Side 4 af 5 FørsteFørste 12345 SidsteSidste
Viser resultater 46 til 60 af 70

Emner: ERR_TOO_MANY_REDIRECTS

  1. #46
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    31

    Re: ERR_TOO_MANY_REDIRECTS

    Citat Oprindeligt indsendt af Das NT Se meddelelser
    Er der nogen der har prøvet Firefox?
    Får også af og til ERR_TOO_MANY_REDIRECTS med Firefox, og alle andre browsere for den sags skyld, sidder på stationær pc.

  2. #47
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    943

    Re: ERR_TOO_MANY_REDIRECTS

    Citat Oprindeligt indsendt af Slinkelist Se meddelelser
    Jeg har aldrig bøvl med Firefox. Hverken på tlf eller pc. Imo klart bedste browser og har været det længe.
    Jeg bruger, pga dette problem, Firefox til Galaxy S10 og synes at det kører lidt langsomt ifht Chrome. Derfor bruger jeg kun Firefox til at tilgå sidelinien.dk.

  3. #48
    Tilmeldingsdato
    Aug 2015
    Indlæg
    720

    Re: ERR_TOO_MANY_REDIRECTS

    Er det 5k kr. i kvartalet det koster at have sidelinien kørende? Måske det var på tide at kigge på alternativer fra fanklubbens side.
    I øvrigt mener jeg at Brøndby Stadion bør ødelægges

  4. #49
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    235

    Re: ERR_TOO_MANY_REDIRECTS

    Af ren nysgerrighed. Hvilke tænker du?
    Das NT

  5. #50
    Tilmeldingsdato
    Aug 2015
    Indlæg
    720

    Re: ERR_TOO_MANY_REDIRECTS

    Citat Oprindeligt indsendt af Das NT Se meddelelser
    Af ren nysgerrighed. Hvilke tænker du?
    Det kunne man jo begynde at kigge på. Jeg mener at huske, at det ikke længere er en mulighed at opdatere til en tidssvarende version af vBullitin, uden at historiske indlæg går tabt. Det ville jo ellers være det mest oplagte. Jeg husker ikke grunden til hvorfor det ikke er en mulighed.
    I øvrigt mener jeg at Brøndby Stadion bør ødelægges

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #51
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: ERR_TOO_MANY_REDIRECTS

    Beklager, hvis jeg har overset det i tråden, men er der overhovedet nogen af Sidelinien-folkene, der ved hvad problemet er?
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  8. #52
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: ERR_TOO_MANY_REDIRECTS

    Hvad blev udfaldet af migreringstesten af Cloud-løsningen, som er omtalt her?

  9. #53
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,364

    Re: ERR_TOO_MANY_REDIRECTS

    Citat Oprindeligt indsendt af Kaff Se meddelelser
    Er det 5k kr. i kvartalet det koster at have sidelinien kørende? Måske det var på tide at kigge på alternativer fra fanklubbens side.
    Meget mere, så vidt jeg ved.
    URBAN CREW - Fælles København
    Ace20's Avatar

  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #54
    Tilmeldingsdato
    Nov 2002
    Indlæg
    66

    Re: ERR_TOO_MANY_REDIRECTS

    Bruger vi CDN på Cloudflare? Og hvis ikke, kunne det så give mening at skifte til en almindelig DNS-udbyder? Tror problemet er, at Cloudflare sætter en header, som Chrome har det lidt for vildt over..

    Denne her relaterede tråd har nogle løsningsforslag: https://community.cloudflare.com/t/i...flare/407085/2
    Sidst redigeret af ossian : 10.11.22 kl. 22:47

  12. #55
    Tilmeldingsdato
    Sep 2010
    Indlæg
    418

    Re: ERR_TOO_MANY_REDIRECTS

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Beklager, hvis jeg har overset det i tråden, men er der overhovedet nogen af Sidelinien-folkene, der ved hvad problemet er?
    Skal det tages som et nej, at der ikke er svaret på denne her?
    Lige nu virker sidelinjen som vinden blæser. Det er endda forskelligt fra den ene pc til den anden. Og fra dag til dag.

    Er Fckfc i gang med en form for løsning?


  13. #56
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    2,293

    Re: ERR_TOO_MANY_REDIRECTS

    Prisen er ikke så horribel som du husker den længere, Ace20. Den blev udfordret af bestyrelsen for nogle år tilbage hvor vi kiggede aktivt på at flytte til en anden løsning end denne hostede vBulletin (Rosenkrantz ved mere end jeg - kan ikke huske beløbet), og den blev reduceret.

    At flytte har nogle konsekvenser og er ikke nogen ligetil opgave. Det vil i øvrigt med sikkerhed slå Blablabla ihjel. Det kan man enten begræde eller fejre, men det er en konsekvens.

    Mht brugen af Cloudflare, har det ikke så meget med CDN-funktionalitet at gøre, som anti-bot og anti-spam. Vi kan slå det fra, men så får vi andre problemer som vi ikke er ret dygtige til at modstå i det nuværende setup.

    Personligt har jeg ikke tid og overskud fra mit rigtige arbejde til at lave en forchromet plan for en migrering/forstærkning - som i øvrigt også kræver at FCKFCs bestyrelse er med på råd/beslutning. Men min indbakke er wide open for folk som har både energien og evnerne til at hjælpe!

    Jeg har forsøgt at tweake Cloudflare setuppet. Men igen vanskeliggøres fejlsøgningen af at jeg selv aldrig nogen sinde har ramt fejlen på 5+ forskellige devices.

    Re-direct i sig selv er jo ikke et problem, så de målinger man kan lave er ikke nok. Alverdens sites fræser gennem reverse proxy med redirects hele tiden. Det er kombinationen af vBulletin, Cloudflare og sarte browsere som er problemet.

    -Henrik
    1993 - - - - - - - 2001 - 2003, 2004 - 2006(*), 2007 - 2009, 2010(*), 2011 - 2013(*) - - 2016(*), 2017 - 2019 - - 2022(*), 2023
    1995, 1997, 2004, 2009, 2012, 2015, 2016, 2017, 2023
    HM's Avatar

  14. De følgende 9 brugere er enige:

  15. #57
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    2,293

    Re: ERR_TOO_MANY_REDIRECTS

    Oh joy! Endelig fik jeg fejlen selv på en PC. Debug ongoing. Stay tuned.
    1993 - - - - - - - 2001 - 2003, 2004 - 2006(*), 2007 - 2009, 2010(*), 2011 - 2013(*) - - 2016(*), 2017 - 2019 - - 2022(*), 2023
    1995, 1997, 2004, 2009, 2012, 2015, 2016, 2017, 2023
    HM's Avatar

  16. De følgende 11 brugere er enige:

  17. #58
    Tilmeldingsdato
    Aug 2002
    Indlæg
    114

    Re: ERR_TOO_MANY_REDIRECTS

    Har ikke kunne tilgå sidelinien siden i går eftermiddags med Safari på iPhone. Kan fortsat ikke: “Safari kan ikke åbne siden, fordi der ikke kan etableres en sikker forbindelse til serveren.”

    Jeg var sikker på, at det var fordi du - eller en anden - havde været nødsaget til at tage den ned, for at fixe. Men nu, via Google (app) på samme iPhone kan jeg godt. Mens Safari fortsat ikke kan.

    Men en anden error end tidligere rapporteret.

    - a.nyholm
    Sidst redigeret af anyholm : 26.11.22 kl. 15:25 Årsag: “siden siden”
    In the land of the blind,
    the one-eyed man is king

  18. #59
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    343

    Re: ERR_TOO_MANY_REDIRECTS

    Jeg har som så mange andre i lang tid ikke kunnet åbne sidelinien.dk via Chrome på mobil.
    Med mindre jeg slår min vpn til - så spiller alting.


    BØF me udvidelse til Chrome

    ♪ A Wizards Staff Has A Knob On The End ♪
    cphwizard's Avatar

  19. #60
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    134

    Re: ERR_TOO_MANY_REDIRECTS

    Det er i dag begyndt at virke for mig igen på PC med Chrome......

  20. De følgende 4 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •