Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
128. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCK vinder

    20 15.63%
  • Uafgjort

    49 38.28%
  • Trabzonspor vinder m. 1 mål (FCK går videre efter forlænget spilletid + evt. straffe)

    9 7.03%
  • Trabzonspor vinder m. 1 mål (Trabzonspor går videre efter forlænget spilletid + evt. straffe)

    16 12.50%
  • Trabzonspor vinder med 2+ mål

    34 26.56%
Side 1 af 8 1234 ... SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 107

Emner: Optakts- og kamptråd: Trabzonspor vs. F.C. København (24/08-2022 kl. 21:00)

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,585

    Optakts- og kamptråd: Trabzonspor vs. F.C. København (24/08-2022 kl. 21:00)

    Sæsonens første europæiske udekamp er samtidigt en af sæsonens mest definerende kampe, når tyrkiske Trabzonspor tager imod i returkampen i play-off runden i Champions League. En sejr eller en uafgjort vil sende Løverne i det første gruppespil i det fineste selskab siden 2016, mens et nederlag på et enkelt mål sender kampen ud i 2x15 minutters forlænget spilletid og evt. straffesparkskonkurrence. Et nederlag på 2+ mål efter 90 minutter vil sende tyrkerne og deres retarderede fans i Champions League gruppespillet, mens FCK må nøjes med endnu et Europa League gruppespil.

    De to hold kommer med hvert deres udgangspunkt fra weekenden til den afgørende kamp. Mens FCK fik sæsonens første clean sheet og en komfortabel sejr over Lyngby i fredags, måtte Trabzonspor indkassere et nederlag på hele 5-2 mod Paul Mukairus tidligere klub Antalyaspor. For at gøre ondt værre for Trabzonspor, måtte målscoreren fra det første opgør, græske Bakasetas udgå med en muskelskade, der gør ham tvivlsom til returopgøret. Onsdagens værter er derudover sikre på at måtte undvære de to udenlandske profiler Edin Visca og Marek Hamsik, som også var ude af opgøret i Parken i tirsdags.

    Hos FCK er ingen spillere dømt definitivt ude pga. skader, men Khocholava, Boilesen og Daramy er fortsat tvivlsomme til det vigtige opgør.

    Ingen af de to hold har spillere i karantæne eller umiddelbar karantænefare.

    Kampens dommer er endnu ikke offentliggjort.

    Er man ikke på fanflyet til Tyrkiet på onsdag, vises kampen på 3+ med optakt fra kl. 20:00.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  2. De følgende 14 brugere er enige:

  3. #2
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,516

    Re: Optakts- og kamptråd: Trabzonspor vs. F.C. København (24/08-2022 kl. 21:00)

    De store spørgsmål jeg har op til denne kamp er fortsat.

    1. Hvad sker der, hvis vi kommer bagud?. falder vi igen fuldstændig fra hinanden.
    2. Formår JT at holde hovedet koldt under kampen og foretag de nødvendige justeringer i løbet af kampen, når han kan se noget ikke fungerer, inden det er for sent.

    Trabzon er ikke noget vi skal frygte, men på den anden side så skal man vel hellere ikke frygte os. 55/45 i Trabzons favør på trods af vores lille fordel.

  4. De følgende 3 brugere er enige:

  5. #3
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,585

    Re: Optakts- og kamptråd: Trabzonspor vs. F.C. København (24/08-2022 kl. 21:00)

    Jeg håber på at vi både har en gameplan for hvad der skal gøres i første halvleg, hvis vi holder status quo, kommer foran, eller kommer bagud hhv. tidligt og sent i første halvleg. Så kan der iværksættes en ny gameplan for 2. halvleg, der tager højde for om vi holder til presset, eller de scorer tidligt.
    Vi skal være på forkant og dybt koncentrerede hele vejen igennem. Kan vi være det, så har vi en god chance for at holde hjem. Men hvis vi giver slip, og det bliver straffet, så er der virkelig lang vej hjem.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  6. De følgende 5 brugere er enige:

  7. #4
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,554

    Re: Optakts- og kamptråd: Trabzonspor vs. F.C. København (24/08-2022 kl. 21:00)

    De første 15-20 minutter er som altid i den slags kampe uhyre vigtige. Håber vi kan trække tempoet lidt ud af kampen og tage noget af trykket af fra tribunerne…. Kommer vi tidligt bagud kan man godt frygte hvad der kan ske. Når vi kan kollapse imod Viborg og Randers så kan vi også kollapse i den atmosfære dernede…

    Det vigtigste for mig er at Khocholava bliver klar. Han kan tage slagsmålene med Corner som i den første kamp, og forhåbentlig give lidt ro i bagkæden…

    Det bliver nervepirrende… Nøj hvor er der lang tid til onsdag aften lige nu….

  8. De følgende 6 brugere er enige:

  9. #5
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,365

    Re: Optakts- og kamptråd: Trabzonspor vs. F.C. København (24/08-2022 kl. 21:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    55/45 i Trabzons favør på trods af vores lille fordel.
    Bet365 er ikke helt enige og sætter chancerne til sådan cirka 62-38 i vores favør (odds 1,50 på københavnsk avancement).
    Helt så stor optimisme kan jeg ikke svinge mig op til på vores vegne, men jeg anerkender dog gerne, at vi må være svage favoritter resultatet og kampforløbet af første opgør taget i betragtning.
    HIC SUNT LEONES

  10. #6
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,554

    Re: Optakts- og kamptråd: Trabzonspor vs. F.C. København (24/08-2022 kl. 21:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Ace Se meddelelser
    Bet365 er ikke helt enige og sætter chancerne til sådan cirka 62-38 i vores favør (odds 1,50 på københavnsk avancement).
    Helt så stor optimisme kan jeg ikke svinge mig op til på vores vegne, men jeg anerkender dog gerne, at vi må være svage favoritter resultatet og kampforløbet af første opgør taget i betragtning.
    Jeg ser os heller ikke som så store favoritter.
    Mon ikke Trabzon er et anderledes hold når de spiller på hjemmebane fremfor udebane (ligesom vi selv er det i Europa)

  11. #7
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,516

    Re: Optakts- og kamptråd: Trabzonspor vs. F.C. København (24/08-2022 kl. 21:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    De første 15-20 minutter er som altid i den slags kampe uhyre vigtige. Håber vi kan trække tempoet lidt ud af kampen og tage noget af trykket af fra tribunerne…. Kommer vi tidligt bagud kan man godt frygte hvad der kan ske. Når vi kan kollapse imod Viborg og Randers så kan vi også kollapse i den atmosfære dernede…

    Det vigtigste for mig er at Khocholava bliver klar. Han kan tage slagsmålene med Corner som i den første kamp, og forhåbentlig give lidt ro i bagkæden…

    Det bliver nervepirrende… Nøj hvor er der lang tid til onsdag aften lige nu….
    Vores kvalitet i omstillings spillet, bliver utroligt vigtigt. I og med vi ikke har en bold fast spiller at kyle bolden op til. Når man så, hvor meget initiativ på (Hjemmebane) vi gav, dem så kan jeg altså godt frygte det bliver endnu være i denne kamp.

    Jeg håber seriøst læge staben har lavet mirakler og fået Daramy klar. Han ville være det perfekte våben i denne kamp her.

  12. De følgende 2 brugere er enige:

  13. #8
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,389

    Re: Optakts- og kamptråd: Trabzonspor vs. F.C. København (24/08-2022 kl. 21:00)

    Jeg har kæmpe noia på. Og det overrasker mig lidt, da jeg egentlig kun var semi-hyped op til første kamp.

    Jeg kan slet ikke overskue at have panikangst i 90 minutter, og overvejer nærmest at gå ud og bade i stedet for at se kamp. Det er voldsomt.

    Jeg tror det er fordi, at jeg ser denne omgang som DEN CL-mulighed vi har i de næste mange år - vejen til CL bliver vist sværere fra næste år, ligesom mesterskabet efterhånden er en Mt Everest-bestigning i sig selv.

    Og det dér CL er jo det vildeste drug; "hvis jeg bare kan få det ÉN gang til, så skal jeg aldrig bede om mere...".

    God kamp derude.

    Zan

  14. De følgende 5 brugere er enige:

  15. #9
    Tilmeldingsdato
    Feb 2011
    Indlæg
    586

    Re: Optakts- og kamptråd: Trabzonspor vs. F.C. København (24/08-2022 kl. 21:00)

    Hvis ikke, vi var os, ville jeg ikke være særligt nervøs. Jeg synes, Trabzonspor var en stor skuffelse i den største kamp.

    De virkede ikke som om, de er vant til at håndtere højt pres. Og det var svært at få øje på spillere med særligt stort teknisk overskud. Så jeg håber, vi i perioder vil satse på hårdt og højt pres og generobringer for i andre perioder at falde tilbage og stå kompakt, når de er på bolden. A la udekampen mod PSV.

    Hvis det ikke var for vores egen håbløse ustabilitet, ville jeg synes, at vi var temmelig store favoritter til at gå videre.

  16. #10
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,554

    Re: Optakts- og kamptråd: Trabzonspor vs. F.C. København (24/08-2022 kl. 21:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Claudemir Fanatic Se meddelelser
    Hvis ikke, vi var os, ville jeg ikke være særligt nervøs. Jeg synes, Trabzonspor var en stor skuffelse i den største kamp.

    De virkede ikke som om, de er vant til at håndtere højt pres. Og det var svært at få øje på spillere med særligt stort teknisk overskud. Så jeg håber, vi i perioder vil satse på hårdt og højt pres og generobringer for i andre perioder at falde tilbage og stå kompakt, når de er på bolden. A la udekampen mod PSV.

    Hvis det ikke var for vores egen håbløse ustabilitet, ville jeg synes, at vi var temmelig store favoritter til at gå videre.
    Jeg sidder med en lidt anden følelse. Jeg kunne godt se at der var noget kvalitet på deres hold.
    Det er ikke en stor europæisk gigant, men jeg synes ikke at de var så dårlige som mange fans og eksperter gør dem til. Vi måtte i den grad kæmpe for hver eneste bold erobring og stats især i anden halveg viser også at de pressede os en del.

    Samtidig så er der ofte bare en stor forskel på at spille ude og hjemme i Europa og jeg frygter en helt anden kamp på onsdag end den i Parken.

  17. De følgende 9 brugere er enige:

  18. #11
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,585

    Re: Optakts- og kamptråd: Trabzonspor vs. F.C. København (24/08-2022 kl. 21:00)

    Det er hvad vi lærte fra gameplanerne i de to udekampe mod PAOK og PSV, som skal få FCK videre på onsdag.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  19. De følgende 6 brugere er enige:

  20. #12
    Tilmeldingsdato
    Feb 2011
    Indlæg
    586

    Re: Optakts- og kamptråd: Trabzonspor vs. F.C. København (24/08-2022 kl. 21:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    Jeg sidder med en lidt anden følelse. Jeg kunne godt se at der var noget kvalitet på deres hold.
    Det er ikke en stor europæisk gigant, men jeg synes ikke at de var så dårlige som mange fans og eksperter gør dem til. Vi måtte i den grad kæmpe for hver eneste bold erobring og stats især i anden halveg viser også at de pressede os en del.

    Samtidig så er der ofte bare en stor forskel på at spille ude og hjemme i Europa og jeg frygter en helt anden kamp på onsdag end den i Parken.
    Nøglen bliver at bevare roen og overblikket og slå kynisk til, når der er plads - og det bliver der. Går der panik i vores hold, kan det meget hurtigt være slut. Så som sagt sidder jeg heller ikke med følelsen af, at det er en walkover - men det er mere vores egen mangel på stabilitet og styring end Trabzonspors skræmmende styrke, der gør mig nervøs.

  21. #13
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,585

    Re: Optakts- og kamptråd: Trabzonspor vs. F.C. København (24/08-2022 kl. 21:00)

    Kampens dommer bliver hollandske Danny Makkelie. Udover den usandsynligt høje mængde brylcreme i håret, er Danny Makkelie mest husket for at være dommeren, der lod sig snyde af diveren Raheem Sterling, da han passede fløjten mellem Danmark og England ved sidste års EM-semifinale.
    Det er hans første kamp som hoveddommer for et dansk klubhold, men han var også med i dommerteamet som Additional Assistant Referee (altså baglinie-dommer, dengang VAR ikke fandtes), da FCK mødte Chelsea i 1/8 finalen i 2011.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  22. De følgende 2 brugere er enige:

  23. #14
    Tilmeldingsdato
    Feb 2013
    Indlæg
    470

    Re: Optakts- og kamptråd: Trabzonspor vs. F.C. København (24/08-2022 kl. 21:00)

    Sakset fra Tipsbladet:
    Onsdagens Champions League-gyser mellem Trabzonspor og FC København kan nærmest ikke komme i bedre hænder.
    UEFA har således udpeget hollænderen Danny Makkelie som manden, der skal passe fløjten, når FC København i den tyrkiske heksekedel skal forsøge at forsvare 2-1-sejren fra det første opgør.
    39-årige Danny Makkelie har dømt flere Champions League-semifinaler, og han har dømt en enkelt Europa League-finale. Det var også ham, der ledte opgøret, da Danmark tabte 1-2 til England på Wembley i EM-semifinalen sidste år.
    I sidste sæson dømte hollænderen seks kampe i Champions League.
    FC Københavns udekamp mod Trabzonspor fløjtes i gang klokken 21.00 på onsdag af Danny Makkelie.

  24. #15
    Tilmeldingsdato
    Feb 2013
    Indlæg
    470

    Re: Optakts- og kamptråd: Trabzonspor vs. F.C. København (24/08-2022 kl. 21:00)

    En rigtig rigtig god nyhed om Mo - kan han spille evt 2. halvleg ser det en del bedre ud :-)
    https://bold.dk/fodbold/stillinger/s...zonspor-retur/

  25. De følgende 4 brugere er enige:

Side 1 af 8 1234 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 97
    Sidste Meddelelse: 18.08.22, 09:44
  2. Svar: 79
    Sidste Meddelelse: 26.07.22, 08:31
  3. Svar: 103
    Sidste Meddelelse: 17.05.22, 01:43
  4. Svar: 114
    Sidste Meddelelse: 09.05.22, 20:09
  5. Svar: 129
    Sidste Meddelelse: 17.03.22, 17:20

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •