Side 25 af 57 FørsteFørste ... 152223242526272835 ... SidsteSidste
Viser resultater 361 til 375 af 855

Emner: Til- og afgange: Vinter 22/23

  1. #361
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Nå, efter at have undersøgt sagerne selv, kan jeg måske selv uddybe lidt. Først og fremmest er jeg ikke videre optimistisk. Det lyder som en spiller, der primært har kvaliteter som højre wingback. God speed, udmærket teknik, uden på bogen måder at være prangende samt en halvsløj fysik. Med hele tre højre backs i truppen i forvejen, så er det ikke en spiller, jeg umiddelbart ser bringe noget nyt og tiltrængt ind. Vi har i forvejen højrebenede Hakon, som kan spille højrekanten istedet for Roony.. Det lyder på papiret rigtig fint at kunne hente en perifer spiller i Benfica, men jeg må sige, at jeg er meget skeptisk her på forkant. Mest af alt peger pilen mod en ny Mukairo/Babacar. Så længt hellere give spilletiden til egne unge.

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #362
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Nå, efter at have undersøgt sagerne selv, kan jeg måske selv uddybe lidt. Først og fremmest er jeg ikke videre optimistisk. Det lyder som en spiller, der primært har kvaliteter som højre wingback. God speed, udmærket teknik, uden på bogen måder at være prangende samt en halvsløj fysik. Med hele tre højre backs i truppen i forvejen, så er det ikke en spiller, jeg umiddelbart ser bringe noget nyt og tiltrængt ind. Vi har i forvejen højrebenede Hakon, som kan spille højrekanten istedet for Roony.. Det lyder på papiret rigtig fint at kunne hente en perifer spiller i Benfica, men jeg må sige, at jeg er meget skeptisk her på forkant. Mest af alt peger pilen mod en ny Mukairo/Babacar. Så længt hellere give spilletiden til egne unge.
    Jeg tror også vi må være realistiske, hvem vi kan tiltrække af "kvalitet" til vores lille andedam generelt.

    Vi kommer jo aldrig til at få en TOP spiller til vores liga, med fantastiske "stats" fra en stor liga, i så fald er jeg ret sikker på personen ville lande i en større liga.

    Derudover ser det også ud til at Hakon snart kan være fortid - https://bold.dk/fodbold/klubber/fc-k...f-rb-salzburg/

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #363
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    https://www.transfermarkt.com/diogo-...spieler/258015

    Ifølge transfermarkt er han højre wing og kan spille højre back og venstre wing samt han er vurderet til 5 millioner euro og der står upcoming transfer til København.

    Kender han ikke men lækkert mål mod fcm ❤️

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #364
    Tilmeldingsdato
    Nov 2010
    Indlæg
    690

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Synes ham Diogo Goncalves virker OK spændende.

    Han var et stort talent for 4-5 år siden hvor ham bombede for Portugals U21 landshold. Siden har han haft svært ved for alvor at slå igennem i Benfica, selvom han dog trods alt har fået 71 kampe de seneste 2.5 sæsoner (28 kampe per sæson i gennemsnit). Men Benfica er altså også en kæmpeklub - der ifølge Transfermarkt har en samlet spillerværdi der er 4-5 gange større end vores.

    Synes faktisk der er positivt, hvis næste skridt ned for spiller der trods alt har spillet masser af kampe i Benfica, er FCK.

    Så rent CV mæssigt virker det rigtig godt. Om han så passer ind i FCK osv. - det er så et helt andet spørgsmål. Jeg har ikke set nok Benfica, til at vurderer det.

  8. De følgende 10 brugere er enige:

  9. #365
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Citat Oprindeligt indsendt af pouljensen Se meddelelser
    Synes ham Diogo Goncalves virker OK spændende.

    Han var et stort talent for 4-5 år siden hvor ham bombede for Portugals U21 landshold. Siden har han haft svært ved for alvor at slå igennem i Benfica, selvom han dog trods alt har fået 71 kampe de seneste 2.5 sæsoner (28 kampe per sæson i gennemsnit). Men Benfica er altså også en kæmpeklub - der ifølge Transfermarkt har en samlet spillerværdi der er 4-5 gange større end vores.

    Synes faktisk der er positivt, hvis næste skridt ned for spiller der trods alt har spillet masser af kampe i Benfica, er FCK.

    Så rent CV mæssigt virker det rigtig godt. Om han så passer ind i FCK osv. - det er så et helt andet spørgsmål. Jeg har ikke set nok Benfica, til at vurderer det.
    Jeg håber da bestemt, at han passer ind, da Neestrup 100 pct. har været inde over. For mig at se giver det god mening: Goncalves virker til at være en spiller, der er hurtig og rigtig dygtig på offensive nøgleafleveringer, altså stikninger eller indlæg. Det kunne altså tyde på, at man vil have to måder at gribe vores højrekant an på: Roony, der går ind i banen og efterlader en motorvej til backen bagved, og så Goncalves, der måske mere holder bredden og søger indlæg i feltet.

  10. #366
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,423

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...-klausul-i-fck

    Angiveligt skulle Diogo Goncalves blive præsenteret snart, og der skulle være en videresalgsklausul.

  11. Den følgende bruger er enig i dette:

  12. #367
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    754

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Citat Oprindeligt indsendt af Ståle Se meddelelser
    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...-klausul-i-fck

    Angiveligt skulle Diogo Goncalves blive præsenteret snart, og der skulle være en videresalgsklausul.
    Jeg mangler lidt at et dansk medie følger den op med en hjemmeproduceret historie, før jeg helt er overbevist. HVis det virkelig er så tæt på, så er det satme godt holdt kæft af PC & co.

  13. De følgende 3 brugere er enige:

  14. #368
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Citat Oprindeligt indsendt af Something Se meddelelser
    Jeg mangler lidt at et dansk medie følger den op med en hjemmeproduceret historie, før jeg helt er overbevist. HVis det virkelig er så tæt på, så er det satme godt holdt kæft af PC & co.
    Uden lige at gide at finde det (sorry), så har Farzam fra BT på Twitter skrevet, at han også tror, at den sker. Så det er vel altid noget :)

  15. De følgende 3 brugere er enige:

  16. #369
    Tilmeldingsdato
    Feb 2011
    Indlæg
    586

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Nu skal jeg ærligt indrømme, at jeg aldrig har lagt mærke til Goncalves før - heller ikke selv om jeg har fulgt Benfica nogenlunde ofte i denne sæson. Men det må også være svært at shine som wing, når Joao Mario og David Neres i topform står foran dig, som de har gjort hidtil i sæsonen.

    Youtube er heller ikke den mest pålidelige kilde til at hente mere info. Dog springer een vigtig ting i øjnene i de forskellige klip, man kan finde: Det virker som om Goncalves er god til at kigge op og orientere sig rundt i banen, samtidig med at han har bolden i fødderne. Det er jo en vildt vigtig kompetence, som Daramy godt kunne savne, og som en spiller som Mukairu fuldstændigt mangler. Alene af den grund, er jeg allerede interesseret - da ikke mindst fordi han også virker til at have god fart i støvlerne, samt en ganske udmærket højrefod.

    Hvor vidt han kan omplantes til superligaen i Danmark, og hvor hans topniveau ligger, er de åbne spørgsmål hos mig.
    Sidst redigeret af Claudemir Fanatic : 02.01.23 kl. 12:10

  17. #370
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Goncalves har forresten fået en reservetjans i Benfica, fordi han er blevet overhalet af Alexander Bah, der ligesom ham både kan dække en højre wingback og en højre kant.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  18. #371
    Tilmeldingsdato
    Feb 2011
    Indlæg
    586

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Goncalves har forresten fået en reservetjans i Benfica, fordi han er blevet overhalet af Alexander Bah, der ligesom ham både kan dække en højre wingback og en højre kant.
    Nah, Bah har nu overhalet Gilberto, som sad på højre back i starten af sæsonen.

  19. Den følgende bruger er enig i dette:

  20. #372
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Mathew Ryan skulle være på blokken i Borussia Mönchengladbach.
    https://twitter.com/Plettigoal/statu...89677024514050

    Det ville være en fin løsning at sende ham videre nu, med tanke på det personfnidder, som helt sikkert ligger latent i målmandsteamet, og vi behøver først kigge på nye målmænd til sommer, hvor Kalles kontrakt udløber, og hvor vi også må forvente et stort salg af Grabara.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  21. De følgende 5 brugere er enige:

  22. #373
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,505

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Citat Oprindeligt indsendt af Ståle Se meddelelser
    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...-klausul-i-fck

    Angiveligt skulle Diogo Goncalves blive præsenteret snart, og der skulle være en videresalgsklausul.
    Der var en gang, hvor jeg fulgte nøje med i den slags rygter. Nu lader de mig helt kold. Efter købene af Singh, Amoo, Babacar, Karamoko og Mukairu har jeg absolut ingen forventninger til Goncalves. Jeg kender ham ikke, men med PCs track record, ender det nok galt.

    Jeg mener, at Nees i Fanradioens seneste interview sagde noget i retning af, at vi skiftede system lige efter købet af Babacar, og at det var grunden til, at Babacar ikke var lykkedes (muligvis min fortolkning af det, der blev sagt), men Babacar er jo en decideret dårlig fodboldspiller, der konstant rammer bolden med skinnebenet og efterfølgende nedstirrer banen. Jeg begriber simpelthen ikke, hvordan man har kunnet købe ham. Samme med Karamoko, hvis evner ville skabe interesse, hvis han var 16 og var blevet købt til U19. Singh, Amoo og Mukairu har bare været skuffende, det lidt vi har set til dem, Osv. Så nej, ingen forhåbninger om et klassekøb, men jeg håber selvfølgelig alligevel inderst inde på det bedste, og at han er noget nær den direkte årsag til, at vi går gennem foråret med maksimum point.

  23. De følgende 3 brugere er enige:

  24. #374
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Citat Oprindeligt indsendt af Døren Se meddelelser
    Der var en gang, hvor jeg fulgte nøje med i den slags rygter. Nu lader de mig helt kold. Efter købene af Singh, Amoo, Babacar, Karamoko og Mukairu har jeg absolut ingen forventninger til Goncalves. Jeg kender ham ikke, men med PCs track record, ender det nok galt.

    Jeg mener, at Nees i Fanradioens seneste interview sagde noget i retning af, at vi skiftede system lige efter købet af Babacar, og at det var grunden til, at Babacar ikke var lykkedes (muligvis min fortolkning af det, der blev sagt), men Babacar er jo en decideret dårlig fodboldspiller, der konstant rammer bolden med skinnebenet og efterfølgende nedstirrer banen. Jeg begriber simpelthen ikke, hvordan man har kunnet købe ham. Samme med Karamoko, hvis evner ville skabe interesse, hvis han var 16 og var blevet købt til U19. Singh, Amoo og Mukairu har bare været skuffende, det lidt vi har set til dem, Osv. Så nej, ingen forhåbninger om et klassekøb, men jeg håber selvfølgelig alligevel inderst inde på det bedste, og at han er noget nær den direkte årsag til, at vi går gennem foråret med maksimum point.
    Jeg er lidt i samme båd som dig.

    Jovist, PC har der haft nogle Hits som i F.eks. Ryan, men jeg syntes det blegner lidt i henhold til de mange missere.

    Min største bekymring er når Daramy er væk til Sommer. PC formåede jo ikke at hente en der kunne tilnærmelsesvis det samme. Hvem skal udfordrer og gøre det "uventet" når MO er væk. Faktum er bare vi mangler spillere med X-faktor der tiltrækker opmærksomhed.

  25. De følgende 6 brugere er enige:

  26. #375
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Hvem skal udfordrer og gøre det "uventet" når MO er væk. Faktum er bare vi mangler spillere med X-faktor der tiltrækker opmærksomhed.
    Det skal Roony, som jeg er overbevist om vil brænde banen af det kommende halve år og de næste mange sæsoner. Desværre er indkøbet af Gonçalves - som i øvrigt allerede står som FCK-spiller på Transfermarkt - formentlig et ret klart tegn på, at Roony har spillet sin sidste kamp for os. Øv. Så må vi håbe, hans lillebror er lige så god, og at han gider blive hængende længere...
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 21/22
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 1542
    Sidste Meddelelse: 14.03.22, 12:59
  2. Til- og afgange: Vinter 20/21
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 887
    Sidste Meddelelse: 22.03.21, 11:32
  3. Til- og afgange: Vinter 19/20
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 413
    Sidste Meddelelse: 01.02.20, 12:39
  4. Til- og afgange: Vinter 18/19
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 951
    Sidste Meddelelse: 07.02.19, 14:40
  5. Til- og afgange: Vinter 17/18
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 1269
    Sidste Meddelelse: 08.02.18, 08:30

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •