Side 1 af 2 12 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 19

Emner: Remember 793!!!!

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Oct 2017
    Indlæg
    95

    Remember 793!!!!

    Til Tifo mod City.
    Hvad med “Remember 793”
    Tegning af vikinger der brænder en kirke ned.

    Referance til det første vikinge-raid mod Lindisfarne i år 793.

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #2
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Remember 793!!!!

    Jeg synes mere man skal kører på spillerne

    Sportwashing = Man City
    Man City Players = your $ kills

    Hvorefter vi kan have en FCK tifo ;)

  4. De følgende 3 brugere er enige:

  5. #3
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    419

    Re: Remember 793!!!!

    Sikke et par helt igennem fantastiske forslag begge 2.

    Det ene med udgangspunkt i en begivenhed som ingen nogensinde har hørt om

    Den anden som en stor stavepladeoplevelse.

  6. De følgende 3 brugere er enige:

  7. #4
    Tilmeldingsdato
    Sep 2010
    Indlæg
    418

    Re: Remember 793!!!!

    Sikkert alt for old fashioned, men hvad med at vi bare hylder fantastiske FC København?


  8. #5
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Remember 793!!!!

    Citat Oprindeligt indsendt af øvreC Se meddelelser
    Sikke et par helt igennem fantastiske forslag begge 2.

    Det ene med udgangspunkt i en begivenhed som ingen nogensinde har hørt om

    Den anden som en stor stavepladeoplevelse.
    Hehe så er det jo godt Tifo folket normalt kan finde på noget kreativt. Skal man ikke blot støtte FCK, så synes jeg sagtens man kan svine Man C spillere for deres valg af klub

  9. Den følgende bruger er enig i dette:

  10. #6
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Remember 793!!!!

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Hehe så er det jo godt Tifo folket normalt kan finde på noget kreativt. Skal man ikke blot støtte FCK, så synes jeg sagtens man kan svine Man C spillere for deres valg af klub
    Jeg håber ikke de vælger den pinlige model, hvor City trashes.. Det er sgu sådan lidt småklubsmentalitet med den slags tifoer, og det vil minde mig om den provinsielle argumentation alle klubberne herhjemme kører mod os - selvom vores penge selvfølgelig ikke kommer fra en rigmand i Dubai. Vi behøver heller ikke sætte modstanderen yderligere op, når vi møder et hold, der i forvejen er to klasser bedre end os selv.

    Jeg håber man vælger en model der hylder os selv, og ikke sviner modstanderen. Det kan dem der laver hvide lagener med sorte bogstaver selv gøre.

  11. De følgende 11 brugere er enige:

  12. #7
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Remember 793!!!!

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Hehe så er det jo godt Tifo folket normalt kan finde på noget kreativt. Skal man ikke blot støtte FCK, så synes jeg sagtens man kan svine Man C spillere for deres valg af klub
    Af princip synes jeg egentlig, at man bør holde sig til at hylde egen klub og præstation.
    Skal man endelig lave et politisk budskab, så foretrækker jeg, at man skal fokusere på uretfærdigheden i kvalifikationssystemet. Der er ingen svensk, norsk, polsk, græsk etc mesterhold med i CL, hvor der til gengæld er grupper uden en eneste national mester. Det giver måske ikke meget mening mod City som er mestre, men måske mod Dortmund eller Sevilla. We are Champions - why are you here?
    Og når det er sagt, så har vi før lavet noget tifo imod Uefa (mafia), ligesom det ud fra klubbens perspektiv måske ikke er den bedste ide at prikke til dem som bestemmer - så den ide er nok i virkeligheden ikke så god :)

  13. Den følgende bruger er enig i dette:

  14. #8
    Tilmeldingsdato
    Feb 2011
    Indlæg
    586

    Re: Remember 793!!!!

    Hvis man kunne parre småklubsbudskaberne med noget Olsen Banden, vil alt gå op i en højere enhed. PC, Jess og Kvist som den kære Valby-bande og Guardiola som Hallandsen med sit store pengeskab. Og når vi så har tabt 4-0 hjemme til City, vil alt være trygt og genkendeligt.

  15. De følgende 2 brugere er enige:

  16. #9
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Remember 793!!!!

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Jeg håber ikke de vælger den pinlige model, hvor City trashes.. Det er sgu sådan lidt småklubsmentalitet med den slags tifoer, og det vil minde mig om den provinsielle argumentation alle klubberne herhjemme kører mod os - selvom vores penge selvfølgelig ikke kommer fra en rigmand i Dubai. Vi behøver heller ikke sætte modstanderen yderligere op, når vi møder et hold, der i forvejen er to klasser bedre end os selv.
    Plus det er sådan lidt ... hvis vi skal til at gå i gang med militære konflikter med Storbritannien, så er den her desværre måske lidt mere aktuel end et vikingeangreb, ingen kender til på nogle munke på en ø ;-)

  17. De følgende 3 brugere er enige:

  18. #10
    Tilmeldingsdato
    Apr 2019
    Indlæg
    543

    Re: Remember 793!!!!

    Men nu når mange var så sure over en tifo med en stikpille til politiet, så er det vel også langt over grænsen, at hylde en plyndringstogt, hvor der blev voldtaget og myrdet, som det lige passede os?

  19. De følgende 6 brugere er enige:

  20. #11
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    3,546

    Re: Remember 793!!!!

    Citat Oprindeligt indsendt af qwert Se meddelelser
    Men nu når mange var så sure over en tifo med en stikpille til politiet, så er det vel også langt over grænsen, at hylde en plyndringstogt, hvor der blev voldtaget og myrdet, som det lige passede os?
    Her kan man vel næsten forsvare at bruge standard-undskyldningen: Det var en anden tid :-D
    --
    Enjoy your job, make lots of money, work within the law. Choose any two.
    ougar's Avatar

  21. De følgende 4 brugere er enige:

  22. #12
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011
    Indlæg
    875

    Re: Remember 793!!!!

    Tænker det må blive en tifo med en personlig hyldest til JT og PC for at bringe os ind i det forjættede land! Evt de 2 båret i guldstol af holdet + fans... Måske Olsen Banden også lige kan snige sig ind. Måske også et ur?

  23. #13
    Tilmeldingsdato
    Apr 2019
    Indlæg
    543

    Re: Remember 793!!!!

    Citat Oprindeligt indsendt af ougar Se meddelelser
    Her kan man vel næsten forsvare at bruge standard-undskyldningen: Det var en anden tid :-D
    Haha, det kan man nok :D Jeg håber det sker, for glæder mig til at se alle brøndby-fans sidde og analysere, at vikinger faktisk slet ikke har noget med FCK at gøre. Det var ligesom ikke PSE, der opfandt vikingerne, daaah

  24. #14
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    368

    Re: Remember 793!!!!

    Citat Oprindeligt indsendt af qwert Se meddelelser
    Haha, det kan man nok :D Jeg håber det sker, for glæder mig til at se alle brøndby-fans sidde og analysere, at vikinger faktisk slet ikke har noget med FCK at gøre. Det var ligesom ikke PSE, der opfandt vikingerne, daaah
    De blev opfundet i 1964 i et eller andet obskurt sted vest for Valby Bakke
    Øvre C'er

  25. De følgende 5 brugere er enige:

  26. #15
    Tilmeldingsdato
    Aug 2020
    Indlæg
    92

    Re: Remember 793!!!!

    Så kan vi lige så godt bare minde dem om at de har vundet CL lige så mange som os.

  27. De følgende 5 brugere er enige:

Side 1 af 2 12 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •