Side 1 af 3 123 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 70

Emner: ERR_TOO_MANY_REDIRECTS

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    291

    ERR_TOO_MANY_REDIRECTS

    Hej IT folk derude,

    Jeg er på det seneste begyndt at få en ERR_TOO_MANY_REDIRECTS fejl hvorved sidelinien.dk ikke kan loade på Chrome på min Pixel (Android) telefon.

    Det har fungeret fint i laaang tid indtil for nogle dage siden. Jeg afinstallerede alle updates, så min Chrome gik tilbage til factory udgaven. Jeg opdaterede Chrome via Play Store og så fungerede det i nogle dage og nu opstod problemet igen. Har I idéer til hvad jeg skal fokusere på?

    Har forsøgt at rode med at rydde cookies (og faktisk al historik/data).

    Det fungerer med DuckDuckGo på samme telefon. Jeg kan også tilgå sidelinien fra Chrome på min arbejds PC og arbejdstlf (iPhone), så det er tydeligvis ikke et globalt problem, men jeg har svært ved at lure hvad jeg ellers kan gøre.
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder
    "Trying is the first step towards failure" - Homer Simpson
    Omario's Avatar


  2. #2
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    943

    Re: ERR_TOO_MANY_REDIRECTS

    Jeg oplever præcis det samme. Jeg er ikke en wiz, men det kan have noget at gøre med et loop script på siden, der sender os rundt og rundt i ring.
    Jeg bruger midlertidigt Firefox og det fungerer fint dér, men jeg håber på at der kan findes en løsning

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    Sep 2005
    Indlæg
    411

    Re: ERR_TOO_MANY_REDIRECTS

    Citat Oprindeligt indsendt af Omario Se meddelelser
    Hej IT folk derude,

    Jeg er på det seneste begyndt at få en ERR_TOO_MANY_REDIRECTS fejl hvorved sidelinien.dk ikke kan loade på Chrome på min Pixel (Android) telefon.

    Det har fungeret fint i laaang tid indtil for nogle dage siden. Jeg afinstallerede alle updates, så min Chrome gik tilbage til factory udgaven. Jeg opdaterede Chrome via Play Store og så fungerede det i nogle dage og nu opstod problemet igen. Har I idéer til hvad jeg skal fokusere på?

    Har forsøgt at rode med at rydde cookies (og faktisk al historik/data).

    Det fungerer med DuckDuckGo på samme telefon. Jeg kan også tilgå sidelinien fra Chrome på min arbejds PC og arbejdstlf (iPhone), så det er tydeligvis ikke et globalt problem, men jeg har svært ved at lure hvad jeg ellers kan gøre.

    Er der er IT ansvarlig i fanklubben eller her på sidelinien der gider svare på det her problem der som jeg ser det er ret udbredt?

    Eller er svaret bare "så må man lade være at bruge Chrome" ?

    rsj

  4. De følgende 3 brugere er enige:

  5. #4
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    2,309

    Re: ERR_TOO_MANY_REDIRECTS

    Jeg oplever præcis samme problem. Jeg kan hverken tilgå sidelinien på min egen computer, arbejdscomputeren eller sønnens computer, men på min telefon fungerer det fint. Jeg bruger Chrome på samtlige enheder.

  6. #5
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: ERR_TOO_MANY_REDIRECTS

    Citat Oprindeligt indsendt af Outpatient Se meddelelser
    Jeg oplever præcis samme problem. Jeg kan hverken tilgå sidelinien på min egen computer, arbejdscomputeren eller sønnens computer, men på min telefon fungerer det fint. Jeg bruger Chrome på samtlige enheder.
    Det lyder så faktisk som det omvendte problem. Men det gør det jo ikke bedre.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  7. #6
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    265

    Re: ERR_TOO_MANY_REDIRECTS

    Jeg begyndte at opleve de samme problemer fredags i sidste uge, da jeg skulle forsøge at tilgå Sidelinien med Google Chrome som browser fra både bærbar pc og mobiltelefon (Android), og jeg var igennem samme cirkus med at rydde cookies ect. Resultatet af dette problem er blevet, at jeg er begyndt at anvende Microsoft Edge som browser på den bærbare, samt at appen er installeret på min mobiltelefon, indtil der er fundet en løsning på problemet.
    Casper the ghost

  8. #7
    Tilmeldingsdato
    Sep 2010
    Indlæg
    124

    Re: ERR_TOO_MANY_REDIRECTS

    Jeg oplevede først problemet på Chrome på computeren, mens det stadigvæk fungerede på Android telefonen. Nu sidder jeg og skriver fra Edge på computeren, da det slet ikke fungerer på Chrome længere, hverken computer eller telefon.

    Edit: Nu virker det så igen på Chrome.
    Sidst redigeret af GeorgeWChubby : 21.08.22 kl. 09:53

  9. #8
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011
    Indlæg
    875

    Re: ERR_TOO_MANY_REDIRECTS

    Bruger Chrome fra Mac - kører fint

  10. #9
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    113

    Re: ERR_TOO_MANY_REDIRECTS

    Jeg har samme problem når jeg er på WiFi.
    Når jeg går over på mobilnet er der ingen problemer.
    Det startede i går og har ikke problemet på andre sider
    Erik

  11. #10
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    18

    Re: ERR_TOO_MANY_REDIRECTS

    Jeg har haft 3-4 dage hvor jeg fik fejlen på min Android telefon, pludselig virkede det igen. Havde problemer både med og uden WiFi.

  12. Den følgende bruger er enig i dette:

  13. #11
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    407

    Re: ERR_TOO_MANY_REDIRECTS

    Jeg har stadigvæk den fejl og haft den siden bøf kampem troede først det var pga for mange på Sidelinien den aften.
    Det sker når jeg er på fra mobil (Sony), Browser Chrome, og kun når der er forbindelse via wifi. Er jeg på over mobilnettet kommer der ingen fejl.
    Det er kun Sidelinien der er fejler, på alt andet virker som det pleje.

    /hp
    #1) Havnefronten tilbage til københavnerne!
    #2) Kun ægte græs i Parken - tak!
    #3) Jeg savner Lars Højer til vores frispark

  14. #12
    Tilmeldingsdato
    Feb 2003
    Indlæg
    668

    Re: ERR_TOO_MANY_REDIRECTS

    Nu blev jeg også ramt :(

    Virker ikke i Chrome - har renset Cookies og Browser Chache - ved ikke hvad jeg skal gøre mere?
    Virker fint på Firefox
    Caligula7611:51
    wtf? jak med noget nyt? Først? *sætter kryds i kalenderen*

  15. #13
    Tilmeldingsdato
    Jun 2002
    Indlæg
    10

    Re: ERR_TOO_MANY_REDIRECTS

    Jeg har haft problemet i ca 10 dage nu. Kun på Chrome på android telefon. Kunne se at nogle ikke havde problemet når wifi var slået fra. Så det har jeg prøvet og nu virker sidelinien fint på Chrome.
    Merkel

  16. #14
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    2,293

    Re: ERR_TOO_MANY_REDIRECTS

    Det sker med kun med Chrome på SL, så der er tre primære kandidater til en forklaring: Sidelinien, Cloudflare og Chrome-browseren

    Der er ikke lavet nogle ændringer i hvordan SL fungerer i årevis.

    Før man kommer til SL, passerer trafikken Cloudflare som giver beskyttelse mod diverse bad guys og andre med fikse ideer om at genere os (DDoS, spammere etc). Der laves ikke om i trafikken, men der er en re-direct fordi trafikken flyder gennem dem. Der er heller ikke lavet nogle ændringer i konfigurationen af det setup i årevis. De kan naturligvis have lavet en ændring i deres service jeg ikke kender til, men det ville formentlig have givet mange andre sites problemer også. Cloudflare er en meget udbredt service.

    Umiddelbart lyder det som om Chrome har fået en nylig update som har ændret hvordan Chrome håndterer re-directs, og som rammer præcis den måde Sidelinien gør på i visse situationer. Jeg kan dog ikke genskabe problemet selv, så jeg skal bruge en frivillig til at lave nogle dybere tests.

    Der er mange parametre at kigge på. Bruger I med fejlen www.sidelinien.dk eller sidelinien.dk? Har I bookmarked den "rå" sidelinien.dk, eller en underside? (jeg har fx http://sidelinien.dk/forums/). Hvad er jeres start settings? (de er gemt i en lokal cookie på PC/mobil) etc etc

    Se fx forskellen her:
    https://wheregoes.com/trace/20224154584/
    https://wheregoes.com/trace/20224154580/


    -Henrik
    1993 - - - - - - - 2001 - 2003, 2004 - 2006(*), 2007 - 2009, 2010(*), 2011 - 2013(*) - - 2016(*), 2017 - 2019 - - 2022(*), 2023
    1995, 1997, 2004, 2009, 2012, 2015, 2016, 2017, 2023
    HM's Avatar

  17. De følgende 2 brugere er enige:

  18. #15
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    45

    Re: ERR_TOO_MANY_REDIRECTS

    https://www.sidelinien.dk giver mig en css-forladt side, men dog ingen meddelelser om redirect-fejl. (Chrome til Android)

Side 1 af 3 123 SidsteSidste

Hybrid View


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •