Side 31 af 57 FørsteFørste ... 212829303132333441 ... SidsteSidste
Viser resultater 451 til 465 af 855

Emner: Til- og afgange: Vinter 22/23

  1. #451
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Jeg ville hellere foreslå, hvis vi nu køber Brolin, at vi udlejer ham tilbage til Mjällby i foråret, så han får en masse spilletid der, mens Grabara, Kalle og Dithmer sørger for at være målmandstrioen i foråret. Til sommer har Kalle kontraktudløb, og så sælger vi Grabara, og så har vi Brolin i kampform, og så skal der "bare" hentes en keeper mere til sommer.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  2. De følgende 5 brugere er enige:

  3. #452
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Jeg ville hellere foreslå, hvis vi nu køber Brolin, at vi udlejer ham tilbage til Mjällby i foråret, så han får en masse spilletid der, mens Grabara, Kalle og Dithmer sørger for at være målmandstrioen i foråret. Til sommer har Kalle kontraktudløb, og så sælger vi Grabara, og så har vi Brolin i kampform, og så skal der "bare" hentes en keeper mere til sommer.
    Er det ikke lidt risky at begynde næste sæson med to nye keepere samt Dithmer? Hvis Grabara skal videre til sommer, og Brolin skal være andenmålmand, ville jeg foretrække, at han havde været her et halvt år, før Grabara blev skiftet ud.

    Bortset fra det ville det nok ikke være så attraktivt for Mjällby at miste deres målmand halvvejs i sæsonen.
    Sidst redigeret af Garneren : 09.01.23 kl. 13:27
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  4. De følgende 4 brugere er enige:

  5. #453
    CPH12 er offline Krævende fan en masse
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    242

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Er det ikke lidt risky at begynde næste sæson med to nye keepere samt Dithmer? Hvis Grabara skal videre til sommer, og Brolin skal være andenmålmand, ville jeg foretrække, at han havde været her et halvt år, før Grabara blev skiftet ud.

    Bortset fra det ville det nok ikke være så attraktivt for Mjällby at miste deres målmand halvvejs i sæsonen.
    Enig - virker som et kaos-scenarie på målmandsposten.

    Hvorfor har man ikke kunnet overtale Ryan til lige at klappe hesten en halv sæson mere med udsigten til at blive 1. målmand, når (hvis) både Grabara og Kalle ryger til sommer?

    Har syntes at Ryan har været super for os, havde gerne set ham stå fast, og var vel kun pga Grabara var her først og ikke som sådan havde spillet sig af, at han blev starter igen efter skaden.

    Ærgerligt, men måske kærligheden også er opbrugt.

    /CPH12
    IMO:
    2011/12 - Fiasko-sæsonen uden lige i FC's historie - Gør stadig ondt!
    Vindermentalitet, sult og vilje fra første fløjt tak!!
    De andre må også gerne slå sig lidt på os!

  6. De følgende 2 brugere er enige:

  7. #454
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Citat Oprindeligt indsendt af CPH12 Se meddelelser
    Enig - virker som et kaos-scenarie på målmandsposten.

    Hvorfor har man ikke kunnet overtale Ryan til lige at klappe hesten en halv sæson mere med udsigten til at blive 1. målmand, når (hvis) både Grabara og Kalle ryger til sommer?

    Har syntes at Ryan har været super for os, havde gerne set ham stå fast, og var vel kun pga Grabara var her først og ikke som sådan havde spillet sig af, at han blev starter igen efter skaden.

    Ærgerligt, men måske kærligheden også er opbrugt.

    /CPH12
    Ja, Ryan-situationen lader desværre til at være beyond repair. Men det var da også min tanke, da han fik to år, at det var oplagt, at han skulle tage over efter Grabara, og så kunne man se på en forlængelse. Men derfor er det også mærkeligt, at han har så lav en frikøbsklausul i sin kontrakt. Det lader ikke til at have været langtidsplanen med ham fra begyndelsen.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  8. De følgende 2 brugere er enige:

  9. #455
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Stamenic har vist spillet sin sidste kamp: https://www.fck.dk/nyhed/ingen-forla...n-med-stamenic

    Gad vide, om Clem så ikke bliver rykket op i førsteholdstruppen nu.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  10. De følgende 2 brugere er enige:

  11. #456
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    https://www.fck.dk/nyhed/ingen-forla...n-med-stamenic

    Gad vide hvad der er sket her. Har Stamenic mistet jordforbindelsen efter 2 gode kampe... ;-) Eller har PC været nærig.

    Anyways, jeg mener ikke han har hvad der skal til, og der synes at være mere interessante muligheder på den plads.

    Min personlige mening; helt fint.

    Zan

  12. De følgende 9 brugere er enige:

  13. #457
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Stamenic har vist spillet sin sidste kamp: https://www.fck.dk/nyhed/ingen-forla...n-med-stamenic

    Gad vide, om Clem så ikke bliver rykket op i førsteholdstruppen nu.
    Han kan vel godt få kampe i foråret. Længere kan han trods alt ikke være fra holdet pt, omend indkøb selvfølgelig kan ændre på det billede.
    Forøvrigt synes jeg, at det er lidt spøjst ligefrem at melde det ud på hjemmesiden på den måde. Gade vide, om der er en pointe med det? Måske for at få eventuelle interesserede klubber til at lægge en lille mønt nu? Eller en presbold/stikpille til hans bagland som måske har stillet for høje krav til en forlængelse?

  14. De følgende 7 brugere er enige:

  15. #458
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Han kan vel godt få kampe i foråret. Længere kan han trods alt ikke være fra holdet pt, omend indkøb selvfølgelig kan ændre på det billede.
    Forøvrigt synes jeg, at det er lidt spøjst ligefrem at melde det ud på hjemmesiden på den måde. Gade vide, om der er en pointe med det? Måske for at få eventuelle interesserede klubber til at lægge en lille mønt nu? Eller en presbold/stikpille til hans bagland som måske har stillet for høje krav til en forlængelse?
    Jeg studsede også over ordvalget.

    I en relativ kort pressemeddelelse står der både "... ikke kunne nå til enighed ..." og "... at han ikke ønsker at forlænge sin aftale.”

    Liiiiidt sløj og kryptisk kommunikation.

    Zan

  16. De følgende 8 brugere er enige:

  17. #459
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,762

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Synes altid det er ærgerligt når vores egne talenter ikke bliver en succes, og jeg synes det har været en kæmpe hæmsko for Stamenic at det var 6’eren vi var så tyndt bedst på i efteråret - for jeg synes faktisk han er klart bedst som 8’er. Problemet bliver så bare at han skal konkurrere med de bedste spillere i ligaen på den position, og der er Stamenic slet ikke dygtig nok.
    Alt i alt en fin løsning, men sandheden er bare at han ikke er god nok til København, og han bliver 21 år lige om lidt. Han skulle have været længere i sin udvikling.
    "Vi i FCK får altid skudt i skoene, at vi er så pokkers arrogante, men faktum er, at vi ikke er nær så arrogante som alle andre ville have været i vores sko" - Niels Christian Holmstrøm

  18. De følgende 4 brugere er enige:

  19. #460
    Tilmeldingsdato
    Mar 2013
    Indlæg
    496

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Han kan vel godt få kampe i foråret. Længere kan han trods alt ikke være fra holdet pt, omend indkøb selvfølgelig kan ændre på det billede.
    Forøvrigt synes jeg, at det er lidt spøjst ligefrem at melde det ud på hjemmesiden på den måde. Gade vide, om der er en pointe med det? Måske for at få eventuelle interesserede klubber til at lægge en lille mønt nu? Eller en presbold/stikpille til hans bagland som måske har stillet for høje krav til en forlængelse?
    Røde Stjerne var i hvert fald meldt interesseret på et tidspunkt. Stamenic kommer nok til at se langt efter spilletid i foråret, så vi må håbe (for alle parters skyld), at interessen stadig er der. Ville ikke være tosset med en fin videresalgsklausul.

  20. De følgende 2 brugere er enige:

  21. #461
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Han kan vel godt få kampe i foråret. Længere kan han trods alt ikke være fra holdet pt, omend indkøb selvfølgelig kan ændre på det billede.
    Forøvrigt synes jeg, at det er lidt spøjst ligefrem at melde det ud på hjemmesiden på den måde. Gade vide, om der er en pointe med det? Måske for at få eventuelle interesserede klubber til at lægge en lille mønt nu? Eller en presbold/stikpille til hans bagland som måske har stillet for høje krav til en forlængelse?
    Tjo, men dels er han jo højst sandsynligt på vej ud ad døren nu. Jeg gætter på, at det er formålet med udmeldingen at få nogle interesserede klubber på banen. Dels er han blevet overhalet af Clem som det unge talent på midtbanen (ja, jeg ved godt, at den ene er mere 6'er end den anden, men det gør det vel til dels mere forståeligt, at han ikke er så vild med at forlænge), og mon ikke Neestrup kunne tænkes hellere at ville satse på nogle af de andre talenter på U19-holdet til en bænkplads i ny og næ, nu hvor der ikke er nogen fremtid i Stamenic?

    Formuleringerne lægger i hvert fald, som jeg hører dem, ikke op til, at Stamenic kommer til at spille flere minutter, hvis han mod forventning stadig er i klubben, når vinduet lukker.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  22. De følgende 3 brugere er enige:

  23. #462
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Hvornår udløber Stamenics kontrakt? Hvis det er 1. juni, så kunne han jo sagtens have informeret klubben om, at han har skrevet under med en anden klub, hvorfor denne udmelding ville give fin mening. Så kommer man eventuelle "BREAKING" news i forkøbet, ved allerede at have meldt ud, at han ikke forlænger.

    Jeg tror desværre godt at han kan blive rigtig god, og udvikle sig til et stort salg, men man må også konstatere, at som det ser ud lige nu, så står han ikke over for meget spilletid i foråret. Vi har både Falk (tilbage i form), Claesson, Lerager og Hakon, som må formodes at stå foran ham i køen til spilletid på 8'eren, som er hans favoritposition. Derudover står Clem sandsynligvis foran ift. spilletid på 6'eren, mens man formentlig kigger på endnu en spiller til denne position. I den ideelle verden havde vi kunne forlænge med Stamenic og leje ham ud til en klub, som spiller på et højt nok niveau til, at han kunne komme tilbage om et års tid, hvor der formentlig er bedre plads på hans position.

  24. #463
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Tjo, men dels er han jo højst sandsynligt på vej ud ad døren nu. Jeg gætter på, at det er formålet med udmeldingen at få nogle interesserede klubber på banen. Dels er han blevet overhalet af Clem som det unge talent på midtbanen (ja, jeg ved godt, at den ene er mere 6'er end den anden, men det gør det vel til dels mere forståeligt, at han ikke er så vild med at forlænge), og mon ikke Neestrup kunne tænkes hellere at ville satse på nogle af de andre talenter på U19-holdet til en bænkplads i ny og næ, nu hvor der ikke er nogen fremtid i Stamenic?

    Formuleringerne lægger i hvert fald, som jeg hører dem, ikke op til, at Stamenic kommer til at spille flere minutter, hvis han mod forventning stadig er i klubben, når vinduet lukker.
    Meget må stadig afhænge af, om vi henter en mand til den defensive midtbane eller ej. Gør vi ikke det, så er vi stadig meget tyndt besat på pladsen, hvorfor Stamenic dårligt kan undgå at få spilletid. Clem kan sagtens få en spillemæssig nedgang, ligesom jeg ikke er sikker på, at man vil spille Falk som 6'er.
    Køber man en spiller som kan spille 6'eren, ja så tror jeg, at du har ret. Og så er jeg enig i, at det ikke vil give mening med Stamenic på yderste mandag fremfor et yngre talent.

    Jeg kan egentlig godt lide Stamenic som spiller og jeg synes, at han i de fleste kampe har gjort det rigtigt godt. Jeg tror egentlig godt, at han med mere spilletid og med en plads som 8'er vil kunne udvikle sig til en ganske solid spiller. Problemet er bare, at han ikke kommer i nærheden af at få spilletid som 8'er i klubben. Dertil står Claesson, Falk, Lerager, Haraldsson og måske endda Johannesson alle foran ham i køen. Derfor forstår jeg både ham og FCK. Det er klart, at FCK ikke vil betale en stor løn og ikke kan garantere spilletid, ligesom Stamenic enten er nødt til at have spilletid for at kunne udvikle sig eller i det mindste kunne hæve en fin løn. Jeg håber, at han kommer afsted til udlandet. Jeg vil blive lidt ærgerlig, hvis han ender i en mellemstor dansk klub og udvikler sig til en stor profil.

  25. Den følgende bruger er enig i dette:

  26. #464
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Tjo, men dels er han jo højst sandsynligt på vej ud ad døren nu. Jeg gætter på, at det er formålet med udmeldingen at få nogle interesserede klubber på banen. Dels er han blevet overhalet af Clem som det unge talent på midtbanen (ja, jeg ved godt, at den ene er mere 6'er end den anden, men det gør det vel til dels mere forståeligt, at han ikke er så vild med at forlænge), og mon ikke Neestrup kunne tænkes hellere at ville satse på nogle af de andre talenter på U19-holdet til en bænkplads i ny og næ, nu hvor der ikke er nogen fremtid i Stamenic?

    Formuleringerne lægger i hvert fald, som jeg hører dem, ikke op til, at Stamenic kommer til at spille flere minutter, hvis han mod forventning stadig er i klubben, når vinduet lukker.
    Baseret på hvad vi har set er der da også langt større sandsynlighed for at Clem ryger for 100 mio end at Stamenic gør det. Hvis han ikke i en alder af 20 kan spille sig fast hos KBH, så bliver 25 svært at få, nok nærmere 15 ved et salg om 2 år. Og hvis stamenic stadig ville lønnes for at være en lotto kupon, så kan det jo hurtigt blive svært.

    Det giver i øvrigt plads til Delaney, at stamenic er væk. Claesson, lerager, Clem, Isak, (Zeca?) kæmper om pladserne. Hvis Delaney kommer imd bliver der langt til en plads for Stamenic.
    Imod moderne fankultur
    djurlander's Avatar

  27. Den følgende bruger er enig i dette:

  28. #465
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Meget må stadig afhænge af, om vi henter en mand til den defensive midtbane eller ej. Gør vi ikke det, så er vi stadig meget tyndt besat på pladsen, hvorfor Stamenic dårligt kan undgå at få spilletid. Clem kan sagtens få en spillemæssig nedgang, ligesom jeg ikke er sikker på, at man vil spille Falk som 6'er.
    Køber man en spiller som kan spille 6'eren, ja så tror jeg, at du har ret. Og så er jeg enig i, at det ikke vil give mening med Stamenic på yderste mandag fremfor et yngre talent.

    Jeg kan egentlig godt lide Stamenic som spiller og jeg synes, at han i de fleste kampe har gjort det rigtigt godt. Jeg tror egentlig godt, at han med mere spilletid og med en plads som 8'er vil kunne udvikle sig til en ganske solid spiller. Problemet er bare, at han ikke kommer i nærheden af at få spilletid som 8'er i klubben. Dertil står Claesson, Falk, Lerager, Haraldsson og måske endda Johannesson alle foran ham i køen. Derfor forstår jeg både ham og FCK. Det er klart, at FCK ikke vil betale en stor løn og ikke kan garantere spilletid, ligesom Stamenic enten er nødt til at have spilletid for at kunne udvikle sig eller i det mindste kunne hæve en fin løn. Jeg håber, at han kommer afsted til udlandet. Jeg vil blive lidt ærgerlig, hvis han ender i en mellemstor dansk klub og udvikler sig til en stor profil.
    Selvfølgelig kan man ikke udelukke, at han vil kunne få spilletid. Jeg tror bare, han står meget langt tilbage i køen nu. Muligvis også bag folk fra U19-holdet i de på papiret nemmere kampe. Og så går vi i øvrigt et forår i møde, hvor der nok skal findes plads til både Roony, Daramy og Goncalves i startopstillingen, hvilket kan betyde, at de to islændinge i højere grad skal konkurrere med om de centrale midtbanepladser længere tilbage på banen.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  29. De følgende 4 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 21/22
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 1542
    Sidste Meddelelse: 14.03.22, 12:59
  2. Til- og afgange: Vinter 20/21
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 887
    Sidste Meddelelse: 22.03.21, 11:32
  3. Til- og afgange: Vinter 19/20
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 413
    Sidste Meddelelse: 01.02.20, 12:39
  4. Til- og afgange: Vinter 18/19
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 951
    Sidste Meddelelse: 07.02.19, 14:40
  5. Til- og afgange: Vinter 17/18
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 1269
    Sidste Meddelelse: 08.02.18, 08:30

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •