Side 29 af 57 FørsteFørste ... 192627282930313239 ... SidsteSidste
Viser resultater 421 til 435 af 855

Emner: Til- og afgange: Vinter 22/23

  1. #421
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Det bliver i hvert fald spændende at se, om der sker noget på angriberposten. Jeg havde egentlig troet, at man havde hentet en kantspiller som også kunne fungere som spidsangriber (f.eks en type som Bruun Larsen), men det er ikke umiddelbart tilfældet med vores nye kant. Med Neestrups udtalelser om Haraldsson (at han fungerer fint som angriber...), så tror jeg ikke umiddelbart, at der købes noget på den plads. Så skal Babacar (giver sig selv) men også Karamoko sælges først. Måske endda også Haraldsson.
    Du kan være 100% sikker på, at der ledes efter en ekstra angriber. BT's transferhær har allerede fortalt, at vi har spurgt ind til Jay-Roy Grot. Samtidig synes jeg du tillægger udmeldinger til pressen for stor værdi. Neestrup sagde jo i samme interview, at vi var godt besat på kanterne og på den defensive midtbane, og at vinduet kun skulle bruges til oprydning.

    Vi har allerede set en kantforstærkning, og jeg ser kun Neestrups udmeldinger som spin for at tække pressen.

  2. #422
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Du kan være 100% sikker på, at der ledes efter en ekstra angriber. BT's transferhær har allerede fortalt, at vi har spurgt ind til Jay-Roy Grot. Samtidig synes jeg du tillægger udmeldinger til pressen for stor værdi. Neestrup sagde jo i samme interview, at vi var godt besat på kanterne og på den defensive midtbane, og at vinduet kun skulle bruges til oprydning.

    Vi har allerede set en kantforstærkning, og jeg ser kun Neestrups udmeldinger som spin for at tække pressen.
    Jeg håber du har ret. Jeg synes bare, at Neestrup efterhånden en del gange har nævnt, at skal man have en angriber ind som vil fungere bedre end Haraldsson (i fraværet af Corner), så skal denne være meget meget dygtig. Og med Corner som skal spille og kun 1. "rigtig" angriber-plads i systemet, så har jeg svært ved at se os gå ud og bruge et stort beløb på en angriber.
    Babacar skal videre. Kommer Karamoko også ud, så kan jeg godt se os i markedet efter en - ellers tror jeg ikke rigtigt på det. Det kan selvfølgelig være, at man sælger Haraldsson (RB Salzburg er vist interesseret) og så ser situationen pludselig noget anerledes ud.

    Forøvrigt er PC's tumpede kategorier lidt af en hæmsko, hvis vi kigger på angriberposten. For man henter vel ikke en "stjerne", når Corner er der. Og hvis man ikke må hente en spiller til bredden (sådan vil jeg kategorisere jay-Roy Grot), så kan man næsten kun hente en ung angriber. Og her har vi trods alt stadig også selv Orri løbende.

    Nå men resten af vinduet bliver da spændende at følge. Jeg synes ikke, at det er så nemt at regne ud, hvad vi går efter. Og slet ikke efter at Clem viste sig frem i efteråret.

  3. #423
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    WTF - https://www.tipsbladet.dk/nyhed/rygt...fck-og-man-utd

    Stryger er på radaren??. Det håber jeg satme er en AND.

  4. De følgende 12 brugere er enige:

  5. #424
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    WTF - https://www.tipsbladet.dk/nyhed/rygt...fck-og-man-utd

    Stryger er på radaren??. Det håber jeg satme er en AND.
    Ja det vil være en meget overraskende udvikling. Jeg er sådan set ikke i tvivl om, at man forhører sig på mere eller mindre alle landsholdsspillere, som overvejer at tage til hjem til superligaen. Men lige netop i dette tilfælde, så mangler vi på ingen måder en spiller på hans plads. Gud forbyde, at man ser ham som en mulig kandidat til venstre back, såfremt VK sælges.
    Måske er vi forvekslet med Brøndby "Copenhagen" eller FCM, som sikkert godt kunne lure på ham. Eller måske endnu mere realistisk er det Fenerbache eller Stryger selv om har lækket/fundet på historien for at få prisen/lønnen op.
    Sidst redigeret af k@sper : 06.01.23 kl. 11:08

  6. De følgende 8 brugere er enige:

  7. #425
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Ja det vil være en meget overraskende udvikling. Jeg er sådan set ikke i tvivl om, at man forhører sig på mere eller mindre alle landsholdsspillere, som overvejer at tage til hjem til superligaen. Men lige netop i dette tilfælde, så mangler vi på ingen måder en spiller på hans plads. Gud forbyde, at man ser ham som en mulig kandidat til venstre back, såfremt VK sælges.
    Måske er vi forvekslet med Brøndby "Copenhagen" eller FCM, som sikkert godt kunne lure på ham. Eller måske endnu mere realistisk er det Fenerbache eller Stryger selv om har lækket/fundet på historien for at få prisen/lønnen op.
    Med mindre Peter Ankersen også er på vej ud, og Jelert tænkes som back-up i venstre side, hvilket han jo gjorde, før Christian Sørensen kom til. Så ville kabalen gå op. Men jeg håber det virkelig heller ikke. Den eneste trøst ville være, at BIF-fansene ville hade det endnu mere...
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  8. Den følgende bruger er enig i dette:

  9. #426
    crekke er offline Og kategorien er en hest
    Tilmeldingsdato
    Jul 2004
    Indlæg
    674

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    ....den eneste trøst ville være, at BIF-fansene ville hade det endnu mere...
    Ville de virkelig det? ... Jeg tror mest af alt bare de ville trække på skuldrene over det. Lidt ligesom vi gjorde da BIF hentede Pavlovic. Håber og tror at det er en and, nu har vi jo lige fået luget ud i den værste BØF-hed der nu ellers har været i organisationen.
    /crekke

    There are only 10 types of people in the world -
    those who understand binary, and those who don't.

  10. De følgende 2 brugere er enige:

  11. #427
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Citat Oprindeligt indsendt af crekke Se meddelelser
    Ville de virkelig det? ... Jeg tror mest af alt bare de ville trække på skuldrene over det. Lidt ligesom vi gjorde da BIF hentede Pavlovic. Håber og tror at det er en and, nu har vi jo lige fået luget ud i den værste BØF-hed der nu ellers har været i organisationen.
    BIF hentede en knoldesparker, som vi havde kasseret. Stryger har en helt anden status hos BIF-fans, som gerne ser en landsholdsspiller komme hjem efter nogle succesfulde år i udlandet. Jeg kan slet ikke se den sammenligning.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  12. De følgende 10 brugere er enige:

  13. #428
    crekke er offline Og kategorien er en hest
    Tilmeldingsdato
    Jul 2004
    Indlæg
    674

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    BIF hentede en knoldesparker, som vi havde kasseret. Stryger har en helt anden status hos BIF-fans, som gerne ser en landsholdsspiller komme hjem efter nogle succesfulde år i udlandet. Jeg kan slet ikke se den sammenligning.
    Det er godt nok en sandhed med modifikationer. Stryger har INGEN status hos BIF's fans. Han forlod dem til fordel for Farum i sin tid. At han er "ægte" BIF'er og at han vil være knuselsket hvis han vender hjem er en sag. En anden sag er at han højst sandsynligt bare vil være en kort parentes i historien, hvis han vælger at skifte til os. Det er altså ikke et kæmpe stort klub-koryfæ vi har at gøre med.

    .... er dog enig i at jeg/vi sammenligner knoldesparkere :)
    Sidst redigeret af crekke : 06.01.23 kl. 13:02 Årsag: staveplade
    /crekke

    There are only 10 types of people in the world -
    those who understand binary, and those who don't.

  14. Den følgende bruger er enig i dette:

  15. #429
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Citat Oprindeligt indsendt af crekke Se meddelelser
    Det er godt nok en sandhed med modifikationer. Stryger har INGEN status hos BIF's fans. Han forlod dem til fordel for Farum i sin tid. At han er "ægte" BIF'er og at han vil være knuselsket hvis han vender hjem er en sag. En anden sag er at han højst sandsynligt bare vil være en kort parentes i historien, hvis han vælger at skifte til os. Det er altså ikke et kæmpe stort klub-koryfæ vi har at gøre med.

    .... er dog enig i at jeg/vi sammenligner knoldesparkere :)
    Klart, de går ikke amok, som hvis vi havde hentet Agger eller Kahlenberg hjem for næsen af dem. Men jeg er nu ret sikker på, at de fleste BIF'ere ser Stryger som en potentiel forstærkning, som det ville være irriterende at se i FCK. Sådan havde ingen det vel med Pavlovic. Uanset hvad; forhåbentlig kommer Stryger ikke - både fordi han er Stryger, og fordi han er middelmådig.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  16. De følgende 4 brugere er enige:

  17. #430
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    376

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Jeg kan ikke forestille mig at nogen ville hade Stryger i fck mere, end vi selv ville. Jeg ville helt oprigtigt være tilbøjelig til helt at stoppe med at følge klubben, hvis det skulle ske og kun måske vende tilbage den dag både Stryger og PC var fortid.

    Det er forhåbentlig bare et hjernedødt tyrkisk rygte uden noget som helst hold i virkeligheden, men desværre virker det ikke usandsynligt at vi har spurgt på ham, da vi jo både har haft nummer 9 og eftersigende også var ude efter Wass. FØJ!!!!!!

  18. Den følgende bruger er enig i dette:

  19. #431
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Goncalves kan åbenbart godt lide at score de der Herning-mål fra venstre side, så måske er det den side, han er købt til...? *klamrer sig til halmstrå*

    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  20. Den følgende bruger er enig i dette:

  21. #432
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    754

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Goncalves kan åbenbart godt lide at score de der Herning-mål fra venstre side, så måske er det den side, han er købt til...? *klamrer sig til halmstrå*

    Neestrup siger han kan bruges i begge side, så han er nok henter istedet for både Daramy og Roony.

  22. #433
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Citat Oprindeligt indsendt af Something Se meddelelser
    Neestrup siger han kan bruges i begge side, så han er nok henter istedet for både Daramy og Roony.
    Skal vi så kun spille med 10 mand resten af sæsonen? ;-)
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  23. Den følgende bruger er enig i dette:

  24. #434
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Citat Oprindeligt indsendt af kongkurs Se meddelelser
    Jeg kan ikke forestille mig at nogen ville hade Stryger i fck mere, end vi selv ville. Jeg ville helt oprigtigt være tilbøjelig til helt at stoppe med at følge klubben, hvis det skulle ske og kun måske vende tilbage den dag både Stryger og PC var fortid.

    Det er forhåbentlig bare et hjernedødt tyrkisk rygte uden noget som helst hold i virkeligheden, men desværre virker det ikke usandsynligt at vi har spurgt på ham, da vi jo både har haft nummer 9 og eftersigende også var ude efter Wass. FØJ!!!!!!
    Altså, det er selveste Tipsbladet der gengiver et eller andet random tyrkisk medie… Personligt venter jeg lidt med at hidse mig op… ;-)

    Zan

  25. De følgende 9 brugere er enige:

  26. #435
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    754

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Skal vi så kun spille med 10 mand resten af sæsonen? ;-)
    Nej, man kan vælge begge panik vinkler samtidig. Det virker så oppe i tiden:-)

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 21/22
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 1542
    Sidste Meddelelse: 14.03.22, 12:59
  2. Til- og afgange: Vinter 20/21
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 887
    Sidste Meddelelse: 22.03.21, 11:32
  3. Til- og afgange: Vinter 19/20
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 413
    Sidste Meddelelse: 01.02.20, 12:39
  4. Til- og afgange: Vinter 18/19
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 951
    Sidste Meddelelse: 07.02.19, 14:40
  5. Til- og afgange: Vinter 17/18
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 1269
    Sidste Meddelelse: 08.02.18, 08:30

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •