgende 9 brugere er enige:

Side 5 af 7 FørsteFørste ... 234567 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 79
    Sidste Meddelelse: 26.07.22, 08:31
  2. Svar: 103
    Sidste Meddelelse: 17.05.22, 01:43
  3. Svar: 114
    Sidste Meddelelse: 09.05.22, 20:09
  4. Svar: 129
    Sidste Meddelelse: 17.03.22, 17:20
  5. Svar: 45
    Sidste Meddelelse: 06.03.22, 00:13

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •