Side 33 af 57 FørsteFørste ... 233031323334353643 ... SidsteSidste
Viser resultater 481 til 495 af 855

Emner: Til- og afgange: Vinter 22/23

  1. #481
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,852

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Men den absurd lave frikøbsklausul betød jo, at Ryan reelt havde en halvår-til-halvår-kontrakt, og set i det lys er det fuldt forståeligt, at Neestrup betragtede ham som det, han var: En kortvarig nødløsning, som der ikke var nogen grund til at give flere spilleminutter, lige så snart Grabara var klar igen. Så det var faktisk formentlig en "politisk" beslutning, men ikke fra PC's side, fordi Grabara skulle køres i stilling til et salg, men snarere en logisk beslutning fra en træner, der stod med en målmand, der allerede havde det ene ben ude af døren.
    Det kan også være, at Neestrup bare mener, at Grabara er en bedre målmand. Jeg synes ikke, at du har belæg for at konkludere, som du gør – det er jo ren spekulation.
    Mvh.
    Dane

  2. De følgende 3 brugere er enige:

  3. #482
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Citat Oprindeligt indsendt af Dane Se meddelelser
    Det kan også være, at Neestrup bare mener, at Grabara er en bedre målmand. Jeg synes ikke, at du har belæg for at konkludere, som du gør – det er jo ren spekulation.
    Ja, det er det da. Men min pointe er egentlig bare, at det er fuldt forståeligt, hvis Neestrup har tænkt, at der ikke engang var grund til at give Ryan en pokalkamp mod Thisted.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  4. De følgende 2 brugere er enige:

  5. #483
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Hvis Leicester vitterligt er villige til at smide 100 mio, så mener jeg han skal skydes af.

    VK er god. Han er også rigtig god. Men han er ikke en afvisning af 100 mio værd.

    Men det gør bare altid pisse nas at sige farvel til egen avl der slår igennem.

    https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...tjerne/9586467

    Zan


  6. #484
    Tilmeldingsdato
    Nov 2010
    Indlæg
    690

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Hvis Leicester vitterligt er villige til at smide 100 mio, så mener jeg han skal skydes af.

    VK er god. Han er også rigtig god. Men han er ikke en afvisning af 100 mio værd.

    Men det gør bare altid pisse nas at sige farvel til egen avl der slår igennem.

    https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...tjerne/9586467

    Zan

    Jeg er enig. Det er svært at sige nej til 100 millioner for en backspiller. Det kan dog kun forsvares hvis en betragtelig del af beløbet investeres tilbage i truppen så vi står ligeså stærkt i mesterskabskampen

  7. De følgende 4 brugere er enige:

  8. #485
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    323

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Har måske allerede været bragt op, men Augustinsson er angiveligt ledig på markedet. Måske et comeback til ham? Han er trods alt kun 28 år:

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/prem...enhavn-stjerne

  9. De følgende 10 brugere er enige:

  10. #486
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Citat Oprindeligt indsendt af Profetens Skæg Se meddelelser
    Har måske allerede været bragt op, men Augustinsson er angiveligt ledig på markedet. Måske et comeback til ham? Han er trods alt kun 28 år:

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/prem...enhavn-stjerne
    Ja, den nyhed kommer da ganske belejligt, såfremt VK ryger. Han var jo virkelig en fantastisk VB.

    Dog tror jeg det bliver mere end almindeligt svært (læs: nærmest umuligt) at overbevise Augustinsson om at FCK er det rigtige. Bl.a grundet hans fine alder.

    Zan

  11. De følgende 5 brugere er enige:

  12. #487
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    521

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Ville Kaastrup være god nok til at agere back up for Christian Sørensen?
    Kender ikke meget til ham men han er anfører på u/19 og synes navnet er nævnt et par gange
    ["...det er jo FCK, det er ikke en eller anden lille ubetydelig klub..." - Kris Stadsgaard]

    "Martin Retov er ikke nogen ledertype, og det bliver han aldrig. Du kan ikke gøre en Skoda til en Mercedes". Citat: Ole Mørk

  13. #488
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,505

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Citat Oprindeligt indsendt af Profetens Skæg Se meddelelser
    Har måske allerede været bragt op, men Augustinsson er angiveligt ledig på markedet. Måske et comeback til ham? Han er trods alt kun 28 år:

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/prem...enhavn-stjerne
    Takker pænt nej. Ludde er meget som Bengtsson, bare lidt bedre. Utrolig sympatisk og driftsikker, men ikke noget lyn og med en tendens til at losse bolden hovedløst op ad sidelinien, når han er presset. Han er næppe selv interesseret, men hvis han er, vil han kræve 5 år som Bengtsson. Til gengæld vil PC alene tilbyde ham 2 eller 3 år. Så det løser sig selv. Mon ikke? Men altså, nej tak.

  14. #489
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    1,006

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Citat Oprindeligt indsendt af Døren Se meddelelser
    Takker pænt nej. Ludde er meget som Bengtsson, bare lidt bedre. Utrolig sympatisk og driftsikker, men ikke noget lyn og med en tendens til at losse bolden hovedløst op ad sidelinien, når han er presset. Han er næppe selv interesseret, men hvis han er, vil han kræve 5 år som Bengtsson. Til gengæld vil PC alene tilbyde ham 2 eller 3 år. Så det løser sig selv. Mon ikke? Men altså, nej tak.
    Sjovt hvordan man ser forskelligt på tingene! :)
    Jeg opfatter Augustinsson, sammen med Wendt, som værende bedste venstreback i klubbens historie. Arbejdsom, god defensivt, god i småspillet, nogenlunde hurtig og med knivskarpe indlæg.


  15. #490
    Tilmeldingsdato
    Jul 2013
    Indlæg
    141

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Citat Oprindeligt indsendt af jonlanghoff Se meddelelser
    Sjovt hvordan man ser forskelligt på tingene! :)
    Jeg opfatter Augustinsson, sammen med Wendt, som værende bedste venstreback i klubbens historie. Arbejdsom, god defensivt, god i småspillet, nogenlunde hurtig og med knivskarpe indlæg.
    Sådan husker jeg ham også. Min bekymring ville være de skader, der har ramt ham de seneste år. Jeg synes, vi har rigelig erfaring med en dygtig, men skadesplaget venstreback. Det er selvfølgelig muligt, at han kan omskoles til at spille i det centrale forsvar, hvor der kommer færre skader ;-)

  16. De følgende 2 brugere er enige:

  17. #491
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Citat Oprindeligt indsendt af Døren Se meddelelser
    Takker pænt nej. Ludde er meget som Bengtsson, bare lidt bedre.
    Jeg er med på, at Bengtssons andet ophold i klubben ikke var en succes, men nu skal vi heller ikke gøre ham dårligere, end han var. Han er en af de mest assisterende spillere for klubben, og leverede også rimeligt på den konto, selv da spilletiden blev mindre. Augustinsson er vel den bedste venstre back, klubben har haft, men jeg skal ikke kloge mig på hans nuværende niveau.


  18. #492
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,505

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Jeg er med på, at Bengtssons andet ophold i klubben ikke var en succes, men nu skal vi heller ikke gøre ham dårligere, end han var. Han er en af de mest assisterende spillere for klubben, og leverede også rimeligt på den konto, selv da spilletiden blev mindre. Augustinsson er vel den bedste venstre back, klubben har haft, men jeg skal ikke kloge mig på hans nuværende niveau.
    Mit meget korte indlæg er uden de store nuancer. Ludde er efter min hukommelse bare mere Bengtsson end en hurtig, moderne, back. Han var udmærket i Ståles system, men jeg er simpelt hen ikke sikker på, at han vil være særlig god under Nees. Nyt system og en del år ældre. Jeg kan tage fejl, men jeg er ikke fan af tanken. Det kan også være, at mine traumer over Bengtssons anden periode spiller mig et puds.

  19. #493
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Hvis vi alligevel skal gå efter en VB som er ældre/uden videresalgspotentiale, så ser jeg langt hellere at vi går efter Casper Højer i Prag. Han og CS ville udgøre en flot besætning på VB..

  20. #494
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Hvis vi alligevel skal gå efter en VB som er ældre/uden videresalgspotentiale, så ser jeg langt hellere at vi går efter Casper Højer i Prag. Han og CS ville udgøre en flot besætning på VB..
    Altså du foretrækker en spiller uden landskampe og et enkelt år i den tjekkiske liga fremfor en jævnaldrende med 50 landskampe og 5 år i Europas bedste rækker. Ludwig kender endda klubben rigtig godt og gjorde er enormt godt indtryk på mange (også hos mig).

    Han er bestemt en af de bedre venstre backs i klubbens historie (N Jensen og Wendt var nu bedre) og jeg ville være godt tilfreds hvis VK nu skal sælges og vi kan få op imod 100 millioner ind og Ludwig relativt billigt, så synes jeg det er et rigtig godt byt.


  21. #495
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Ja det gør jeg faktisk.. Højer har nogle spidskompetencer som Augustinsson slet ikke kan være med på.. De eneste kampe jeg ville foretrække Augustinsson i, er europæiske kampe mod bedre modstandere end os selv. Og dem er der bare ikke ret mange af på en sæson.. I øvrigt tror jeg Højer ville komme med en anden form for motivation end Augustinsson (som jeg iøvrigt er enig i, er en af de bedste venstre backs vi har haft).

  22. Den følgende bruger er enig i dette:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 21/22
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 1542
    Sidste Meddelelse: 14.03.22, 12:59
  2. Til- og afgange: Vinter 20/21
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 887
    Sidste Meddelelse: 22.03.21, 11:32
  3. Til- og afgange: Vinter 19/20
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 413
    Sidste Meddelelse: 01.02.20, 12:39
  4. Til- og afgange: Vinter 18/19
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 951
    Sidste Meddelelse: 07.02.19, 14:40
  5. Til- og afgange: Vinter 17/18
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 1269
    Sidste Meddelelse: 08.02.18, 08:30

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •