Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
128. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCK vinder

    20 15.63%
  • Uafgjort

    49 38.28%
  • Trabzonspor vinder m. 1 mål (FCK går videre efter forlænget spilletid + evt. straffe)

    9 7.03%
  • Trabzonspor vinder m. 1 mål (Trabzonspor går videre efter forlænget spilletid + evt. straffe)

    16 12.50%
  • Trabzonspor vinder med 2+ mål

    34 26.56%
Side 3 af 8 FørsteFørste 123456 ... SidsteSidste
Viser resultater 31 til 45 af 107

Emner: Optakts- og kamptråd: Trabzonspor vs. F.C. København (24/08-2022 kl. 21:00)

  1. #31
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,538

    Re: Optakts- og kamptråd: Trabzonspor vs. F.C. København (24/08-2022 kl. 21:00)

    Jeg er sgu stadig i tvivl om man skal bringe Daramy i spil fra start eller vente til 2 halvleg med at skifte ham ind. I starten af kampen har vi i den grad brug for nogle "aflastnings" angreb for ikke konstant at blive presset i bund og her er Daramy vigtig.

    På den anden side, ville han også være giftig at sætte ind i 2 halvleg når Trabzon er en smule trætte. Jeg håber virklig vi kan holde stand de første 20-30 min.

  2. #32
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Optakts- og kamptråd: Trabzonspor vs. F.C. København (24/08-2022 kl. 21:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Jeg er sgu stadig i tvivl om man skal bringe Daramy i spil fra start eller vente til 2 halvleg med at skifte ham ind. I starten af kampen har vi i den grad brug for nogle "aflastnings" angreb for ikke konstant at blive presset i bund og her er Daramy vigtig.

    På den anden side, ville han også være giftig at sætte ind i 2 halvleg når Trabzon er en smule trætte. Jeg håber virklig vi kan holde stand de første 20-30 min.
    Den er svær, helt generelt synes man skal starte med de tvivlsomme spillere - de kan trods alt skiftes ud. Hvis Daramy bliver skiftet ind til 2 halvleg og vi går i forlænget, så er han måske intet værd i de 30 afgørende minutter.

    Jeg har også tænkt tanken at det ville være rart at skifte ham ind, hvis vi kom i problemer og skal jagte et mål - men så igen, måske kan han fra start være med til at sørge for vi ikke kommer i den situation….. så når jeg argumenter for at han burde starte inde, så har jeg også en fidus til at han er på bænken. Vi kommer til at bliver trykket ned og skal sådan set “bare igennem” de første 20-30 minutter og så overleve hen til halvleg med 0-0 eller være foran 1-0 på en kontra

  3. Den følgende bruger er enig i dette:

  4. #33
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    361

    Re: Optakts- og kamptråd: Trabzonspor vs. F.C. København (24/08-2022 kl. 21:00)

    Helt klart sætte Daramy ind fra start og hvis vi kan "dræbe" kampen med et mål, så skal de scorer 3 for at gå videre eller 2 for forlænget spilletid. Plus de så bliver nød til at presse langt mere som kan give flere åbninger. Håber at Thorup "angriber" kampen og ikke afventer hvad Trapsonspor gør. Vi skal udnytte at vi nok er taktisk klogere end dem.
    - Torben

  5. De følgende 9 brugere er enige:

  6. #34
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    361

    Re: Optakts- og kamptråd: Trabzonspor vs. F.C. København (24/08-2022 kl. 21:00)

    Og hvis man først skal sætte Daramy ind senere i kampen, kan det ende med at koste to udskiftninger, hvis man ikke er 100% sikker på han kan holde 45 minutter som jo pludselig kan blive til 75 minutter på grund af forlænget spilletid.
    - Torben

  7. Den følgende bruger er enig i dette:

  8. #35
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    2,455

    Re: Optakts- og kamptråd: Trabzonspor vs. F.C. København (24/08-2022 kl. 21:00)

    Bruttotruppen er udtaget, ingen overraskelser der.

    Mit umiddelbare bud på en start-11'er vil være en en-til-en gentagelse af opstillingen fra hjemmekampen, og så kan Mo være joker i 2. halvleg. I den forbindelse er det værd at huske på, at vi får en ekstra udskiftning i tilfælde af forlænget spilletid (og at Herning fik et nej etc...), hvilket må siges at være en oplagt risiko.

    duckman
    Tom, Tom, Tom, Tom, Tom, Tom Høgli!

    "I have a degree from Harvard, whenever I´m wrong, the world makes a little less sense."
    duckman's Avatar

  9. #36
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,139

    Re: Optakts- og kamptråd: Trabzonspor vs. F.C. København (24/08-2022 kl. 21:00)

    Hvis Daramy er klar, skal han i startopstillingen. Dels kommer tyrkerne nok buldrende fra første fløjt, og så vil Daramys fart være guld værd i omstillinger, og måske tage noget af brodden af tyrkernes angrebsiver. Og så er der jo også muligheden for at FCK er nede med et par mål ved pausen. Så vil der nok være noget mindre plads for Daramy at boltre sig på.

    Jeg håber på:

    Lerager - Falk - Zeca
    Claesson - Pep - Daramy
    Krølben

    Et forsigtigt bud (uden at være sikker i øvrigt) kan være, at der hentydes til vi ikke ved, om vi har to liv og derfor ikke kan spå om vi kan give vores to liv til Brøndby IF.
    Krølben's Avatar

  10. De følgende 8 brugere er enige:

  11. #37
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,400

    Re: Optakts- og kamptråd: Trabzonspor vs. F.C. København (24/08-2022 kl. 21:00)

    Der er vist lidt forvirring ved afstemningen:

    Vinder Trabzonspor med ét mål, kan ingen af holdene gå videre efter den forlængede spilletid. Så skal der straffespark til på grund af afskaffelsen af udebanemålsreglen.

    Står det f.eks. 2-1 efter 90 minutter, og ender det 3-2, er vi ikke videre.

  12. #38
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,590

    Re: Optakts- og kamptråd: Trabzonspor vs. F.C. København (24/08-2022 kl. 21:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    Der er vist lidt forvirring ved afstemningen:

    Vinder Trabzonspor med ét mål, kan ingen af holdene gå videre efter den forlængede spilletid. Så skal der straffespark til på grund af afskaffelsen af udebanemålsreglen.

    Står det f.eks. 2-1 efter 90 minutter, og ender det 3-2, er vi ikke videre.
    Der var ikke nok tilgængelige tegn i feltet til at kunne skrive "Trabzonspor vinder med 1 mål i ordinær spilletid (x vinder efter forlænget spilletid og evt. straffesparkskonkurrence). Men bare rolig, du skal nok se, størstedelen herinde kan nok godt deducere meningen.. ;-)
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  13. #39
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,400

    Re: Optakts- og kamptråd: Trabzonspor vs. F.C. København (24/08-2022 kl. 21:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Der var ikke nok tilgængelige tegn i feltet til at kunne skrive "Trabzonspor vinder med 1 mål i ordinær spilletid ...
    Man kan ikke "vinde i ordinær spilletid." Sorry. Ingen grund til at forvirre begreberne endnu mere ;-)

  14. #40
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,565

    Re: Optakts- og kamptråd: Trabzonspor vs. F.C. København (24/08-2022 kl. 21:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Krølben Se meddelelser
    Hvis Daramy er klar, skal han i startopstillingen. Dels kommer tyrkerne nok buldrende fra første fløjt, og så vil Daramys fart være guld værd i omstillinger, og måske tage noget af brodden af tyrkernes angrebsiver. Og så er der jo også muligheden for at FCK er nede med et par mål ved pausen. Så vil der nok være noget mindre plads for Daramy at boltre sig på.

    Jeg håber på:

    Lerager - Falk - Zeca
    Claesson - Pep - Daramy
    Jeg er bange for vi brænder Daramy af for hurtigt hvis han starter.
    Vi så i sidste uge at vores spillere var meget trætte ret tidligt i kampen. Allerede i slutningen af første halveg.
    Jeg ser ham meget hellere være joker ila. 2 halveg hvor han kan gøre en stor forskel uanset om vi fører eller er bagud....

  15. De følgende 5 brugere er enige:

  16. #41
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,538

    Re: Optakts- og kamptråd: Trabzonspor vs. F.C. København (24/08-2022 kl. 21:00)

    Her små 9 timer før kampstart, er det normalt min puls på nuværende tidspunkt er på 120 ? :)

  17. De følgende 2 brugere er enige:

  18. #42
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011
    Indlæg
    895

    Re: Optakts- og kamptråd: Trabzonspor vs. F.C. København (24/08-2022 kl. 21:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    I en retfærdig verden, så vinder vi 3-0, da Trapzonspor bliver udelukket pga usportslig opførsel:

    https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...-hotel/9394378

    Det er desværre en tendens som vinder frem og jo direkte latterlig - egentlig rimelig nem for UEFA at gøre noget ved.

    1) ingen folk på stadion i aften
    2) døm klubben ude

    Det skal sådan set bare ske et par gange og så er den trend ødelagt.
    Alle sover vel med custom fitted høreværn :-) Alt andet vil være mærkeligt

  19. #43
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,565

    Re: Optakts- og kamptråd: Trabzonspor vs. F.C. København (24/08-2022 kl. 21:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af thomasroy Se meddelelser
    Alle sover vel med custom fitted høreværn :-) Alt andet vil være mærkeligt
    I en speciel Boss/Zalando edition….

  20. #44
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011
    Indlæg
    895

    Re: Optakts- og kamptråd: Trabzonspor vs. F.C. København (24/08-2022 kl. 21:00)

    Jeg har nogle til mit arbejde. De kan laves med alt fra 15% --> 100 % lydisolering. Tænker de har noget lignende...

    In ears og super effektive!

  21. #45
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Optakts- og kamptråd: Trabzonspor vs. F.C. København (24/08-2022 kl. 21:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af thomasroy Se meddelelser
    Jeg har nogle til mit arbejde. De kan laves med alt fra 15% --> 100 % lydisolering. Tænker de har noget lignende...

    In ears og super effektive!
    Jo - det er jo sådan en “pigen havde kort kjole på, så det er hendes egen skyld” undskyldning. Jeg synes på ingen måder den opførsel er ok og eftersom fans ikke kan opfører sig ordentligt, klubben ser en fordel ved det og de lokale myndigheder ingenting gør - så er der jo kun en måde at få stoppet det på.

    Anyway. Det pres Trapzonspor fik lavet på os i anden halvleg gør mig nervøs for dagens kamp, det var et solidt pres og i god kontrol. Jeg tror faktisk vi kan se indenfor 15-20 min om vi har en chance for st gå videre eller ej… jeg stoler ikke på at det her hold kan holde modstanderen fra st score mål

  22. Den følgende bruger er enig i dette:

Side 3 af 8 FørsteFørste 123456 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 97
    Sidste Meddelelse: 18.08.22, 09:44
  2. Svar: 79
    Sidste Meddelelse: 26.07.22, 08:31
  3. Svar: 103
    Sidste Meddelelse: 17.05.22, 01:43
  4. Svar: 114
    Sidste Meddelelse: 09.05.22, 20:09
  5. Svar: 129
    Sidste Meddelelse: 17.03.22, 17:20

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •