Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
45. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCN vinder

    20 44.44%
  • Uafgjort

    10 22.22%
  • FCK vinder

    15 33.33%
Side 5 af 6 FørsteFørste ... 23456 SidsteSidste
Viser resultater 61 til 75 af 86

Emner: Optakts- og kamptråd: F.C. Nordsjælland vs. F.C. København (28/08-2022 kl. 16:00)

  1. #61
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    3,593

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Nordsjælland vs. F.C. København (28/08-2022 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Kunne man snildt, jeg tror bare ikke ledelsen ser sådan på det :)

    Og kan man finde en "bedre" træner på så kort tid uden at gå i panik ? og ikke ansætter Bo. Henriksen :)
    Jeg er med på og i udgangspunktet enig i "jamen kan vi finde en anden i en fart?"-argumentet. Det har også være mit sidste "forsvar" for Jess. Men problemet er, at hvis man ingenting gør fra ledelsens side, så vil det argument være rigtigt i al fremtid...mens Jess stille og roligt får os placeret under top6 stregen.

    Her til aften er ClueJess' åbenbaring, at vi ikke har andre ledere i truppen end Zeca. Efter at have været træner i 2 år. Altså. Det fører jo ingen vegne, det her.

    I stedet for at vente på et godt tidspunkt til en fyring, skulle man måske overveje, at nu når de 300 mio. er i hus, så kan man tage en mellemsæson, køre efteråret færdig med en korttidsafløser og bruge tiden på at finde en god trænerløsning. Og så ellers forberede sig på en 3-4 plads og en fest i næste års ECL, mens vi rebooter og går efter mesterskabet i 24.
    "Gedanken ohne Inhalt sind leer, Anschauungen ohne Begriffe sind blind"

  2. De følgende 9 brugere er enige:

  3. #62
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,152

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Nordsjælland vs. F.C. København (28/08-2022 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af DaneX Se meddelelser
    Fra tribunen undrede jeg mig over, at Vavro spillede højre back/fløj i det meste af anden halvleg - uden at komme i feltet én eneste gang... Blev det forklaret af sidelinie rapporteren hvorfor på noget tidspunkt?
    Så vidt jeg kunne se, så spillede han højre forsvarer i en 3-mands bagkæde....han spillede den bare ualmindelig offensivt...

  4. De følgende 2 brugere er enige:

  5. #63
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    3,104

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Nordsjælland vs. F.C. København (28/08-2022 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Wonderboy Se meddelelser
    Fra fjernsynet af, så lignede det at han var så udmattet, at han ikke havde kræfterne til at løbe om kap med FCNs kontra spil.
    Det ville jeg kunne forstå, hvis man så satte ham op centralt, så han ikke skulle løbe så meget og kunne blive spillet op i luften til ham, så han "bare" skal vinde nogle hovedstødsdueller. Den der høje offensive højre-rolle passede ham i hvert fald slet ikke.

  6. #64
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,152

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Nordsjælland vs. F.C. København (28/08-2022 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Fc Devil Se meddelelser
    Det er så tåkrummende at høre Thorup blive interviewet. Han aner ikke sine levende råd, lige indtil Lars pointerer nogle kritikpunkter og så står Thorup sådan set bare og taler ham efter munden. Tilmed står han og fabler om at det er en holdsport og slutter af med, at de må hjem og pleje Zeca da han åbenbart er manden der skal redde dette hold fra horrible indsatser hver 2.-3. kamp.

    Lad os trække stikket mens vi kan.
    Uden at jeg lige skal forholde mig til et interview jeg ikke har set, så tager han ikke helt fejl omkring Zeca. Et af de store problemer (ud af flere) var så vidt jeg kunne se, at Falk slet ikke kan håndtere rollen som 6'er / balancespiller i sådan en kamp. Ikke at det skal være en lang kritik af Falk - for han var en af de mindst dårlige i dag - men i dag er der alt alt for meget plads mellem forsvarskæde og midtbane og især i starten af 1. halvleg boltrede FCN sig i det rum. Og når vi først kommer bagud bliver det præcis den kamp, som FCN ønsker, hvor de kan straffe os med kontrakniven.

    Vi mangler en klasseangriber, men det er lige før at en yderligere defensiv midt til at supplere Zeca må være topprioritet. Det sejler defensivt, når Falk ligger der.

    Jeg er forøvrigt enig i, at vi angriber kampen alt for naivt. Vi presser højt og gør det halvhjertet og vi spiller alt for risikabelt bagfra.

    En sidste bemærkning: Jeg sad lige ud for Daramy i hele første halvleg. Det var godt nok ikke kønt. Han så tung og langsom ud, teknikken var ikke på plads og han var taktisk helt væk.

    Lort med lort på og det hele vejen rundt fra taktisk, til indstilling og indsats.

  7. De følgende 7 brugere er enige:

  8. #65
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,527

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Nordsjælland vs. F.C. København (28/08-2022 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    En sidste bemærkning: Jeg sad lige ud for Daramy i hele første halvleg. Det var godt nok ikke kønt. Han så tung og langsom ud, teknikken var ikke på plads og han var taktisk helt væk.
    Ohh well der røg min forhåbninger om at Daramy er vores CL Saviour i gruppespillet :)

  9. Den følgende bruger er enig i dette:

  10. #66
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,308

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Nordsjælland vs. F.C. København (28/08-2022 kl. 16:00)

    Ovenpå succesen fra i onsdags var der måske nogle der havde brug for at blive mindet om, at trænerne ikke vokser ind i himlen og det må man sige, at vi leverede. FCN ramte muligvis deres topniveau, mens vi leverede sæsonens dårligste præstation.
    Planen var umiddelbart, at FCN skulle presses højt på banen og tvinges til at spille lange bolde. Vores pres var dog så dårligt, at FCN uden større vanskeligheder kunne spille sig forbi det. Derudover var det så satset, at det samtidig føltes som om, at FCN konstant kørte omstillinger, trods de spillede bolden op nedefra. FCN fandt i hvert fald alle hullerne i presset. Nogle gange angreb de via kanterne og andre gange spillede de gennem kæderne og vi sadlede om alt alt alt for sent. Kampen var reelt tabt næsten før den gik i gang og man kan godt pege fingre af spillerne, og det bør man, men det lignede også en taktisk fadæse. Det lignede at vores opspil primært skulle foregå i højre side, hvor vi kunne trække FCN spillere over og så have mere plads på vores venstre side til Daramy og VK (men om det passer finder vi aldrig ud af).
    Vi fik stabiliseret en smule i anden halvleg, men vores spil blev aldrig godt og vi er reelt heldige med kun at lukke tre mål ind. FCN stod dybere og dybere, men virkede stadig farlige når de generobrede selvom de ikke holdt en spiller fremme. Det er svært at se hvad vores gameplan var udover at presse højt og der blev lavet gennemgående ændringer i anden halvleg, som var svære at gennemskue. Jeg troede at vi ville have Karamoko i front, fordi deres målmand havde set noget svag ud på dødbolde, men han kom ikke i feltet og lå mest i positionen som mod Lyngby. Vi erstattede Lerager med Lund, hvilket er vanvittigt at tænke på, når vi var bagud, men det var tydeligvis nødvendigt. Dernæst skiftede vi så Khocholava ud med Mukairu, som fik en lidt besynderlig position og endelig røg Haraldsson ud med Stamenic, der gik mere ind centralt. Både holdet og bænken var i opløsning og jeg kan godt forstå, hvis det var svært for spillerne at se hvad planen var til sidst – jeg kunne ikke få øje på den i hvert fald.
    Derudover er det svært at forstå, at vi ikke roterede mere, når vi trods alt gjorde det mod Lyngby. Med de udskiftninger der blev lavet lignede det i hvert fald, at der var behov for det. Om det havde ændret noget er dog mere tvivlsomt og da ville man nok have kritiseret det i stedet.

    Det er svært at give individuelle bedømmelser, når der var så mange, der var dårlige. FCN spiller selvfølgelig en stærk kamp, hvor de havde held med det meste. Selv når de trådte rundt i bolden kunne de slippe ud af et tremandspres, men det vidner også om den tilgang vi havde til kampen. Der var mange fejl og hvis en spiller, havde en god aktion, så smed hans medspiller bolden.

    Ryan stod umiddelbart fint, men har svært ved at gøre ret meget ved scoringerne.

    Diks var mildest talt elendig. Defensivt kunne han slet ikke følge med og han havde for mange boldtab, når han deltog i opspillet og gik med frem. Det var egentligt tydeligt allerede fra kampens start, hvor han forærede FCN en god mulighed efter en sløset aflevering.
    Vavro var ligeledes ganske dårligt. Han havde svært ved at følge med og var for nem at sætte. Han virkede rigtig tung. Han gik mere med frem til sidst i kampen og stod bag vores bedste indlæg, men ellers blev det aldrig godt.
    Khocholava blev skiftet ud formentligt at taktiske årsager, men også han var på overarbejde med alle de gennembrud FCN havde.
    VK gjorde det fint defensivt, selvom han da også var på hælene. Der skete derudover ikke meget fremadrettet.

    Lerager virkede vældig tung og det er et mysterium, hvordan han ender med ikke at indkassere en advarsel. Han kunne slet ikke komme ind i duellerne og blev sat utrolig let – det var han dog ikke ene om.
    Falk var i min optik vores bedste spiller. Han havde dog også store udfordringer defensivt, men lykkedes alligevel med en del aktioner og var også god i opspillet – det var dem der modtog boldene dog ikke.
    Claesson på den centrale midtbane var en fiasko. Hang ikke med når vi pressede og kom ikke i de positioner, hvor han ellers har været farlig. Deltog derudover kun begrænset i opspillet.

    Haraldsson var vores værste i dag i min optik, selvom der var skarp konkurrence om den titel. Han var et stort boldtab og han måtte forsøge tre gange for at få en advarsel, for at bremse en lovende omstilling. Skulle have været skiftet ud i halvlegen som minimum.
    Biel var ligeledes en af banens værste med utroligt mange boldberøringer. En af kommentatorerne sagde, at det lignede han spillede i træsko og det er i hvert fald svært at være uenig i.
    Daramy prøvede et par gange, men brød aldrig rigtigt igennem FCN’s defensiv. Jeg synes der var fint med plads til ham, men tempoet var meget lavt også når han fik bolden. Måtte udgå i pausen – forhåbentligt var han ikke skadet, men samtidig ville det også være foruroligende, hvis han blev udskiftet af taktiske årsager.

    Kampens dommer gjorde det ganske fornuftigt. Den største fejl var, at Lerager ikke blev advaret (måske i stedet for Khocholava) og at FCN-spilleren ikke blev advaret for sin tackling på Haraldsson. Ellers synes jeg ikke der var særligt mange fejl. VAR er dog en anden historie og igen svær at blive klog på. På billederne er det svært at se, om bolden rammer FCN-spilleren på overarmen, men det kan nok godt forsvares, men igen er det ikke ligefrem den infamøse ”clear and obvious”. Derudover kan man undre sig over Khocholavas advarsel, som vel nærmere burde tilfalde Lerager.

    Det er svært at finde hoved og hale i det der foregår lige nu. Det er svært at komme i tanke om, at vi så ofte har været vidne til så store udsving i top- og bundniveau. Kampen i dag var spækfyldt med dårlige aktioner og krydret med en taktik, der totalt blev skudt i sænk. Thorup-raus kører allerede igen kort efter, at man burde have forventet, at det ellers ville få sig en længere pause. Selv med tanke på de individuelle præstationer, må der stilles store spørgsmålstegn til hvordan vi greb kampen an. Lige nu er det svært at vurdere det reelle bundniveau, der mest af alt ser bundløst ud og det bliver svært at vende om på. Derudover lyder udtalelserne efter kampen ikke særlig positivt. Thorup virkede meget rystet og snakkede om, at nogle spillere spillede for sig selv og traf deres egne valg (vel implicit at de ikke fulgte taktikken) og efterfølgende Lerager der snakkede om de indbyrdes aftaler og at nogle taktiske aspekter ikke fungerede. Det virker i hvert fald til, at der er stor uenighed omkring det taktiske. Derudover må man konkludere, at Thorup ikke virker særlig god til at skærme spillerne (her kan man altid fremhæve NCH citatet). Om ikke andet virker det til at de sidste dage i transfervinduet bliver mere spændende og måske også afslørende for hvor meget tillid der er til Thorups projekt.

    Vi så dog også, at nogle sinker havde fundet vej til kampen. Jeg kan fint forstå skuffelsen, men det der skete efter kampen lignede mest af alt noget klynkeri og totalt idiotisk, at det skulle gå ud over Haraldsson. Nogle mennesker skal lære at styre sig.
    Sidst redigeret af Kenney : 28.08.22 kl. 19:04

  11. De følgende 4 brugere er enige:

  12. #67
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011
    Indlæg
    892

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Nordsjælland vs. F.C. København (28/08-2022 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Så vidt jeg kunne se, så spillede han højre forsvarer i en 3-mands bagkæde....han spillede den bare ualmindelig offensivt...
    Tankevækkende at Vavro stod for dagens eneste kvalificerede indlæg...

  13. Den følgende bruger er enig i dette:

  14. #68
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,533

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Nordsjælland vs. F.C. København (28/08-2022 kl. 16:00)

    Jeg så ikke dagens kamp, men resultatet overrasker mig ikke. Jeg har længe forsvaret Thorup; ikke fordi jeg på noget tidspunkt har ment, at han er den rette træner for FCK, men når nu ansættelsen var en realitet, skulle han også have chancen. Dertil var udgangspunktet besværligt, og jeg tvivler på, at mange andre trænere ville have lavet bedre resultater under samme vilkår. Når det er sagt, er har jeg svært ved at se, retningen i det Thorup foretager sig. Defensiven sejler denne sæson, og det er på trods af, at holdet i al væsentlighed er det samme som i foråret. Vi har endda fået en ny målmand, på en kedelig baggrund, som muligvis er endnu bedre end Grabara. De dårlige resultater denne sæson falder klart tilbage på Thorup - også selvom at truppen stadig har væsentlige mangler.

    Kunne man i det mindste se tegningen til noget. En udvikling, f.eks. i det offensive spil, der kan forklare, hvorfor det kniber i defensiven, men det er i givet fald gået min næse forbi, og der kommer jo ingen forklaringer fra hverken Thorup, det øvrige trænerteam eller PC.

    Jeg tror, at Thorups ophold i FCK, synger på sidste vers. PC har varslet, at sløret løftes for den ny sportslige strategi om en måned til halvanden. Spørgsmålet er, om man med en ny træner til før eller efter lanceringen.

  15. De følgende 7 brugere er enige:

  16. #69
    Tilmeldingsdato
    Oct 2013
    Indlæg
    112

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Nordsjælland vs. F.C. København (28/08-2022 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kenney Se meddelelser

    Kampens dommer gjorde det ganske fornuftigt. Den største fejl var, at Lerager ikke blev advaret (måske i stedet for Khocholava) og at FCN-spilleren ikke blev advaret for sin tackling på Haraldsson.
    Jeg synes nu det manglende straffespark til Falk og et frispark til Haraldson lige uden for feltet var de største fejl. Det kan lyde af småting, men har kæmpe stor indflydelse på kampens forløb i mine øjne.
    Generelt dømte dommeren de små ting ting til FCN synes jeg. Meget ensidigt.

  17. #70
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,366

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Nordsjælland vs. F.C. København (28/08-2022 kl. 16:00)

    Efter syv kampe har vi tabt lige så mange gange, som vi gjorde i samtlige 32 kampe i mesterskabssæsonen. Der er ikke plads til flere fejl, og Thorup har i høj grad kniven for struben. Igen.
    PC bør også være en presset mand. Truppen skal slankes med en håndfuld spillere, og der skal samtidig hentes så tilpas dygtige forstærkninger, at selv Thorup kan få skuden på ret køl.

    Jeg tror ikke rigtig på, at nogen af de ting kommer til at ske, men lad os i første omgang se, hvordan det hele ser ud efter på fredag, hvor vinduet er smækket i, og vi har prøvet kræfter med mægtige Silkeborg.
    HIC SUNT LEONES

  18. De følgende 3 brugere er enige:

  19. #71
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,308

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Nordsjælland vs. F.C. København (28/08-2022 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af HansHansen Se meddelelser
    Jeg synes nu det manglende straffespark til Falk og et frispark til Haraldson lige uden for feltet var de største fejl. Det kan lyde af småting, men har kæmpe stor indflydelse på kampens forløb i mine øjne.
    Generelt dømte dommeren de små ting ting til FCN synes jeg. Meget ensidigt.
    Det mulige straffe til Falk er, som jeg liger husker det, meget på vippen. Synes FCN-spilleren går lige til grænsen og nogle dommere havde måske dømt den, men jeg tror ikke man kommer til at se mange lignende straffespark over en hel sæson. Jeg synes også at FCN satte sig igennem i duellerne i starten af kampen, men jeg sidder ikke med en fornemmelse af, at vi blev snydt eller at der blev dømt ensidigt (det synes jeg i højere grad var tilfældet mod Trabzonspor). Det manglende frispark til Haraldsson (og dertilhørende advarsel til FCN) var selvfølgelig en fejl, men jeg synes nu stadig det var en godkendt præstation af dagens dommer - især med tanke på det vanlige niveau i ligaen.
    Uanset hvad synes jeg ikke man kan påstå, at kampens dommer påvirkede kampens forløb (slet ikke når vi fuldstændigt blev domineret).

  20. De følgende 8 brugere er enige:

  21. #72
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,533

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Nordsjælland vs. F.C. København (28/08-2022 kl. 16:00)

    Er der nogen, der kender det største pointmæssige efterslæb i Superligaen, som er vekslet til et mesterskab?

  22. #73
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,851

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Nordsjælland vs. F.C. København (28/08-2022 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Er der nogen, der kender det største pointmæssige efterslæb i Superligaen, som er vekslet til et mesterskab?
    AaB havde 8 point efter 6 runder i 13/14 og var 8 point efter FCM. Jeg husker, at dele af min kones familie ønskede Kent Nielsen hen hvor peberet gror på det tidspunkt. Efter 10 runder havde de 15 point og var 7 point efter. Derefter åd de sig stille og roligt til mesterskabet.

    I 2008/07 havde AaB 8 point efter 7 runder og hentede så efterfølgende 63 point i de sidste 26 runder, hvor de sluttede 9 point foran FCM på andenpladsen.

  23. De følgende 2 brugere er enige:

  24. #74
    Tilmeldingsdato
    Jul 2013
    Indlæg
    141

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Nordsjælland vs. F.C. København (28/08-2022 kl. 16:00)

    Jeg har stadig ikke fået luft, så her kommer endnu et surt opstød.

    Vi er formentligt alle enige om at ønske en stærkere bænk. På den anden side ville en bænk fuld af verdenstjerner næppe gøre forskel, så længe Thorup skifter ud med hovedet under armen:

    1) Hvordan pokker kan han tro på, at det vil bidrage til at vende kampen, når han igen sætter Karamoko ind på kanten? Karamoko virker ikke gennembrudsstærk, og han kan ikke bruge sin fysik i den position.
    2) Valdemar Lund er et spændende talent, men han sætter næppe gang i offensiven, når han skiftes ind som tredje midtstopper i en fembackkæde.
    3) Stakkels Mukairu fik en fin start i klubben på venstrekanten. Efter et par sløje kampe har Thorup kvitteret ved konsekvent at spille ham ude af position - med ren elendighed som resultat. Her overgik Thorup sig selv i går, da han valgte at bringe Mukairu på højre back. Skal vi se ham på mål næste gang?
    4) Haraldsson holdes på banen næsten hele kampen, selvom en blind kan se, at han trænger til en pause. Da han endelig bliver udskiftet i slutfasen, hvor vi for alvor skal presse på, sætter Thorup en Stamenic, der næppe har sine kvaliteter i offensiven, på banen.

    Jeg er ærligt talt rystet og kan ikke huske at have set mere inkompetent arbejde fra Københavns bænk end det, vi blev præsenteret for i går.

  25. Den følgende bruger er enig i dette:

  26. #75
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,152

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Nordsjælland vs. F.C. København (28/08-2022 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af dam78 Se meddelelser
    Jeg har stadig ikke fået luft, så her kommer endnu et surt opstød.

    Vi er formentligt alle enige om at ønske en stærkere bænk. På den anden side ville en bænk fuld af verdenstjerner næppe gøre forskel, så længe Thorup skifter ud med hovedet under armen:

    1) Hvordan pokker kan han tro på, at det vil bidrage til at vende kampen, når han igen sætter Karamoko ind på kanten? Karamoko virker ikke gennembrudsstærk, og han kan ikke bruge sin fysik i den position.
    2) Valdemar Lund er et spændende talent, men han sætter næppe gang i offensiven, når han skiftes ind som tredje midtstopper i en fembackkæde.
    3) Stakkels Mukairu fik en fin start i klubben på venstrekanten. Efter et par sløje kampe har Thorup kvitteret ved konsekvent at spille ham ude af position - med ren elendighed som resultat. Her overgik Thorup sig selv i går, da han valgte at bringe Mukairu på højre back. Skal vi se ham på mål næste gang?
    4) Haraldsson holdes på banen næsten hele kampen, selvom en blind kan se, at han trænger til en pause. Da han endelig bliver udskiftet i slutfasen, hvor vi for alvor skal presse på, sætter Thorup en Stamenic, der næppe har sine kvaliteter i offensiven, på banen.

    Jeg er ærligt talt rystet og kan ikke huske at have set mere inkompetent arbejde fra Københavns bænk end det, vi blev præsenteret for i går.
    1) Karamoko kom ind i et 2-mands angreb i går, da vi skiftede til 352 ved pausen
    2) Lund kom ind som 3. stopper, da vi dermed kunne skubbe backs længere frem, så det nærmere blev wings. Så kan man være uenig i at skifte system, men når man gør det, så giver det god mening at sætte ham ind på den position. Senere gjorde man det forøvrigt endnu mere offensivt, da man tager Kocholava ud, Lund rykkes ind i midten og VK som venstre stopper.
    3) Han spillede højre wing(back) og ikke en decideret højreback før til allersidst, da vi giver op ved 3-0. Ikke at det gjorde præstationen bedre - på den anden side, så havde vi jo også brokket os, hvis man ikke havde satset offensivt.
    4) Haraldsson skulle uden tvivl have været ude lidt før. Men at man sætter Stamenic ind synes jeg nu var ok, da der også er nødt til bare at få få spillere på banen, som kan lidt defensivt og erobre en bold. Måske skulle han i virkeligheden været startet.

    Jeg er lidt delt mht bænkens dispositioner i går. I virkeligheden er jeg nok mest irriteret over den naive tilgang til kampen, som tabte kampen i løbet af de første 25 min. Det der skete i pausen og i 2. halvleg var et forsøg på at vende kampen ved nogle drastiske tiltag i systemskifte og meget offensive udskiftninger. Det er der selvfølgelig enorm risiko i og det virkede da heller ikke, men jeg er egentlig ikke vildt ophidset over, at man prøver noget drastisk bagud 2-0.
    Sidst redigeret af k@sper : 29.08.22 kl. 09:09

  27. De følgende 3 brugere er enige:

Side 5 af 6 FørsteFørste ... 23456 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 57
    Sidste Meddelelse: 24.08.22, 10:08
  2. Svar: 79
    Sidste Meddelelse: 26.07.22, 08:31
  3. Svar: 136
    Sidste Meddelelse: 03.05.22, 10:45
  4. Svar: 129
    Sidste Meddelelse: 17.03.22, 17:20
  5. Svar: 83
    Sidste Meddelelse: 03.03.22, 13:38

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •