Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
52. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • Lyngby vinder

    18 34.62%
  • Uafgjort

    13 25.00%
  • FCK vinder

    21 40.38%
Side 3 af 4 FørsteFørste 1234 SidsteSidste
Viser resultater 31 til 45 af 58

Emner: Optakts- og kamptråd: Lyngby BK vs. F.C. København (19/08-2022 kl. 19:00)

  1. #31
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,218

    Re: Optakts- og kamptråd: Lyngby BK vs. F.C. København (19/08-2022 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Ja ja, der er da nogle fine små aktioner - lidt for ham selv.
    Det er simpelthen for få små knald hist og her.
    I det store hele og taktisk virker han ikke god nok.
    Desværre.

    Zan
    Wow. Nu har vi råbt på at se ham i 8 måneder, og efter en kamp, ude af position er han vejet og fundet for let?

  2. De følgende 9 brugere er enige:

  3. #32
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,389

    Re: Optakts- og kamptråd: Lyngby BK vs. F.C. København (19/08-2022 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser
    Wow. Nu har vi råbt på at se ham i 8 måneder, og efter en kamp, ude af position er han vejet og fundet for let?
    Jeg er ikke blown-away, nej. Tror der kan være en grund til vi har set nada til ham.

    Vi køber vel snart den 9’er (vi alle har skreget på i 8 måneder), og så bliver han vel i bedste fald 2. valg?

    Men ok, jeg retter ind og nedgraderer til “jeg tror der er langt igen for Karamoko”.

    Zan

  4. De følgende 2 brugere er enige:

  5. #33
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,528

    Re: Optakts- og kamptråd: Lyngby BK vs. F.C. København (19/08-2022 kl. 19:00)

    Det muligt vi vinder 0-3. Men den første halvleg jeeeez. Jeg syntes stadig der er rigeligt at kritisere.

  6. De følgende 4 brugere er enige:

  7. #34
    Tilmeldingsdato
    Mar 2013
    Indlæg
    496

    Re: Optakts- og kamptråd: Lyngby BK vs. F.C. København (19/08-2022 kl. 19:00)

    3point og videre. Burde man ikke gå all-in på Jehlert på HB, og så få sendt Ankersen videre (hvis der er aftagere). Han er muligvis god i relationerne, men det bliver aldrig rigtig godt - elendige indlæg, sløsede tilbageløb og passiv opdækning.

    Deruder så Amoo spændende ud.


  8. #35
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    376

    Re: Optakts- og kamptråd: Lyngby BK vs. F.C. København (19/08-2022 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Jeg er ikke blown-away, nej. Tror der kan være en grund til vi har set nada til ham.

    Vi køber vel snart den 9’er (vi alle har skreget på i 8 måneder), og så bliver han vel i bedste fald 2. valg?

    Men ok, jeg retter ind og nedgraderer til “jeg tror der er langt igen for Karamoko”.

    Zan
    Han er i hvert fald ikke eksplosiv nok til kanten, men det er svært at bedømme ham, når han spiller ude af position. Jeg er med på, at han ender med at ryge op i angrebet efter Mukairo kommer ind, men på det tidspunkt er han jo tydeligvis helt tappet for energi og spiller vel 30 minutter mere, end han havde form til, fordi vi skulle spare en masse spillere til onsdag.

  9. #36
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,389

    Re: Optakts- og kamptråd: Lyngby BK vs. F.C. København (19/08-2022 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af kongkurs Se meddelelser
    Han er i hvert fald ikke eksplosiv nok til kanten, men det er svært at bedømme ham, når han spiller ude af position. Jeg er med på, at han ender med at ryge op i angrebet efter Mukairo kommer ind, men på det tidspunkt er han jo tydeligvis helt tappet for energi og spiller vel 30 minutter mere, end han havde form til, fordi vi skulle spare en masse spillere til onsdag.
    Ja, urimeligt at bedømme ham på de sidste 30 min. Enig.

    Vi må se hvad der sker med ham.

    Amoo var jeg ret opløftet over. Var bange for al selvtillid var blevet hamret ud af manden. Det ser spændende ud.

    Zan

  10. De følgende 3 brugere er enige:

  11. #37
    Tilmeldingsdato
    Feb 2011
    Indlæg
    586

    Re: Optakts- og kamptråd: Lyngby BK vs. F.C. København (19/08-2022 kl. 19:00)

    Karamoko viser i sekvenser, at han har gode vendinger, har en unik smidighed, fint første touch og fin fysik. 2. halvleg gik han tydeligvis død.

    Han fik sin 3. superligaoptræden, mens Babacar indtil nu har haft 17. Konklusionen kan ingen være i tvivl om: Karamoko er en klart bedre fodboldspiller end Babacar. Eneste spørgsmål, som står ubesvaret: Hvorfor skal Karamoko have sin første start på venstre kant???

  12. De følgende 10 brugere er enige:

  13. #38
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,506

    Re: Optakts- og kamptråd: Lyngby BK vs. F.C. København (19/08-2022 kl. 19:00)

    Lyngby er eddermame et lortehold, og alligevel kan vi takke Ryan for, at de ikke lægger et par stykker ind i starten af kampen. WTAF?

    Videre.

    Ps. Hvad i alverden skete der med ølsalget? En ren katastrofe.

  14. De følgende 2 brugere er enige:

  15. #39
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,155

    Re: Optakts- og kamptråd: Lyngby BK vs. F.C. København (19/08-2022 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Jeg har virkelig drømt om den dag, du skulle skrive netop det indlæg. Så ved alle vi andre, at vores gennemgående kritik har været spot on!o)
    Den tror jeg nu, at jeg har skrevet en del gange. :)

  16. #40
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,562

    Re: Optakts- og kamptråd: Lyngby BK vs. F.C. København (19/08-2022 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af kongkurs Se meddelelser
    Han er i hvert fald ikke eksplosiv nok til kanten, men det er svært at bedømme ham, når han spiller ude af position. Jeg er med på, at han ender med at ryge op i angrebet efter Mukairo kommer ind, men på det tidspunkt er han jo tydeligvis helt tappet for energi og spiller vel 30 minutter mere, end han havde form til, fordi vi skulle spare en masse spillere til onsdag.
    Undrer mig over en spiller på det her tidspunkt ikke har form til mere end 60…

    Når det er sagt så synes jeg han havde nogle fine aktioner i første halveg og at det så spændende ud.
    Til gengæld en elendig anden halveg

  17. Den følgende bruger er enig i dette:

  18. #41
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,155

    Re: Optakts- og kamptråd: Lyngby BK vs. F.C. København (19/08-2022 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Det muligt vi vinder 0-3. Men den første halvleg jeeeez. Jeg syntes stadig der er rigeligt at kritisere.
    Det er der, og det nævner Thorup også efter kampen. Forøvrigt ret vildt, hvor meget det betyder med en god målmand. Med Kalle er man jo bange for, at vi havde været bagud ved pausen og dermed med pæn sandsynlighed tabt point.

    Nå men 3 point på kontoen, umiddelbart ingen nye skader, vi kunne spare en masse spillere, clean sheet og selvtillid på kontoen. Vi kunne vel dårligt ønske os en meget bedre optakt til kampen i Tyrkiet.


  19. #42
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,562

    Re: Optakts- og kamptråd: Lyngby BK vs. F.C. København (19/08-2022 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Døren Se meddelelser
    Lyngby er eddermame et lortehold, og alligevel kan vi takke Ryan for, at de ikke lægger et par stykker ind i starten af kampen.
    Jeg har set nogle halvege hist og pist med Lyngby her i starten af sæsonen.
    De har faktisk spillet noget ganske udmærket fodbold. Var tæt på at slå FCM hjemme og var uheldige til sidst i Århus.

    Kunne det måske tænkes at det var os der rent faktisk spillede en fin kamp, og at vi gjorde Lyngby dårlige? Bare en tanke….

  20. De følgende 7 brugere er enige:

  21. #43
    Tilmeldingsdato
    Sep 2010
    Indlæg
    416

    Re: Optakts- og kamptråd: Lyngby BK vs. F.C. København (19/08-2022 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Døren Se meddelelser

    Ps. Hvad i alverden skete der med ølsalget? En ren katastrofe.
    Hvilket ølsalg?? Kæmpe tarverligt at de var så lidt klar til at få gæster. Hvor klager man over det? Ringeste afvikling jeg nogensinde har set på et stadion! Toppen var da stadionspeakeren sagde, det var dårlig stil at kaste med øl. De kom 100% sikkert ikke fra udefans.

  22. De følgende 2 brugere er enige:

  23. #44
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,506

    Re: Optakts- og kamptråd: Lyngby BK vs. F.C. København (19/08-2022 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    Jeg har set nogle halvege hist og pist med Lyngby her i starten af sæsonen.
    De har faktisk spillet noget ganske udmærket fodbold. Var tæt på at slå FCM hjemme og var uheldige til sidst i Århus.

    Kunne det måske tænkes at det var os der rent faktisk spillede en fin kamp, og at vi gjorde Lyngby dårlige? Bare en tanke….
    Jeg så den lige omvendt. Vi gav dem lov i første halvleg, men strammede op i anden. Jeg ser dem ikke som nær så gode som Horsens og Viborg.

  24. #45
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,506

    Re: Optakts- og kamptråd: Lyngby BK vs. F.C. København (19/08-2022 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af aegh Se meddelelser
    Toppen var da stadionspeakeren sagde, det var dårlig stil at kaste med øl. De kom 100% sikkert ikke fra udefans.
    Haha!!

    Der var ingen, absolut ingen, rundt om os, der drak øl under kampen.

  25. Den følgende bruger er enig i dette:

Side 3 af 4 FørsteFørste 1234 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 79
    Sidste Meddelelse: 26.07.22, 08:31
  2. Svar: 103
    Sidste Meddelelse: 17.05.22, 01:43
  3. Svar: 136
    Sidste Meddelelse: 03.05.22, 10:45
  4. Svar: 45
    Sidste Meddelelse: 06.03.22, 00:13
  5. Svar: 83
    Sidste Meddelelse: 03.03.22, 13:38

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •