Side 21 af 57 FørsteFørste ... 111819202122232431 ... SidsteSidste
Viser resultater 301 til 315 af 855

Emner: Til- og afgange: Vinter 22/23

  1. #301
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,533

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Citat Oprindeligt indsendt af Claudemir Fanatic Se meddelelser
    Så kompliceret er det heller ikke. Det handler jo bare om, at Grabara gjorde det meget overbevisende i de kampe, han stod.
    Men hvorfor fik han chancen i første omgang? Ryan havde spillet 10 kampe, da Grabara bliver klar. Så enten har man vurderet, at Ryan ikke har præsteret godt nok (hvilket jeg i givet fald vil have svært ved at forstå); at Ryan har gjort det godt, men at Grabara kunne gøre det endnu bedre (hvilket kræver, at man spekulerer i, hvordan begge ville præstere under de samme omstændigheder); eller også har der været andre hensyn (som f.eks. videresalgspotentiale). Har man f.eks. to lige gode målmænd, men den ene er yngre og på en længere kontrakt, kan det give god mening at prioritere hans spilletid ud fra nogle økonomiske betragtninger.

    Min pointe er ikke, at Ryan er bedre end Grabara. Jeg ser dem som to ligeværdige målmænd. Det er muligt, at man ikke har samme syn på tingene i FCK’s trænerteam, men det er også muligt, at Ryan har ret i, at der ligger andre overvejelser bag hans degradering.

  2. De følgende 5 brugere er enige:

  3. #302
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,516

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Men hvorfor fik han chancen i første omgang? Ryan havde spillet 10 kampe, da Grabara bliver klar. Så enten har man vurderet, at Ryan ikke har præsteret godt nok (hvilket jeg i givet fald vil have svært ved at forstå); at Ryan har gjort det godt, men at Grabara kunne gøre det endnu bedre (hvilket kræver, at man spekulerer i, hvordan begge ville præstere under de samme omstændigheder); eller også har der været andre hensyn (som f.eks. videresalgspotentiale). Har man f.eks. to lige gode målmænd, men den ene er yngre og på en længere kontrakt, kan det give god mening at prioritere hans spilletid ud fra nogle økonomiske betragtninger.

    Min pointe er ikke, at Ryan er bedre end Grabara. Jeg ser dem som to ligeværdige målmænd. Det er muligt, at man ikke har samme syn på tingene i FCK’s trænerteam, men det er også muligt, at Ryan har ret i, at der ligger andre overvejelser bag hans degradering.
    1 ting er sikkert. Ryan spillede sig i hvertfald ikke af holdet og var en gigafaktor i at vi overhovedet kom i CL. Jeg syntes netop det er 2 ligeværdige målmænd vi har med at gøre. Så den holder ikke i min bog at sige at Grabara er bedre end Ryan eller omvendt.

    Det lugter af en beslutning at Grabara for enhver pris skulle tilbage i målet, så snart han var klar. Og det er også fair nok, hvis det var aftalen på forhånd og Ryan og hans team er blevet forlagt dette. Det tvivler jeg dog stærkt på klubben har og ja det er gisninger :)

  4. #303
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    2,164

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    For mig at se startede krigen meget længere tilbage, og det var ikke Ryan, der løsnede det første skud i medierne.
    Sidst redigeret af guldsmed : 05.12.22 kl. 23:12
    Time flies like an arrow - fruit flies like a banana

    Landslollet burde ved førstkommende lejlighed
    kollektivt have moonet emiren af (røv)Qatar


    Jeg håber, at en af landsholdets bedste spillere i 2034 har taget navneforandring til Khashoggi


  5. De følgende 9 brugere er enige:

  6. #304
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,141

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    1 ting er sikkert. Ryan spillede sig i hvertfald ikke af holdet og var en gigafaktor i at vi overhovedet kom i CL. Jeg syntes netop det er 2 ligeværdige målmænd vi har med at gøre. Så den holder ikke i min bog at sige at Grabara er bedre end Ryan eller omvendt.

    Det lugter af en beslutning at Grabara for enhver pris skulle tilbage i målet, så snart han var klar. Og det er også fair nok, hvis det var aftalen på forhånd og Ryan og hans team er blevet forlagt dette. Det tvivler jeg dog stærkt på klubben har og ja det er gisninger :)
    Jeg er enig i, at niveaumæssigt er de to målmænd meget tætte. Her skal man nok have nærmere kendskab til deres styrker og svagheder og se dem til træning for rigtigt at kunne vurdere, hvem der er bedst. Der er dog nogle ret åbenlyse årsager til at spille Grabara (udover, at han meget vel kan være den bedste). Nogle af årsagerne er følgende
    - Han var 1. målmand og havde heller ikke spillet sig af, men fik en skade.
    - Han har en historik i klubben og viste så sent som i foråret, at han sammen med forsvaret kan holde nullet ofte.
    - Han har alderen og udviklingspotentialet med sig.
    - Det var en god mulighed for Neestrup at markere sig og lave et skifte kort efter sin forfremmelse.
    - Mikkel Beck har nævnt, at meningen kun var at Ryan skulle blive her til vinter - så giver det jo ingen mening at spille Ryan foran Grabara, hvis begge er klar og i form.

    Om man så vil kalde det et politisk valg eller "en beslutning for en hver pris..." ved jeg ikke. Men set i lyset af, at Grabara har stået godt både før og efter sin skade, så var der virkelig meget som talte for valget af Grabara. Et valg som jeg da heller ikke tror, at man har fortrudt.

    Der hvor jeg undrer mig lidt, og hvor man måske kan tale om et politisk valg er kampen mod Thisted. Her kan jeg godt forestille mig, at man valgte Grabara for at øge hans chance for VM. Men så snakker vi om én kamp.

    Som jeg har skrevet andet steds, så kan jeg forstå Ryans frustration. Samtidig er der imo ikke meget overraskende i valget af Grabara (den fravalgte kan nok ikke forstå det), hvorfor jeg synes, at Ryan skal holde sig for god til at sparke ud efter klub og især trænerstab. Han står jo nærmest med sølvpapirshatten på og insinuerer, at vi agerede sådan for at spolere hans vm, da han skulle møde Danmark. Altså what the fuck....

    Under alle omstændigheder, så er situationen ikke holdbar. Ingen af dem kan åbenlyst leve med at være backup, ligesom arbejdsforholdet nok er spoleret for altid. Det er også nævnt tidligere, at de ikke gør meget for hinanden til træning. En af dem må væk og jeg er nok rimelig ligeglad med, hvem det bliver, omend jeg godt kan være lidt nervøs for Ryans niveau på sigt.

  7. De følgende 4 brugere er enige:

  8. #305
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Jeg forstår ikke diskussionen omkring hvilke aftaler der kan være lavet. Først og fremmest er det amatøragtigt at lave aftaler, hvor man lover den ene part spilletid, så jeg håber virkelig at det ikke er gjort (selvom det trods alt er PC).

    Derudover så må træneren vel vælge den målmand, som han synes er bedst og vi er tydeligvis ikke i en situation, hvor vi har råd til at tabe point fordi vi skal være en flinkeskole eller satse på et lidt større salg senere.

    Skulle jeg være kritisk overfor klubbens valg, så er det manglende spilletid til Ryan imod Thisted, at man ikke bruger mere tid på at “opdrage” Grabara og endelig forstår jeg godt kritik til målmandstræneren, det er i hvert fald meget tydeligt at Grabaras dårlige placeringer på indlæg ikke bliver forbedret.
    Sidst redigeret af superestrella : 06.12.22 kl. 11:55

  9. De følgende 3 brugere er enige:

  10. #306
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,516

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Jeg forstår ikke diskussionen omkring hvilke aftaler der kan være lavet. Først og fremmest er det amatøragtigt at lave aftaler, hvor man lover den ene part spilletid, så jeg håber virkelig at det ikke er gjort (selvom det trods alt er PC).

    Derudover så må træneren vel vælge den målmand, som han synes er bedst og vi er tydeligvis ikke i en situation, hvor vi har råd til at tabe point fordi vi skal være en flinkeskole eller satse på et lidt større salg senere.

    Skulle jeg være kritisk overfor klubbens valg, så er det manglende spilletid til Ryan imod Thisted, at man ikke bruger mere tid på at “opdrage” Grabara og endelig forstår jeg godt kritik til målmandstræneren, det er i hvert fald meget tydeligt at Grabaras dårlige placeringer på indlæg ikke bliver forbedret.
    Præcis. Det er netop amatøragtigt, hvis man har lovet Ryan garanteret spilletid og evt. CL gruppespil. Igen vi får jo aldrig af vide sandheden, men jeg kunne da sagtens se et scenarie i at PC har lovet mere end hvad godt er da vi jo stod og have akut brug for en klasse målmand, hvor klubben også var i en krise situation.

    Jeg håber ikke det er tilfælde, men det vil ikke overraske mig.

  11. Den følgende bruger er enig i dette:

  12. #307
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,141

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Jeg forstår ikke diskussionen omkring hvilke aftaler der kan være lavet. Først og fremmest er det amatøragtigt at lave aftaler, hvor man lover den ene part spilletid, så jeg håber virkelig at det ikke er gjort (selvom det trods alt er PC).

    Derudover så må træneren vel vælge den målmand, som han synes er bedst og vi er tydeligvis ikke i en situation, hvor vi har råd til at tabe point fordi vi skal være en flinkeskole eller satse på et lidt større salg senere.

    Skulle jeg være kritisk overfor klubbens valg, så er det manglende spilletid til Ryan imod Thisted, at man ikke bruger mere tid på at “opdrage” Grabara og endelig forstår jeg godt kritik til målmandstræneren, det er i hvert fald meget tydeligt at Grabaras dårlige placeringer på indlæg ikke bliver forbedret.
    Nu er der næppe lovet spilletid. Men det er vel rimeligt normalt, hvis man i forhandlinger har nævnt, at 1. målmanden er formodet ude længe (som man formentlig troede) og at det er planen, at Ryan skal erstatte ham så længe. Det kan ærlig talt ikke se noget problem i. Problemet er hvis man har løjet omkring længden af Grabaras skade. Det påstår Ryan - FCK siger det modsatte.

    Mht kritikken af målmandstræneren så går (så vidt jeg husker) ikke på, at han er dårlig. Den gik på, at han bevist spolerede arbejdet og spilletiden for Ryan. Det er nogle meget alvorlige og helt usmagelige beskyldninger.

    Mht at opdrage Grabara, så er det næppe muligt. Da man købte Grabara købte man også attitude og en helt absurd tro på egne evner. Hvis vi ikke kan leve med det, så skulle vi have holdt os væk eller sælge ham hurtigst muligt.

  13. De følgende 4 brugere er enige:

  14. #308
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,849

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Nu er der næppe lovet spilletid. Men det er vel rimeligt normalt, hvis man i forhandlinger har nævnt, at 1. målmanden er formodet ude længe (som man formentlig troede) og at det er planen, at Ryan skal erstatte ham så længe. Det kan ærlig talt ikke se noget problem i. Problemet er hvis man har løjet omkring længden af Grabaras skade. Det påstår Ryan - FCK siger det modsatte.

    Mht kritikken af målmandstræneren så går (så vidt jeg husker) ikke på, at han er dårlig. Den gik på, at han bevist spolerede arbejdet og spilletiden for Ryan. Det er nogle meget alvorlige og helt usmagelige beskyldninger.

    Mht at opdrage Grabara, så er det næppe muligt. Da man købte Grabara købte man også attitude og en helt absurd tro på egne evner. Hvis vi ikke kan leve med det, så skulle vi have holdt os væk eller sælge ham hurtigst muligt.
    Man har ikke løjet om længden på skaden. Det fremgår tydeligt af FCK.dk fra før Ryan blev hentet, at Grabara var ude 6-8 uger. Ryan har endda en dansk agent, endda en agent der er mindst lige så selvsikker som Grabara og som anses internationalt, som Danmarks største. Det vil være ualmindeligt uprofessionelt, hvis Mikkel Bech ikke kendte til udmundingen på FCK.dk. For mig at se, har vi her at gøre med en direkte løgn fra Ryan og Mikkel Bechs side.

  15. #309
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,141

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Man har ikke løjet om længden på skaden. Det fremgår tydeligt af FCK.dk fra før Ryan blev hentet, at Grabara var ude 6-8 uger. Ryan har endda en dansk agent, endda en agent der er mindst lige så selvsikker som Grabara og som anses internationalt, som Danmarks største. Det vil være ualmindeligt uprofessionelt, hvis Mikkel Bech ikke kendte til udmundingen på FCK.dk. For mig at se, har vi her at gøre med en direkte løgn fra Ryan og Mikkel Bechs side.
    Jeg er enig. Det er bare den kritik, som Ryan fremfører. Mest af alt ligner det dårligt agentarbejde, når det er så nemt at tjekke endda med en dansk agent.

  16. #310
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,506

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Come on. Ryan vil sælges, og så er den ikke længere. Han kan givet ikke fordrage Kamil. Da jeg hørte om et eller andet interview med Ryan, som skal være langt over stregen, var min første tanke, at han allerede var solgt, og at det kun var et spørgsmål om tid, før det ville være officielt. Intet tyder så på, at han er solgt, men alt tyder på, at han gerne vil sælges.

    Det er helt uholdbart med to spillere, der så åbenlyst ikke bryder sig om hinanden. Men jeg ser for mig, at Ryan bliver solgt, fordi han er past point of no return, og at Napoli så lige nupper Kamil. Begge i dette vindue. Så står vi tilbage med Kalle, og det gider jeg simpelthen ikke (nu er Kalle så også ude og øffe).

    Det er virkelig uskønt. Spørgsmålet er alene, om Kamil/Ryan er nogle fjolser, eller om også PC er et fjols (har lovet for meget). Gad vide, om vi nogensinde får det at vide, eller om denne tråd skal fortsætte med yderligere et par hundrede spekulationer?

  17. #311
    crekke er offline Og kategorien er en hest
    Tilmeldingsdato
    Jul 2004
    Indlæg
    674

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Man har ikke løjet om længden på skaden. Det fremgår tydeligt af FCK.dk fra før Ryan blev hentet, at Grabara var ude 6-8 uger. Ryan har endda en dansk agent, endda en agent der er mindst lige så selvsikker som Grabara og som anses internationalt, som Danmarks største. Det vil være ualmindeligt uprofessionelt, hvis Mikkel Bech ikke kendte til udmundingen på FCK.dk. For mig at se, har vi her at gøre med en direkte løgn fra Ryan og Mikkel Bechs side.
    Nu er hvad der står på FCK.dk jo ikke nødvendigvis lov.... Jeg tvivler også på at Beck/Ryan-lejren har forholdt sig til hvad der var "tilgengængeligt for pøblen" på vores hjemmeside - men rent faktisk hvad de har fået at vide af PC-lejren. Her kan man komme med mange gisninger/fordomme/konspirationer om hvad der blevet "lovet" i kampens hede - men der ingen andre end dem som rent faktisk stod med kommunikation, som ved det.
    /crekke

    There are only 10 types of people in the world -
    those who understand binary, and those who don't.

  18. De følgende 3 brugere er enige:

  19. #312
    Tilmeldingsdato
    Feb 2011
    Indlæg
    586

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Man har ikke løjet om længden på skaden. Det fremgår tydeligt af FCK.dk fra før Ryan blev hentet, at Grabara var ude 6-8 uger. Ryan har endda en dansk agent, endda en agent der er mindst lige så selvsikker som Grabara og som anses internationalt, som Danmarks største. Det vil være ualmindeligt uprofessionelt, hvis Mikkel Bech ikke kendte til udmundingen på FCK.dk. For mig at se, har vi her at gøre med en direkte løgn fra Ryan og Mikkel Bechs side.
    Bottomline er for mig stadig, at Ryans påstand om, at Grabara har stået af 'politiske grunde', er det rene og skære vås, grænsende til det latterlige.

    Dernæst er jeg alvorligt bange for det sportslige setback det vil være for foråret, hvis vi mister Grabara. Han er en yderst vigtig sportslig nøgle til at få skuden på ret kurs og få lukket hullet til førstepladsen. I det lys er det mindre vigtigt for mig, hvad han skriver på sin twitter.


  20. #313
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Citat Oprindeligt indsendt af Claudemir Fanatic Se meddelelser
    Dernæst er jeg alvorligt bange for det sportslige setback det vil være for foråret, hvis vi mister Grabara. Han er en yderst vigtig sportslig nøgle til at få skuden på ret kurs og få lukket hullet til førstepladsen. I det lys er det mindre vigtigt for mig, hvad han skriver på sin twitter.
    Man må formode, at der skal et helt vanvittigt stort bud på Grabara til nu, hvis vi skal slippe begge klassemålmænd i en vinterpause før en yderst vigtigt gyser af en halvsæson. Det burde Grabara også kunne forstå, selv om han givetvis vil brokke sig over det. Og PC er jo en klovn, så han siger sikkert ja til det første bud over 50 mio., og så køber vi en eller anden sekundamålmand, der engang har fået et par landskampe for et eller andet sekundalandshold...
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  21. De følgende 2 brugere er enige:

  22. #314
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    616

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Man må formode, at der skal et helt vanvittigt stort bud på Grabara til nu, hvis vi skal slippe begge klassemålmænd i en vinterpause før en yderst vigtigt gyser af en halvsæson. Det burde Grabara også kunne forstå, selv om han givetvis vil brokke sig over det. Og PC er jo en klovn, så han siger sikkert ja til det første bud over 50 mio., og så køber vi en eller anden sekundamålmand, der engang har fået et par landskampe for et eller andet sekundalandshold...
    Mange ting kan man sige, men ligner det PC at sige ja til det første bedste bud, og har han generelt en dårlig track record for sine målmandsindkøb?

  23. De følgende 10 brugere er enige:

  24. #315
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Citat Oprindeligt indsendt af Colsen Se meddelelser
    Mange ting kan man sige, men ligner det PC at sige ja til det første bedste bud, og har han generelt en dårlig track record for sine målmandsindkøb?
    Nej, han har ramt rigtigt med et par målmænd, men det empiriske grundlag er lige tyndt nok til at konkludere, at han skulle have et særligt talent, når det handler om målmænd. Til gengæld skræmmer sporene fra en del andre køb.

    Uanset hvad; det vil være lidt af et sats at skille sig af med begge målmænd samtidig. Vi får se.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  25. De følgende 2 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 21/22
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 1542
    Sidste Meddelelse: 14.03.22, 12:59
  2. Til- og afgange: Vinter 20/21
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 887
    Sidste Meddelelse: 22.03.21, 11:32
  3. Til- og afgange: Vinter 19/20
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 413
    Sidste Meddelelse: 01.02.20, 12:39
  4. Til- og afgange: Vinter 18/19
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 951
    Sidste Meddelelse: 07.02.19, 14:40
  5. Til- og afgange: Vinter 17/18
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 1269
    Sidste Meddelelse: 08.02.18, 08:30

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •