Side 24 af 57 FørsteFørste ... 142122232425262734 ... SidsteSidste
Viser resultater 346 til 360 af 855

Emner: Til- og afgange: Vinter 22/23

  1. #346
    Tilmeldingsdato
    Sep 2005
    Indlæg
    411

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Citat Oprindeligt indsendt af GameForReal Se meddelelser
    hvad med Anis Ben Slimane var I KB en del af sin ungdom, og gjort det godt under VM.

    Har 1.5 år tilbage af sin kontrakt.

    Han har dog haft det svært her tidligere:
    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...ste-beslutning
    Det er en joke ikke?
    Du linker selv til hvorfor det ikke kan og aldrig må ske, at han kommer hertil!


  2. #347
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    297

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    FCK har Hugo Larsson på blokken over centrale midtbanespillere.

    Eftersigende et af de store svenske talenter. 18 år. Fik debut sidste sæson for Malmø. Har været til prøvetræning hos Chelsea og fik også muligheden for at skifte dertil, men valgte at blive i Malmø.

    Virker til han er ret dyr og der er flere klubber med samme idé, så hvis PC beslutter sig for at gå den vej, så bliver det med konkurrence fra andre klubber.

    Han er primært en 8'er, og det er ikke lige der truppen skriger på forstærkning. Kan spille 6'er men jeg tror ikke det er der han har sin force. Umiddelbart kan jeg ikke se idéen, da man må formode han har brug for tid og han spiller en position hvor vi er fint besat i Falk, Lerager, Claesson, Isak, Stamenic og tildels Hakon.

    Ser hellere vi henter en stærk 6'er hvis vi henter centralt som det ligner vi gør. Så kan Clem få lidt ro på og sluses langsomt ind.
    HSV fans: You did a great job supporting your team! Much better than Bayern, Schalke and Dortmund - Die Stimmung der Dänen war echt super - 4000 dänen machen mehr lärm als der rest!

  3. De følgende 2 brugere er enige:

  4. #348
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Røde Stjerne skulle vise interesse for Marko Stamenic.
    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...t-i-fck-profil
    Stamenic har kontraktudløb til sommer, så hvis han ikke forlænger, er det sidste chance for FCK at tjene penge på et salg af Kiwi #2 i dette vindue.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  5. De følgende 2 brugere er enige:

  6. #349
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Updates fra BTs Transfervinduet:
    - Klubben vil ikke stå i vejen for Mukairu, hvis en køber melder sig på banen.
    - Babacar skal væk, og man kigger ind i at muligvis skulle sende ham afsted med en sjat penge.
    - Stamenic har fået et kontrakttilbud fra klubben, men har endnu ikke svaret på det, ligesom der er rygter fra serbiske medier om en interesse fra serbiske Røde Stjerne.

    Og sidst, men ikke mindst:
    - Michelle Lindemann planlægger at flytte hjem til København sammen med sin datter i løbet af kort tid. Med tanke på at hendes mand og datterens far hedder Thomas Delaney, er det interessant for os..
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  7. De følgende 10 brugere er enige:

  8. #350
    Tilmeldingsdato
    Aug 2015
    Indlæg
    720

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    - Michelle Lindemann planlægger at flytte hjem til København sammen med sin datter i løbet af kort tid. Med tanke på at hendes mand og datterens far hedder Thomas Delaney, er det interessant for os..
    Grotesk at hun ikke har taget sin mands smukke efternavn!
    I øvrigt mener jeg at Brøndby Stadion bør ødelægges

  9. De følgende 7 brugere er enige:

  10. #351
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Updates fra BTs Transfervinduet:
    - Klubben vil ikke stå i vejen for Mukairu, hvis en køber melder sig på banen.
    Det er intet mindre end skandaløst, at der skulle gå endnu end halvsæson, inden man nåede til denne konklusion. Specielt da man iflg. rygterne rent faktisk havde mulighed for at slippe af med ham i sommers.

  11. De følgende 8 brugere er enige:

  12. #352
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Citat Oprindeligt indsendt af Kaff Se meddelelser
    Grotesk at hun ikke har taget sin mands smukke efternavn!
    Det har hun, men det var sjovere at skrive det på den måde.. ;-)
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  13. De følgende 7 brugere er enige:

  14. #353
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Det er intet mindre end skandaløst, at der skulle gå endnu end halvsæson, inden man nåede til denne konklusion. Specielt da man iflg. rygterne rent faktisk havde mulighed for at slippe af med ham i sommers.
    Der må man pege på Thorup, som gerne ville beholde ham..
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  15. #354
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,852

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Updates fra BTs Transfervinduet:
    - Klubben vil ikke stå i vejen for Mukairu, hvis en køber melder sig på banen.
    - Babacar skal væk, og man kigger ind i at muligvis skulle sende ham afsted med en sjat penge.
    - Stamenic har fået et kontrakttilbud fra klubben, men har endnu ikke svaret på det, ligesom der er rygter fra serbiske medier om en interesse fra serbiske Røde Stjerne.

    Og sidst, men ikke mindst:
    - Michelle Lindemann planlægger at flytte hjem til København sammen med sin datter i løbet af kort tid. Med tanke på at hendes mand og datterens far hedder Thomas Delaney, er det interessant for os..
    Det kan tilføjes, at de også nævnte Karamoko. Der skulle have være konkret interesse fra "slovakiske topklubber" for nylig, men det er vores franske angriber ikke selv interesseret i. I slutningen af sommervinduet havde han mulighed for at blive lejet ud til en Bundesliga-klub, men her sagde PC nej. Neestrup siger, at han tror på Karamoko, men mon ikke den tiltro trods alt begrænser sig til, at hvis nogen kommer med et tilbud, hvor PC kan gå nogenlunde i nul ift. anskaffelsesprisen, så ryger han afsted.
    Mvh.
    Dane

  16. De følgende 7 brugere er enige:

  17. #355
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    https://bold.dk/fodbold/stillinger/s...trakt-til-2027

    Er det virkelig rigtigt, er det en rigtig hyldeknægt!

  18. #356
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Han ligner en portugisisk Jelert i spillestil :)

    Rart med lidt rygter. En spiller i udkanten af Benficas hold bør være en spiller, som kan styrke os. Samtidig måske også lidt mærkeligt, hvis en spiller i udkanten af Benficas hold skulle være interesseret i en tur til FCK.

  19. #357
    Tilmeldingsdato
    Aug 2005
    Indlæg
    182

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Han har ikke spillet meget på det sidste. Men han spiller også i en klub, der præsterer på et seriøst højt offensivt niveau.

    https://youtu.be/P2dV3qS8MLs - det her gør mig glad.

  20. De følgende 2 brugere er enige:

  21. #358
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    278

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Og sidst, men ikke mindst:
    - Michelle Lindemann planlægger at flytte hjem til København sammen med sin datter i løbet af kort tid. Med tanke på at hendes mand og datterens far hedder Thomas Delaney, er det interessant for os..[/QUOTE]

    Men hun behøver bestemt ikke at slæbe hendes bror med i Parken ;-)
    Sidst redigeret af donl : 30.12.22 kl. 19:56
    - Vi spiller piv-dårligt, men det var selvfølgelig fedt at vinde, og især mod Brøndby, for det er jo dem, vi ikke kan lide, sagde Kris Stadsgaard
    Donl
    donl's Avatar

  22. Den følgende bruger er enig i dette:

  23. #359
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Citat Oprindeligt indsendt af Eiken88 Se meddelelser
    Han har ikke spillet meget på det sidste. Men han spiller også i en klub, der præsterer på et seriøst højt offensivt niveau.

    https://youtu.be/P2dV3qS8MLs - det her gør mig glad.
    Det virker som en ret vild handel, og som jeg vil mene er inden for den "høje" hylde af hvad en Lille europæisk klub som vores kan forvente.

    Jeg kan dog stadig ikke lade vær med at tænke, på hvorfor han ikke kan finde en større klub en vores?.

    Anyway han skal være velkommen. Håber han har den rigtige mentalitet til at falde til i Danmark.

  24. De følgende 2 brugere er enige:

  25. #360
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Han ligner en portugisisk Jelert i spillestil :)

    Rart med lidt rygter. En spiller i udkanten af Benficas hold bør være en spiller, som kan styrke os. Samtidig måske også lidt mærkeligt, hvis en spiller i udkanten af Benficas hold skulle være interesseret i en tur til FCK.
    Er der nogen med kendskab til portugisisk fodbold, som kan fortælle lidt om hans kvaliteter? Jeg kan se, at han er højrekant, men som jeg umiddelbart læser mig til, har det været højre kant i et system med 3-back kæde. Og så spørger jeg. Er der tale om en højrebenet spiller, som spiller wimg-back (dvs reelt en højre back). Eller har vi med en venstrebenet KANT-spiller at gøre, som kan udfordre Roony på spilletiden? Og kunne det dermed være et signal om, at vi ikke får forlænget med Roony (hvilket vil være en gigantisk bét).

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 21/22
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 1542
    Sidste Meddelelse: 14.03.22, 12:59
  2. Til- og afgange: Vinter 20/21
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 887
    Sidste Meddelelse: 22.03.21, 11:32
  3. Til- og afgange: Vinter 19/20
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 413
    Sidste Meddelelse: 01.02.20, 12:39
  4. Til- og afgange: Vinter 18/19
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 951
    Sidste Meddelelse: 07.02.19, 14:40
  5. Til- og afgange: Vinter 17/18
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 1269
    Sidste Meddelelse: 08.02.18, 08:30

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •