Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
45. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCN vinder

    20 44.44%
  • Uafgjort

    10 22.22%
  • FCK vinder

    15 33.33%
Side 4 af 6 FørsteFørste 123456 SidsteSidste
Viser resultater 46 til 60 af 86

Emner: Optakts- og kamptråd: F.C. Nordsjælland vs. F.C. København (28/08-2022 kl. 16:00)

  1. #46
    Tilmeldingsdato
    Oct 2021
    Indlæg
    52

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Nordsjælland vs. F.C. København (28/08-2022 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af shs Se meddelelser
    JT er i gang med at gentage sidste efterår med at drive rovdrift på de bærende spillere med tunge ben, skader og elendige præstationer til følge. Det er jo håbløst, når man ser en kamp som i dag, at der ikke er flere rotationer i start-11.
    Vi har ikke spillerne til at rotere… og heller ikke træneren til at stille med en taktik, der kan i møde gå det.
    PC skal ud.. JT skal ud… sammen med 7-9’Spillere

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #47
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,527

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Nordsjælland vs. F.C. København (28/08-2022 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af shs Se meddelelser
    JT er i gang med at gentage sidste efterår med at drive rovdrift på de bærende spillere med tunge ben, skader og elendige præstationer til følge. Det er jo håbløst, når man ser en kamp som i dag, at der ikke er flere rotationer i start-11.
    Du har jo tildels ret, men når jeg så lige kigger på vores bænk så sidder jeg og skimter efter nogen der kan løfte niveauet. Jeg kan umiddelbart kun se en Amoo som kunne være lidt spændende, men han har jo ikke rigtig fået chancen.

    Men altså vi skal til at spille midtuge kampe, skal vores spillere ikke håndtere dette?. Vi er lige startet sæsonen og har tabt 4 ud af 7 kampe, hvor denne kamp har været den værste..

    Taktisk i det er det jo til grin. Vi tilbyder FCN at udspille os når vi i første halvleg går op i et pres, når vi nu ved det er FCNs styrke at spille sig ud af det. Det burde man måske først gøre i 2 halvleg og i små sessioner.

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #48
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    3,593

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Nordsjælland vs. F.C. København (28/08-2022 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Fysisk sat skakmat af en flok teenagere = Tjek
    Taktisk Outsmartet = Tjek

    Jeg har nævnt det før. Suppen er hvad JT skal bedømmes på. Hvis det stod til mig så kunne man jo snildt stille med B holdet i CL nu, hvis det betyder der kommer point på Superliga kontoen.

    Jeg vil gerne af med JT, men tvivler på det sker nu efter CL deltagelse. Måske til Vinter.
    Det ville da ellers være ideelt at fyre ham nu. Som I morgen. Vi har jo alligevel nået det vigtigste mål for de første par måneder af sæsonen: At score 300 mio. kr. på at komme i CL-gruppen. Ganske som med Ariël, så er der intet mere at komme efter med Jess. Giv ham 15-20 mio. kr. og find en ny og vældig meget bedre træner.
    "Gedanken ohne Inhalt sind leer, Anschauungen ohne Begriffe sind blind"


  6. #49
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,527

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Nordsjælland vs. F.C. København (28/08-2022 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af thundersen Se meddelelser
    Det ville da ellers være ideelt at fyre ham nu. Som I morgen. Vi har jo alligevel nået det vigtigste mål for de første par måneder af sæsonen: At score 300 mio. kr. på at komme i CL-gruppen. Ganske som med Ariël, så er der intet mere at komme efter med Jess. Giv ham 15-20 mio. kr. og find en ny og vældig meget bedre træner.
    Kunne man snildt, jeg tror bare ikke ledelsen ser sådan på det :)

    Og kan man finde en "bedre" træner på så kort tid uden at gå i panik ? og ikke ansætter Bo. Henriksen :)

  7. Den følgende bruger er enig i dette:

  8. #50
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    643

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Nordsjælland vs. F.C. København (28/08-2022 kl. 16:00)

    Det er så tåkrummende at høre Thorup blive interviewet. Han aner ikke sine levende råd, lige indtil Lars pointerer nogle kritikpunkter og så står Thorup sådan set bare og taler ham efter munden. Tilmed står han og fabler om at det er en holdsport og slutter af med, at de må hjem og pleje Zeca da han åbenbart er manden der skal redde dette hold fra horrible indsatser hver 2.-3. kamp.

    Lad os trække stikket mens vi kan.


  9. #51
    Tilmeldingsdato
    Oct 2021
    Indlæg
    52

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Nordsjælland vs. F.C. København (28/08-2022 kl. 16:00)

    Men ville en ny træner kunne gøre det bedre?
    jeg mener, det er jo næsten samme spiller Ståle, havde i sin sidste periode.
    og han kunne heller ikke få til præstere over en længere periode..

  10. Den følgende bruger er enig i dette:
    zan

  11. #52
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,527

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Nordsjælland vs. F.C. København (28/08-2022 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Fc Devil Se meddelelser
    Det er så tåkrummende at høre Thorup blive interviewet. Han aner ikke sine levende råd, lige indtil Lars pointerer nogle kritikpunkter og så står Thorup sådan set bare og taler ham efter munden. Tilmed står han og fabler om at det er en holdsport og slutter af med, at de må hjem og pleje Zeca.

    Lad os trække stikket mens vi kan.
    Shiit det interview. JT ser godt nok presset ud. Han har jo ret i det han udtaler i der mangler "Ledere". Men det har han jo haft lang tid til at få styr på. Send et signal til spillerne og stil med et halvt reserve hold mod Dortmund så kan spillerne få en tænkepause og have fokus på ligaen.

  12. De følgende 4 brugere er enige:

  13. #53
    Tilmeldingsdato
    Aug 2005
    Indlæg
    272

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Nordsjælland vs. F.C. København (28/08-2022 kl. 16:00)

    Halvdelen af Danmark og Sidelinien var tryllebundet af JT efter onsdagens resultat. Det her må være verdens største tømmermænd.

    Vi bliver ikke mestre igen med JT,det må efterhånden være klart for enhver jubelidiot.
    Ud med Kvist, ud med Thorup.
    "Johnnys fysiske kapacitet er på et meget højt niveau. Det gælder nærkampstyrke, hurtighed og udholdenhed. Med ham får vi et rigtig solidt alternativ til højre side af forsvaret, ligesom han er anvendelig længere fremme på banen"

    Carsten V. Jensen

  14. De følgende 5 brugere er enige:

  15. #54
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,588

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Nordsjælland vs. F.C. København (28/08-2022 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Come ON FC Se meddelelser
    Men ville en ny træner kunne gøre det bedre?
    jeg mener, det er jo næsten samme spiller Ståle, havde i sin sidste periode.
    og han kunne heller ikke få til præstere over en længere periode..
    Af de 16 FCK-spillere, som kom i kamp i dag, har kun fire spillet under Ståle.. Det er begrænset, hvor meget der her, to år senere, kan peges fingre af ham..
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  16. De følgende 13 brugere er enige:

  17. #55
    Tilmeldingsdato
    Aug 2005
    Indlæg
    182

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Nordsjælland vs. F.C. København (28/08-2022 kl. 16:00)

    Interviewet med Lerager, og Thorup's reaktion på det, tyder på uenighed i hvordan "vi" taktisk disponerer. Når Thorup vælger at stille med det samme hold som den drænende kamp i Onsdags, er jeg 100% enig i det jeg tror Lerager insinuerer. Nemlig at vi ikke skal vælte frem i et højt pres, med hovedet under armen, på en kunstgræsbane imod et letbenet, teknisk velfunderet, og i øvrigt godt spillende hold på dagen.

    Jeg synes virkelig han fejler IGEN, tossen på bænken. Jeg kan ikke rumme mere. Dejligt med Chl. Tak for dét Jess, og farvel


  18. #56
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,527

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Nordsjælland vs. F.C. København (28/08-2022 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Eiken88 Se meddelelser
    Nemlig at vi ikke skal vælte frem i et højt pres, med hovedet under armen, på en kunstgræsbane imod et letbenet, teknisk velfunderet, og i øvrigt godt spillende hold på dagen.
    Spot on. Jeg er med på JT gerne vil have os til at være dominerende. Men som tiden er lige p.t, hvorfor så ikke bare erkende at det kan vi ikke lige nu.

    Lige mod FCN er det jo taktisk forholdsvis let. Stil sig ned og spil afventende og kør på omstillinger.

  19. De følgende 2 brugere er enige:

  20. #57
    Tilmeldingsdato
    Oct 2021
    Indlæg
    52

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Nordsjælland vs. F.C. København (28/08-2022 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Af de 16 FCK-spillere, som kom i kamp i dag, har kun fire spillet under Ståle.. Det er begrænset, hvor meget der her, to år senere, kan peges fingre af ham..
    Det var IKKE for at pege fingere af Ståle, men mere om vi har spillermaterialet.

  21. #58
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Nordsjælland vs. F.C. København (28/08-2022 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Og kan man finde en "bedre" træner på så kort tid uden at gå i panik ? og ikke ansætter Bo. Henriksen :)
    Ja da, hvis ledelsen løbende har sørget for at køre en shortlist med potentielle trænerafløsere. Hvilket enhver ansvarlig ledelse i en professionel fodboldklub burde gøre, fordi man altid kan blive tvunget til at skifte træner fra den ene dag til den anden. Om FCK's ledelse så har det er selvfølgelig ikke sikkert...
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  22. De følgende 6 brugere er enige:

  23. #59
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    3,104

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Nordsjælland vs. F.C. København (28/08-2022 kl. 16:00)

    Fra tribunen undrede jeg mig over, at Vavro spillede højre back/fløj i det meste af anden halvleg - uden at komme i feltet én eneste gang... Blev det forklaret af sidelinie rapporteren hvorfor på noget tidspunkt?

  24. #60
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Nordsjælland vs. F.C. København (28/08-2022 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af DaneX Se meddelelser
    Fra tribunen undrede jeg mig over, at Vavro spillede højre back/fløj i det meste af anden halvleg - uden at komme i feltet én eneste gang... Blev det forklaret af sidelinie rapporteren hvorfor på noget tidspunkt?
    Fra fjernsynet af, så lignede det at han var så udmattet, at han ikke havde kræfterne til at løbe om kap med FCNs kontra spil.

  25. Den følgende bruger er enig i dette:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 57
    Sidste Meddelelse: 24.08.22, 10:08
  2. Svar: 79
    Sidste Meddelelse: 26.07.22, 08:31
  3. Svar: 136
    Sidste Meddelelse: 03.05.22, 10:45
  4. Svar: 129
    Sidste Meddelelse: 17.03.22, 17:20
  5. Svar: 83
    Sidste Meddelelse: 03.03.22, 13:38

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •