Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
52. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • Lyngby vinder

    18 34.62%
  • Uafgjort

    13 25.00%
  • FCK vinder

    21 40.38%
Side 2 af 4 FørsteFørste 1234 SidsteSidste
Viser resultater 16 til 30 af 58

Emner: Optakts- og kamptråd: Lyngby BK vs. F.C. København (19/08-2022 kl. 19:00)

  1. #16
    Tilmeldingsdato
    Jan 2012
    Indlæg
    270

    Re: Optakts- og kamptråd: Lyngby BK vs. F.C. København (19/08-2022 kl. 19:00)

    Spændende hvilken af vores bærende profiler der bliver skadet iaften :-)
    Success is temporary, Loyalty is forever!
    Neymar1991's Avatar

  2. #17
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,153

    Re: Optakts- og kamptråd: Lyngby BK vs. F.C. København (19/08-2022 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Hallelujah, vi spiller med angribere igen:
    Det gjorde vi så åbenbart ikke, da Karamoko ligger på kanten. Jeg fatter intet af den beslutning :)


  3. #18
    Tilmeldingsdato
    Feb 2011
    Indlæg
    586

    Re: Optakts- og kamptråd: Lyngby BK vs. F.C. København (19/08-2022 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Det gjorde vi så åbenbart ikke, da Karamoko ligger på kanten. Jeg fatter intet af den beslutning :)
    Der gik lige et halvt år med at omskole ham til endnu en venstrekant. Det er jo absurd.

  4. De følgende 6 brugere er enige:

  5. #19
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,389

    Re: Optakts- og kamptråd: Lyngby BK vs. F.C. København (19/08-2022 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Spændende opstilling. Er personligt noget overrasket over, at Karamoko pludselig starter fremfor Babacar. Gad vide om det er en ren taktisk beslutning eller om der ligger noget transfersignaler i det. Hvis Babacar ikke starter i denne kamp, så kommer han jo nærmest aldrig til at starte....
    Det er også spændende om Johannesson spiller på kanten eller centralt. Ligger han på kanten, så har vi godt nok ikke ret meget fysik centralt med Falk, Haraldsson og Biel. Jeg går ud fra, at Claesson tager venstre kant og Biel en 8'er/10'er.
    Vigtigst af alt er måske, om Vavro kan holde sine positioner og ikke fise rundt som en forvirret høne, når han ikke har en chef ved siden af sig....
    Lund kæmper.

    Og Vavro har ikke erfaringen til at styre det.

    Efter 42 min er Lyngby godt nok kommet til mange chancer.

    Tak Ryan!!!

    Håber virkelig ikke på Vavro / Lund på onsdag. Så bliver vi revet rundt.

    Zan

  6. De følgende 2 brugere er enige:

  7. #20
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,527

    Re: Optakts- og kamptråd: Lyngby BK vs. F.C. København (19/08-2022 kl. 19:00)

    Det skræmmende at se endnu et oprykker hold dominere os. Vi er heldige, at vi ikke er bagud i denne kamp.

  8. De følgende 5 brugere er enige:

  9. #21
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    433

    Re: Optakts- og kamptråd: Lyngby BK vs. F.C. København (19/08-2022 kl. 19:00)

    Dagens opstilling, fortæller mig bare at det var rigtigt for mig at hoppe over på JT Raus vognen.

    Forstår virkelig intet af det her..

  10. De følgende 2 brugere er enige:

  11. #22
    Tilmeldingsdato
    Mar 2013
    Indlæg
    496

    Re: Optakts- og kamptråd: Lyngby BK vs. F.C. København (19/08-2022 kl. 19:00)

    Synes egentlig Karamoko spiller fint. Han er bestemt ikke uden kvaliteter, men hvad fanden over han kanten?

  12. De følgende 5 brugere er enige:

  13. #23
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,153

    Re: Optakts- og kamptråd: Lyngby BK vs. F.C. København (19/08-2022 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Smackdaddy Se meddelelser
    Dagens opstilling, fortæller mig bare at det var rigtigt for mig at hoppe over på JT Raus vognen.

    Forstår virkelig intet af det her..
    Ideen er sikkert, at Biel skal søge ned i banen og modtage bolden, gerne spille den ud på højre kant, som skal lægge den indover til Karamoko, der skal søge ind i feltet. Det har vi desværre set ca. 0 gange. Karamoko har egentlig været ok på bolden, men hans manglende defensive løb giver udfordringer for VK og Lund.
    Lund ligner forøvrigt et omvandrende rødt kort, da Emil Nielsen hele tiden udfordrer ham på fart, når VK trækker op for at dække af.

    En sidste ting: Der er næppe noget som frustrerer mig mere, end Peter Ankersen mod bundhold. Han har en toparrogant attitude, hvor han åbenbart ikke mener, at han behøver at lave tilbageløb. Det har igen været tæt på at koste mål.

  14. De følgende 3 brugere er enige:

  15. #24
    Tilmeldingsdato
    Apr 2019
    Indlæg
    558

    Re: Optakts- og kamptråd: Lyngby BK vs. F.C. København (19/08-2022 kl. 19:00)

    Karamoko gør det egentlig fint, man kunne godt se, han lige skulle i gang. Han har flere gang taget bolden ned og holdt på den. Men på venstre kant?! Seriøst, hver gang der er indlæg, ligger han jo ikke derinde. Jeg forstår det ganske enkelt ikke.

  16. De følgende 7 brugere er enige:

  17. #25
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,853

    Re: Optakts- og kamptråd: Lyngby BK vs. F.C. København (19/08-2022 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser

    En sidste ting: Der er næppe noget som frustrerer mig mere, end Peter Ankersen mod bundhold. Han har en toparrogant attitude, hvor han åbenbart ikke mener, at han behøver at lave tilbageløb. Det har igen været tæt på at koste mål.
    Jeg har virkelig drømt om den dag, du skulle skrive netop det indlæg. Så ved alle vi andre, at vores gennemgående kritik har været spot on!o)

  18. De følgende 7 brugere er enige:

  19. #26
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,533

    Re: Optakts- og kamptråd: Lyngby BK vs. F.C. København (19/08-2022 kl. 19:00)

    Igen en horribel defensiv indsats, hvor Ryan holder os inde i kampen. Hvilken halvleg af ham!

    Haraldsson sløser helt vildt i dag, og Johannesson er totalt usynlig. Ud med de to, og ind med Amoo og Zeca. Ryk Biel ned, Karamoko i front, Claesson på venstrekant og Amoo på højre. Plz Jess.

  20. De følgende 3 brugere er enige:

  21. #27
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    486

    Re: Optakts- og kamptråd: Lyngby BK vs. F.C. København (19/08-2022 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Claudemir Fanatic Se meddelelser
    Der gik lige et halvt år med at omskole ham til endnu en venstrekant. Det er jo absurd.
    Jess thorups dispositioner giver ingen mening for mig... Jeg er også på raus vognen nu, han virker fuldstændig blank taktisk.... Hvorfor er det at vi hele tiden skal se spillere på positioner der på ingen måde gavner deres spil?

    Hvorfor i alverden sætter han ikke bøving derover så? Karomoko har ikke været i truppen eller i spil i så lang tid, og så smidder man ham ind til start på en uvant plads... KORS!!

  22. De følgende 4 brugere er enige:

  23. #28
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,218

    Re: Optakts- og kamptråd: Lyngby BK vs. F.C. København (19/08-2022 kl. 19:00)

    Den klassisk 2-0-8 opstilling…

  24. #29
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,389

    Re: Optakts- og kamptråd: Lyngby BK vs. F.C. København (19/08-2022 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Sreq Se meddelelser
    Synes egentlig Karamoko spiller fint. Han er bestemt ikke uden kvaliteter, men hvad fanden over han kanten?
    Ja ja, der er da nogle fine små aktioner - lidt for ham selv.
    Det er simpelthen for få små knald hist og her.
    I det store hele og taktisk virker han ikke god nok.
    Desværre.

    Zan

  25. De følgende 6 brugere er enige:

  26. #30
    Tilmeldingsdato
    Mar 2013
    Indlæg
    496

    Re: Optakts- og kamptråd: Lyngby BK vs. F.C. København (19/08-2022 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Ja ja, der er da nogle fine små aktioner - lidt for ham selv.
    Det er simpelthen for få små knald hist og her.
    I det store hele og taktisk virker han ikke god nok.
    Desværre.

    Zan

    Muligvis ikke, men jeg vil gerne se ham på toppen et pr kampe, før jeg skyller ham ud med badevandet.


Side 2 af 4 FørsteFørste 1234 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 79
    Sidste Meddelelse: 26.07.22, 08:31
  2. Svar: 103
    Sidste Meddelelse: 17.05.22, 01:43
  3. Svar: 136
    Sidste Meddelelse: 03.05.22, 10:45
  4. Svar: 45
    Sidste Meddelelse: 06.03.22, 00:13
  5. Svar: 83
    Sidste Meddelelse: 03.03.22, 13:38

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •