Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
118. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCK vinder

    26 22.03%
  • Uafgjort

    24 20.34%
  • Trabzonspor vinder

    68 57.63%
Side 1 af 7 1234 ... SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 98

Emner: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Trabzonspor (16/08-2022 kl. 21:00)

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Trabzonspor (16/08-2022 kl. 21:00)

    Sæsonens første europæiske opgør byder på en play-off kamp om en plads i Europas fineste selskab, når de tyrkiske mestre fra Trabzonspor kommer på besøg i første kamp. Mens den samlede vinder går videre til Champions League gruppespillet, havner taberen i Europa League gruppespillet.

    FCK må undvære Grabara og Daramy, som er ude med skader, mens Boilesen, Khocholava og Ryan er tvivlsomme. Trabzonspor må undvære deres kantspiller Visca, midtbanespilleren Hamzik og de to højre backs Bruno Peres og Serkan Asan, der alle er ude med skader.

    Kampens dommer er ikke offentliggjort endnu.

    Kampen vises på 3+ med optakt fra kl. 20:00.

    Øvrig detalje: Det er første gang siden 2017, at der spilles med CL-logo på en FCK-kamptrøje, og det er første gang siden 2017, at CL-hymnen afspilles i Parken i forbindelse med en officiel kamp.
    Sidst redigeret af Kiwi : 13.08.22 kl. 18:47
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  2. De følgende 5 brugere er enige:

  3. #2
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Trabzonspor (16/08-2022 kl. 21:00)

    Jeg er spændt på, hvordan JT håndtere denne kamp.

    Jeg tror ikke på Tyrkerne kommer stormende. De kommer til at stille sig defensivt og så håbe på vi laver fejl ala det Falk gjorde i går. Det bliver deres gameplan tror jeg.

    Jeg er spændt på at se, hvilke taktiske modtræk JT har i ærmet :)

  4. #3
    Tilmeldingsdato
    Jan 2012
    Indlæg
    270

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Trabzonspor (16/08-2022 kl. 21:00)

    Tjaa uden Daramy så er håbet væk fra min side af.. En god offensiv er den bedste defensiv, og nå vores offensiv er uden fart, driblestærke spillere og en ægte angriber, ja så er den offensiv i hvert fald piv elendig.

    Sikkert nederlag i begge kampe, men så ender det forhåbentlig også med en fyring til bonderøven Jess
    Success is temporary, Loyalty is forever!
    Neymar1991's Avatar

  5. De følgende 12 brugere er enige:

  6. #4
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    58

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Trabzonspor (16/08-2022 kl. 21:00)

    Jeg er spændt på at se, hvilke taktiske modtræk JT har i ærmet :)
    Det er sjovt!
    "Brøndby IF er et professionelt fodboldhold - ikke et velgørenhedsprojekt for fallerede eks-stjerner, hvor vi skal være åh så taknemmelige, bare de kan slå en præcis aflevering." - Mr. Scott


  7. #5
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Trabzonspor (16/08-2022 kl. 21:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Neymar1991 Se meddelelser
    Tjaa uden Daramy så er håbet væk fra min side af.. En god offensiv er den bedste defensiv, og nå vores offensiv er uden fart, driblestærke spillere og en ægte angriber, ja så er den offensiv i hvert fald piv elendig.

    Sikkert nederlag i begge kampe, men så ender det forhåbentlig også med en fyring til bonderøven Jess
    Tror faktisk vi klarer en uafgjort i første kamp. Men ud det ryger vi.

    Zan

  8. Den følgende bruger er enig i dette:

  9. #6
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Trabzonspor (16/08-2022 kl. 21:00)

    Trabzonspor kommer helt sikkert til at score i Parken. Og vi skal nok vinde med mindst 2 overskydende mål, hvis vi skal have en jordisk chance for at gå videre dernede. Så vi skal score minimum 3 gange på tirsdag, hvis vi vil videre.. Good luck with that without Daramy..
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  10. De følgende 3 brugere er enige:

  11. #7
    Tilmeldingsdato
    Jan 2006
    Indlæg
    439

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Trabzonspor (16/08-2022 kl. 21:00)

    Hvad er status på Daramy? Jeg kan ikke finde noget nogen steder.

  12. De følgende 5 brugere er enige:

  13. #8
    Tilmeldingsdato
    Oct 2004
    Indlæg
    628

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Trabzonspor (16/08-2022 kl. 21:00)

    EL og fyring af JT og PC er dog plastre på de åbne sår. Men sjældent jeg har været så negativ i forhold til en CL-kval. Vi lukker mål ind til højre og venstre. Vi har intet at gøre i CL. Men pengene er jo gode nok.
    FCK er en slags Terminator-udgave af Ham-Kam.

    Nick Horup:"Hvem skal med i fodboldens Hall Of Fame?"
    Morten:"Michael Gravgaard, FC København"

  14. De følgende 5 brugere er enige:

  15. #9
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Trabzonspor (16/08-2022 kl. 21:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Trabzonspor kommer helt sikkert til at score i Parken. Og vi skal nok vinde med mindst 2 overskydende mål, hvis vi skal have en jordisk chance for at gå videre dernede. Så vi skal score minimum 3 gange på tirsdag, hvis vi vil videre.. Good luck with that without Daramy..
    Ja 2 overskydende mål, vil jeg også mene er kravet, inden man skal ned i den heksekedel. Jeg tør slet ikke tænke på den usikkerhed og mental skrøbelighed vores spillere udviser når bare der bliver lukket mål ind.

    Det kommer da til at gå helt galt. Men okay, vi kunne jo også bare vinde 4-0. Det hold her er ikke til at gøre sig klog på efterhånden :)

  16. Den følgende bruger er enig i dette:

  17. #10
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Trabzonspor (16/08-2022 kl. 21:00)

    Imod al logik, så tror jeg rent faktisk på en sejr

  18. Den følgende bruger er enig i dette:

  19. #11
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    30

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Trabzonspor (16/08-2022 kl. 21:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Stenum Se meddelelser
    Hvad er status på Daramy? Jeg kan ikke finde noget nogen steder.
    Uanset hvad, skal vi forvente nyt før helt op til kampstart. Mon ikke de foretrække at holde trapzon i mørket så længe de kan?

    On that note, og måske er det sindssygt, men kunne der være et gran af skuespil i daramy skade fra FCK’s og Daramys side. Altså er han rent faktisk slet ikke er så skadet, men man hev ham ud for at sparre ham og fakede en alvorlig skade? Jeg kun ikke helt forlige Daramys reaktion med det der skete. Selvom det selvfølglig er helt fair hvis han virkelig har ramt en alvorlig skade. Ønsketækning
    You’re only as good as your last haircut

  20. #12
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    271

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Trabzonspor (16/08-2022 kl. 21:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Følgesvenden Se meddelelser
    Uanset hvad, skal vi forvente nyt før helt op til kampstart. Mon ikke de foretrække at holde trapzon i mørket så længe de kan?

    On that note, og måske er det sindssygt, men kunne der være et gran af skuespil i daramy skade fra FCK’s og Daramys side. Altså er han rent faktisk slet ikke er så skadet, men man hev ham ud for at sparre ham og fakede en alvorlig skade? Jeg kun ikke helt forlige Daramys reaktion med det der skete. Selvom det selvfølglig er helt fair hvis han virkelig har ramt en alvorlig skade. Ønsketækning
    Der er et glimrende ord for dine tanker, der ofte bliver brugt i kredse hvor den slags teorier flittigt bliver delt.

  21. De følgende 6 brugere er enige:

  22. #13
    Tilmeldingsdato
    May 2021
    Indlæg
    241

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Trabzonspor (16/08-2022 kl. 21:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Følgesvenden Se meddelelser
    Uanset hvad, skal vi forvente nyt før helt op til kampstart. Mon ikke de foretrække at holde trapzon i mørket så længe de kan?

    On that note, og måske er det sindssygt, men kunne der være et gran af skuespil i daramy skade fra FCK’s og Daramys side. Altså er han rent faktisk slet ikke er så skadet, men man hev ham ud for at sparre ham og fakede en alvorlig skade? Jeg kun ikke helt forlige Daramys reaktion med det der skete. Selvom det selvfølglig er helt fair hvis han virkelig har ramt en alvorlig skade. Ønsketækning
    tænker jeg ville være at skyde sig i foden og bruge sin anden udskiftning så tidligt på at fake en skade. Så der tvivler jeg på. Jeg tror derimod Mo mærkede noget der ikke var godt og man tog ingen chancer. Han så heller ikke specielt glad ud ude på bænken desværre

  23. Den følgende bruger er enig i dette:

  24. #14
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Trabzonspor (16/08-2022 kl. 21:00)

    Mo fik en fiberskade ifølge Kvart i bold, så han er måske nok ude frem til landskamppausen.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  25. #15
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Trabzonspor (16/08-2022 kl. 21:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Mo fik en fiberskade ifølge Kvart i bold, så han er måske nok ude frem til landskamppausen.
    Fedt. Ude i måske 9 kampe, fordi han jagtede en umulig bold. Gad vide, om der findes statistik for, hvor tit det fører til noget godt at lave den slags løb i forsøget på at holde en bold i spil kontra risikoen for skader eller muligheder for modstanderen. Jeg tvivler på, at det er risikoen værd.

  26. Den følgende bruger er enig i dette:

Side 1 af 7 1234 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 79
    Sidste Meddelelse: 26.07.22, 08:31
  2. Svar: 103
    Sidste Meddelelse: 17.05.22, 01:43
  3. Svar: 114
    Sidste Meddelelse: 09.05.22, 20:09
  4. Svar: 129
    Sidste Meddelelse: 17.03.22, 17:20
  5. Svar: 45
    Sidste Meddelelse: 06.03.22, 00:13

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •