Side 28 af 57 FørsteFørste ... 182526272829303138 ... SidsteSidste
Viser resultater 406 til 420 af 855

Emner: Til- og afgange: Vinter 22/23

  1. #406
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    https://bold.dk/fodbold/klubber/fc-k...k-stjerneskud/

    Den 18-årige FC København-midtbanespiller William Clem påkalder sig interesse fra udenlandske klubber - ikke mindst belgiske Club Brugge.

  2. #407
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    https://bold.dk/fodbold/klubber/celt...er-abildgaard/

    Flere Superliga-klubber har angiveligt sendt en forespørgsel på Oliver Abildgaard til januar.

    Han er vel oplagt til 6eren, især hvis Delaney-transferen glipper.

  3. #408
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    https://bold.dk/fodbold/klubber/celt...er-abildgaard/

    Flere Superliga-klubber har angiveligt sendt en forespørgsel på Oliver Abildgaard til januar.

    Han er vel oplagt til 6eren, især hvis Delaney-transferen glipper.
    Han vil være klasse af få ind, har længe ønsket ham til klubben <3

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #409
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Vi skulle have forhørt os om Mads Bidstrup hos Brentford:
    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...-mads-bidstrup

    Den bliver ret svær, med tanke på at FCMs søsterklub Brentford nok næppe vil lade ham smutte billigt, når det er os, som spørger. Men han ville være et fint valg på positionen, især med tanke på at han har en fortid i FCK, og derfor har en meget kort integrationstid.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  6. De følgende 3 brugere er enige:

  7. #410
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Vi skulle have forhørt os om Mads Bidstrup hos Brentford:
    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...-mads-bidstrup

    Den bliver ret svær, med tanke på at FCMs søsterklub Brentford nok næppe vil lade ham smutte billigt, når det er os, som spørger. Men han ville være et fint valg på positionen, især med tanke på at han har en fortid i FCK, og derfor har en meget kort integrationstid.
    For mig en ønskespiller

  8. De følgende 8 brugere er enige:

  9. #411
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,139

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Jeg har bare et enkelt ønske til vinterens transfervindue: at FCK står usvækket når sæsonen starter op igen! Lad os endelig komme af med absolut dødvægt som fx Babacar og Ankersen, og send gerne Ryan videre og hent et målmandstalent ind.

    Men det er sgu ikke nu, vi skal sælge ud af stærkeste opstilling. Der er et mesterskab, der skal vindes. Jeg bliver pænt skuffet hvis VK eller andre profiler sendes afsted!
    Krølben

    Et forsigtigt bud (uden at være sikker i øvrigt) kan være, at der hentydes til vi ikke ved, om vi har to liv og derfor ikke kan spå om vi kan give vores to liv til Brøndby IF.
    Krølben's Avatar

  10. De følgende 7 brugere er enige:

  11. #412
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    833

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Citat Oprindeligt indsendt af Krølben Se meddelelser
    Jeg har bare et enkelt ønske til vinterens transfervindue: at FCK står usvækket når sæsonen starter op igen! Lad os endelig komme af med absolut dødvægt som fx Babacar og Ankersen, og send gerne Ryan videre og hent et målmandstalent ind.

    Men det er sgu ikke nu, vi skal sælge ud af stærkeste opstilling. Der er et mesterskab, der skal vindes. Jeg bliver pænt skuffet hvis VK eller andre profiler sendes afsted!
    Jeg tror ikke, at Club Brügge fx får lov til at plukke fra vores start opstilling, men premier leauge er stadig så attraktiv en liga, at en VK ville få lov til at tage afsted, hvis tilbudet er i orden. Vigtig forårs-sæson i superligaen eller ej.

  12. De følgende 4 brugere er enige:

  13. #413
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    3,104

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Citat Oprindeligt indsendt af Chmpen85 Se meddelelser
    Jeg er egentlig ikke nervøs for et VK salg. Kun om vi får nok for ham. 50m+ plus en videresalgsklausul så tænker jeg godt vi kan være tilfredse.
    Jeg har sagt det før og siger det igen. Over en hel sæson vil en Christian Sørensen lave flere målgivende afleveringer end VK er jeg sikker på og han er heller ikke dårlig defensiv. Så tænker vi er garderet og nok også en af grundende til han blev hentet.
    så jeg er ikke nervøs for sådan et salg.
    "Jeg kan i hvert fald garantere, at han ikke kommer til at forlade FCK for 60 millioner eller mindre."
    - Peter Christiansen

    https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...-rygte/9577307

  14. #414
    Tilmeldingsdato
    Jun 2013
    Indlæg
    432

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Citat Oprindeligt indsendt af DaneX Se meddelelser
    "Jeg kan i hvert fald garantere, at han ikke kommer til at forlade FCK for 60 millioner eller mindre."
    - Peter Christiansen

    https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...-rygte/9577307
    61 millioner ? :P

  15. Den følgende bruger er enig i dette:

  16. #415
    Tilmeldingsdato
    May 2008
    Indlæg
    15

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23


  17. De følgende 12 brugere er enige:

  18. #416
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,505

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Citat Oprindeligt indsendt af lecco Se meddelelser
    Og Nees tager fuldt ejerskab. Se det er fedt.

    https://youtube.com/watch?v=Q_iciL4plbo&feature=shares

  19. De følgende 7 brugere er enige:

  20. #417
    Tilmeldingsdato
    Jun 2013
    Indlæg
    432

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Sådan :) så mangler vi bare en cm og angriber. Og lidt oprydning i truppen. Jeg har på fornemmelsen at Mukairo vil løfte sit spil :) så har vi de kantspillere vi skal have. Han skal bare have lidt medgang og skud træning. Så bliver altså giftig :)

  21. #418
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Citat Oprindeligt indsendt af Døren Se meddelelser
    Og Nees tager fuldt ejerskab. Se det er fedt.

    https://youtube.com/watch?v=Q_iciL4plbo&feature=shares
    Ja det er rigtigt fedt. Generelt så løfter de forskellige interviews en del mere af sløret for detaljerne bag købet end de tidligere, hvor vi ofte mere må gætte.
    - Scouting har fundet ham - eller i hvert fald er det dem som præsenterer ham for Neestrup. Vi har kigget på ham længe.
    - Neestrup har været med i optakten med både at have ham som ønskespiller efter at have kigget grundet på ham og ved at være med i samtaler med spilleren for uger tilbage.
    - PC er derefter kommet i mål med en fornuftig pris.

    Det ser ud til, at hjemmearbejdet er gjort grundigt. Det ser ud til, at Neestrup har haft meget at sige og dette er en ønskespiller. Det ser ud til, at scouting kan finde andre spillere end tidligere FCK'ere eller superligaspillere :)

    Det er selvfølgelig ikke sikkert, at Diogo ender som en succes. Men det er meget betryggende, at det er en spiller som Neestrup har ønsket. Godt arbejde af PC og co. med at få aftalen i hus.


  22. #419
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Citat Oprindeligt indsendt af Chobby Se meddelelser
    Sådan :) så mangler vi bare en cm og angriber. Og lidt oprydning i truppen. Jeg har på fornemmelsen at Mukairo vil løfte sit spil :) så har vi de kantspillere vi skal have. Han skal bare have lidt medgang og skud træning. Så bliver altså giftig :)
    Det bliver i hvert fald spændende at se, om der sker noget på angriberposten. Jeg havde egentlig troet, at man havde hentet en kantspiller som også kunne fungere som spidsangriber (f.eks en type som Bruun Larsen), men det er ikke umiddelbart tilfældet med vores nye kant. Med Neestrups udtalelser om Haraldsson (at han fungerer fint som angriber...), så tror jeg ikke umiddelbart, at der købes noget på den plads. Så skal Babacar (giver sig selv) men også Karamoko sælges først. Måske endda også Haraldsson.

  23. #420
    Tilmeldingsdato
    May 2021
    Indlæg
    241

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Citat Oprindeligt indsendt af Chobby Se meddelelser
    Sådan :) så mangler vi bare en cm og angriber. Og lidt oprydning i truppen. Jeg har på fornemmelsen at Mukairo vil løfte sit spil :) så har vi de kantspillere vi skal have. Han skal bare have lidt medgang og skud træning. Så bliver altså giftig :)
    jeg tror man prøver at komme af med Mukairo i dette vindue

  24. Den følgende bruger er enig i dette:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 21/22
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 1542
    Sidste Meddelelse: 14.03.22, 12:59
  2. Til- og afgange: Vinter 20/21
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 887
    Sidste Meddelelse: 22.03.21, 11:32
  3. Til- og afgange: Vinter 19/20
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 413
    Sidste Meddelelse: 01.02.20, 12:39
  4. Til- og afgange: Vinter 18/19
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 951
    Sidste Meddelelse: 07.02.19, 14:40
  5. Til- og afgange: Vinter 17/18
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 1269
    Sidste Meddelelse: 08.02.18, 08:30

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •